: ndz wrz 17, 2006 11:11 am
!!!!! UWAGA UWAGA UWAGA !!!!!
TO WAŻNY POST DLA WSZYSTKICH SŁUCHACZY, KTÓRZY BAWIĄ SIĘ W STATYSTYKI.
Czemu piszesz, że upierdliwych a nie po prostu słuchaczy, którzy słuchają listy od bardzo dawna i bardzo szczegółowo notują na boczku wszystkie ciekawostki. A może niektórzy z nich nawet nagrywają od pierwszego notowania co ciekawsze fragmenty jeszcze wtedy na taśmach szpulowych ??? Ciekawe ilu jest jeszcze takich "nieujawnionych" słuchaczy na forum jak i też mnie nieznanych. Moim zdaniem należy chylić czoła przed NIMI (nie myślę o sobie bo jestem leszczu przy Nich), że przez te prawie 25 lat pomimo zmiany systemu z komuny na kapitalizm czyli też zmiany sposobów zarabiania pieniędzy i utrzymania siebie i rodziny znajdują jeszcze czas w naszym nowoczesnym, zaganianym świecie na takie w sumie dyrdymały i pierdoły jak jakiś program Trzeci, jak jakaś lista przebojów, jak jakiś Marek Niedźwiecki.
Piszesz coś o lustracji. Mnie osobiście mało interesuje czy Marek był czy jest lustrowany czy jest OZI czy podsyłał informacje SZTAZI. Ale jak masz dostęp to proponuję abyś posłuchał fragmentów z podsumowania 500 wydań listy (przypomnijcie mi na zlocie dysk 1 utwór 2) jak Marek łączy sie ze studiem Relaks w PR1 i opowiada o tym jak szuka następcy i o tym, że lista zniknie z anteny jeśli go nie znajdzie. Jest dla mnie WIELKI, że przez te prawie 25 lat nie zlikwidował listy, że nie odszedł do innego radia. Jeśli "WY WSZYSCY STATYSTYCZNI I FANATYCY LP3" będziecie mieli ochotę to możecie 5 kwietnia 2007 roku zasypać Marka mailami z okazji 25 lecia pracy w PR3 bo w tym dniu w 1982 roku zaczął pracę w Programie Trzecim (mam gdzieś nagrany fragmeny wypowiedzi Niedźwiedzia - może też go odnajdę na zlot).
Podyskutujmy jeszcze o utworach podwójnych.
Nie mam zamiaru przekonywać Piotra o moich spostrzeżeniach odnośnie utworów „łączonych” ale chcę zwrócić uwagę innym „statystycznym” na to co słyszałem podczas niektórych notowań listy aby też mogli ustosunkować się do moich i Piotra spostrzeżeń. Fajnie, że będzie zlot i tam podyskutujemy o zasadach głosowaniana na listę forumową, o „tworach” łączonych i o wielu innych sprawach pewnie nie tylko trójkowych a chciażby z Leszkiem statystycznym, który notuje wszystko od pierwszej listy.
Mnie się wydawało (podkreślam wydawało bo teraz mam wątpliwość po Twoim poście), że ilość głosów właśnie decyduje o pozycji i jest to zależność wprostproporcjonalna to znaczy:
- jeśli najwięcej głosów to miejsce pierwsze
- im więcej głosów tym pozycja wyższa.
Hmmm. Ciekawe Piotrze jest to Twoje powyższe zdanie.
Pierwsze „ustawianie” jakie zauważyłem to że od dawna nie ma podwójnej pozycji w podstawowym zestawieniu skoro na 31 się zdarza to czemu nie może na 29 czy 15 ??? W tym przypadku Marek musiał przyjąć jakąś zasadę, nie wiem jaką.
Drugie „ustawianie” to podwójne pozycje w poczekalni. Bardzo często i gęsto 27 pozycji od wielu lat. W tym przypadku pewnie Marek oddaje swoje głosy na koniec lub faktycznie dodaje lub odejmuje jeden lub dwa głosy tak aby było 7 podwójnych pozycji. Czy pamiętacie 1230 listę przedstawioną w skrócie przez Agnieszkę Szydłowską miedzy 18:00 a 19:00. Marek był w Gdańsku czyli ktoś inny podliczał głosy i brakowało wtedy podwójnych pozycji w poczekalni ??
Wracając do zapisu, który wszystko wyjaśnia. Jak będziesz Piotrze kiedyś w Warszawie postaraj się podjechać na Myśliwiecką. Magiczny pokój Pana Marka Niedźwieckiego znajduje się na pierwszym? - oj nie pamiętam – jeśli nie został przeniesiony na drugie piętro. Zapewnie Pani Ewa Zasępa będzie mogła Ciebie pokierować w tamto miejsce jak Ją ładnie poprosisz. Nie jedź kiedy są dni otwarte (np. dzisiaj) bo wtedy multum ludzi przewija się przez Trójkę i pracownicy wtedy nie mają czasu na pojedyńcze „oprowadzanie”. Naprzeciw drzwi wejściowych na dłuższej ścianie stoją regały. Na jednej półce (około 1,5 m nad podłogą) leżą dwa magiczne bardzo leciwe segregatory z których „wysypują się” (wystają) pożółkłe kartki wydruków maszynowych listy przebojów Trójki. Zerknij wtedy na notowania 667+5 lub 668 lub też przy okazji na notowania około 500-510 (zapis Prince’a), może wtedy wszystko Ci się wyjaśni ???
Przysłałem kiedyś Jackowi plik z notowania 1109 z fragmentem utworu Fleetwood Mac. Marek mówił tam, że cytuję ”mamy aż dwa Fleetwood Macki a to jest Peacekeeper i Say You Will one są łamane więc raz tak, raz tak no bo dzisiaj to tak nie za bardzo minus pięć na pięćdziesiąte” Zaprezentuję ten fragmencik na zlocie mam go a czwartym dysku pozycja 3. Proszę zlotowiczów o przypomnienie. Proszę też Piotra i Jacka o zerknięcie na przebieg utworów HARDER TO BREATHE oraz THIS LOVE – MAROON5. Może właśnie byłoby lepiej nie zerkać tylko posłuchać tych pozycji od 1162 do 1182 notowania. Może warto poprosić słuchacza (oj zapomniałem Nick) tego słuchacza Jacku co ma nagrane listy na kompie od około 1000 notowania i ostatnio rozjaśnił Twoje wątpliwości co do prowadzących listę z ostatniego okresu. Nie mam tych notowań nagranych ale zanotowałem ze słuchu.
Not 1162 - zagrany "harder to breathe" - Niedźwiedź nic nie wspomniał o "this love" i połączeniu głosów
Not 1163 - zagrany "harder to breathe" - Niedźwiedź powiedział że to połączone siły dwóch ostatnich singli
Not 1164 – zagrany "this love"
Not 1165 - zagrany "harder to breathe"
Not 1166 – zagrany "this love"
Not 1167 – zagrany "harder to breathe"
Not 1168 – zagrany "this love"
Not 1169 – zagrany "harder to breathe"
Not 1170 – zagrany "this love"
Not 1171 – zagrany "harder to breathe"
Not 1172 – zagrany "this love"
Not 1173 – zagrany "harder to breathe"
Not 1174 – zagrany "this love"
Not 1175 - zagrane 2 utwory "this love" i "harder to breathe" jeden po drugim
Not 1176 - zagrany "this love"
Not 1177 – nie zanotowałem
Not 1178 - nie zanotowałem
Not 1179 - nie zanotowałem
Not 1180 - nie zanotowałem
Not 1181 - zagrany "this love"
Not 1182 - zagrany "this love"
Czy według Was słuchacze te dwa utwory powinny być zapisane jeden pod drugim we wszystkich notowaniach np.
Not 1167
24 20 10 TAKE ME OUT - FRANZ FERDINAND
25 – 1 THIS LOVE – MAROON5
25 – 1 HARDER TO BREATHE – MAROON5
26 21 16 SUNRISE - NORAH JONES
skoro zagrany w 1167 not. był tylko HARDER TO BREATHE
a może jednak jako „łamane” na jednej pozycji ??? czyli HARDER TO BREATHE / THIS LOVE - MAROON5
Czy w tych notowaniach (1162-1182) masz Piotrze i Jacku zanotowane podwójne pozycje o zapisie utworów jeden pod drugim przez wszystkie tygodnie ??? Mnie się wydawało (proszę mnie naprostowiać jak się mylę, może Grzegost, Fanatyk. JC coś napiszą), że taki zapis stosujemy do utworów zagranych w liście jeden za drugim, które zdobyły tyle samo głosów w notowaniu. W przypadku kiedy gramy „raz tak, raz tak” (czyli w jednym notowaniu jeden utwór a w następnym notowaniu drugi utwór) to utwory są „łamane”.
Jeśli Piotr i Jacek stosują zapis cytuję ”Liczy sie zapis, a ten wszystko wyjasnia.” To faktycznie w archiwum będzie jeszcze wiele błędów dotyczących samych pozycji utworów. Może jeszcze jeden przypadek.
Notowanie 72 pozycje 22 oraz 23.
Z nasłuchu zanotowane utwory na tych pozycjach to:
22. GORĄCE TELEFONY - 2+1
23. MICHELLE MA BELLE – URSZULA
Zmieniłem 24.09.2006r
Przepraszam źle napisałem te pozycje w 72 notowaniu. Poprawnie jest:
21. MUZYKA SEMAFORÓW - RSC
22. GORĄCE TELEFONY - 2+1
23. KOMPUTEROWE SERCE - KOMBI
24. MICHELLE MA BELLE - URSZULA
Tę wersję potwierdzają: Marcin, Leszek i Wojtek.
Ale w prasie w tamtym okresie pojawia się odwrotnie. W książce o liście też jest odwrotnie, na stronie lp3 jest odwrotnie oraz na stronach Jacka też jest odwrotnie.
Czy ważniejszy jest zapis utworów „z nasłuchu” na żywo czy jednak w następnej kolejności czasem podawany lub wydrukowywany w prasie błędnie, później pisanej książce z wieloma błędami (redagował Piotr Morawski, opracował Radosław Rzepkowski „Radarek”) i jeszcze później powstającej stronie internetowej lp3 zostawię do oceny każdego słuchacza, który kiedykowiek trafi w to miejsce na forum.
Uff, wystarczy pisania, biorę sie dalej za przesłuchiwanie nagrań, muszę jescze znaleźć wiele fragmentów i chociażby ubrać Marka od samomasujących skarpet, których używał podczas podróży do Australii, przez bambusowe koszule, w których przychodził do radia, przez poważniejsze prace magisterskie pisane o liście, do chyba? najważniejszego wydarzenia odznaczenia jakie otrzymał od Prezydenta Kwaśniewskiego.
Pozdrower Bobby
TO WAŻNY POST DLA WSZYSTKICH SŁUCHACZY, KTÓRZY BAWIĄ SIĘ W STATYSTYKI.
To będąc upierdliwym oprócz STATUS QUO należałoby też Beverley Craven poprawić w jednym notowaniu. Czy nikt nie kojarzy, no tak to też informacja tylko z "nasłuchu".Piotr pisze:To bedac upierdliwym i chcac isc zgodnie z tym co przedstawiles to postuluje, aby wszyscy statystyczni i fanatycy LP3 wprowadzili sobie pewna poprawke do swoich notatek:
Czemu piszesz, że upierdliwych a nie po prostu słuchaczy, którzy słuchają listy od bardzo dawna i bardzo szczegółowo notują na boczku wszystkie ciekawostki. A może niektórzy z nich nawet nagrywają od pierwszego notowania co ciekawsze fragmenty jeszcze wtedy na taśmach szpulowych ??? Ciekawe ilu jest jeszcze takich "nieujawnionych" słuchaczy na forum jak i też mnie nieznanych. Moim zdaniem należy chylić czoła przed NIMI (nie myślę o sobie bo jestem leszczu przy Nich), że przez te prawie 25 lat pomimo zmiany systemu z komuny na kapitalizm czyli też zmiany sposobów zarabiania pieniędzy i utrzymania siebie i rodziny znajdują jeszcze czas w naszym nowoczesnym, zaganianym świecie na takie w sumie dyrdymały i pierdoły jak jakiś program Trzeci, jak jakaś lista przebojów, jak jakiś Marek Niedźwiecki.
Piszesz coś o lustracji. Mnie osobiście mało interesuje czy Marek był czy jest lustrowany czy jest OZI czy podsyłał informacje SZTAZI. Ale jak masz dostęp to proponuję abyś posłuchał fragmentów z podsumowania 500 wydań listy (przypomnijcie mi na zlocie dysk 1 utwór 2) jak Marek łączy sie ze studiem Relaks w PR1 i opowiada o tym jak szuka następcy i o tym, że lista zniknie z anteny jeśli go nie znajdzie. Jest dla mnie WIELKI, że przez te prawie 25 lat nie zlikwidował listy, że nie odszedł do innego radia. Jeśli "WY WSZYSCY STATYSTYCZNI I FANATYCY LP3" będziecie mieli ochotę to możecie 5 kwietnia 2007 roku zasypać Marka mailami z okazji 25 lecia pracy w PR3 bo w tym dniu w 1982 roku zaczął pracę w Programie Trzecim (mam gdzieś nagrany fragmeny wypowiedzi Niedźwiedzia - może też go odnajdę na zlot).
Podyskutujmy jeszcze o utworach podwójnych.
Nie mam zamiaru przekonywać Piotra o moich spostrzeżeniach odnośnie utworów „łączonych” ale chcę zwrócić uwagę innym „statystycznym” na to co słyszałem podczas niektórych notowań listy aby też mogli ustosunkować się do moich i Piotra spostrzeżeń. Fajnie, że będzie zlot i tam podyskutujemy o zasadach głosowaniana na listę forumową, o „tworach” łączonych i o wielu innych sprawach pewnie nie tylko trójkowych a chciażby z Leszkiem statystycznym, który notuje wszystko od pierwszej listy.
Czy mam to rozumieć w ten sposób, że utwór na miejscu pierwszym tak naprawdę powinien się znajdować na 20 lub na 45 bo dostał tyle głosów, że wystarczyło na takie miejsce a został tak naciagnięty, że jest na pierwszym ??? Czy utwór na miejscu 50 powinien znaleźć się na 33 lub 17 a Marek odjął mu głosy bo utwór jest nieradiowy lub nie pasuje do ogólnych nowych ramówek Trójki, które są co kilka lat zmieniane. A może ten utwór na miejscu 50 zamiast na 17 jest tak nisko ponieważ, reszta utworów z miejsc 49 do 16 została tak naciągnięta, że ten biedny znalazł się na 50-tym ????Piotr pisze:To ile glosow pada na poszczegolne utwory nie ma znaczenia
Mnie się wydawało (podkreślam wydawało bo teraz mam wątpliwość po Twoim poście), że ilość głosów właśnie decyduje o pozycji i jest to zależność wprostproporcjonalna to znaczy:
- jeśli najwięcej głosów to miejsce pierwsze
- im więcej głosów tym pozycja wyższa.
Hmmm. Ciekawe Piotrze jest to Twoje powyższe zdanie.
A w jakiej części? Czy masz jakieś namacalne dowody i mogłbyś je ujawić światu ???Piotr pisze:(lista i tak jest w pewnej czesci ustawiana - niestety taka jest prawda).
Pierwsze „ustawianie” jakie zauważyłem to że od dawna nie ma podwójnej pozycji w podstawowym zestawieniu skoro na 31 się zdarza to czemu nie może na 29 czy 15 ??? W tym przypadku Marek musiał przyjąć jakąś zasadę, nie wiem jaką.
Drugie „ustawianie” to podwójne pozycje w poczekalni. Bardzo często i gęsto 27 pozycji od wielu lat. W tym przypadku pewnie Marek oddaje swoje głosy na koniec lub faktycznie dodaje lub odejmuje jeden lub dwa głosy tak aby było 7 podwójnych pozycji. Czy pamiętacie 1230 listę przedstawioną w skrócie przez Agnieszkę Szydłowską miedzy 18:00 a 19:00. Marek był w Gdańsku czyli ktoś inny podliczał głosy i brakowało wtedy podwójnych pozycji w poczekalni ??
Uważasz Piotrze, że ważniejszy jest zapis a nie to co leci na antenie. Ja akurat uważam odwrotnie. Ważniejsze jest dla mnie to co leci na antenie a dopiero potem zapis. Tak też uważają „najstarsi statystyczni”, którzy na tym forum nie zabierają głosu, bo uważaja, że poziom dyskusji o statystykach jest… zostawię to określenie dla siebie. A szkoda, że tak uważają bo mogliby naprawdę wiele dobrego wnieść w wieloletnią archiwistyczną pracę Jacka, za co przy okazji znowu trzeba bardzo podziękować słuchaczowi z okolic Wawelu. Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie. W jednym przypadku Roberta Planta stosuję na pierwszym miejscu zapis a nie słowo mówione bo uważam, że Marek po prostu zapomniał powiedzieć.Piotr pisze:(Liczy sie zapis, a ten wszystko wyjasnia.
Wracając do zapisu, który wszystko wyjaśnia. Jak będziesz Piotrze kiedyś w Warszawie postaraj się podjechać na Myśliwiecką. Magiczny pokój Pana Marka Niedźwieckiego znajduje się na pierwszym? - oj nie pamiętam – jeśli nie został przeniesiony na drugie piętro. Zapewnie Pani Ewa Zasępa będzie mogła Ciebie pokierować w tamto miejsce jak Ją ładnie poprosisz. Nie jedź kiedy są dni otwarte (np. dzisiaj) bo wtedy multum ludzi przewija się przez Trójkę i pracownicy wtedy nie mają czasu na pojedyńcze „oprowadzanie”. Naprzeciw drzwi wejściowych na dłuższej ścianie stoją regały. Na jednej półce (około 1,5 m nad podłogą) leżą dwa magiczne bardzo leciwe segregatory z których „wysypują się” (wystają) pożółkłe kartki wydruków maszynowych listy przebojów Trójki. Zerknij wtedy na notowania 667+5 lub 668 lub też przy okazji na notowania około 500-510 (zapis Prince’a), może wtedy wszystko Ci się wyjaśni ???
Przysłałem kiedyś Jackowi plik z notowania 1109 z fragmentem utworu Fleetwood Mac. Marek mówił tam, że cytuję ”mamy aż dwa Fleetwood Macki a to jest Peacekeeper i Say You Will one są łamane więc raz tak, raz tak no bo dzisiaj to tak nie za bardzo minus pięć na pięćdziesiąte” Zaprezentuję ten fragmencik na zlocie mam go a czwartym dysku pozycja 3. Proszę zlotowiczów o przypomnienie. Proszę też Piotra i Jacka o zerknięcie na przebieg utworów HARDER TO BREATHE oraz THIS LOVE – MAROON5. Może właśnie byłoby lepiej nie zerkać tylko posłuchać tych pozycji od 1162 do 1182 notowania. Może warto poprosić słuchacza (oj zapomniałem Nick) tego słuchacza Jacku co ma nagrane listy na kompie od około 1000 notowania i ostatnio rozjaśnił Twoje wątpliwości co do prowadzących listę z ostatniego okresu. Nie mam tych notowań nagranych ale zanotowałem ze słuchu.
Not 1162 - zagrany "harder to breathe" - Niedźwiedź nic nie wspomniał o "this love" i połączeniu głosów
Not 1163 - zagrany "harder to breathe" - Niedźwiedź powiedział że to połączone siły dwóch ostatnich singli
Not 1164 – zagrany "this love"
Not 1165 - zagrany "harder to breathe"
Not 1166 – zagrany "this love"
Not 1167 – zagrany "harder to breathe"
Not 1168 – zagrany "this love"
Not 1169 – zagrany "harder to breathe"
Not 1170 – zagrany "this love"
Not 1171 – zagrany "harder to breathe"
Not 1172 – zagrany "this love"
Not 1173 – zagrany "harder to breathe"
Not 1174 – zagrany "this love"
Not 1175 - zagrane 2 utwory "this love" i "harder to breathe" jeden po drugim
Not 1176 - zagrany "this love"
Not 1177 – nie zanotowałem
Not 1178 - nie zanotowałem
Not 1179 - nie zanotowałem
Not 1180 - nie zanotowałem
Not 1181 - zagrany "this love"
Not 1182 - zagrany "this love"
Czy według Was słuchacze te dwa utwory powinny być zapisane jeden pod drugim we wszystkich notowaniach np.
Not 1167
24 20 10 TAKE ME OUT - FRANZ FERDINAND
25 – 1 THIS LOVE – MAROON5
25 – 1 HARDER TO BREATHE – MAROON5
26 21 16 SUNRISE - NORAH JONES
skoro zagrany w 1167 not. był tylko HARDER TO BREATHE
a może jednak jako „łamane” na jednej pozycji ??? czyli HARDER TO BREATHE / THIS LOVE - MAROON5
Czy w tych notowaniach (1162-1182) masz Piotrze i Jacku zanotowane podwójne pozycje o zapisie utworów jeden pod drugim przez wszystkie tygodnie ??? Mnie się wydawało (proszę mnie naprostowiać jak się mylę, może Grzegost, Fanatyk. JC coś napiszą), że taki zapis stosujemy do utworów zagranych w liście jeden za drugim, które zdobyły tyle samo głosów w notowaniu. W przypadku kiedy gramy „raz tak, raz tak” (czyli w jednym notowaniu jeden utwór a w następnym notowaniu drugi utwór) to utwory są „łamane”.
Jeśli Piotr i Jacek stosują zapis cytuję ”Liczy sie zapis, a ten wszystko wyjasnia.” To faktycznie w archiwum będzie jeszcze wiele błędów dotyczących samych pozycji utworów. Może jeszcze jeden przypadek.
Notowanie 72 pozycje 22 oraz 23.
Z nasłuchu zanotowane utwory na tych pozycjach to:
22. GORĄCE TELEFONY - 2+1
23. MICHELLE MA BELLE – URSZULA
Zmieniłem 24.09.2006r
Przepraszam źle napisałem te pozycje w 72 notowaniu. Poprawnie jest:
21. MUZYKA SEMAFORÓW - RSC
22. GORĄCE TELEFONY - 2+1
23. KOMPUTEROWE SERCE - KOMBI
24. MICHELLE MA BELLE - URSZULA
Tę wersję potwierdzają: Marcin, Leszek i Wojtek.
Ale w prasie w tamtym okresie pojawia się odwrotnie. W książce o liście też jest odwrotnie, na stronie lp3 jest odwrotnie oraz na stronach Jacka też jest odwrotnie.
Czy ważniejszy jest zapis utworów „z nasłuchu” na żywo czy jednak w następnej kolejności czasem podawany lub wydrukowywany w prasie błędnie, później pisanej książce z wieloma błędami (redagował Piotr Morawski, opracował Radosław Rzepkowski „Radarek”) i jeszcze później powstającej stronie internetowej lp3 zostawię do oceny każdego słuchacza, który kiedykowiek trafi w to miejsce na forum.
Uff, wystarczy pisania, biorę sie dalej za przesłuchiwanie nagrań, muszę jescze znaleźć wiele fragmentów i chociażby ubrać Marka od samomasujących skarpet, których używał podczas podróży do Australii, przez bambusowe koszule, w których przychodził do radia, przez poważniejsze prace magisterskie pisane o liście, do chyba? najważniejszego wydarzenia odznaczenia jakie otrzymał od Prezydenta Kwaśniewskiego.
Pozdrower Bobby