Wyniki za chwilę.

Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
Ha ha jaki układ ciekawy:kajman pisze: 1. How many more times I
2. Battle of evermore IV
3. Dazed and confused I
4. Babe I'm gonna leave you I
5. Stairway to heaven IV
6. Fool in the rain IT
7. The rain song HH
8. In the light PG
9. I'm gonna crawl IT
10. Since I've been loving you III
11. You shook me I
12. In my time of dying PG
13. Nobody's fault by mine Pr
14. Tea for one Pr
15. Hats off to (Roy) Harper III
16. Thank you II
17. I can't quit you baby I
18. For your life Pr
19. Whole lotta love II
20. Black mountain side I
na razie mam przesyt LZ, pozniej sprawdze, ok?abd3mz pisze:Wiem, że pisałeś że nie pamiętasz tytułów, ale bardzo mnie interesuję które nagrania masz na myśli. Szczerze mówiąc to ja nie znalazłem dyskotekowych nagrań. Chyba, że mamy inną definicję dyskoteki.
dla mnie najwazniejszyabd3mz pisze:EDIT: ku3a - dlaczego najważniejszy ?
Wbrew pozorom ludzie mają różne definicje dyskoteki. Sam miałem z tym problemy podczas dyskusji na liście. A że moja definicja jest bardzo szeroka, to jego stwierdzenie dziwi mnie chyba bardziej niż Ciebie. Ale kiedy je czytałem, to nie znałem jeszcze wszystkich utworów Zeppelinów (przyznam się, że odpuściłem sobie 3 utwory z Cody, ale nie sądzę, żeby ku3ie właśnie o nie chodziło).abd3mz pisze:Wiem, że pisałeś że nie pamiętasz tytułów, ale bardzo mnie interesuję które nagrania masz na myśli. Szczerze mówiąc to ja nie znalazłem dyskotekowych nagrań. Chyba, że mamy inną definicję dyskoteki.ku3a pisze:nie znalem calej tworczosci Led Zeppelin, ale nie wiedzialem, ze na tych pozniejszych plytach byly takie wrecz dyskotekowe nagrania.
![]()
Ja się całkowicie zgadzam z ku3ą, perkusja tworzy postawę utworu. Jeżeli jest kiepska, prawie nic nie może uratować utworu, jeżeli jest świetna, tworzy bazę do budowania najwspanialszych rzeczy.ku3a pisze:dla mnie najwazniejszyabd3mz pisze:EDIT: ku3a - dlaczego najważniejszy ?. nie ma ciala bez kregoslupa, nie ma domu bez fundamentow
.
Niekoniecznie. Np. straszące teraz na Liście One Republic z Timbalandem - pomimo tego, że nie ma perkusji, tylko kolejny, tandetny bit, piosenka jest całkiem strawna /choć to, że jest strawna, nie musi oznaczać, że się od razu nadaje na LP3/... już nie wspomnę o tak znakomitych utworach, jak "Because" The Beatles i "Treefingers" Radiogłowych /no dobra, to drugie może troszkę bardziej subiektywniekajman pisze:Ja się całkowicie zgadzam z ku3ą, perkusja tworzy postawę utworu. Jeżeli jest kiepska, prawie nic nie może uratować utworu, jeżeli jest świetna, tworzy bazę do budowania najwspanialszych rzeczy.
Co jest niesamowitym wynikiem, zważywszy, że praktycznie cały repertuar Zeppelinów to 80 utworów. Oznacza to, że większość repertuaru jest taka, że odnajdujemy w nim coś takiego, co pozwala nam ustawić daną piosenkę bardzo wysoko. Jest bardzo mało piosenek (a może i wcale, które z czystym sumieniem moglibyśmy nazwać bublami).Gary pisze:Głosowało 26 osób na 60 piosenek.
Dzięki! Już poprawione.ksch pisze:btw., czy miejsca 40-42 są specjalnie tak ustawione?
A mnie nie (chociaż na to głosowałem), bo naprawdę jestdużo utworów w (przynajmniej względnie) podobnej stylistyce i pewnie dla niego zabrakło miejsca w 20 u wielu głosujących. Wielkich utworów Zeppelini nagrali wiele i czasem dla niektórych zabrakło miejsca.ksch pisze:A najbardziej zdziwiło mnie to:Gary pisze:34 I Can't Quit You baby
No cóż, ja z kolei myślałem, że to będzie wyżej, chociaż to nie jest typowo moja bajka. No ale pewnie każdego coś zaskoczyło. Mnie na przykład fakt, że na mój numer 1 głosowała poza mną tylko 1 osoba. Wydawało mi się, że to taki sztandarowy utwór (chodzi mi o to, że jest pewnego rodzaku kwintesencją zeppelinowości).Gary pisze:Mnie najbardziej zaskoczyła wysoka pozycja "Leveego", oczywiście pozytywnie.
Zgadzam się z tą opinią. U mnie każde przesłuchanie powodowało wielkie przetasowania z 3-4 dziesiątki nawet do pierwszej, czy też drugiej przez co wiele piosenek, które były początkowo bardzo wysoko, ostatecznie znalazło się na dalszych pozycjach.kajman pisze:A mnie nie (chociaż na to głosowałem), bo naprawdę jestdużo utworów w (przynajmniej względnie) podobnej stylistyce i pewnie dla niego zabrakło miejsca w 20 u wielu głosujących. Wielkich utworów Zeppelini nagrali wiele i czasem dla niektórych zabrakło miejsca.ksch pisze:A najbardziej zdziwiło mnie to:Gary pisze:34 I Can't Quit You baby
Aro, dzięki Ci za dawke śmiechuAro pisze:No tak jest bo:
Ogon masz dobrze umięśniony, bocznie spłaszczony pełni funkcję
a jakie sa Twoim zdaniem cechy zeppelinowości (chyba nowe słowokajman pisze:(chodzi mi o to, że jest pewnego rodzaju kwintesencją zeppelinowości)
Martyr miała możliwość trzy razy porównywać opis z rzeczonym osobnikiem, więc pewnie wypadło, to szczególnie zabawnie.Martyr pisze:Aro, dzięki Ci za dawke śmiechuAro pisze:No tak jest bo:
Ogon masz dobrze umięśniony, bocznie spłaszczony pełni funkcjęŚwietny relaks na zakończenie dnia!
a jakie sa Twoim zdaniem cechy zeppelinowości (chyba nowe słowokajman pisze:(chodzi mi o to, że jest pewnego rodzaju kwintesencją zeppelinowości))?