Juwenalia 2009

Kiedyś to było „Pierwsze uruchomienie...” — teraz niech poruszane będą tutaj wątki, które nijak nie pasują do innych tematów Forum. Taki Hyde Park Listy Trójki
Awatar użytkownika
Bodeczek

Juwenalia 2009

Post autor: Bodeczek »

Może nie jest to temat związany z LP3 i okolicami, ale na upartego można go podpiąć ...
Co prawda nie jestem już studentem (niestety ... :( ), a mam nadzieję moja córa, niedługo nią będzie ...
Wybieram się właśnie na krakowskie Błonia na koncert juwenaliowy (m.in. Sidney Polak, Lady Pank i Die Toten Hosen), a wieczorem na Happysad i Hey, a jutro jak będę miał jeszcze siłę (starszy jestem kolega trochę, a w niedzielę trzeba siły oszczędzać na mecz Wisła-Legia) to na Lao Che ...
Zestaw nie najgorszy- ciekawy jestem jak takie Juwenalia wyglądają dzisiaj (moje ostatnie widziałem w 1993 ... :( ).
Jak ktoś ma ochotę to niech opowie o tegorocznych imprezach w różnych częściach Polski.
Ja obiecuję jutro opisać co się działo - czekam najbardziej na DDR-owski punko-rockandroll ... :)
Awatar użytkownika
stavanger
Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683

Re: Juwenalia 2009

Post autor: stavanger »

W Poznaniu Juwenalia 28-30 maja, między innymi
Indios Bravos, Nocna Zmiana Bluesa, Acid Drinkers, Waglewski Fisz Emade czy Strachy Na Lachy.
Awatar użytkownika
tadzio3
Kontakt:

Post autor: tadzio3 »

U nas min. Myslovitz, happysad i Czesław Śpiewa :)
Awatar użytkownika
Bodeczek

Post autor: Bodeczek »

Niestety udało mi się dostać tylko na Sidneya (taki sobie ...), Lady Pank (nigdy za nimi nie przepadałem, na dodatek bez Borysewicza i z Panasem, który już nie daje rady śpiewać) i Die Toten Hosen, który zagrał rewelacyjnie. Jeśli spotkacie gdzies kolesi jak grają (z tego to co wiem, to bardzo często w Niemczech) to polecam serdecznie ...
Awatar użytkownika
Miszon
Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
Kontakt:

Post autor: Miszon »

U nas w wawie to ciężko powiedzieć kto NIE GRA, bo Juwenalia trwają od 8 do 30 maja ;-).