komendy w excelu

Kiedyś to było „Pierwsze uruchomienie...” — teraz niech poruszane będą tutaj wątki, które nijak nie pasują do innych tematów Forum. Taki Hyde Park Listy Trójki
prz_rulez
Posty: 7363
Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
Lokalizacja: Dziura
Kontakt:

komendy w excelu

Post autor: prz_rulez »

Wiem, że wiele osób tutaj robi podsumowania w Excelu. Czy moglibyście podać mi parę komend ułatwiających pracę? Bo myślę, że takie znacie.
Awatar użytkownika
tadzio3
Posty: 10074
Rejestracja: czw sie 12, 2004 2:17 am
Lokalizacja: Tykocin / Białystok
Kontakt:

Post autor: tadzio3 »

Ja podsumowuję za pomoca poleceń "sortuj" oraz "konsoliduj" po za tym to ską plikowanych rzeczy nie robię, czasem po prostu liczę wszystko tradycyjnie.
prz_rulez
Posty: 7363
Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
Lokalizacja: Dziura
Kontakt:

Post autor: prz_rulez »

no tak. ale... powiem szczerze dawno nie pracowalem na Excelu. a przy zliczaniu listy (no raczej glownie mojej) sa takie myki ze przeciez utwory powracaja po wielu tygodniach, nawet latach, jest pelno kawalkow, kazdy kawalek ma inny staz na liscie... nie wierze ze nie ma jakichs ulatwien. poki co wszystko wydaje mi sie dosyc skomplikowane. tzn. nie sam excel ale to liczenie
-------------------------------
tzn. nie zebym byl idiota ktory nic nie umie... ale mysle ze macie jakies tajne sposoby.
aha przypomnialem sobie cos... jak zmniejszyc lub powiekszyc komorki wedlug uznania? naprawde, wszystko co wiedzialem (a duzo wiedzialem) pozapominałem.

no koniec dreczacych idiotycznych pytan. jak juz w koncu zrobie podsumowanie swojej listy to na pewno go tu umieszcze
ODPOWIEDZ