Przyznam się, że ta kolejność bardzo mi się podoba, chociaż u mnie będzie nieco inna. Ale być może kilka piosenek, które będą u mnie wysoko i u Ciebie dostanie punkty.Aro pisze:To ja dzis wrzucam płytki:
1. Garage Inc.
2. Kill'em All
3. Master Of Puppets
4. Ride the Lightning
5. Metallica
6. ...And Justice For All
7. Load
8. Reload
9. St. Anger
10. S & M
Nasz Top Metalliki
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
jestem zdecydowanie przeciwko przedluzaniu glosowania
jak zwykle minimalna liczba slow, a zlapane całe sedno sprawyRobinson pisze:Odnoszę wrażenie, że nawet gdyby top trwał 2 miesiące, to i tak na 2 dni przed końcem znalazłby się ktoś kto wnioskowałby o przedłużenie terminu.
ha, wlasnie. ja jeszcze nie zaglosowalem, ale dlatego, ze ustalam sobie kolejnosc na miejscach poza punktowana dwudziestka.Miszon pisze:przecież nikt nie każe komuś głosować na Top zespołu, którego utworów nie zna i musi je najpierw przesłuchać.
- Arkano
- Posty: 3267
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:38 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: n. 283 - przełomowe
- Lokalizacja: Śrem
płyty:
1. Metallica
3. Kill 'Em All
4. …And Justice for All
5. St. Anger
minimalnie za nimi Master of Puppets i Load
Czarny album to dla mnie mistrzostwo. I zostawiłem za nim wolne miejsce, nie dlatego, że pozostałe albumy uważam za słabe ale że Czarny tak lubię, i że różnica pomiędzy nim a całą resztą, jest dosyć duża. Jak przesłuchiwałem całość, to przez sito z poszczególnych płyt przechodziły maksymalnie 4 utwory, z Czarnego przeszło 11/12.
Najmniej przyjemnie słuchało mi się Reload, S&M i Ride the Lightning.
Garażu nie brałem pod uwagę, album b. dobry ale jakoś ciężko mi ten składak oceniać jako całość; bo pojedynczych utworów trochę z niego wybrałem.
1. Metallica
3. Kill 'Em All
4. …And Justice for All
5. St. Anger
minimalnie za nimi Master of Puppets i Load
Czarny album to dla mnie mistrzostwo. I zostawiłem za nim wolne miejsce, nie dlatego, że pozostałe albumy uważam za słabe ale że Czarny tak lubię, i że różnica pomiędzy nim a całą resztą, jest dosyć duża. Jak przesłuchiwałem całość, to przez sito z poszczególnych płyt przechodziły maksymalnie 4 utwory, z Czarnego przeszło 11/12.
Najmniej przyjemnie słuchało mi się Reload, S&M i Ride the Lightning.
Garażu nie brałem pod uwagę, album b. dobry ale jakoś ciężko mi ten składak oceniać jako całość; bo pojedynczych utworów trochę z niego wybrałem.
Nie wiem, czy można go oceniać jako składak, bo pierwsza płyta jednak była nagrana specjalnie w tym celu, a drugi to tylko doczepka. Ja na przykład przy ocenie płyt biorę pod uwagę tylko jej pierwszą część.Arkano pisze:Garażu nie brałem pod uwagę, album b. dobry ale jakoś ciężko mi ten składak oceniać jako całość; bo pojedynczych utworów trochę z niego wybrałem.
- Megalomaniac 3-owy
- Posty: 338
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 1:48 am
- Lokalizacja: Działoszyn
kajman pisze:Nie wiem, czy można go oceniać jako składak, bo pierwsza płyta jednak była nagrana specjalnie w tym celu, a drugi to tylko doczepka. Ja na przykład przy ocenie płyt biorę pod uwagę tylko jej pierwszą część.Arkano pisze:Garażu nie brałem pod uwagę, album b. dobry ale jakoś ciężko mi ten składak oceniać jako całość; bo pojedynczych utworów trochę z niego wybrałem.
...mówisz tu Kajmanie o pierwszej płycie
The $5.98 E.P. Garage Days Re-Revisited z 1987 bo ta też była nagrana w jednym celu ale jak to ujął Arkano jedno i drugie to składak [coverlandia] - zawsze mozna się do czegoś przyczepić
- Megalomaniac 3-owy
- Posty: 338
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 1:48 am
- Lokalizacja: Działoszyn
i 'jadymy' z kawałkami
jak to ciężko ułożyć...myślałem że spojrzę na tyły okładek i już
[wszystko się zna na pamięć] ale ten fajny kawałek a ten jeszcze lepszy...
pierwszy kawałek jest pierwszy a reszta jest druga...
...przydałaby się jaka sekretarka do pisania
jak jakiś tytuł źle napisałem... to sorry...się zasłuchałem
1 !!!!. DYERS EVE gdy słucham zawsze dreszczyk.... no i tekst nawiązujący do minionego już dnia )
2 [02]. The Frayed Ends Of Sanity
2 [03]. One
2 [04]. To Live Is to Die
2 [05]. Eye Of The Beholder
2 [06]. Blackend
2 [07]. For Whom To Bell Tolls
2 [08]. ...And Justice For All
2 [09]. METAL MILITIA
2 [10]. THE FOUR HORSEMEN
2 [11]. MOTORBREATH
2 [12]. HIT THE LIGHTS
2 [13]. The Shortest Straw
2 [14]. SEEK & DESTROY
2 [15]. WHIPLASH
2 [16]. Orion
2 [17]. JUMP IN THE FIRE
2 [18]. Disposable Heroes
2 [19]. Damage Inc
2 [20]. All Within My Heands
21. Leper messiah
22. Battery
23. Master of puppets
24. The Thing That Should Not Be
25. Welcome Home
26. Harvester Of Sorrow
27. PHANTOM LORD
28. (ANESTHESIA)....
29. My World
30. Sweet Amber
31. Dirty Window
32. Frantic
33. St.Anger
34. Some Kind Of Monster
35. Invisible Kid
36. Shoot Me Again
37. The Unnamed Feeling
38. Purify
39. Traped Under Ice
40. Creeping Death
41. Fight Fire With Fire
42. Ride The Lightning
43. Escape
44. Fade To Black
45. The Call Of Ktulu
46. - Human
47. No Leaf Clover
48. Enter sandman [demo] ten jeden kawałem z czarnej jednak wpisuję
w listę może z sentymentu bo zapadł mi w pamięć [chyba do śmierci]
jak Metallika rozpoczynała nim swój 3 koncert w Polsce w Chorzowie
1991... i zdaje się ktoś jeszcze z forowiczów chyba był?!?
49. a i dorzucę jeszcze ten już zajechany Nothing Else Matters [elevator
version]lub[demo]
GARAŻ pominę choć fajne kawałki ...no ale to przecież nie 'ichnie' więc nie ma się nad czym...
a S & M to właściwie to samo co wyżej...no... prawie
jak to ciężko ułożyć...myślałem że spojrzę na tyły okładek i już
[wszystko się zna na pamięć] ale ten fajny kawałek a ten jeszcze lepszy...
pierwszy kawałek jest pierwszy a reszta jest druga...
...przydałaby się jaka sekretarka do pisania
jak jakiś tytuł źle napisałem... to sorry...się zasłuchałem
1 !!!!. DYERS EVE gdy słucham zawsze dreszczyk.... no i tekst nawiązujący do minionego już dnia )
2 [02]. The Frayed Ends Of Sanity
2 [03]. One
2 [04]. To Live Is to Die
2 [05]. Eye Of The Beholder
2 [06]. Blackend
2 [07]. For Whom To Bell Tolls
2 [08]. ...And Justice For All
2 [09]. METAL MILITIA
2 [10]. THE FOUR HORSEMEN
2 [11]. MOTORBREATH
2 [12]. HIT THE LIGHTS
2 [13]. The Shortest Straw
2 [14]. SEEK & DESTROY
2 [15]. WHIPLASH
2 [16]. Orion
2 [17]. JUMP IN THE FIRE
2 [18]. Disposable Heroes
2 [19]. Damage Inc
2 [20]. All Within My Heands
21. Leper messiah
22. Battery
23. Master of puppets
24. The Thing That Should Not Be
25. Welcome Home
26. Harvester Of Sorrow
27. PHANTOM LORD
28. (ANESTHESIA)....
29. My World
30. Sweet Amber
31. Dirty Window
32. Frantic
33. St.Anger
34. Some Kind Of Monster
35. Invisible Kid
36. Shoot Me Again
37. The Unnamed Feeling
38. Purify
39. Traped Under Ice
40. Creeping Death
41. Fight Fire With Fire
42. Ride The Lightning
43. Escape
44. Fade To Black
45. The Call Of Ktulu
46. - Human
47. No Leaf Clover
48. Enter sandman [demo] ten jeden kawałem z czarnej jednak wpisuję
w listę może z sentymentu bo zapadł mi w pamięć [chyba do śmierci]
jak Metallika rozpoczynała nim swój 3 koncert w Polsce w Chorzowie
1991... i zdaje się ktoś jeszcze z forowiczów chyba był?!?
49. a i dorzucę jeszcze ten już zajechany Nothing Else Matters [elevator
version]lub[demo]
GARAŻ pominę choć fajne kawałki ...no ale to przecież nie 'ichnie' więc nie ma się nad czym...
a S & M to właściwie to samo co wyżej...no... prawie
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 2:37 am przez Megalomaniac 3-owy, łącznie zmieniany 2 razy.
- Megalomaniac 3-owy
- Posty: 338
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 1:48 am
- Lokalizacja: Działoszyn
1. Garage została nagrana wcześniej, inne nagrania z 2 CD z Garage także, więc nie traktuję ich jako części Garage.Megalomaniac 3-owy pisze: ...mówisz tu Kajmanie o pierwszej płycie
The $5.98 E.P. Garage Days Re-Revisited z 1987
2. bo ta też była nagrana w jednym celu ale jak to ujął Arkano jedno i drugie to składak [coverlandia] - zawsze mozna się do czegoś przyczepić
2. Chyba inaczej rozumiemy pojęcie składak. Składak to zbiór poprzednio wydanych nagrań, a na 1 o ile kojarzę, to takich nie ma.
- Arkano
- Posty: 3267
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:38 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: n. 283 - przełomowe
- Lokalizacja: Śrem
Ja starałem się ocenić całość. I jeśli pozostałe płyty były dla mnie jakimiś całościami i numery były w zbliżonej klasie (lubiłem je bardziej lub mniej), tak Garaż okazał się dla mnie b. ciężko strawny. Są na nim utwory, które b. mi się podobają, a są takie, których słuchanie męczyło mnie bardzo i chciałem tylko żeby się jak najszybciej skończyły. Takie nieprzyjemne uczucie miałem jeszcze tylko przy Reload.kajman pisze:Nie wiem, czy można go oceniać jako składak, bo pierwsza płyta jednak była nagrana specjalnie w tym celu, a drugi to tylko doczepka. Ja na przykład przy ocenie płyt biorę pod uwagę tylko jej pierwszą część.Arkano pisze:Garażu nie brałem pod uwagę, album b. dobry ale jakoś ciężko mi ten składak oceniać jako całość; bo pojedynczych utworów trochę z niego wybrałem.
I to czy to "składak" czy nie, nie było dla mnie argumentem przy ocenie.
utwory:
1. My Friend of Misery (Metallica)
2. Wherever I May Roam (Metallica)
3. Mama Said (Load)
4. To Live Is to Die (…And Justice for All)
5. Fade to Black (Ride the Lightning)
6. The God That Failed (Metallica)
7. Orion (Master of Puppets)
8. One (…And Justice for All)
9. Seek & Destroy (Kill 'Em All)
10. Holier Than Thou (Metallica)
11. Welcome Home (Sanitarium) (Master of Puppets)
12. Sad but True (Metallica)
13. Die, Die My Darling (Garage Inc. I)
14. Until It Sleeps (Load)
15. Turn the Page (Garage Inc. I)
16. Metal Militia (Kill 'Em All)
17. Enter Sandman (Metallica)
18. So What? (Garage Inc. II)
19. Tuesday's Gone (Garage Inc. I)
20. St. Anger (St. Anger)
tuż poza Whiplash, Loverman, The Unnamed Feeling
specjalne wyróżnienie za najlepsze otwarcie: The Struggle Within
Ja niestety nie tym razemku3a pisze:jakos mi sie wczesniej nie rzucilo w oczy - czy nikt nie jedzie na koncert
Wracając do TOP-u... Do tej pory zagłosowało 17 osób na 68 utworów. Nikt się nie zgłosił z przedłużeniem, więc o północy kończy się termin na publikowanie swoich 20-stek. Wyniki będą ogłaszane całą noc (po prostu nie wiem o której się uwinę z podliczaniem wszystkiego, więc sprawdźcie je lepiej jutro rano).
Najpierw krotkie wyjasnienie. Dla mnie to najwazniejszy Top. Metallica to moj zespol nr 1. Poniewaz jednak ja w ogole muzyką zaczalem sie interesowac dopiero w 1991 roku, to i tutaj ma to swoje odzwierciedlenie.
Najpierw plyty, bo kolejnosc w glownej klasyfikacji jeszcze dopieszczam .
Absolutny top plyt:
1. Metallica
2. Garage Inc.
3. Load
4. S&M
5. Reload
6. St. Anger
7. Master Of Puppets
Miejsca 2-3 prawie ex-aequo, miejsca 4-7 prawie ex-aequo.
Pozostale albumy tez na topie, ale nizszym .
Najpierw plyty, bo kolejnosc w glownej klasyfikacji jeszcze dopieszczam .
Absolutny top plyt:
1. Metallica
2. Garage Inc.
3. Load
4. S&M
5. Reload
6. St. Anger
7. Master Of Puppets
Miejsca 2-3 prawie ex-aequo, miejsca 4-7 prawie ex-aequo.
Pozostale albumy tez na topie, ale nizszym .
- neon.ka
- Posty: 4312
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 8:00 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 436, 30.06.1990
- Lokalizacja: warszawa
nie ma co ukrywać, że ten top dał mi nieco mniej przyjemności niż poprzedni .
nie całą 20 ustawiłam w kolejności, ale te piosenki, którym z pewnością chciałam dać punkty, stoją na swoich miejscach. dalej w kolejności alfabetycznej niepunktowane te utwory, które podobaja mi sie bardziej od innych.
16. Fade To Black
15. The Outlaw Torn
14. Sad But True (S&M)
13. Ronnie
12. 2x4
11. Tuesday's Gone
10. No Leaf Clover
9. Low Man's Lyric
8. Fuel
7. Enter Sandman
6. Hero Of The Day (S&M)
5. Mama Said
4. Brothers In Arms
3. The Unforgiven
2. Whiskey In The Jar
1. Nothing Else Matters (obydwie wersje)
dalej:
[Bleeding Me
Carpe Diem Baby
Devil's Dance
King Of Nothing
One
The Memory Remains
The Unforgiven II]
nie całą 20 ustawiłam w kolejności, ale te piosenki, którym z pewnością chciałam dać punkty, stoją na swoich miejscach. dalej w kolejności alfabetycznej niepunktowane te utwory, które podobaja mi sie bardziej od innych.
16. Fade To Black
15. The Outlaw Torn
14. Sad But True (S&M)
13. Ronnie
12. 2x4
11. Tuesday's Gone
10. No Leaf Clover
9. Low Man's Lyric
8. Fuel
7. Enter Sandman
6. Hero Of The Day (S&M)
5. Mama Said
4. Brothers In Arms
3. The Unforgiven
2. Whiskey In The Jar
1. Nothing Else Matters (obydwie wersje)
dalej:
[Bleeding Me
Carpe Diem Baby
Devil's Dance
King Of Nothing
One
The Memory Remains
The Unforgiven II]
Niestety z bólem serca musialem odrzucic wiele kawałków, ktore bardzo lubie. Oto moja pierwsza piecdziesiatka:
1. Nothing Else Matters
2. The Unforgiven
3. Whiskey In The Jar
4. Enter Sandman
5. Die, Die My Darling
6. Master Of Puppets
7. The Memory Remains
8. St. Anger
9. Until It Sleeps
10. No Leaf Clover
11. One
12. The Unforgiven II
13. Orion
14. Bleeding Me
15. Loverman
16. Frantic
17. Fuel
18. Brothers In Arms
19. Mama Said
20. Some Kind Of Monster
21. Turn The Page
22. My Friend Of Misery
23. Sad But True
24. Hero Of The Day
25. Sabbra Cadabra
26. It's Electric
27. Breadfan
28. King Nothing
29. Welcome Home (Sanitarium)
30. I Disappear
31. Battery
32. Astronomy
33. Free Speach For The Dumb
34. Shoot Me Again
35. Ain't My Bitch
36. For Whom The Bell Tolls
37. Fight Fire With Fire
38. Wherever I May Roam
39. So What
40. Fade To Black
41. The House Jack Built
42. Tuesday's Gone
43. Cure
44. Harvester Of Sorrow
45. Don't Tread On Me
46. The Thing That Should Not Be
47. Through The Never
48. All Within My Hands
49. Of Wolf And Man
50. -Human
1. Nothing Else Matters
2. The Unforgiven
3. Whiskey In The Jar
4. Enter Sandman
5. Die, Die My Darling
6. Master Of Puppets
7. The Memory Remains
8. St. Anger
9. Until It Sleeps
10. No Leaf Clover
11. One
12. The Unforgiven II
13. Orion
14. Bleeding Me
15. Loverman
16. Frantic
17. Fuel
18. Brothers In Arms
19. Mama Said
20. Some Kind Of Monster
21. Turn The Page
22. My Friend Of Misery
23. Sad But True
24. Hero Of The Day
25. Sabbra Cadabra
26. It's Electric
27. Breadfan
28. King Nothing
29. Welcome Home (Sanitarium)
30. I Disappear
31. Battery
32. Astronomy
33. Free Speach For The Dumb
34. Shoot Me Again
35. Ain't My Bitch
36. For Whom The Bell Tolls
37. Fight Fire With Fire
38. Wherever I May Roam
39. So What
40. Fade To Black
41. The House Jack Built
42. Tuesday's Gone
43. Cure
44. Harvester Of Sorrow
45. Don't Tread On Me
46. The Thing That Should Not Be
47. Through The Never
48. All Within My Hands
49. Of Wolf And Man
50. -Human
Nie jestem fanem Metalliki, zbyt ostro jak dla mnie. Wrzucam więc tylko 10 piosenek, najlepszych dla mnie.
TOP 10 by kuba_m:
1. Nothing Else Matters
2. Whiskey in the Jar
3. St. Anger
4. One
5. Enter Sandman
6. Master of Puppets
7. Fuel
8. The Unforgiven
9. Creeping Death
10. Escape
Z płyt zrezygnuję, ponieważ nie znam ich dobrze.
TOP 10 by kuba_m:
1. Nothing Else Matters
2. Whiskey in the Jar
3. St. Anger
4. One
5. Enter Sandman
6. Master of Puppets
7. Fuel
8. The Unforgiven
9. Creeping Death
10. Escape
Z płyt zrezygnuję, ponieważ nie znam ich dobrze.
Uff, udało się wyrobić. Jeden z najtrudniejszych topów do ustalenia dla mnie i możliwe, że jutro wyglądałoby to zupelnie inaczej ale tak to sie przedstawia dzisiaj : (na koncert z powodu sesji tez niestety nie udało się wybrać )
Płyty:
1. Metallica
2. Kill'em all
3. Reload
4. Master of Puppets
5. Ride the Lightning
6. Load
7. S&M
8. Garage Inc.
9. …And Justice for All
10. St. Anger
Piosenki:
1. The Unforgiven
2. Nothing Else Matters
3. The Unforgiven II
4. Turn The Page
5. Mama Said
6. Fade To Black
7. One
8. Low Man's Lyric
9. The Memory Remains
10. Wherever I May Roam
11. Until It Sleeps
12. Welcome Home (Sanitarium)
13. To Live Is To Die
14. Creeping Death
15. Die, Die My Darling
16. My Friend Of Misery
17. Bleeding me
18. Whiskey In The Jar
19. Enter Sandman
20. No Leaf Clover
21. Loverman
22. Call Of Cthulhu
23. Eye Of The Beholder
24. I Disappear
25. Fuel
26. Tuesday's Gone
27. Sad But True
28. Hero Of The Day
29. Whiplash
30. St. Anger
Pierwsza dwójka znana od zawsze. "The Unforgiven" to od zawsze pierwsza 5 ba, zazwyczaj pierwsza 3 mojego Topu Wszechczasów (choć na 1 miejsce nigdy nie udało się jej wskoczyć). Z kolei "Nothing Else Matters" to pierwsza 10. Piosenki na pozycjach 3-7 układałem ze 30 razy i za każdym razem byłem niezadowolony z klasyfikacji bo nie potrafię ich jakoś ustawić tak żeby być w pełni szczęśliwym więc równie dobrze za kilka godzin "One" w moim Topie mogłoby być na 3. Na 8 niezagrożone, ani wyżej ani niżej "Low Man's Lyric" a tuż za nim analogicznie "The Memory Remains". Pozycje reszty piosenek mogłyby się zmienić ale także nie mogłem się zdecydować co gdzie więc pozostawiłem to w takiej formie
Płyty:
1. Metallica
2. Kill'em all
3. Reload
4. Master of Puppets
5. Ride the Lightning
6. Load
7. S&M
8. Garage Inc.
9. …And Justice for All
10. St. Anger
Piosenki:
1. The Unforgiven
2. Nothing Else Matters
3. The Unforgiven II
4. Turn The Page
5. Mama Said
6. Fade To Black
7. One
8. Low Man's Lyric
9. The Memory Remains
10. Wherever I May Roam
11. Until It Sleeps
12. Welcome Home (Sanitarium)
13. To Live Is To Die
14. Creeping Death
15. Die, Die My Darling
16. My Friend Of Misery
17. Bleeding me
18. Whiskey In The Jar
19. Enter Sandman
20. No Leaf Clover
21. Loverman
22. Call Of Cthulhu
23. Eye Of The Beholder
24. I Disappear
25. Fuel
26. Tuesday's Gone
27. Sad But True
28. Hero Of The Day
29. Whiplash
30. St. Anger
Pierwsza dwójka znana od zawsze. "The Unforgiven" to od zawsze pierwsza 5 ba, zazwyczaj pierwsza 3 mojego Topu Wszechczasów (choć na 1 miejsce nigdy nie udało się jej wskoczyć). Z kolei "Nothing Else Matters" to pierwsza 10. Piosenki na pozycjach 3-7 układałem ze 30 razy i za każdym razem byłem niezadowolony z klasyfikacji bo nie potrafię ich jakoś ustawić tak żeby być w pełni szczęśliwym więc równie dobrze za kilka godzin "One" w moim Topie mogłoby być na 3. Na 8 niezagrożone, ani wyżej ani niżej "Low Man's Lyric" a tuż za nim analogicznie "The Memory Remains". Pozycje reszty piosenek mogłyby się zmienić ale także nie mogłem się zdecydować co gdzie więc pozostawiłem to w takiej formie
- Megalomaniac 3-owy
- Posty: 338
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 1:48 am
- Lokalizacja: Działoszyn
Megalomaniac 3-owy pisze:i ja jestem za tym by nie odkładać!!!! bo chciałbym przed koncertem zobaczyć co wygrało... choć pewnie będę zawiedziony wynikami...cóż... bez komentarza
może jasno nie napisałem... ale ja będę na tym wspaniałym widowisku... oby bez skandowania Whiskey in the jarku3a pisze:jakos mi sie wczesniej nie rzucilo w oczy - czy nikt nie jedzie na koncert
Cóż, nie udało mi się ułożyć Topu na czas... Mam finałową trzydziestkę, ale musiałbym posiedzieć jeszcze co najmniej parę godzin nad jej ostateczną kolejnością. Mogę dorzucić swoje głosy za kilka dni, poza konkurencją. Nie poprosiłem o przesunięcie, bo koncert to jednak ważne wydarzenie i to właśnie on powinien być wyznacznikiem ostatecznego terminu
- Megalomaniac 3-owy
- Posty: 338
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 1:48 am
- Lokalizacja: Działoszyn
...masz rację wiele się nie zmieni w Lp. czy utworach...i ja jestem zawiedziony totalnie bo chyba na forum raczej mało kto słucha ostrego grania...kajman pisze:Oglądam dwie ostatnie listy i mój (na razie) numer 1 jest u neon.ki, numer 2 u ku3y, a 3 i tam i tam. Na 99,94% wiem, że skład podium nie ulegnie zmianie, kolejność raczej też nie, więc mam się z czego cieszyć.
P.S. Numer 1 jest też u ku3y, ale poza 20.
- Megalomaniac 3-owy
- Posty: 338
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 1:48 am
- Lokalizacja: Działoszyn
No to czas na moje wyniki . Metallica to kolejny wykonawca , którego darzę ogromnym szacunkiem.
Pierwsza trójka od wielu lat bez zmian
Mam nadzieję że jutro rozpoczną od:
1. The Call of Ktulu
2. Master Of Puppets
3. Low Man's Lyric
4. Tuesday's Gone
5. No Leaf Clover
6. Fade To Black
7. Am I Evil
8. Hero Of The Day
9. Sad But True
10. The Thing That Should Not Be
11. Don't Tread On Me
12. Fixxxer
13. Loverman
14. So What
15. The Small hours
16. To Live Is To Die
17. Seek & Destroy
18. One
19. The House Jack Built
20. St. Anger
21. Bleeding Me
22. Wherever I May Roam
23. Die, Die My Darling
24. Dyers Eve
25. Battery
26. Welcome Home (Sanitarium)
27. Enter Sandman
28. Better than you
29. Whiskey In The Jar
30. Disposable Heroes
31. Blitzkrieg
32. Last Caress, Green Hell
33. Motorbreath
34. Mercyful Fate
35. The Unforgiven
36. Nothing Else Matters
37. Mama Said
38. Ride the Lightning
39. Overkill
40. Astronomy
Pierwsza trójka od wielu lat bez zmian
Mam nadzieję że jutro rozpoczną od:
1. The Call of Ktulu
2. Master Of Puppets
3. Low Man's Lyric
4. Tuesday's Gone
5. No Leaf Clover
6. Fade To Black
7. Am I Evil
8. Hero Of The Day
9. Sad But True
10. The Thing That Should Not Be
11. Don't Tread On Me
12. Fixxxer
13. Loverman
14. So What
15. The Small hours
16. To Live Is To Die
17. Seek & Destroy
18. One
19. The House Jack Built
20. St. Anger
21. Bleeding Me
22. Wherever I May Roam
23. Die, Die My Darling
24. Dyers Eve
25. Battery
26. Welcome Home (Sanitarium)
27. Enter Sandman
28. Better than you
29. Whiskey In The Jar
30. Disposable Heroes
31. Blitzkrieg
32. Last Caress, Green Hell
33. Motorbreath
34. Mercyful Fate
35. The Unforgiven
36. Nothing Else Matters
37. Mama Said
38. Ride the Lightning
39. Overkill
40. Astronomy
Uffff, forum działa.
1. One [AJFA] - numer jeden od zawsze i na zawsze
2. The Unforgiven [M]
3. Enter Sandman [M]
4. Welcome Home (Sanitarium) [MOP]
5. No Leaf Clover [S&M]
6. The Unnamed Feeling [SA]
7. Whiskey in the Jar [GI]
8. Mama Said [L]
9. Turn the Page [GI]
10. Nothing Else Matters [M]
11. The Call of Ktulu [RTL]
12. Master of Puppets [MOP]
13. Wherever I May Roam [M]
14. The Memory Remains [RL]
15. For Whom the Bell Tolls [RTL]
16. St. Anger [SA]
17. Fade to Black [RTL]
18. Until It Sleeps [L]
19. The Four Horsemen [KEA]
20. Battery [MOP]
rezerwowa dwudziecha, w przypadkowej kolejności:
I Disappear [M:I-2]
Bleeding Me [L]
To Live Is to Die [AJFA]
Orion (Instrumental) [MOP]
Frantic [SA]
Sad But True [M]
Harvester of Sorrow [AJFA]
Die, Die My Darling [GI]
Fuel [RL]
My Friend of Misery [M]
Some Kind of Monster [SA]
Hero of the Day [L]
Astronomy [GI]
The Thing That Should Not Be [MOP]
Of Wolf and Man [M]
King Nothing [L]
Whiplash [KEA]
The Outlaw Torn [L]
Blackened [AJFA]
Low Man's Lyric [RL]
Płyty:
1. Metallica
2. Master of Puppets
3. Load
4. St. Anger
5. Ride the Lightning
6. ...and Justice for All
7. pozostałe płyty
1. One [AJFA] - numer jeden od zawsze i na zawsze
2. The Unforgiven [M]
3. Enter Sandman [M]
4. Welcome Home (Sanitarium) [MOP]
5. No Leaf Clover [S&M]
6. The Unnamed Feeling [SA]
7. Whiskey in the Jar [GI]
8. Mama Said [L]
9. Turn the Page [GI]
10. Nothing Else Matters [M]
11. The Call of Ktulu [RTL]
12. Master of Puppets [MOP]
13. Wherever I May Roam [M]
14. The Memory Remains [RL]
15. For Whom the Bell Tolls [RTL]
16. St. Anger [SA]
17. Fade to Black [RTL]
18. Until It Sleeps [L]
19. The Four Horsemen [KEA]
20. Battery [MOP]
rezerwowa dwudziecha, w przypadkowej kolejności:
I Disappear [M:I-2]
Bleeding Me [L]
To Live Is to Die [AJFA]
Orion (Instrumental) [MOP]
Frantic [SA]
Sad But True [M]
Harvester of Sorrow [AJFA]
Die, Die My Darling [GI]
Fuel [RL]
My Friend of Misery [M]
Some Kind of Monster [SA]
Hero of the Day [L]
Astronomy [GI]
The Thing That Should Not Be [MOP]
Of Wolf and Man [M]
King Nothing [L]
Whiplash [KEA]
The Outlaw Torn [L]
Blackened [AJFA]
Low Man's Lyric [RL]
Płyty:
1. Metallica
2. Master of Puppets
3. Load
4. St. Anger
5. Ride the Lightning
6. ...and Justice for All
7. pozostałe płyty