kamil_snk pisze:
Dzięki za kolejną edycję fajnej zabawy :) Oto głosy i komentarz (mam nadzieję,
że nie za długi)
1. Oberschlesien - Richter
2. Beer Bear - Vodka
3. Hysterica - Hysterica
4. Witchking - The Third One
5. Farben Lehre - Anioły i demony
6. Malchus - Wejdź
7. Threshold - Ashes
8. 032 - Bez Haje
9. Who Cares - Holy Water
10. Ja Mmm Chyba Ściebie - Kamyczki
11. Katatonia - The Racing Heart
Ad1. Prawdopodobnie gdyby nikt go nie dodał, to znalazłby się u mnie, więc
piewsze miejsce oczywiste. Wielki plus za wybór piosenki, o wiele bardziej
śląska niż cover Rammsteina.
Ad2. Pełne zaskoczenie, że cover takiej piosenki może być lepszy od oryginału
;) Trzeba będzie zapoznać się z całą dyskografią
Ad3. jollyroger72 zgarnia prawie pełną pulę. Metal pełną gębą, taki powinien
być porządny kawałek metalowy. I nawet brak mężczyzny w składzie nie
przeszkadza.
Ad4. Również kawał dobrego metalowego grania.
Ad5. Dla odmiany niemetal. Ciągle mnie dziwi, że zespół jeszcze nie gościł na
LP3. Głos może troszeczkę na wyrost za całokształt, choć utwór również bardzo
dobry.
Ad6. Metal ;) A do tego chrześcijański. Ale nie robiony na siłę, a to rzadko
sie zdarza w takim połączeniu. Gdyby nie przydługawe instrumentale - byłoby
wyżej.
Ad7. Ładne. Nie za długie, lecz nie krótkie i banalne.
Ad8. Przekonałem się dopiero przy którymś z kolei przesłuchaniu, ale niestety
już nie dało rady wskoczyć wyżej.
Ad9. Jakbym skądś znał. Albo to ten rodzaj melodii, który "się skądś zna". W
takim troszeczkę starszym tylu, ale ładne.
Ad10. Mega pozytywne, mimo przeciętnej warstwy muzycznej.
Ad11. Nie znam nowej płyty Katatonii, lecz w dotychczasowej dyskografii mają
wg mnie lepsze utwory. Jednak i tak całkiem dobrze.
AdXX - kilka utworów walczyło jeszcze, ale o miejsca 8-11. Ogółem ta, na oko
siedemnastka, trafiła w mój gust i mogę ją zdecydowanie polecić.
ku3a pisze:
1. Oberschlesien - Richter
2. The Andrzejs - Euro 2012
3. Cochise - Letter From Hell
4. Brett Anderson - Back To You
5. Who Cares - Holy Water
6. Sóley - Pretty Face
7. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
8. Katatonia - The Racing Heart
9. Envy - As Serenity Calls Your Name
10. Saltillo - A Hair on the Head of John the Baptist
11. Bye Horus - Bermudes
A dalej: Prisma, Sunlight Ascending, Alestorm, Reptile Youth,
Neurosis, Richard Cheese.
Grycku, dzięki po raz kolejny za emocje i za możliwość poznania nowych
utworów. Teraz pozostanie emocjonowanie się walką pucharową moich
ulubieńców i obserwowanie jak spodobały się utwory przeze mnie
zaproponowane :-).
Po pierwszym przesłuchaniu całości myślałem, że będzie mniej utworów
które mocno mi się spodobają, ale po przesianiu i słuchaniu tylko
tych, które przeszły dalej, okazało się, że jest nieźle :-).
Przy okazji - moim zdaniem informacja o tytule maila powinna być w tym
samym miejscu co adres mailowy, bo tak to naprawdę można to przeoczyć.
Ja znalazłem to tylko dlatego, że wiedziałem, że miał być jakiś
konkretny tytuł tylko nie pamiętałem jaki. Gdybym o tym nie wiedział,
to zatrzymałbym się na czytaniu przy adresie mailowym, widząc dalej
przykłady poprawnych i niepoprawnych zestawów z głosami. I jeszcze
termin oddawania głosów w eliminacjach powinien być moim zdaniem też w
pierwszym poście.
Kuba
hawk73 pisze:
1. Tune - Masquerade
2. Kingston Wall - The Real Thing
3. Cotton Cat - Nie Znajdziemy
4. If These Trees Could Talk - Barren Lands of the Modern Dinosaur
5. Die Apokalyptischen Reiter - Ich suche
6. Mostly Autumn - Mother Nature
7. By Million Wires - Filiżanki
8. Beer Bear - Vodka
9. Mercyful Fate - Come To The Sabbath
10. Oberschlesien - Richter
11. Who Cares - Holy Water
Pozdrawiam,
hawk73
ADDY pisze:
11. Moi Caprice - Daisies
Utwór wprowadził mnie do innego świata. Magicznego świata. Początek cudowny
instrumentalnie. Niestety dalsza część zrobiona chyba tylko po to, żeby
piosenka nie była za krótka.
10. Lampshade - We'll Be Fine
Prosta, bardzo dobra piosenka. Cudowny głos.
9. Sóley - Pretty Face
Cudo, cudo, z każdym wysłuchaniem podobał mi się coraz bardzej. Niebiański
fortepian.
8. Sunlight Ascending - Out Of This Place II
Post rock! Każdy post rock jest dobry. A taki do dobry jest bardzo dobry :-)
7. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
Przyznam się. Piosenka była na podium. Podobała mi się tak bardzo, że
słuchałem jej w kółko. Prosta melodia szybko mi się jednak znudziła. Romantycy
zaczęli spadać. Jak spadli na siódme - przestałem słuchać - i na tym siódmym
już zostali.
6. Silbermond - Ich bereue nichts
Piosenka, którą usłyszałem jaką pierwszą ze wszystkich. Pomyślałem, że jeśli
pierwsza jest tak niezwykła, to cała edycja musi być fenomenalna. Edycja jest
świetna, ale niewiele było lepszych utorów od Ich bereue nichts.
PS. Cudowny teledysk.
5. Alt-J - Taro
Gdy to będziecie czytacie, to Alt-J pewnie już wygra NL. Piosenka rzeczywiście
wręcz idealna (będę czekał, aż pojawi się na LP3). Ale równie dobrze mogłem tu
imieścić piosenkę z mojego 12 miejsca, bo Taro na pewnie dostałoby się bez
moich głosów, a tamta piosenka pewnie się nie dostanie.
Ale... czy to ważne...
4. Tune - Masquerade
Najlepsza piosenka Tune. Gdy słuchałem jej po raz pierwszy, miałem wrażenie,
że słucham czegoś pięknego, prawdziwej sztuki. Starczyło jednak tylko na 4.
miejsce.
3. Asaf Avidan and The Mojos - Poseidon's Fury Unleashed
Początkowo chciałem nawet odrzucić ;-) później stopniowo przesuwała się do
przodu, aż nagle "We are free" sprawiło, że uznałem, że piosenka jest
genialna.
2. Bye Horus - Bermudes
Coś pięknego. Dwie pierwsze piosenki to czyste arcydzieła. Perełki. Bermudes
już bez tego cudownego francuskojęzyczngo wykonania byłaby conajmniej na
miejscu drugim. Więc dlaczego nie jest na pierwszym?..
1. Mellowdrone - Fashionably Uninvited
bo usłyszałem jedną z najpiękniejszych piosenek w moim życiu... Dziękuję!
Pozdrawiam Grycku!
ADDY
detektyw pisze:1. Witchking - The Third One
2. Hysterica - Hysterica
3. Envy - As Serenity Calls Your Name
4. Oberschlesien - Richter
5. Cochise - Letter From Hell
6. Vic Anselmo - Wellspring
7. Proyekt A.R.H. - Dziura w chmurach
8. 032 - Bez Haje
9. Farben Lehre - Anioły i demony
10. Ja Mmm Chyba Ściebie - Kamyczki
11. Prisma - Seceder
tsch pisze:
Cześć Grycku.
Pokiełbasiła mi się kolejność rund, tytuł tego maila powinien być już w
porządku.
1. Detroit Social Club - Kiss The Sun
2. Radio Moscow - Luckydutch
3. Com Truise - Hyperlips
4. Savages - Flying To Berlin
5. Vacationer - Everyone Knows
6. Bitcrush - All At Once It Was Erased
7. Kate Miller-Heidke - Humiliation
8. The Pierces - You'll Be Mine
9. Cocodraże - Ciśnij we mnie swą bielizną
10. Bye Horus - Bermudes
11. Local Natives - Wide Eyes
Krzysiek
Neo01 pisze:
Witam :)
To jest mój zestaw głosów (w poprzednim mailu były dziwne znaki w głosach)
1. Sunlight Ascending - Out Of This Place II
2. If These Trees Could Talk - Barren Lands of the Modern Dinosaur
3. Bye Horus - Bermudes
4. Pallas - Blood & Roses
5. Prisma - Seceder
6. Sóley - Pretty Face
7. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
8. Yann Tiersen - Dust Lane
9. Other Lives - Tamer Animals
10. Radio Moscow - Luckydutch
11. Joanna Vorbrodt - 5.48 Magiczna godzina powrotów
Dość trudno było ustalić kolejność, szczególnie na pierwszych 3
miejscach, no ale jakąś musiałem przyjąć.
Co ciekawe, 2 pierwsze utwory są instrumentalne i w dodatku mają dość
podobny wspólny motyw :) (który/ które tak zapadły mi w pamięć, że nie
mogłem ich dać niżej). Trzeci natomiast także najbardziej cenię za
warstwę instrumentalną, poza tym jet kompletną, "dopieszczoną"
propozycją. A dalej:
Pallas - piękno i czystość dźwięku...
Prisma - no rzeczywiście, brzmi jak Tool (jakby wokal był lepszy, byłoby
pewnie wyżej)
Soley - piękny głos i bardzo udana kompozycja
RLO - chyba już gdzieś to słyszałem :) Fajna propozycja, odświeżająca
trochę rodzimy rynek
YT - ten kawałek właściwie zaczyna się na dobre w połowie - za to jak!
OL - bardzo ładna, wpadająca w ucho kompozycja (może byłoby wyżej, gdyby
nie elektroniczna perkusja)
RM - trochę a'la Hendrixowskiego powiewu nie zaszkodzi :)
JV - Miłe dla ucha, bardzo przestrzenne granie - i chyba za tą
przestrzeń między dźwiękami tutaj jest.
Bardzo blisko były jeszcze 2 nagrania, ale stety-niestety, jakiegoś
wyboru trzeba było dokonać.
Artur pisze:
1. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
2. Sally Shapiro - Find My Soul
3. Threshold - Ashes
4. Other Lives - Tamer Animals
5. Poliça - Wandering Star
6. Brous - Streamers
7. Pallas - Blood & Roses
8. Mostly Autumn - Mother Nature
9. Oberschlesien - Richter
10. Bitcrush - All At Once It Was Erased
11. Małżeństwo Z Rozsądku - List z Szuflady
stavanger pisze:
Cześć
01. Com Truise - Hyperlips
02. Cheruby Band - Kafarnaum
03. Sally Shapiro - Find My Soul
04. Threshold - Ashes
05. Mercyful Fate - Come to the sabbath
06. Kingston Wall - The Real Thing
07. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
08. Kipelov - Ya Svoboden
09. Mostly Autumn - Mother Nature
10. Tune - Masquerade
11. Proyekt A.R.H. - Dziura w chmurach
Na 12 miejscu The Andrzejs (jakby gdzieś się to liczyło;)
13. Uneasy feat. Dawid & B.Jou - Beat of My Heart
14. Bye Horus - Bermudes
15. Malchus - Wejdź
Brian pisze:
No hej. Długo i do samego końca się nad tym zastanawiałem, ostatecznie stwierdziłem że prochu nie wymyślę - pomijając już fakt, że już nie ma czasu na wymyślanie. :>
Skromnie, bez planowanych opisów bo czas nagli:
1. Alt-J - Taro
2. Savages - Flying To Berlin
3. The Andrzejs - Euro 2012
4. Albion - Motyl
5. The School - It's Not The Same
6. Beer Bear - Vodka
7. Cocodraże - Ciśnij we mnie swą bielizną
8. Rockettothesky - Barrie For Billy Mackenzie
9. Crippled Black Phoenix - Fantastic Justice
10. Local Natives - Wide Eyes
11. Mostly Autumn - Mother Nature
Blisko były jeszcze Spiritualized, Olivia, Sóley i Cochise, ale pojemność niestety ograniczona...
Pozdro i powodzenia z ogarnianiem tego wszystkiego :D
Piotrek.
Julia pisze:
1. Other Lives - Tamer Animals
2. Alt-J - Taro
3. Saltillo - A Hair on the Head of John the Baptist
4. Sóley - Pretty Face
5. Spiritualized - Come Together
6. Olivia Anna Livki - Abby Abby
7. Kate Miller-Heidke - Humiliation
8. Mellowdrone - Fashionably Uninvited
9. Poliça - Wandering Star
10. Xu Xu Fang - Fascination Street
11. The Irrepressibles - Two men in love
12. Oh No Ono - Internet Warrior
13. Vacationer - Everyone Knows
14. The Miserable Rich - Ringing The Changes
15. Sunlight Ascending - Out Of This Place II
16. If These Trees Could Talk - Barren Lands of the Modern Dinosaur
17. Tune - Masquerade
18. Jonas Bjerre - There's A Cloud In My Brain
19. Asaf Avidan and The Mojos - Poseidon's Fury Unleashed
20. Rockettothesky - Barrie For Billy MacKenzie
21. Savages - Flying To Berlin
22. Moi Caprice - Daisies
23. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea
Pierwsza piątka to od jakiegoś czasu zdecydowanie obiekty mojej adoracji :) :
1. - miłooość :D 2. - obsesja! 3. - fascynacja 4. - zauroczenie 5. - sentyment
Daleka jestem od stwierdzenia, że poziom rewelacyjny, bo wiele rzeczy
całkowicie nie w moich klimatach (tzn. może i są dobre w swoim gatunku, ale
zupełnie nie jestem w stanie ich słuchać :D). Niemniej jednak kilka nowo
poznanych zespołow mnie zaciekawiło i pewnie do nich wrocę :).
Pozdrawiam,
Julka
neon.ka pisze:
Hej,
jednak chcę zdążyć przepisowo przed 22:00. ;-)
Oto moje głosy
1. Małżeństwo Z Rozsądku - List z Szuflady
[takie klimaty jednak bardzo mocno zawsze na mnie działają. Zespoły z
'Małżeństwem' w nazwie chyba nie mogą nagrywać złych kawałków ;-) Zresztą
trochę mi się z SDM nawet kojarzy]
2. Ja Mmm Chyba Ściebie - Kamyczki
[wydawało się, że będzie na 1 miejscu, ale ostatecznie poległo. Niesamowicie
optymistyczna atmosfera. :-) Sebastian mówi, że to znana piosenka, co mnie
dziwi, bo ja ją usłyszałam pierwszy raz...]
3. Xu Xu Fang - Fascination Street
[bardzo ciekawa aranżacja. typ alternatywki, którą lubię]
4. Albion - Motyl
[znany mi zespół i w zasadzie wolałabym nie głosować na takie, no ale cóż
poradzę, że ich utwory są takie klimatyczne i zniewalające?]
5. Glen Hansard - Bird of Sorrow
[tu to samo, co przy miejscu 4. Potrafi facet stworzyć klimat, no! Głos pełen
emocji, i to jakich!]
6. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
7. Charlotte Martin - Redeemed
8. Reptile Youth - Shooting Up Sunshine
9. Bitcrush - All At Once It Was Erased
10. Alt-J - Taro
11. 032 - Bez Haje
Pozdrawiam serdecznie,
Marta
PaTToN pisze:
Dosłownie w ostatniej chwili, już przed rozpoczęciem głosowania wiedziałem kto
wygra. Ba wiedziałem kto obsadzi podium ;-)
1. Oberschlesien - Richter
2. Farben Lehre - Anioły i demony
3. Olivia Anna Livki - Abby Abby
4. Cochise - Letter From Hell
5. Threshold - Ashes
6. Proyekt A.R.H. - Dziura w chmurach
7. Camero Cat - Show Time
8. Romantycy Lekkich Obyczajów - Poznajmy się
9. Cotton Cat - Nie znajdziemy
10. Who Cares - Holy Water
11. Reptile Youth - Shooting Up Sunshine
adameria pisze:
1. Kipelov - Ya Svoboden
2. Katatonia - The Racing Heart
3. Loreena McKennitt - The old ways
4. Proyekt A.R.H. - Dziura w chmurach
5. Sunlight Ascending - Out Of This Place II
6. Vic Anselmo - Wellspring
7. Farben Lehre - Anioły i demony
8. 032 - Bez Haje
9. Oberschlesien - Richter
10. Ulvens Döttrar - Varulvens tid
11. Die Apokalyptischen Reiter - Ich Suche
Ciekawostka:
12. Marcin Styczeń - Żyję, nie żyjąc w sobie
13. Kingston Wall - The Real Thing
14. Yann Tiersen - Dust Lane
15. Who Cares - Holy Water
Formalnie wszystko OK?
Pozdrawiam, adamw
Martyr pisze:
Hej Grycku. ;-)
Oto moja jedenastka:
1. Who Cares - Holy Water
2. Uneasy feat. Dawid & B.Jou - Beat of My Heart
3. Poliça - Wandering Star
4. By Million Wires - Filiżanki
5. Local Natives - Wide Eyes
6. Jonas Bjerre - There's A Cloud In My Brain
7. Reptile Youth - Shooting Up Sunshine
8. Cochise - Letter From Hell
9. Com Truise - Hyperlips
10. The Pierces - You'll Be Mine
11. Radio Moscow - Luckydutch
Moja jedenastka... W każdym z tych utworów jest coś magicznego...
W ostatnim etapie ostała się u mnie grupka 21 piosenek, z których musiałam wybrać 11. Ciężki to był wybór!
Jako zwycięzcę tej edycji typuję Polica lub Cochise. Zobaczymy jak bardzo się pomylę. :-)
Pozdrawiam! ;-)
Martyrka
abd3mz pisze:
Dzień słuchania i oto moja wyjściowa jedenastka. Poniżej miejsca 7 miałem
problem z obsadzeniem.
1. The Pop Group - Snowgirl
2. 032 - Bez Haje
3. Cocodraże - Ciśnij we mnie swą bielizną
4. Małżeństwo Z Rozsądku - List z Szuflady
5. Marcin Styczeń - Żyję, nie żyjąc w sobie
6. Mostly Autumn - Mother Nature
7. Magdalena Turowska - No chodź
8. Iron Maiden - Plague
9. Kingston Wall - The Real Thing
10. Cheruby Band - Kafarnaum
11. Proyekt A.R.H. - Dziura w chmurach