solo czy w zespole - kilka kwestii
: pt lut 02, 2007 7:33 pm
Pierwsza sprawa - George Michael i Wham. Do 1986 r. G. M. nagrywał wyłącznie w duecie z Andrew Ridegleyem, natomiast solową karierę rozpoczął w 1987 r. od albumu "Faith". Co do "Careless Whisper" to choć utwór ten wyszedł na płycie Wham sygnowany był jako solowy utwór George'a, ale jak wynika z archiwum a także z książki o LP3 i nasłuchu również dwa inne utwory - "Like A Baby" i "A Different Corner" poszły na konto samego George'a. To było jakoś uzasadnione czy taki sobie kaprys Marka Niedźwieckiego?
Druga sprawa - Sal Solo i Classix Noveaux. W tutejszym archiwum kariera Classix Nouveaux kończy się "When They All Have Gone" a potem jest sam Sal Solo i to by było nawet logiczne. Tylko że na liście na konto Sala Solo jako solisty poszły "San Damiano", Music And You" i "Forever Be" a "Poland", Heartbeat" i "Shout! Shout!" były zawsze traktowane jako utwory zespołu. Może warto uszanować tę tradycję.
Trzecia kwestia - dlaczego "Celina" była na liście jako solowy utwór Kazika choć wyszła na płycie Kultu "Tata Kazika" a dopiero potem w 1994 r. na płycie Kazika "Na żywo, ale w studio". Natomaist na LP3 piosenka była na początku 1993 r., więc siłą rzeczy Niedźwiedź grał wersję Kultu.
Pozdrawiam
Druga sprawa - Sal Solo i Classix Noveaux. W tutejszym archiwum kariera Classix Nouveaux kończy się "When They All Have Gone" a potem jest sam Sal Solo i to by było nawet logiczne. Tylko że na liście na konto Sala Solo jako solisty poszły "San Damiano", Music And You" i "Forever Be" a "Poland", Heartbeat" i "Shout! Shout!" były zawsze traktowane jako utwory zespołu. Może warto uszanować tę tradycję.
Trzecia kwestia - dlaczego "Celina" była na liście jako solowy utwór Kazika choć wyszła na płycie Kultu "Tata Kazika" a dopiero potem w 1994 r. na płycie Kazika "Na żywo, ale w studio". Natomaist na LP3 piosenka była na początku 1993 r., więc siłą rzeczy Niedźwiedź grał wersję Kultu.
Pozdrawiam