top50 ballady
: ndz wrz 03, 2017 5:06 pm
Przedstawiam tutaj mój ranking ballad wszechczasów,możecie pisać swoje typy ,jak chcecie.50. wet wet wet-love is all around
49.alphaville-forever young
48.varius manx-zanim zrozumiesz
47.roxette-if must have been love
46.madonna-live to tell
45.u2-one
44.aerosmith-amazing
43.genesis-mama
42.lady pank-zawsze tam gdzie ty
41.pink floyd-hej you
40.celine dion-because you loved me
39.queen-these are the days of our lives
38.bon jovi-wanted dead or alive
37.maanam-luciolla
36.depeche mde-in your room
35.elton john-nikita
34.myslovitz-dla ciebie
33.a-ha-crying in the rain
32.sting-fields of gold
31.metallica-the unforgiven
30.mariah carey-hero
29.oasis-wonderwall
28.albano&romina power-ci sara
27.george michael-jesus to a child
26.marillion-kayleigh
25.hey-list
24.crowded house-don't dream it's over
23.queen-friends will be friends
22.whitesnake-is this love
21.aerosmith-cryin
20.gunsn'roses-don't cry
19.the eagles-hotel california
18.budka suflera-jolka,jolka pamiętasz
17.roxette-crash boom bang!
16.scorpions-wind of chance
15.foreign-i wanna know what love is
14.u2-with or without you
13.bon jovi-always
12.edyta górniak-to nie ja
11.gunsn'roses-knockin on heaven's door
10.omega-gyongyhaju lany
9.whitney houstn-iwill always love you
8.bryan adams-evyrthing i do(i do it for you)
7.john lennon-imagine
6.dire straits-brothers in arms
5.metallica-nothing else metters
4.george michael-careless whispers
3.aerosmith-crazy
2.berlin-take my breath away
1.gunsn' roses-november rain
proszę o opinie,podoba się czy nie
49.alphaville-forever young
48.varius manx-zanim zrozumiesz
47.roxette-if must have been love
46.madonna-live to tell
45.u2-one
44.aerosmith-amazing
43.genesis-mama
42.lady pank-zawsze tam gdzie ty
41.pink floyd-hej you
40.celine dion-because you loved me
39.queen-these are the days of our lives
38.bon jovi-wanted dead or alive
37.maanam-luciolla
36.depeche mde-in your room
35.elton john-nikita
34.myslovitz-dla ciebie
33.a-ha-crying in the rain
32.sting-fields of gold
31.metallica-the unforgiven
30.mariah carey-hero
29.oasis-wonderwall
28.albano&romina power-ci sara
27.george michael-jesus to a child
26.marillion-kayleigh
25.hey-list
24.crowded house-don't dream it's over
23.queen-friends will be friends
22.whitesnake-is this love
21.aerosmith-cryin
20.gunsn'roses-don't cry
19.the eagles-hotel california
18.budka suflera-jolka,jolka pamiętasz
17.roxette-crash boom bang!
16.scorpions-wind of chance
15.foreign-i wanna know what love is
14.u2-with or without you
13.bon jovi-always
12.edyta górniak-to nie ja
11.gunsn'roses-knockin on heaven's door
10.omega-gyongyhaju lany
9.whitney houstn-iwill always love you
8.bryan adams-evyrthing i do(i do it for you)
7.john lennon-imagine
6.dire straits-brothers in arms
5.metallica-nothing else metters
4.george michael-careless whispers
3.aerosmith-crazy
2.berlin-take my breath away
1.gunsn' roses-november rain
proszę o opinie,podoba się czy nie