student
Cześć,
Wybór nie był łatwy, bo aż 23 utwory walczyły o głos, ale jakoś udało się wybrać te najlepsze i ustawić je w odpowiedniej kolejności.
1. Suuns - Up Past The Nursery
2. Slaves - The Hunter
3. Songhoy Blues - Soubour
4. Ne Obliviscaris - And Plague Flowers The Kaleidoscope
5. Unkle - When Things Explode
6. Spoiwo – Skin
7. Space - Magic Fly
8. The Neighbourhood – Afraid
9. Robot Koch – Nitesky
10. Maserati - Ambassador of Cinema
11. Koop - Koop Island Blues
Witam,
Poniżej moje głosy.
1. Space - Magic Fly
2. State Urge - More
3. Chicory Tip - Son Of My Father
4. Coria - Sen Boga
5. Flamengo - Pár století
6. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
7. Seafret - Be There
8. Anais Mitchell & Greg Brown - Why We Build The Wall
9. Unkle - When Things Explode
10. Zodiac - Swinging On The Run
11. Black Spiders - Put Love in Its Place
Pozdrawiam,
Robinson
westron
1. Hear 'N Aid - Stars
2. Sepultura - Territory
3. Spoiwo - SKin
4. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
5. Blind Guardian - The Ninth Wave
6. Anaïs Mitchell & George Brown - Why We Build The Wall
7. Disturbed - The Light
8. Buddy Guy - Come Back Muddy
9. CeZik - Open Your Eyes
10. Itoiz - Lau Teilatu
11. Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
adameria
1. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
2. Już Nie Żyjesz - Znikąd donikąd
3. Disturbed - The Light
4. State Urge - More
5. Flamengo - Pár století
6. Songhoy Blues - Soubour
7. Chicory Tip - Son Of My Father
8. Fyfe Dangerfield - If The World Ends
9. Sepultura - Territory
10. Louane - Blank Space (live at C’Cauet sur NRJ)
11. Black Spiders - Put Love in Its Place
12. Space - Magic Fly
13. The Moon - Ślady
14. CeZik - Open Your Eyes
15. Twiggy Frostbite - Against The Rocks
Dziękuję i pozdrawiam
adamw
Witam,
Przesyłam uporządkowane utwory, które dostały ode mnie ocenę przynajmniej 7,0. Czołowa dwójka była raczej nie do ruszenia od pierwszego przesłuchania, natomiast niżej przetasowania były spore. Najwięcej zyskali Kraków Street Band oraz Christina Sturmer, którzy w top11 wylądowali z grupy średniaków.
1. Craig Armstrong & Jerry Burns - Dust
2. Fyfe Dangerfield - If The World Ends
3. Choir Of Young Believers - Hollow Talk
4. Kraków Street Band – Way Down
5. The Moon - Ślady
6. Withyouathome - Solar
7. State Urge - More
8. Leman Acoustic - Against the Odds
9. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
10. The Polyphonic Spree - Hold Me Now
11. Christina Stürmer - Was wirklich bleibt
12. Unkle - When Things Explode
13. Anais Mitchell & George Brown - Why We Build The Wall
14. Seafret - Be There
15. Christopher Tin - Baba Yetu
16, Blind Guardian - The Ninth Wave
17. D-Kolt - Cisza
18. CeZik - Open Your Eyes
19. Aurora - Runaway
20. Itoiz - Lau Teilatu
21. Smilers - Ainult Unustamiseks
Pozdrawiam,
rafal92
Pora najwyższa, żebym zaprezentował moją grupę najwyżej ocenionych piosenek!
1. Disturbed - The Light
2. Carrion - Krótkowzroczne zera
3. Coria - Sen Boga
4. Bend Sinister - Best of You
5. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
6. Kate Havnevik - Suckerlove
7. Kraków Street Band - Way Down
8. Seafret - Be There
9. Black Spiders - Put Love in it's Place
10. Patricia Kaas - S'il Fallait le Faire
11. State Urge - More
specjalne wyróżnienia:
Elina Born & Stig Rästa - Goodbye to Yesterday
Slaves - The Hunter
Pozdrawiam
Andrzej (
Sundrajta)
Oto moje głosy. Numery 2, 3, 4 znałem wcześniej, przy czym 3 nie
wiedziałem kto to. KOjarzyłem tylko z jakiejś reklamy (PZU? Mylą mi
się, ale PZU i jakaś druga reklama miały podobny motyw muzyczny, który
bardzo mi się podobał).
1. Bend Sinister - Best Of You
Czyli na początek coś kojarzące się nieodparcie z twórczością Queen,
aczkolwiek rzecz jasna przetworzoną i to w inny sposób niż czyni to
Muse
2. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
zwiewne, eteryczne, bardzo ładne. Dobrze wiedzieć wreszcie (albo sobie
przypomnieć) któż to tak śpiewa
3. Chicory Tip - Son Of My Father
oczywiście wykonawcę poznałem dzięki tematowi na forum "Utwór z
planszy sportowej", a motyw znałem od lat z tejże planszy
4. Christopher Tin - Baba Yetu
Zabawne, bo miałem to zgłosić jakoś edycję czy dwie temu, ale...
zapomniałem. Strzelam że spodoba się kajmanowi, wszak to suahili.
Aczkolwiek jeśli się zorientuje, że to Ojcze nasz, to może mu się
mniej spodoba?
5. Kate Havnevik - Suckerlove
Kate mnie ujęła aranżem i nie nachalnym, niewysilonym wokalem. Coś
podobnego proponowała odrzucona w ostatniej chwili S.June, ale przegrała
właśnie przez ciekawszy aranż, w którym sporo przetworzonych szumów na
wysokich częstotliwościach, przynoszących na myśl płytę Exciter oraz
skrzypiec
6. Slaves - The Hunter
i wreszcie jakieś proste, rockowe granie, w dodatku z lekkim seplenieniem
w wokalu
7. Unkle - When Things Explode
po prostu UNKLE od zawsze mi się podobał, choć chyba nic konkretnego od
niego nie znałem
8. Black Spiders - Put Love in Its Place
i znowu trochę rockowego grania
9. The Neighbourhood - Afraid
a tym razem dla odmiany szczypta popu w swej nowoczesnej odmianie
10. State Urge - More
Na koniec dwa długasy. Ten odrzuciłem w pierwszym przesłuchaniu, dając
mu tylko 2/5, ale przez pomyłkę nie skasowałem pliku i potem się
okazało że przy drugim przesłuchu, może w innych okolicznościach
wtedy, dałem już 3/5 i jednak zdecydowałem że może dam szansę
przejść dalej. A jak już przeszedł, to potem dostawał już 4/5. Coś
progresywnego w mojej jedenastce
11. Ne Obliviscaris - And Plague Flowers The Kaleidoscope
a tym razem miraż folkowych skrzypiec z ostrymi gitarami i metalowym
skrzekiem. Ciekawe połaczenie! I fajnie się ten numer rozwija i zmienia w
trakcie
blisko były (kolejność przypadkowa albo alfabetyczna):
Aurora - Runaway
Carrion - Krótkowzroczne zera
Fyfe Dangerfield - If The World Ends
Kraków Street Band – Way Down
Seafret - Be There
Stefany June - The Beat That My Heart Plays
The Moon - Ślady
Pozdr,
Miszon.
4989341
01. Seafret - Be There
02. Suuns - Up Past The Nursery
03. Crystal Castles - Plague
04. The Pierces - Please Forgive Me
05. Twiggy Frostbite - Against The Rocks
06. Kate Havnevik - Suckerlove
07. Louane - Blank Space (live at C’Cauet sur NRJ)
08. Noah Gundersen - Slow Dancer
09. Stefany June - The Beat That My Heart Plays
10. Fyfe Dangerfield - If The World Ends
11. Aurora - Runaway
romec
1. Bend Sinister - Best Of You
Cudo, ten wielobarwny utwór zasłużył na 10 z wykrzyknikiem. Już przy pierwszym przesłuchaniu wręcz mnie pochłonął. Od początku niezagrożony na 1 miejscu.
2. State Urge - More
Za klimatyczne wejście, hipnotyzujące rozwinięcie i pinkfloydowe zakończenie.
3. Ne Obliviscaris - And Plague Flowers The Kaleidoscope
W tym utworze dużo jest wszystkiego,
4. Blind Guardian - The Ninth Wave
Jedno słowo: chór! Ciarki na plecach, chciałbym usłyszeć wykonanie na żywo.
5. Withyouathome - Solar
Moje klimaty, świetna muzyka do bujania w obłokach.
6. Unkle - When Things Explode
Tutaj wychodzi moja słabość do barytonów.
7. Robot Koch - Nitesky
Do ostatniej prostej na 3 miejscu. Świetna lekka muzyka.
8. The Pierces - Please Forgive Me
Zyskali w uszach z czasem, wystarczyło na 8 miejsce.
9. Spoiwo - Skin
Jak zwykle nie mogło zabraknąć post rocka.
10. Patricia Kaas - Et S'il Falliat Le Faire
Przejmujący utwór, przejął i mnie.
11. Fyfe Dangerfield - If The World Ends
Największy skoczek, awansował z dalekiej 4-tej dziesiątki.
12. The Neighbourhood - Afraid
13. Seafret - Be There
14. Disturbed - The Light
15. Kraków Street Band - Way Down
16. Kate Havnevik - Suckerlove
17. Maserati - Ambassador Of Cinema
18. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
19. Black Spiders - Put Love in Its Place
20. Hear 'N Aid - Stars
21. Crystal Castles - Plague
22. Noah Gundersen - Slow Dancer
23. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
Stawka wśród utworów na miejscach 5-23 bardzo wyrównana. W innej chwili mogłoby się ułożyć zupełnie inaczej. Na pozostałe 12 kawałków mógłbym zagłosować z równie wielką przyjemnością. Dzięki za kawał dobrej muzyki!
Witam.
Moja pierwsza 11 przedstawia sie nastepujaco. Tym razem bez komentarzy
1. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
2. Carrion - Krótkowzroczne zera
3. Strach Uszu - Strach oczu
4. Anaïs Mitchell & George Brown - Why We Build The Wall
5. Diaboł Boruta - Żeńcy i południca
6. State Urge - More
7. Aurora - Runaway
8. Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
9. Patricia Kaas - S'il Fallait Le Faire
10. The Moon - Ślady
11. Artykuły Rolne - 1/2
Pozdrawiam Serdecznie
Michał "
Vinyl84"
uzi
cześć! moje głosy:
1. Kishi Bashi - Carry On Phenomenon
2. Anaïs Mitchell & George Brown - Why We Build The Wall
3. Slaves - The Hunter
4. Shake Shake Go - England
5. Skies Aurora - Runaway
6. Louane - Blank Space (live at C’Cauet sur NRJ)
7. Robot Koch - Nitesky
8. The Polyphonic Spree - Section 12 (Hold Me Now)
9. Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
10. Noah Gundersen - Slow Dancer
11. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
1. Kishi Bashi - Carry On Phenomenon
2. State Urge - More
3. Bend Sinister - Best Of You
4. Pathfinder - Ready To Die Between Stars
5. Nikonn - Fragile
6. Christopher Tin - Baba Yetu
7. Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
8. D-Kolt - Cisza
9. Aurora - Runaway
10. DeKret - Korporacja
11. The Moon - Ślady
Pozdrawiam,
Darek/
Dede
tadzio3
1. Shake Shake Go - England Skies
2. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
3. The Pierces - Please Forgive Me
4. Elina Born & Stig Rasta - Goodbye To Yesterday
5. Itoiz - Lau Teilatu
6. Chicory Tip - Son Of My Father
7. Leman Acoustic - Against the Odds
8. The Polyphonic Spree - Section 14 (Two Thousand Places)
9. Bend Sinister - Best Of You
10. Seafret - Be There
11. D-Kolt - Cisza
cześć.
moje głosy:
1. Hear 'N Aid - Stars
2. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
3. Buddy Guy - Come Back Muddy
4. Ewa Błaszczyk - Orszaki Dworaki
5. Strach Uszu - Strach oczu
6. Elina Born & Stig Rasta - Goodbye To Yesterday
7. Chicory Tip - Son Of My Father
8. Space - Magic Fly
9. The Moon - Slady
10. Aurora - Runaway
11. Nikonn - Fragile
poza punktami:
12. Unkle - When Things Explode
13. Stefany June - The Beat That My Heart Plays
14. Bend Sinister - Best Of You
15. Koop - Koop Island Blues
16. Coria - Sen Boga
17. Withyouathome - Solar
18. Kate Havnevik - Suckerlove
19. Choir Of Young Believers - Hollow Talk
20. DeKret - Korporacja
21. CeZik - Open Your Eyes
22. Christopher Tin - Baba Yetu
23. Craig Armstrong & Jerry Burns - Dust
24. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
1. killer!!! to nie do końca to co preferuję na co dzień, ale po prostu
mnie trafiło!!!
2. znałem. od niedawna. nl spowodowała nawrót lubienia
3. wykonawcę właściwie znam tylko z nazwiska, nie sprawdzam każdej jego
płyty... to chyba błąd...
4. znałem, ale nie wiedziałem, kto wykonuje!!! zaskok!!! bo nawet jak
już wiem, to głos nadal mi nie pasuje do osoby
5. słyszałem raz lub dwa w radiu Orbit. dopiero teraz mnie wzięło
naprawdę!
6. sam początek spowodował, że utwór się mnie czepił i potem trzymał
mnie coraz mocniej!
7. i 8. znałem od bardzo dawna, ale nie mogły nie dostać ode mnie
głosów!
9. znałem. od niedawna. chociaż wolę inny utwór tego wykonawcy, to ten
nie jest zły
10. i 11. dopiero poznane.
nie mam pojęcia co wygra!
pozdrawiam
Yacy
1. State Urge - More
2. Bend Sinister - Best Of You
3. Christopher Tin - Baba Yetu
4. Maserati - Ambassador of Cinema
5. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
6. Withyouathome - Solar
7. Spoiwo - SKin
8. The Moon - Ślady
9. Noah Gundersen - Slow Dancer
10. Itoiz - Lau Teilatu
11. Strach Uszu - Strach oczu
Grycek
Geephard
1. Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
2. Craig Armstrong & Jerry Burns - Dust
3. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
4. The Pierces - Please Forgive Me
5. Nikonn - Fragile
6. Shake Shake Go - England Skies
7. Patricia Kaas - S'il Fallait Le Faire
8. Aurora - Runaway
9. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
10. Noah Gundersen - Slow Dancer
11. Coria - Sen Boga
Aro
1. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
2. D-Kolt - Cisza
3. Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
4. CeZik - Open Your Eyes
5. Strach Uszu - Strach oczu
6. Leman Acoustic - Against the Odds
7. Buddy Guy - Come Back Muddy
8. State Urge - More
9. Slaves - The Hunter
10. Kate Havnevik - Suckerlove
11. Seafret - Be There
12. K's Choice - Everything For Free
13. Zodiac - Swinging on the Run
14. Disturbed - The Light
15. Ne Obliviscaris - And Plague Flowers The Kaleidoscope
16. Flamengo - Pár století
17. The Moon - Ślady
18. Carrion - Krótkowzroczne zera
19. Anais Mitchell & George Brown - Why We Build The Wall
20. DeKret - Korporacja
21. Nocny Kochanek - Wakacyjny
22. Sepultura - Territory
1. Seafret - Be There
Drugi raz z rzędu michal91d zdominował moją listę! Po przesłuchaniu kilku innych utworów, mianuję Seafret moim odkryciem tej edycji.
2. Aurora - Runaway
Utwór, który jako pierwszy wpadł mi w ucho i bardzo długo był moim faworytem. Skończyło się na drugim miejscu
3. Noah Gundersen - Slow Dancer
4. Unkle - When Things Explode
I znowu michal91d. A dodam, że dopiero po ułożeniu top11 sprawdziłem, kto wrzucał dany utwór.
5. State Urge - More
Głos trochę naciągany przez sentyment do prog rocka
Na pewno będę śledził rozwój zespołu
6. Carrion - Krótkowzroczne zera
7. Choir Of Young Believers - Hollow Talk
8. Coria - Sen Boga
9. Maserati - Ambassador of Cinema
10. Leman Acoustic - Against the Odds
11. Withyouathome – Solar
Poczekalnia:
Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
Kishi Bashi - Carry On Phenomenon
Kraków Street Band – Way Down
Shake Shake Go - England Skies
Itoiz - Lau Teilatu
The Pierces - Please Forgive Me
The Neighbourhood - Afraid
Stefany June - The Beat That My Heart Plays
The Polyphonic Spree - Hold Me Now
Soko - We Might Be Dead By Tomorrow
Bend Sinister - Best Of You
Disturbed - The Light
Pozdrawiam
krisu3
stavanger
Witam
1. Choir Of Young Believers - Hollow Talk
2. Bractwo Wiecznego Natchnienia - Moskiewski pejzaż
3. Coria - Sen Boga
4. Itoiz - Lau Teilatu
5. Kishi Bashi - Carry On Phenomenon
6. Christopher Tin - Baba Yetu
7. Kraków Street Band – Way Down
8. Flamengo - Pár století
9. Space - Magic Fly
10. The Moon - Ślady
11. Louane - Blank Space (live at C’Cauet sur NRJ)
---
12. Anais Mitchell & George Brown - Why We Build The Wall
13. Diaboł Boruta - Żeńcy i południca
14. Bend Sinister - Best Of You