nieprawidłowe podsumowania Piotra Moderatora
: sob maja 13, 2006 9:13 am
Witam manianków lp3.
Właściwie temat powinien nazywać sie "Front obrony lp3, przeciwko zmienianiu biegu historii".
Od jakiegos czasu na www.forum.lp3.pl pojawiają się "różnorakie" statystyki sporządzone przez Słuchacza Piotra. Większość z nich, tych o mniejszym znaczeniu, jest prawidłowa. Niestety te najważniejsze dotyczące podsumowania punktowego podsumowania wszystkich utworów jest sporządzona niewłaściwie czyli nie według oficjalnych zasad trójkowych, ani nie według standardów światowych tylko według zasad "Piotrowych". Ostatnio natrafiłem na podsumowanie punktowe 1266 notowań (sto pozycji) pod tytułem:
"Czy wiesz, że… pierwsza setka podsumowania wszech czasów po 1266 notowaniach przedstawia się następująco:"
i włosy na głowie mi sie zjeżyły. Protestuję w imieniu starych zasad dotyczących statystyk, starych słuchaczy i całemu staremu czarowi i magii listy przebojów programu trzeciego.
Utwory NOVEMBER RAIN, ZOMBIES oraz THE UNFORGIVEN mają źle wyliczone punkty i tygodnie. I nie wiem ile razy trzeba wałkować ten temat, czy do końca świata i jeden dzień dłużej ????? Znowu na przestrzeni wielu lat sluchacze (tym razem Piotr) zapomnieli o zasadzie "notowań podwójnych". Ile razy trzeba pisać o tym że punkty jak i tygodnie w notowaniach podwójnych liczymy pojedyńczo w przypadku nowości, powrotów oraz w przypadku liczenia top 20 także skoków spoza miejsca dwudziestego !!!!!!
Jeśli na przykład liczymy top 10 to pamiętajmy że skoki spoza dziesiątki w notowaniach podwójnych liczymy pojedyńczo oraz w jeśli liczymy top 5 to skoki z miejsc od 6 także liczymy pojedyńczo. Czy to tak trudno zapamiętać i w programach w których sporządzacie statystyki wpisać odpowiednie formuły ???
Oficjalne zasady trójkowe odnośnie podsumowania wszystkich notowań począwszy od podsumowania setnego (bo wcześniej obowiązywały inne) są następujące:
- ilość punktów w top 20
- najwyższe miejsce
- ilośc tygodni na miejscu pierwszym !!!! a nie najwyższym
- ilość tygodni w top 20
Jeśli te cztery kolumny są takie same to dwa utwory zajmują to samo miejsce. Jeśli taki przypadek zdarza sie na miejscu 15 to następna pozycja ma numer 17 !!!!! a nie 16. Analogicznie jeśli 3 utwory zajmują to samo miejsce (np 90) to następny utwór jest na pozycji 93 !!!
Doskonale wiem, że te zasady są zdecydowanie przestarzałe i nie przewidywały, że lista przekroczy tysięczne notowanie. W ostatnich podsumowaniach robi sie strasznie ciasno ale wiadomo, że Marek nigdy się nie zdecyduje na zaprezentowanie top 1000, czy top 500 czy top 100.
Piotr pomimo potężnej bazy danych (prawdopodobnie SQL-owej) źle wyliczył punkty i tygodnie w notowaniach podwójnych.
Utwór NOVEMBER RAIN od zawsze ma 555 pkt i 37 tyg. Proszę zerknąć do książki Marka strona 366, podsumowanie 600, pozycja 3 (błąd 36 tyg wynika ze złego wpisania danych do książki). Podsumowanie sporządził Wielki Marcin Buchalski jeden z najstarszych słuchaczy listy (słucha od pierwszego notowania).
Utwór ZOMBIE ma 422 pkt i 26 tyg a nie 433 pkt i 27 tyg.
Utwór THE UNFORGIVEN ma 329 pkt i 21 pkt a nie 343 i 22 tyg i zajmuje po 1266 notowaniach 75 miejsce a nie 64.
Nie wiem też dlaczego żadnego z podsumowań przedstawianych we wspaniałym PDF w żaden sposób nie można skorygować, chyba że na piechotę, wydrukować i pozycje po pozycji sprawdzać. Zbyszek z Płocka nasunął mi myśl, że są specjalnie przedstawiane w tym formacie aby przyjąć je za jedyne, wiarygodne, prawidłowe i już. Trochę wyzej widzicie, że takie nie są.
Mnie wydaje się, że prawdopodobnie najłatwiej jest przetransportować dane z bazy danych do PDF-a. Każde podsumowanie powinno mieć na końcu napisane adnotacje typu:
- ilość punktów zdobytych przez wszystkie utwory
- ilość tygodni zdobytych przez wszystkie utwory
- kruczki (typu że notowanie 413a z 20 sty 1990 traktujemy jako podwójne a notowanie 413 z 13 sty 1990 pomijamy)
Na forum zagadki typu "proszę podać 1265 nowość w postawowym zestawieniu" powinny też posiadać adnotacje ponieważ podanie odpowiedzi bez nich staje się niewykonalnym.
Adnotacje typu:
-ile było powrotów w podstawowym zestawieniu i czy je traktujemy jako utwory nowe czy pomijamy
- jak traktujemy PAPA DOCK oraz PAPA DANCE (czy 2 czy 1)
- jak traktujemy A WINTER'S TALE - QUEEN (czy 1 czy 2 utwory).
Każdy słuchacz przecież moze mieć swoja teorię.
Nie chodzi mi w tym momencie o dokopywanie Piotrowi, bo jest wielkim fanem listy tylko boli mnie to, że młodsi słuchacze, którzy chcą sie bawić w liczenie listy muszą od początku wzorować sie na nieprawidłowych statystykach.
bobby
PODSUMOWANIE PUNKTOWE "WG TOP 20" STO POZYCJI PO 1266 NOTOWANIACH
L.P. PKT. MAX. NA 1 TYG. WYKONAWCA * TYTUŁ
1 784 1 14 52 QUEEN * THESE ARE THE DAYS OF OUR LIVES
2 730 1 8 46 GUNS N' ROSES * DON'T CRY
3 624 1 11 52 MADONNA * FROZEN
4 561 1 5 49 PERFECT * NIEPOKONANI
5 560 1 5 55 ARCHIVE * AGAIN
6 555 1 5 37 GUNS N' ROSES * NOVEMBER RAIN
7 554 1 5 37 KULT * DZIEWCZYNA BEZ ZĘBA NA PRZEDZIE
8 553 1 2 37 PEARL JAM * CRAZY MARY
9 520 1 3 38 KULT * KOMU BIJE DZWON
10 516 1 7 40 SINÉAD O'CONNOR * NOTHING COMPARES 2 U
11 496 1 2 54 BEVERLEY CRAVEN * PROMISE ME
12 492 1 11 34 BRYAN ADAMS * (EVERYTHING I DO) I DO IT FOR YOU
13 485 1 11 34 DIRE STRAITS * BROTHERS IN ARMS
14 476 1 2 42 STING * FRAGILE
15 474 1 1 33 KULT * RZĄD OFICJALNY (GENERAŁ FERREIRA)
16 469 1 8 32 METALLICA * WHISKEY IN THE JAR
17 465 1 6 35 DŻEM * DO KOŁYSKI
18 463 1 4 30 GEORGE MICHAEL * CARELESS WHISPER
19 462 1 8 29 EUROPE * THE FINAL COUNTDOWN
20 456 3 - 35 U2 * STARING AT THE SUN
21 453 2 - 30 DEF LEPPARD * LOVE BITES
22 447 1 3 29 BUDKA SUFLERA * TAKIE TANGO
23 444 1 3 37 U2 * UNCHAINED MELODY
24 433 1 6 31 METALLICA * NOTHING ELSE MATTERS
25 431 1 7 28 MYSLOVITZ * DŁUGOŚĆ DŹWIĘKU SAMOTNOŚCI
26 428 1 1 31 METALLICA * MAMA SAID
27 423 1 9 30 KULT * GDY NIE MA DZIECI
28 422 1 8 26 THE CRANBERRIES * ZOMBIE
29 419 1 6 29 U2 * BEAUTIFUL DAY
30 419 1 1 30 NEW KIDS ON THE BLOCK * IF YOU GO AWAY
31 408 1 6 24 KAZIK * 12 GROSZY
32 408 3 - 37 U2 * ONE
33 401 1 5 27 MADONNA * LA ISLA BONITA
34 401 1 5 26 JAMES BLUNT * YOU'RE BEAUTIFUL
35 401 2 - 34 DIRE STRAITS & STING * MONEY FOR NOTHING
36 399 1 5 32 MARIAH CAREY * WITHOUT YOU
37 397 2 - 30 TORI AMOS * A SORTA FAIRYTALE
38 395 1 9 26 MICHAEL JACKSON feat. SLASH * GIVE IN TO ME
39 395 1 3 29 U2 * SWEETEST THING
40 395 1 2 27 GREEN DAY * BOULEVARD OF BROKEN DREAMS
41 391 1 2 39 DE MONO * KOCHAĆ INACZEJ
42 390 1 5 28 RED HOT CHILI PEPPERS * CALIFORNICATION
43 387 3 - 28 KAZIK * MACIEK, JA TYLKO ŻARTOWAŁEM
44 379 1 4 25 SZTYWNY PAL AZJI * WIEŻA RADOŚCI, WIEŻA SAMOTNOŚCI
45 378 1 9 24 ANITA LIPNICKA * WSZYSTKO SIĘ MOŻE ZDARZYĆ
46 377 1 3 27 THE ROLLING STONES * ANYBODY SEEN MY BABY
47 375 1 3 26 U2 * PLEASE
48 373 1 5 24 DEPECHE MODE * PRECIOUS
49 372 1 1 29 IRA * WIARA
50 371 1 8 22 NO DOUBT * DON'T SPEAK
51 370 1 6 22 MADONNA * YOU'LL SEE
52 369 1 3 27 KAZIK & EDYTA BARTOSIEWICZ * CZTERY POKOJE
53 362 1 3 23 ROXETTE * IT MUST HAVE BEEN LOVE
54 354 1 2 22 PATI YANG * ALL THAT IS THIRST
55 352 1 7 24 OBYWATEL G.C. * TAK... TAK... TO JA
56 352 1 1 27 LIMAHL * THE NEVERENDING STORY
57 350 1 4 22 BLACK * WONDERFUL LIFE
58 350 1 2 26 VARIUS MANX * ZANIM ZROZUMIESZ
59 349 1 5 24 STING feat. CHEB MAMI * DESERT ROSE
60 349 2 - 30 GENESIS * CONGO
61 348 1 2 24 KASIA KOWALSKA * A TO CO MAM
62 344 1 9 21 PET SHOP BOYS * IT'S A SIN
63 344 1 5 24 EDYTA GÓRNIAK * DOTYK
64 341 1 2 23 THE KILLERS * SOMEBODY TOLD ME
65 339 1 3 23 KULT * PANIE WALDKU, PAN SIĘ NIE BOI CZYLI LEWY CZERWCOWY
66 338 1 4 28 AYA RL * SKÓRA
67 337 1 5 23 THE CRANBERRIES * ANIMAL INSTINCT
68 336 1 5 23 TINA TURNER & STING * ON SILENT WINGS
69 335 1 4 21 KATIE MELUA * NINE MILLION BICYCLES
70 335 1 2 25 CARLOS SANTANA & ROB THOMAS * SMOOTH
71 334 1 3 22 MADONNA * LIKE A PRAYER
72 334 1 2 31 DEPECHE MODE * FREELOVE
73 333 1 3 20 COLDPLAY * TALK
74 331 1 8 22 EDYTA BARTOSIEWICZ * SEN
75 329 1 1 21 METALLICA * THE UNFORGIVEN
76 328 1 4 21 LINKIN PARK * IN THE END
77 328 1 1 40 R.E.M. * EVERYBODY HURTS
78 326 1 3 22 GRZEGORZ HALAMA OKLASKY * JA WIEDZIAŁEM, ŻE TAK BĘDZIE
79 325 1 6 20 BON JOVI * BORN TO BE MY BABY
80 323 1 5 23 VARIUS MANX * ORŁA CIEŃ
81 323 1 4 24 KULT * DO ANI
82 321 1 1 23 KULT * ARAHJA
83 320 1 5 20 MICHAEL JACKSON * SMOOTH CRIMINAL
84 319 1 4 18 OBYWATEL G.C. * NIE PYTAJ O POLSKĘ
85 318 1 2 21 AUDIOSLAVE * BE YOURSELF
86 317 1 4 24 AEROSMITH * AMAZING
87 316 1 1 27 ALANIS MORISSETTE * IRONIC
88 315 1 2 26 KAZIK * GDYBYM WIEDZIAŁ TO CO WIEM
89 312 1 4 23 QUEEN * RIDE THE WILD WIND
90 312 1 4 21 COLDPLAY * SPEED OF SOUND
91 312 1 4 18 DEPECHE MODE * ENJOY THE SILENCE
92 311 1 3 21 RICHARD MARX * RIGHT HERE WAITING
93 309 1 4 22 MAANAM * KOCHAM CIĘ KOCHANIE MOJE
94 307 1 4 21 LECH JANERKA * ROWER
95 307 1 1 22 DEPECHE MODE * POLICY OF TRUTH
96 305 1 4 21 TRAVIS * SING
97 305 1 4 19 LIMP BIZKIT * BEHIND BLUE EYES
98 304 1 1 19 TONI BRAXTON * UN-BREAK MY HEART
99 301 1 3 20 THE WHITE STRIPES * I JUST DON'T KNOW WHAT TO DO WITH MYSELF
100 300 1 5 20 EDYTA GÓRNIAK * TO NIE JA
Właściwie temat powinien nazywać sie "Front obrony lp3, przeciwko zmienianiu biegu historii".
Od jakiegos czasu na www.forum.lp3.pl pojawiają się "różnorakie" statystyki sporządzone przez Słuchacza Piotra. Większość z nich, tych o mniejszym znaczeniu, jest prawidłowa. Niestety te najważniejsze dotyczące podsumowania punktowego podsumowania wszystkich utworów jest sporządzona niewłaściwie czyli nie według oficjalnych zasad trójkowych, ani nie według standardów światowych tylko według zasad "Piotrowych". Ostatnio natrafiłem na podsumowanie punktowe 1266 notowań (sto pozycji) pod tytułem:
"Czy wiesz, że… pierwsza setka podsumowania wszech czasów po 1266 notowaniach przedstawia się następująco:"
i włosy na głowie mi sie zjeżyły. Protestuję w imieniu starych zasad dotyczących statystyk, starych słuchaczy i całemu staremu czarowi i magii listy przebojów programu trzeciego.
Utwory NOVEMBER RAIN, ZOMBIES oraz THE UNFORGIVEN mają źle wyliczone punkty i tygodnie. I nie wiem ile razy trzeba wałkować ten temat, czy do końca świata i jeden dzień dłużej ????? Znowu na przestrzeni wielu lat sluchacze (tym razem Piotr) zapomnieli o zasadzie "notowań podwójnych". Ile razy trzeba pisać o tym że punkty jak i tygodnie w notowaniach podwójnych liczymy pojedyńczo w przypadku nowości, powrotów oraz w przypadku liczenia top 20 także skoków spoza miejsca dwudziestego !!!!!!
Jeśli na przykład liczymy top 10 to pamiętajmy że skoki spoza dziesiątki w notowaniach podwójnych liczymy pojedyńczo oraz w jeśli liczymy top 5 to skoki z miejsc od 6 także liczymy pojedyńczo. Czy to tak trudno zapamiętać i w programach w których sporządzacie statystyki wpisać odpowiednie formuły ???
Oficjalne zasady trójkowe odnośnie podsumowania wszystkich notowań począwszy od podsumowania setnego (bo wcześniej obowiązywały inne) są następujące:
- ilość punktów w top 20
- najwyższe miejsce
- ilośc tygodni na miejscu pierwszym !!!! a nie najwyższym
- ilość tygodni w top 20
Jeśli te cztery kolumny są takie same to dwa utwory zajmują to samo miejsce. Jeśli taki przypadek zdarza sie na miejscu 15 to następna pozycja ma numer 17 !!!!! a nie 16. Analogicznie jeśli 3 utwory zajmują to samo miejsce (np 90) to następny utwór jest na pozycji 93 !!!
Doskonale wiem, że te zasady są zdecydowanie przestarzałe i nie przewidywały, że lista przekroczy tysięczne notowanie. W ostatnich podsumowaniach robi sie strasznie ciasno ale wiadomo, że Marek nigdy się nie zdecyduje na zaprezentowanie top 1000, czy top 500 czy top 100.
Piotr pomimo potężnej bazy danych (prawdopodobnie SQL-owej) źle wyliczył punkty i tygodnie w notowaniach podwójnych.
Utwór NOVEMBER RAIN od zawsze ma 555 pkt i 37 tyg. Proszę zerknąć do książki Marka strona 366, podsumowanie 600, pozycja 3 (błąd 36 tyg wynika ze złego wpisania danych do książki). Podsumowanie sporządził Wielki Marcin Buchalski jeden z najstarszych słuchaczy listy (słucha od pierwszego notowania).
Utwór ZOMBIE ma 422 pkt i 26 tyg a nie 433 pkt i 27 tyg.
Utwór THE UNFORGIVEN ma 329 pkt i 21 pkt a nie 343 i 22 tyg i zajmuje po 1266 notowaniach 75 miejsce a nie 64.
Nie wiem też dlaczego żadnego z podsumowań przedstawianych we wspaniałym PDF w żaden sposób nie można skorygować, chyba że na piechotę, wydrukować i pozycje po pozycji sprawdzać. Zbyszek z Płocka nasunął mi myśl, że są specjalnie przedstawiane w tym formacie aby przyjąć je za jedyne, wiarygodne, prawidłowe i już. Trochę wyzej widzicie, że takie nie są.
Mnie wydaje się, że prawdopodobnie najłatwiej jest przetransportować dane z bazy danych do PDF-a. Każde podsumowanie powinno mieć na końcu napisane adnotacje typu:
- ilość punktów zdobytych przez wszystkie utwory
- ilość tygodni zdobytych przez wszystkie utwory
- kruczki (typu że notowanie 413a z 20 sty 1990 traktujemy jako podwójne a notowanie 413 z 13 sty 1990 pomijamy)
Na forum zagadki typu "proszę podać 1265 nowość w postawowym zestawieniu" powinny też posiadać adnotacje ponieważ podanie odpowiedzi bez nich staje się niewykonalnym.
Adnotacje typu:
-ile było powrotów w podstawowym zestawieniu i czy je traktujemy jako utwory nowe czy pomijamy
- jak traktujemy PAPA DOCK oraz PAPA DANCE (czy 2 czy 1)
- jak traktujemy A WINTER'S TALE - QUEEN (czy 1 czy 2 utwory).
Każdy słuchacz przecież moze mieć swoja teorię.
Nie chodzi mi w tym momencie o dokopywanie Piotrowi, bo jest wielkim fanem listy tylko boli mnie to, że młodsi słuchacze, którzy chcą sie bawić w liczenie listy muszą od początku wzorować sie na nieprawidłowych statystykach.
bobby
PODSUMOWANIE PUNKTOWE "WG TOP 20" STO POZYCJI PO 1266 NOTOWANIACH
L.P. PKT. MAX. NA 1 TYG. WYKONAWCA * TYTUŁ
1 784 1 14 52 QUEEN * THESE ARE THE DAYS OF OUR LIVES
2 730 1 8 46 GUNS N' ROSES * DON'T CRY
3 624 1 11 52 MADONNA * FROZEN
4 561 1 5 49 PERFECT * NIEPOKONANI
5 560 1 5 55 ARCHIVE * AGAIN
6 555 1 5 37 GUNS N' ROSES * NOVEMBER RAIN
7 554 1 5 37 KULT * DZIEWCZYNA BEZ ZĘBA NA PRZEDZIE
8 553 1 2 37 PEARL JAM * CRAZY MARY
9 520 1 3 38 KULT * KOMU BIJE DZWON
10 516 1 7 40 SINÉAD O'CONNOR * NOTHING COMPARES 2 U
11 496 1 2 54 BEVERLEY CRAVEN * PROMISE ME
12 492 1 11 34 BRYAN ADAMS * (EVERYTHING I DO) I DO IT FOR YOU
13 485 1 11 34 DIRE STRAITS * BROTHERS IN ARMS
14 476 1 2 42 STING * FRAGILE
15 474 1 1 33 KULT * RZĄD OFICJALNY (GENERAŁ FERREIRA)
16 469 1 8 32 METALLICA * WHISKEY IN THE JAR
17 465 1 6 35 DŻEM * DO KOŁYSKI
18 463 1 4 30 GEORGE MICHAEL * CARELESS WHISPER
19 462 1 8 29 EUROPE * THE FINAL COUNTDOWN
20 456 3 - 35 U2 * STARING AT THE SUN
21 453 2 - 30 DEF LEPPARD * LOVE BITES
22 447 1 3 29 BUDKA SUFLERA * TAKIE TANGO
23 444 1 3 37 U2 * UNCHAINED MELODY
24 433 1 6 31 METALLICA * NOTHING ELSE MATTERS
25 431 1 7 28 MYSLOVITZ * DŁUGOŚĆ DŹWIĘKU SAMOTNOŚCI
26 428 1 1 31 METALLICA * MAMA SAID
27 423 1 9 30 KULT * GDY NIE MA DZIECI
28 422 1 8 26 THE CRANBERRIES * ZOMBIE
29 419 1 6 29 U2 * BEAUTIFUL DAY
30 419 1 1 30 NEW KIDS ON THE BLOCK * IF YOU GO AWAY
31 408 1 6 24 KAZIK * 12 GROSZY
32 408 3 - 37 U2 * ONE
33 401 1 5 27 MADONNA * LA ISLA BONITA
34 401 1 5 26 JAMES BLUNT * YOU'RE BEAUTIFUL
35 401 2 - 34 DIRE STRAITS & STING * MONEY FOR NOTHING
36 399 1 5 32 MARIAH CAREY * WITHOUT YOU
37 397 2 - 30 TORI AMOS * A SORTA FAIRYTALE
38 395 1 9 26 MICHAEL JACKSON feat. SLASH * GIVE IN TO ME
39 395 1 3 29 U2 * SWEETEST THING
40 395 1 2 27 GREEN DAY * BOULEVARD OF BROKEN DREAMS
41 391 1 2 39 DE MONO * KOCHAĆ INACZEJ
42 390 1 5 28 RED HOT CHILI PEPPERS * CALIFORNICATION
43 387 3 - 28 KAZIK * MACIEK, JA TYLKO ŻARTOWAŁEM
44 379 1 4 25 SZTYWNY PAL AZJI * WIEŻA RADOŚCI, WIEŻA SAMOTNOŚCI
45 378 1 9 24 ANITA LIPNICKA * WSZYSTKO SIĘ MOŻE ZDARZYĆ
46 377 1 3 27 THE ROLLING STONES * ANYBODY SEEN MY BABY
47 375 1 3 26 U2 * PLEASE
48 373 1 5 24 DEPECHE MODE * PRECIOUS
49 372 1 1 29 IRA * WIARA
50 371 1 8 22 NO DOUBT * DON'T SPEAK
51 370 1 6 22 MADONNA * YOU'LL SEE
52 369 1 3 27 KAZIK & EDYTA BARTOSIEWICZ * CZTERY POKOJE
53 362 1 3 23 ROXETTE * IT MUST HAVE BEEN LOVE
54 354 1 2 22 PATI YANG * ALL THAT IS THIRST
55 352 1 7 24 OBYWATEL G.C. * TAK... TAK... TO JA
56 352 1 1 27 LIMAHL * THE NEVERENDING STORY
57 350 1 4 22 BLACK * WONDERFUL LIFE
58 350 1 2 26 VARIUS MANX * ZANIM ZROZUMIESZ
59 349 1 5 24 STING feat. CHEB MAMI * DESERT ROSE
60 349 2 - 30 GENESIS * CONGO
61 348 1 2 24 KASIA KOWALSKA * A TO CO MAM
62 344 1 9 21 PET SHOP BOYS * IT'S A SIN
63 344 1 5 24 EDYTA GÓRNIAK * DOTYK
64 341 1 2 23 THE KILLERS * SOMEBODY TOLD ME
65 339 1 3 23 KULT * PANIE WALDKU, PAN SIĘ NIE BOI CZYLI LEWY CZERWCOWY
66 338 1 4 28 AYA RL * SKÓRA
67 337 1 5 23 THE CRANBERRIES * ANIMAL INSTINCT
68 336 1 5 23 TINA TURNER & STING * ON SILENT WINGS
69 335 1 4 21 KATIE MELUA * NINE MILLION BICYCLES
70 335 1 2 25 CARLOS SANTANA & ROB THOMAS * SMOOTH
71 334 1 3 22 MADONNA * LIKE A PRAYER
72 334 1 2 31 DEPECHE MODE * FREELOVE
73 333 1 3 20 COLDPLAY * TALK
74 331 1 8 22 EDYTA BARTOSIEWICZ * SEN
75 329 1 1 21 METALLICA * THE UNFORGIVEN
76 328 1 4 21 LINKIN PARK * IN THE END
77 328 1 1 40 R.E.M. * EVERYBODY HURTS
78 326 1 3 22 GRZEGORZ HALAMA OKLASKY * JA WIEDZIAŁEM, ŻE TAK BĘDZIE
79 325 1 6 20 BON JOVI * BORN TO BE MY BABY
80 323 1 5 23 VARIUS MANX * ORŁA CIEŃ
81 323 1 4 24 KULT * DO ANI
82 321 1 1 23 KULT * ARAHJA
83 320 1 5 20 MICHAEL JACKSON * SMOOTH CRIMINAL
84 319 1 4 18 OBYWATEL G.C. * NIE PYTAJ O POLSKĘ
85 318 1 2 21 AUDIOSLAVE * BE YOURSELF
86 317 1 4 24 AEROSMITH * AMAZING
87 316 1 1 27 ALANIS MORISSETTE * IRONIC
88 315 1 2 26 KAZIK * GDYBYM WIEDZIAŁ TO CO WIEM
89 312 1 4 23 QUEEN * RIDE THE WILD WIND
90 312 1 4 21 COLDPLAY * SPEED OF SOUND
91 312 1 4 18 DEPECHE MODE * ENJOY THE SILENCE
92 311 1 3 21 RICHARD MARX * RIGHT HERE WAITING
93 309 1 4 22 MAANAM * KOCHAM CIĘ KOCHANIE MOJE
94 307 1 4 21 LECH JANERKA * ROWER
95 307 1 1 22 DEPECHE MODE * POLICY OF TRUTH
96 305 1 4 21 TRAVIS * SING
97 305 1 4 19 LIMP BIZKIT * BEHIND BLUE EYES
98 304 1 1 19 TONI BRAXTON * UN-BREAK MY HEART
99 301 1 3 20 THE WHITE STRIPES * I JUST DON'T KNOW WHAT TO DO WITH MYSELF
100 300 1 5 20 EDYTA GÓRNIAK * TO NIE JA