Tomekk pisze:
Oto moje typy :
Było strasznie ciężko ułożyć to w kolejności...
1. EVANESCENCE — Bring Me to Life
2. NELLY FURTADO — All Good Things (Come to an End)
3. THE CRANBERRIES — Zombie
4. EDYTA BARTOSIEWICZ — Sen
5. AMY WINEHOUSE — You Know I'm No Good
6. THE CRANBERRIES — Animal Instinct
7. THE KILLERS — Somebody Told Me
8. HEY — List
9. DIRE STRAITS — Brothers in Arms
10. ARCHIVE — Again
11. MAREK GRECHUTA & MYSLOVITZ — Kraków
12. KATIE MELUA — Spider's Web
13. EVANESCENCE — My Immortal
14. KAZIK — 12 groszy
15. MADONNA — You'll See
16. MADONNA — La isla bonita
17. MARIAH CAREY — Without You
18. LINKIN PARK — In the End
19. PET SHOP BOYS — It's a Sin
20. TORI AMOS — A Sorta Fairytale
21. METALLICA — Whiskey in the Jar
1) Moje pierwsze głosy na LP3 za pośrednictwem internetu i to właśnie
na ten numer m.in. oddałem swój głos. Evanescence wtedy zdobyło szczyt
zestawienia, to było niesamowite przeżycie dla mnie
i dlatego też w
moim zestawie jest na 1-wszym.
2) Rok 2006, był to dziwny rok. Jak dla mnie najlepszy...
Wiele się wówczas zdarzyło. Obfitował on dla mnie w wydarzenia
tragiczne jak i bardzo wesołe i przyjemne. A ta piosenka była obecna i
ciągle ją wspominam myśląc o tamtym okresie...
3) Czy mogło zabraknąć jednego z moich utworów wszechczasów? Nigdy !
4) O Edycie mógłbym pisać i pisać... a i tak by było za mało. Bez
niej polska muzyka byłaby znacznie uboższa. Moja ulubiona wokalistka.
5) Amy była dla mnie objawieniem i bardzo obiecującym debiutem. Coś nie
wyszło, ale numer jest przedni.
6) Jedyny wykonawca, który ma 2 nagrania w Top 10, co jest wielką
sztuką. Dolores ma niesamowity głos, a cały zespół potrafi
(potrafił?) stworzyć coś naprawdę pięknego
7) The Killers od zawsze lubię i to się nie zmieniło, nawet po wydaniu
"Humana"
Nie wiem dlaczego, ale Brandon i spółka zawsze grają tak jak
bym chciał
Hey cenię przede wszystkim za wyjątkowość i własny styl. Czego
"List" jest dobitnym przykładem.
9) Niesamowita ballada, po każdym wysłuchaniu - ciary!
10) Tu mógłbym napisać to samo, ale "Again" trochę stracił dla mnie na
znaczeniu. Mimo to nadal coś w nim jest...
11) Głos Grechuty w tym nagraniu i ta muzyka...
12) Katie być musi i koniec. Czym była Lp3 bez Katie? A "Spider's Web" to
już klasyka.
13) Magiczny utwór. Amy Lee jest świetna.
14) Nie pamiętam tego z listy, ale jest to niezłe i nawet w pewnym sensie
zmieniło oblicze polskiej muzyki.
15) 16) Dwie Madonny obok siebie. Królowa pop jak zawsze w formie.
17) Anielski głos i zarazem jedyny utwór Maryśki, który lubię i który
się nie nudzi.
18) Zespół mojej młodości
a raczej dzieciństwa. Pierwszy jaki
poznałem i zarazem najlepszy.
19) Disco, jak to określa kajman, też może być w porządku
20) Ta wokalistka kojarzy mi się tylko i wyłącznie z Trójką. w sumie
to tylko tam o niej słyszałem
a nagranie oczywiście wciągające.
21) Bez punktów, ale zawsze można pomóc.
Nie załapały się, niestety: (kolejność alfabetyczna)
* ALANIS MORISSETTE — Ironic
* AMY MACDONALD — This Is the Life
* ANITA LIPNICKA — Wszystko się może zdarzyć
* BRYAN ADAMS — (Everything I Do) I Do It for You
* DIDO — White Flag
* EDYTA BARTOSIEWICZ — Tatuaż
* HEY — Ja sowa
* JAMES BLUNT — You're Beautiful
* MADONNA — Like a Prayer
* METALLICA — Nothing Else Matters
* MICHAEL JACKSON — Smooth Criminal
* MYSLOVITZ — Długość dźwięku samotności
* NO DOUBT — Don't Speak
* PERFECT — Autobiografia
* PHIL COLLINS — Another Day in Paradise
* R.E.M. — Losing My Religion
* RED HOT CHILI PEPPERS — Californication
* RENATA PRZEMYK & KASIA NOSOWSKA — Kochana
* REPUBLIKA — Biała flaga
* SINÉAD O'CONNOR — Nothing Compares 2 U
* THE WHITE STRIPES — I Just Don't Know What to Do with Myself
* TRAVIS — Sing
* U2 — Beautiful Day
* U2 — One
* VARIUS MANX — Zanim zrozumiesz