Nowości TFP #83
Moderatorzy: Yacy, Mateusz, jollyroger72, Yacy, Mateusz, jollyroger72
-
- Posty: 11596
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #83
1. 10,0 Collage - ONE EMPTY HAND - słucham wyjątkowo uważnie i z każdym razem coraz lepiej mi brzmi, a moja lista to formalność.
2. 10,0 Dion & Keb' Mo' - RED HOUSE - przepiękna nuta bluesowa, nieco odmienna od innych, które znam z różnych wątków
3. 10,0 Midnight Oil - TARKINE - zespół w wielu przypadkach pokazuje, na co go stać, tak też jest tym razem.
4. 10,0 The New Years 2022 & Organek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD - i do tego utworu się przekonałem, nawet pomimo tego, że Bela trochę mi do country nie pasi wokalnie, ale nawet to przeszkadza mi coraz mniej.
5. 9,5 Bokka - 900 - na ten utwór wpadłem w okolicach Nowego Roku, w Sylwestra była to piosenka dnia w 357 i wtedy zabrzmiała mi przeciętnie, dwa dni później w ramach zestawu do TOPnowości już niemal bez zastrzeżeń, a teraz lekko forma osłabła, ale nie na tyle, żeby jej nagle psuć reputację.
9,0 Ziembul - JAK TOMMY LEE JONES - taki tam pop jeansowy, to dla mnie nic strasznego. Elementy rocka nie są do tego utworu wprowadzane nachalnie, dzięki czemu nie ma efektu sztucznego rocka.
8,5 Morświn Orkiestra - REWOLUCJAAA - łe tam, lady niepotrzebnie narzeka, bo ten utwór naprawdę mi się podoba. Natomiast faktycznie mam zastrzeżenie, że ten utwór dłuży się odrobinę za mocno.
8,5 Bleach Lab - REAL THING - powiedzmy, że w moich klimatach, ale ciut jeszcze brakuje do sukcesu.
7,0 Nocturna - NEW EVIL - niezły wokal, ale tu mam nieco do powiedzenia.
6,0 Kaśka Sochacka - SUKIENKA - na epce są znacznie lepsze utwory, natomiast nie jestem w stanie zrozumieć narzekania kajmana.
5,5 Wij - ŻMIJ - może zbyt wyrafinowanie to zagrane, bo w przeciwieństwie do Dziwidła nie przemawia do mnie.
5,0 San Marco - L'ITALIANO - wbrew pozorom moje podejście do italo disco nie jest takie złe, a co więcej, jeszcze jakieś 10 lat temu, gdy mój tata miał - po latach zresztą - straszne fi na tym punkcie, to i mnie się nawet podobało.
4,5 Snail Mail - VALENTINE - nie pamiętam, czy oceniałem to poprzednio, a poza tym bardzo przeciętne to to.
4,0 Marek Dyjak - NA WZGÓRZU ROZPACZY - słyszałem niedawno Nocnoautobusową i to jest świetne, ale ten kawałek jest jakby odrobinę za smętny.
3,0 Josef Salvat - FIRST TIME - nie rusza mnie to wcale, ale nie przesadzam w drugą.
3,0 Little Boots - LANDLINE - mdła piosenka, którą nawet nie wiem, z czym się je.
2,0 Aidan Martin - EASY - mężczyźni potrafią smęcić, ale tutaj słychać, że potencjał na smęcenie jest bardzo słabo wykorzystany.
2,0 Bluszcz - LASY PRYWATNE - tylko jeden utwór Bluszcza mi przypadł, a każdy kolejny to taki kiczowaty pokaz muzycznej mody.
1,0 Lau - WHAT TO DO - pewien utwór tej pani nawet doceniłem za chłodność elektroniki i nawet był w suplemencie, ale tym razem absolutnie żadnego błysku i wyrafinowania.
A oto pojedynek trzech pań na tytuł koszmaru zestawu i nic na to nie poradzę...
0,0 sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI - to chyba ścisła czołówka koszmarów minionego roku i jeszcze większy gniot niż Szampan niestety.
0,0 Marie - ZERO CALORIE COOKIE - ten tekst jest tak zepsuty, że chociaż może i fajnie, że opisuje historię miłości z lekka puszystej młodej damy, ale brzmienie jest beznadziejne, jeszcze przy takim mizernym raczej wokalu, a żaden podkład raczej nie będzie w stanie tego utworu uratować. W każdym razie okropność na maxa.
0,0 Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS - o, nie! Tego pod żadnym pozorem nie da się słuchać.
2. 10,0 Dion & Keb' Mo' - RED HOUSE - przepiękna nuta bluesowa, nieco odmienna od innych, które znam z różnych wątków
3. 10,0 Midnight Oil - TARKINE - zespół w wielu przypadkach pokazuje, na co go stać, tak też jest tym razem.
4. 10,0 The New Years 2022 & Organek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD - i do tego utworu się przekonałem, nawet pomimo tego, że Bela trochę mi do country nie pasi wokalnie, ale nawet to przeszkadza mi coraz mniej.
5. 9,5 Bokka - 900 - na ten utwór wpadłem w okolicach Nowego Roku, w Sylwestra była to piosenka dnia w 357 i wtedy zabrzmiała mi przeciętnie, dwa dni później w ramach zestawu do TOPnowości już niemal bez zastrzeżeń, a teraz lekko forma osłabła, ale nie na tyle, żeby jej nagle psuć reputację.
9,0 Ziembul - JAK TOMMY LEE JONES - taki tam pop jeansowy, to dla mnie nic strasznego. Elementy rocka nie są do tego utworu wprowadzane nachalnie, dzięki czemu nie ma efektu sztucznego rocka.
8,5 Morświn Orkiestra - REWOLUCJAAA - łe tam, lady niepotrzebnie narzeka, bo ten utwór naprawdę mi się podoba. Natomiast faktycznie mam zastrzeżenie, że ten utwór dłuży się odrobinę za mocno.
8,5 Bleach Lab - REAL THING - powiedzmy, że w moich klimatach, ale ciut jeszcze brakuje do sukcesu.
7,0 Nocturna - NEW EVIL - niezły wokal, ale tu mam nieco do powiedzenia.
6,0 Kaśka Sochacka - SUKIENKA - na epce są znacznie lepsze utwory, natomiast nie jestem w stanie zrozumieć narzekania kajmana.
5,5 Wij - ŻMIJ - może zbyt wyrafinowanie to zagrane, bo w przeciwieństwie do Dziwidła nie przemawia do mnie.
5,0 San Marco - L'ITALIANO - wbrew pozorom moje podejście do italo disco nie jest takie złe, a co więcej, jeszcze jakieś 10 lat temu, gdy mój tata miał - po latach zresztą - straszne fi na tym punkcie, to i mnie się nawet podobało.
4,5 Snail Mail - VALENTINE - nie pamiętam, czy oceniałem to poprzednio, a poza tym bardzo przeciętne to to.
4,0 Marek Dyjak - NA WZGÓRZU ROZPACZY - słyszałem niedawno Nocnoautobusową i to jest świetne, ale ten kawałek jest jakby odrobinę za smętny.
3,0 Josef Salvat - FIRST TIME - nie rusza mnie to wcale, ale nie przesadzam w drugą.
3,0 Little Boots - LANDLINE - mdła piosenka, którą nawet nie wiem, z czym się je.
2,0 Aidan Martin - EASY - mężczyźni potrafią smęcić, ale tutaj słychać, że potencjał na smęcenie jest bardzo słabo wykorzystany.
2,0 Bluszcz - LASY PRYWATNE - tylko jeden utwór Bluszcza mi przypadł, a każdy kolejny to taki kiczowaty pokaz muzycznej mody.
1,0 Lau - WHAT TO DO - pewien utwór tej pani nawet doceniłem za chłodność elektroniki i nawet był w suplemencie, ale tym razem absolutnie żadnego błysku i wyrafinowania.
A oto pojedynek trzech pań na tytuł koszmaru zestawu i nic na to nie poradzę...
0,0 sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI - to chyba ścisła czołówka koszmarów minionego roku i jeszcze większy gniot niż Szampan niestety.
0,0 Marie - ZERO CALORIE COOKIE - ten tekst jest tak zepsuty, że chociaż może i fajnie, że opisuje historię miłości z lekka puszystej młodej damy, ale brzmienie jest beznadziejne, jeszcze przy takim mizernym raczej wokalu, a żaden podkład raczej nie będzie w stanie tego utworu uratować. W każdym razie okropność na maxa.
0,0 Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS - o, nie! Tego pod żadnym pozorem nie da się słuchać.
-
- Posty: 17704
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 8:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2007
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: Nowości TFP #83
Cieszę się, że Ci się spodobała
Widocznie Ty, kajman i gioconda macie bardziej otwarte na taką trudną muzykę umysły, bo mnie od słuchania tego dzieła zwyczajnie rozbolał łeb I dlatego zero.
- jollyroger72
- Posty: 19401
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Re: Nowości TFP #83
1. Snail Mail - VALENTINE
2. The New Years 2022 feat. Ørganek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD
3. Wij - ŻMIJ
4. Bokka - 900
5. Josef Salvat - FIRST TIME
2. The New Years 2022 feat. Ørganek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD
3. Wij - ŻMIJ
4. Bokka - 900
5. Josef Salvat - FIRST TIME
-
- Posty: 11596
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #83
Dziękuję ale bardziej niż gioconda2 czepiam się, szczególnie o dłużyznę.
Być może. Niestety jestem typem wrażliwca. A Mery to pewnie nawet w 2016 roku by mi podpadła.
-
- Posty: 5686
- Rejestracja: ndz maja 24, 2020 10:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: świadomie od 1986
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nowości TFP #83
Proponuję dozować dawkę złośliwości, bo możesz stracić 3 zastępowych
Re: Nowości TFP #83
Niezaprzeczalnie, rzekłbym nawet zrzynka textowa i trochę muzyczna.
Oj, chyba wprost przeciwnie. TLJ jak najbardziej prawdziwy, inne nazwiska też mi się z czymś kojarzą.
- jollyroger72
- Posty: 19401
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
-
- Posty: 5686
- Rejestracja: ndz maja 24, 2020 10:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: świadomie od 1986
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nowości TFP #83
To powodzenia
-
- Posty: 5686
- Rejestracja: ndz maja 24, 2020 10:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: świadomie od 1986
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nowości TFP #83
Masz rację. Tylko, że później odnosi się do jego kreacji w "Ściganym" i w sumie porównuje swoje życie z fikcyjną postacią. A kolejni dwaj też fikcyjni, jeden z "Maski", drugi z "Szklanej pułapki" (o ile nie pokrecilam). Tylko Gagarin chyba prawdziwy, bo obily mi się kiedyś o uszy teorie to obalajace.
Re: Nowości TFP #83
1. Sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
2. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
3. Marie - ZERO CALORIE COOKIE
4. Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS
5. The New Years 2022 & Organek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD
2. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
3. Marie - ZERO CALORIE COOKIE
4. Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS
5. The New Years 2022 & Organek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD
Re: Nowości TFP #83
1. Bokka - 900
2. Snail Mail - VALENTINE
3. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
4. Bluszcz - LASY PRYWATNE
5. Midnight Oil - TARKINE
2. Snail Mail - VALENTINE
3. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
4. Bluszcz - LASY PRYWATNE
5. Midnight Oil - TARKINE
-
- Posty: 1046
- Rejestracja: pt sie 07, 2020 11:24 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2010
Re: Nowości TFP #83
01 - Aidan Martin - EASY
02 - Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS
03 - Little Boots - LANDLINE
04 - Bluszcz - LASY PRYWATNE
05 - sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
02 - Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS
03 - Little Boots - LANDLINE
04 - Bluszcz - LASY PRYWATNE
05 - sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
-
- Posty: 17311
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 6:02 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1982
- Lokalizacja: DYNÓW
Re: Nowości TFP #83
1. Midnight Oil - TARKINE
2. Collage - ONE EMPTY HAND
3. LAU - WHAT TO DO
4. Marek Dyjak - NA WZGÓRZU ROZPACZY
5. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
2. Collage - ONE EMPTY HAND
3. LAU - WHAT TO DO
4. Marek Dyjak - NA WZGÓRZU ROZPACZY
5. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
Re: Nowości TFP #83
1. Bluszcz - LASY PRYWATNE
2. Bokka - 900
3. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
4. Midnight Oil - TARKINE
5. Collage - ONE EMPTY HAND
2. Bokka - 900
3. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
4. Midnight Oil - TARKINE
5. Collage - ONE EMPTY HAND
Re: Nowości TFP #83
1. LAU - WHAT TO DO
2. San Marco - L'ITALIANO
3. Little Boots - LANDLINE
4. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
5. Bluszcz - LASY PRYWATNE
2. San Marco - L'ITALIANO
3. Little Boots - LANDLINE
4. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
5. Bluszcz - LASY PRYWATNE
Re: Nowości TFP #83
Czwartek,
1. Little Boots - LANDLINE - 5 pkt
2. LAU - WHAT TO DO - 4 pkt
3. San Marco - L'ITALIANO - 3 pkt
4. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI - 2 pkt
5. Bluszcz - LASY PRYWATNE - 1 pkt
Pozdrawiam
Dx2
1. Little Boots - LANDLINE - 5 pkt
2. LAU - WHAT TO DO - 4 pkt
3. San Marco - L'ITALIANO - 3 pkt
4. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI - 2 pkt
5. Bluszcz - LASY PRYWATNE - 1 pkt
Pozdrawiam
Dx2
5
1/ Nocturna - NEW EVIL
2/ San Marco - L'ITALIANO
3/ Midnight Oil - TARKINE
4/ LAU - WHAT TO DO
5/ Bleach Lab - REAL THING
2/ San Marco - L'ITALIANO
3/ Midnight Oil - TARKINE
4/ LAU - WHAT TO DO
5/ Bleach Lab - REAL THING
Re: Nowości TFP #83
1 Bleach Lab - REAL THING
2 Bluszcz - LASY PRYWATNE
3 Organek - A JEDNAK CUD
4 Bokka - 900
5 sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
2 Bluszcz - LASY PRYWATNE
3 Organek - A JEDNAK CUD
4 Bokka - 900
5 sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
Re: Nowości TFP #83
1 sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
2 Midnight Oil - TARKINE
3 Marie - ZERO CALORIE COOKIE
4 Kaśka Sochacka - SUKIENKA
5 Collage - ONE EMPTY HAND
2 Midnight Oil - TARKINE
3 Marie - ZERO CALORIE COOKIE
4 Kaśka Sochacka - SUKIENKA
5 Collage - ONE EMPTY HAND
- KrzysztofK
- Posty: 253
- Rejestracja: pt cze 26, 2020 11:45 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1983
Re: Nowości TFP #83
1. San Marco - L'ITALIANO
2. LAU - WHAT TO DO
3. Nocturna - NEW EVIL
4. Little Boots - LANDLINE
5. Bleach Lab - REAL THING
2. LAU - WHAT TO DO
3. Nocturna - NEW EVIL
4. Little Boots - LANDLINE
5. Bleach Lab - REAL THING
Re: Nowości TFP #83
1. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
2. Marie - ZERO CALORIE COOKIE
3. The New Years 2022 feat. Organek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD
4. Bluszcz - LASY PRYWATNE
5. Bokka - 900
2. Marie - ZERO CALORIE COOKIE
3. The New Years 2022 feat. Organek & Bela Komoszyńska - A JEDNAK CUD
4. Bluszcz - LASY PRYWATNE
5. Bokka - 900
- VILKI
- Posty: 8733
- Rejestracja: pt lip 25, 2008 12:42 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 256 not.
- Lokalizacja: kaszuby
Re: Nowości TFP #83
1. Midnight Oil - TARKINE
2. San Marco - L'ITALIANO
3. Bleach Lab - REAL THING
4. Collage - ONE EMPTY HAND
5. Marek Dyjak - NA WZGÓRZU ROZPACZY
2. San Marco - L'ITALIANO
3. Bleach Lab - REAL THING
4. Collage - ONE EMPTY HAND
5. Marek Dyjak - NA WZGÓRZU ROZPACZY
Re: Nowości TFP #83
01. Mery Spolsky - NIE MAM CZASU NA SEKS
02. Bluszcz - LASY PRYWATNE
03. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
04. Josef Salvat - FIRST TIME
05. Bokka - 900
02. Bluszcz - LASY PRYWATNE
03. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
04. Josef Salvat - FIRST TIME
05. Bokka - 900
-
- Posty: 2874
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #83
1. sanah - KOLOŃSKA I SZLUGI
2. Marie - ZERO CALORIE COOKIE
3. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
4. Bleach Lab - REAL THING
5. Snail Mail - VALENTINE
2. Marie - ZERO CALORIE COOKIE
3. Kaśka Sochacka - SUKIENKA
4. Bleach Lab - REAL THING
5. Snail Mail - VALENTINE