Pomóżcie znaleźć utwór

Ktoś, gdzieś, kiedyś słyszał coś, ale nie wie kto, gdzie, kiedy i z kim — czyli zubożona wersja „Jaka to melodia” :-)

Moderatorzy: danco28, danco28

malutkisan

Pomóżcie znaleźć utwór

Post autor: malutkisan »

Witam wszystkich serdecznie na tym forum. Jestem nowy i wypadało by się przedstawić. Mam na imię Darek, rocznik 65. i takie tam mniej ważne szczegóły. Z zamiłowania jestem MUZYK-antem. od 20 lat. W czasach tzw. kawalerskich słyszałem pewien utwór co do którego nie wiem ani kto gra, i nie znam tez wykonawcy i tytułu. Mam natomiast nagranie ale zespołu, który gra ten utwór na weselu. Po tylu latach jest on trochę zniekształcony, a to dlatego że grany ze słyszenia. poprostu ktoś gdzieś usłyszał melodię, jakieś tam słowa sobie doklepał i poszło w świat. Mam wielką proźbę jeżeli coś komuś ten utwór przypomni proszę o wiadomość. Nagranie zamieściłem w http//chomikuj.pl/malutkisan.
Bardzo mi zależy na znalezieniu tego utworu.
Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam
malutkisan

nikt nie chce mi pomóc?
Robinson
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.

Post autor: Robinson »

Może chcą, ale nie poznają takiej interpretacji żadnego utworu.
malutkisan

Może to być jakaś trudność napewno. Z tego co pamiętam orginalny utwór był grany wolniej(słuchałem orginalnego wykonania jeszcze na kasecie tylko że kaseta zagineła) i napewno przez jakąś rokową kapelę gdzieś w latach 78-83. W moich okolicach ten kawałek w latach 80 -90 to istny hicior dzięki kapeli która była na topie. Może te dane trochę zawężą okres poszukiwań. Jeszcze raz wszystkich proszę o jakie kolwiek uwagi i podpowiedzi.
yeti

Post autor: yeti »

hmmm - Boże a gdzie były te twoje okolice??? Dla mnie najbardziej blisko tej rerererereinterpretacji do Atomic - Blondie...ale mogę się mylić..te gitary...
Awatar użytkownika
drwycior
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984
Kontakt:

Post autor: drwycior »

Faktycznie rify gitary podobny do Atomic Blondie ale to definitywnie nie jest to...
malutkisan