Nowości TFP #72
Moderatorzy: Yacy, Mateusz, jollyroger72, Yacy, Mateusz, jollyroger72
-
- Posty: 2959
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Nowości TFP #72
Zasady TFP
72. lista naszych propozycji.
Wybieramy TOP5, przydzielając im od 1 do 5 pkt.
W przypadku oddania głosu na mniej utworów punktację liczymy tak samo (czyli po kolei) od jednego oczka dla najniższej lokaty.
Głosować można do piątku do godziny 12 (punkty przyznane po nie będą brane pod uwagę).
10 najwyżej ocenionych propozycji przejdzie do zestawu podstawowego.
Swoje typy zgłaszamy w bieżącym wątku z głosowaniem na TFP.
Zgłaszanie propozycji zamyka się w każdy piątek o 12:00.
Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI https://www.youtube.com/watch?v=CeaNFtk-iDk
Anette Olzon - STRONG https://www.youtube.com/watch?v=O5BqMSNd0Ss
Ava Max - EVERYTIME I CRY https://www.youtube.com/watch?v=CFMz9DOhaJ8
Blues Traveler feat. Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES https://www.youtube.com/watch?v=IRM9RmuQKrA
Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS https://www.youtube.com/watch?v=d0caIWs0O9c
CHVRCHES - NIGHTMARES https://www.youtube.com/watch?v=UMnXh03oZ_U
Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD https://www.youtube.com/watch?v=VmElUqKhNbI
Jack White - TAKING ME BACK https://www.youtube.com/watch?v=dW9a2PKVgYY
KASHELL - CHŁOPAK https://www.youtube.com/watch?v=1zA-__9Kfrg
Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE https://www.youtube.com/watch?v=Atmcem-coOw
Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE https://www.youtube.com/watch?v=3tYlHzfifCs
-
- Posty: 2959
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #72
Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO https://www.youtube.com/watch?v=4Tl4BZ2dhbw
Sabaton - STEEL COMMANDERS https://www.youtube.com/watch?v=peTCePu1jMs
Secret Service - LIT DE PARADE https://www.youtube.com/watch?v=AmGa_rAtBvw
Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE https://www.youtube.com/watch?v=WA_KBFgwq1o
The Soaked Lamb - ROLLING STONE https://www.youtube.com/watch?v=oALDSowzQvQ
The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE https://www.youtube.com/watch?v=MVh6XTwWhMY
TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG https://www.youtube.com/watch?v=WTvxmmTyf90
Urszula - ZACZARUJ https://www.youtube.com/watch?v=oWrMta383iI
Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY https://www.youtube.com/watch?v=EA9c0DLaA1c
Yes - FUTURE MEMORIES https://www.youtube.com/watch?v=GRIOodD1yrM
Yes - THE ICE BRIDGE https://www.youtube.com/watch?v=PbGEa7ju8bg
Sabaton - STEEL COMMANDERS https://www.youtube.com/watch?v=peTCePu1jMs
Secret Service - LIT DE PARADE https://www.youtube.com/watch?v=AmGa_rAtBvw
Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE https://www.youtube.com/watch?v=WA_KBFgwq1o
The Soaked Lamb - ROLLING STONE https://www.youtube.com/watch?v=oALDSowzQvQ
The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE https://www.youtube.com/watch?v=MVh6XTwWhMY
TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG https://www.youtube.com/watch?v=WTvxmmTyf90
Urszula - ZACZARUJ https://www.youtube.com/watch?v=oWrMta383iI
Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY https://www.youtube.com/watch?v=EA9c0DLaA1c
Yes - FUTURE MEMORIES https://www.youtube.com/watch?v=GRIOodD1yrM
Yes - THE ICE BRIDGE https://www.youtube.com/watch?v=PbGEa7ju8bg
- jollyroger72
- Posty: 19742
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Re: Nowości TFP #72
Nno dobra. Pociągnę ostatni jakkolwiek by to brzmiało
1. Urszula - ZACZARUJ
2. TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OOSTATNI POCIĄG
3. Sabaton - STEEL COMMANDERS
4. Anette Olzon - STRONG
5. Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
1. Urszula - ZACZARUJ
2. TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OOSTATNI POCIĄG
3. Sabaton - STEEL COMMANDERS
4. Anette Olzon - STRONG
5. Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
-
- Posty: 2959
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #72
W zasadzie to brak ponownie zgłoszonych
Aczkolwiek jeśli chodzi o Króla to pojawił się on wcześniej w wersji albumowej, ta tutaj różni się tym, że doszły partie gitarowe Skawińskiego. W zasadzie to ten sam utwór, tylko po lekkim revampie.
Aczkolwiek jeśli chodzi o Króla to pojawił się on wcześniej w wersji albumowej, ta tutaj różni się tym, że doszły partie gitarowe Skawińskiego. W zasadzie to ten sam utwór, tylko po lekkim revampie.
-
- Posty: 1065
- Rejestracja: ndz lut 22, 2015 8:51 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1986
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: Nowości TFP #72
1. Jack White - TAKING ME BACK
2. KASHELL - CHŁOPAK
3. Anette Olzon - STRONG
4. Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
5. Sabaton - STEEL COMMANDERS
2. KASHELL - CHŁOPAK
3. Anette Olzon - STRONG
4. Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
5. Sabaton - STEEL COMMANDERS
-
- Posty: 11717
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #72
Jeżeli tak piszesz:
To w przypadku nieprzejścia proponowałbym, aby już nie był ponownie zgłaszany.
Playlista na Spotify: https://open.spotify.com/playlist/1zauv ... =copy-link
Nie ma:
TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG
- jollyroger72
- Posty: 19742
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Re: Nowości TFP #72
Ta gitara to jakby jej nie było. Nic nie zmienia. Ale formalnie zgadzam się z przedpiścą.
-
- Posty: 2959
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #72
No tak, ogólnie to przy poprzednim zgłoszeniu zgłaszający (już w trakcie trwania głosowania) poprosił mnie o zmianę linku na tą z teledyskiem, ale wtedy zwróciłem uwagę, że to lekko inna wersja, więc teraz muszę być konsekwentny
Trochę podobna sytuacja miała miejsce tydzień temu przy Sally Shapiro, gdzie utwór był już zgłaszany w jakiejś wcześniejszej wersji, częściowo z męskim wokalem, i też był tam dodatkowo inny podmiot wykonawczy.
Trochę podobna sytuacja miała miejsce tydzień temu przy Sally Shapiro, gdzie utwór był już zgłaszany w jakiejś wcześniejszej wersji, częściowo z męskim wokalem, i też był tam dodatkowo inny podmiot wykonawczy.
-
- Posty: 11717
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #72
Tyle że Sally była wstawiona dopiero na trzecie miejsce w kolejności podmiotów wykonawczych, no ale w sumie oceny to nie zmieniło.
- konwicki1980
- Posty: 5200
- Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:55 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Nowości TFP #72
W przypadku Forget About You to jest teraz krótsza wersja i chyba z nieco wyciszonym Ryanem. Johan i Sally tak naprawdę to jedno i to samo Zresztą nie ma co tego by wałkować, bo utwór awansował.
Re: Nowości TFP #72
Ocena niecałe 3,6 czyli zestaw przeciętny. No i wyjątkowo nierówny.
3 Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI Na początku brzmialo bardzo przyzwoicie, a potem jakoś niepostrzeżenie zmieniło się zdecydowanie na niekorzyść.
2 Anette Olzon - STRONG Straszna sieczka, ale mam wrażenie, że w ogóle te klimaty mocno się skomercjalizowały.
0 Ava Max - EVERYTIME I CRY Męczący bit, spiesząca się nie wiadomo czemu wokalistka tworzą niestrawną mieszankę.
6 Blues Traveler & Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES Jedynie piano w tym utworze robi na mnie wrażenie, poza tym przeciętnie.
2 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS Bryan miał zawsze skłonności do komercyjnego rocka. Tutaj już jest zbyt komercyjnie żeby uznać to za dobre.
0 Chvrches - NIGHTMARES Zespół proszony o zapraszanie gości, bo bez nich brzmi straznie.
0 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD Wydawało mi się, że tego utworu bardziej popsuć się nie da. Byłem w błędzie.
3 Jack White - TAKING ME BACK Coraz bardziej ucieka w experymenty brzmieniowe, na czym cierpi muzyka.
0 Kashell - CHŁOPAK Czasami prawie metal, czasami słodki pop, do tego udawanie DJ - mnie odrzuca.
0 Król & Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE Ta gitara brzmi tutaj równie beznadziejnie jak cała reszta. Ocena jak bez niej.
0 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE To chyba jest cover Kraftuwerku. Nawet jeżeli nie to brzmi równie koszmarnie.
0 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO Gdy grają ostro jest źle, gdy pseudolirycznie jeszcze gorzej.
8 Sabaton - STEEL COMMANDERS Sabaton zdecydowanie lepszy od dwóch poprzednich w naszych zestawach. Może najlepszy, jaki słyszałem.
1 Secret Service - LIT DE PARADE Kojarzyli mi się fatalnie. W tym nagraniu brzmią nie aż tak źle.
7 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE Oryginał to miejsce 19 w moim polskim topie. Tutaj wszystko brzmi znacznie gorzej.
10 The Soaked Lamb - ROLLING STONE Kapitalna instrumentacja, rewelacyjne rozpisanie i wykonanie strony wokalnej.
1 The War On Drugs & Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE Kojarzę ich z lepszych i gorszych momentów. Ten zdecydowanie należy do tych drugich.
6 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG Całkiem dobrze przygrzali. Nie do końca to moje klimaty, ale robotę doceniam.
7 Urszula - ZACZARUJ Bardzo miła niespodzianka. Dawno nie słyszałem Urszuli w tak dobrym utworze.
6 Wooli & Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY Gdyby nie środek utworu z jakimiś dziwnymi przerwami byłby to świetny utwór.
8 Yes - FUTURE MEMORIES Yes jak zwykle trzyma klasę, ale są w tym utworze momenty słabości.
9 Yes - THE ICE BRIDGE Utwór dynamiczniejszy niż poprzedni i bez słabszych momentów.
3 Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI Na początku brzmialo bardzo przyzwoicie, a potem jakoś niepostrzeżenie zmieniło się zdecydowanie na niekorzyść.
2 Anette Olzon - STRONG Straszna sieczka, ale mam wrażenie, że w ogóle te klimaty mocno się skomercjalizowały.
0 Ava Max - EVERYTIME I CRY Męczący bit, spiesząca się nie wiadomo czemu wokalistka tworzą niestrawną mieszankę.
6 Blues Traveler & Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES Jedynie piano w tym utworze robi na mnie wrażenie, poza tym przeciętnie.
2 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS Bryan miał zawsze skłonności do komercyjnego rocka. Tutaj już jest zbyt komercyjnie żeby uznać to za dobre.
0 Chvrches - NIGHTMARES Zespół proszony o zapraszanie gości, bo bez nich brzmi straznie.
0 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD Wydawało mi się, że tego utworu bardziej popsuć się nie da. Byłem w błędzie.
3 Jack White - TAKING ME BACK Coraz bardziej ucieka w experymenty brzmieniowe, na czym cierpi muzyka.
0 Kashell - CHŁOPAK Czasami prawie metal, czasami słodki pop, do tego udawanie DJ - mnie odrzuca.
0 Król & Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE Ta gitara brzmi tutaj równie beznadziejnie jak cała reszta. Ocena jak bez niej.
0 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE To chyba jest cover Kraftuwerku. Nawet jeżeli nie to brzmi równie koszmarnie.
0 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO Gdy grają ostro jest źle, gdy pseudolirycznie jeszcze gorzej.
8 Sabaton - STEEL COMMANDERS Sabaton zdecydowanie lepszy od dwóch poprzednich w naszych zestawach. Może najlepszy, jaki słyszałem.
1 Secret Service - LIT DE PARADE Kojarzyli mi się fatalnie. W tym nagraniu brzmią nie aż tak źle.
7 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE Oryginał to miejsce 19 w moim polskim topie. Tutaj wszystko brzmi znacznie gorzej.
10 The Soaked Lamb - ROLLING STONE Kapitalna instrumentacja, rewelacyjne rozpisanie i wykonanie strony wokalnej.
1 The War On Drugs & Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE Kojarzę ich z lepszych i gorszych momentów. Ten zdecydowanie należy do tych drugich.
6 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG Całkiem dobrze przygrzali. Nie do końca to moje klimaty, ale robotę doceniam.
7 Urszula - ZACZARUJ Bardzo miła niespodzianka. Dawno nie słyszałem Urszuli w tak dobrym utworze.
6 Wooli & Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY Gdyby nie środek utworu z jakimiś dziwnymi przerwami byłby to świetny utwór.
8 Yes - FUTURE MEMORIES Yes jak zwykle trzyma klasę, ale są w tym utworze momenty słabości.
9 Yes - THE ICE BRIDGE Utwór dynamiczniejszy niż poprzedni i bez słabszych momentów.
- Kruklanki
- Posty: 1841
- Rejestracja: czw mar 12, 2015 1:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1985
- Lokalizacja: Łomża
Re: Nowości TFP #72
1. Sabaton - STEEL COMMANDERS
2. Secret Service - LIT DE PARADE
3. Ava Max - EVERYTIME I CRY
4. Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY
5. Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE
2. Secret Service - LIT DE PARADE
3. Ava Max - EVERYTIME I CRY
4. Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY
5. Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE
-
- Posty: 11717
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #72
Let's pobawić się w czyszczenie suplementu w tym tygodniu, bo mam już znowu ponad 60 (wystarczyło, że wczoraj poszalałem i posłuchałem czterech dobrych płyt, a teraz doszło aż siedem stąd).
1. 10,0 Amanda Palmer & Friends – TRUGANINI – po prostu ten utwór należy do ładnych, pięknych, dla mnie klasa.
2. 10,0 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO – wiem, kajman, że jest tu określona zawartość niestrawnych dla Ciebie gitarek, ale myślałem, że ocenisz nieco wyżej po recenzji u ku3y jakiś czas temu. U mnie wszystko gra.
3. 10,0 Blues Traveler & Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES – całkiem żywy blues, odróżniający się, w każdym razie bardzo mi się podoba.
4. 10,0 Sabaton - STEEL COMMANDERS – trochę inny utwór, niż się spodziewałem, chórków się szczerze nie spodziewałem ale czy to wystarczy do osiągnięcia przynajmniej tego, co Defence of Moscow?
5. 9,5 The War On Drugs & Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE – Lucius już mnie zaskoczyła kiedyś, a konkretnie na początku pandemii słuchałem w przerwie zdalnych playlisty na Spotify z jej utworem. Teraz tylko potwierdza, że potrafi śpiewać i do tego świetnie współpracować z zespołem w rockowym graniu na styl późnych lat 80.
6. 9,0 Jack White - TAKING ME BACK – big beat wystylizowany na rockowo? To możliwe i to się układa w bardzo interesującą kompozycję.
7. 9,0 Yes - FUTURE MEMORIES – tutaj bardzo podoba mi się sentymentalne, spokojne granie gitar. Wokal wciąż nie przekonuje (słuchałem jako drugi kolejny utwór tej grupy), więc do suplementu się dostało, ale na ocenę 10 niestety nie.
8. 9,0 Urszula - ZACZARUJ – po poprzednich słabiutkich singlach pora na naprawdę pozytywne zaskoczenie, coś, co mi przypomina tę Panią sprzed ćwierćwiecza.
8,5 Anette Olzon - STRONG – ta Pani wciąż jest dosyć blisko dostatecznego przekonania przez żeński głos w rytmie metalu, ale jeszcze trochę brakuje choćby do poziomu pewnego utworu Nightwish ocenianego w tym roku.
8,0 Yes - THE ICE BRIDGE – w moim odczuciu sfera wokalna lekko zawodzi, ale to nie przeszkadza w fajnym graniu rocka, bo instrumentalia brzmią świetnie.
8,0 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS – bardzo przyjemny kawałek, ale jak to kajman ładnie ujął, przesycony mało ambitną komercyjnością.
7,0 Wooli & Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY – bardziej moją uwagę przykuło różnorodne tempo instrumentaliów, przez co utwór był dynamiczny. Na minus zbyt ubitowione momenty i w niewielkim stopniu wokal.
6,0 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG - ja vs. TSA to trwająca od jakiegoś czasu walka z wiatrakami - fajny rock, ale nie mój zespół.
6,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE – przyznaję bez bicia, nie moje klimaty, chociaż ze stylem angielskim kiedyś się przyjaźniłem nawet.
6,0 Kashell - CHŁOPAK – fragmenty rockowe na wielki plus, żeby nie powiedzieć, że elementy elektroniki i hip-hopowe wstawki psują pozytywne wrażenie, bez nich na pewno utwór byłby bardzo dobry.
4,0 Król & Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE – tym razem jakoś lepiej odbieram ten utwór niż poprzednio, nawet miałem ochotę pobujać. Tylko nadal nie wiem, czym różni się wersja z gitarą od wersji bez.
3,5 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE – wszystko psuje Vito, choć i tak sam on brzmi w tym coverze o niebo lepiej niż wszędzie indziej.
2,0 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE – nie wiem, co ongiś wykonywał Kraftwerk, ale wydaje mi się, że to jest lepsze. Bity na pewno nie brzmią zbyt gorzko, do tego fiński (?) język całkiem pasuje.
1,0 Chvrches - NIGHTMARES – a tu nie ma co komentować, nic kompletnie nie przykuło mojej uwagi.
1,0 Secret Service - LIT DE PARADE – wokal paradoksalnie ratuje utwór, jakoś okropnie biciarsko wystylizowany.
0,0 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD – chociaż oryginał chodzącym ideałem nie jest, ta wersja wypada znacznie poniżej wszelkiej krytyki.
0,0 Ava Max - EVERYTIME I CRY – nie mogę zdzierżyć chwilowego na szczęście wrażenia śpiewania przez maskę. Poza tym całkiem ponętne dicho.
1. 10,0 Amanda Palmer & Friends – TRUGANINI – po prostu ten utwór należy do ładnych, pięknych, dla mnie klasa.
2. 10,0 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO – wiem, kajman, że jest tu określona zawartość niestrawnych dla Ciebie gitarek, ale myślałem, że ocenisz nieco wyżej po recenzji u ku3y jakiś czas temu. U mnie wszystko gra.
3. 10,0 Blues Traveler & Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES – całkiem żywy blues, odróżniający się, w każdym razie bardzo mi się podoba.
4. 10,0 Sabaton - STEEL COMMANDERS – trochę inny utwór, niż się spodziewałem, chórków się szczerze nie spodziewałem ale czy to wystarczy do osiągnięcia przynajmniej tego, co Defence of Moscow?
5. 9,5 The War On Drugs & Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE – Lucius już mnie zaskoczyła kiedyś, a konkretnie na początku pandemii słuchałem w przerwie zdalnych playlisty na Spotify z jej utworem. Teraz tylko potwierdza, że potrafi śpiewać i do tego świetnie współpracować z zespołem w rockowym graniu na styl późnych lat 80.
6. 9,0 Jack White - TAKING ME BACK – big beat wystylizowany na rockowo? To możliwe i to się układa w bardzo interesującą kompozycję.
7. 9,0 Yes - FUTURE MEMORIES – tutaj bardzo podoba mi się sentymentalne, spokojne granie gitar. Wokal wciąż nie przekonuje (słuchałem jako drugi kolejny utwór tej grupy), więc do suplementu się dostało, ale na ocenę 10 niestety nie.
8. 9,0 Urszula - ZACZARUJ – po poprzednich słabiutkich singlach pora na naprawdę pozytywne zaskoczenie, coś, co mi przypomina tę Panią sprzed ćwierćwiecza.
8,5 Anette Olzon - STRONG – ta Pani wciąż jest dosyć blisko dostatecznego przekonania przez żeński głos w rytmie metalu, ale jeszcze trochę brakuje choćby do poziomu pewnego utworu Nightwish ocenianego w tym roku.
8,0 Yes - THE ICE BRIDGE – w moim odczuciu sfera wokalna lekko zawodzi, ale to nie przeszkadza w fajnym graniu rocka, bo instrumentalia brzmią świetnie.
8,0 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS – bardzo przyjemny kawałek, ale jak to kajman ładnie ujął, przesycony mało ambitną komercyjnością.
7,0 Wooli & Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY – bardziej moją uwagę przykuło różnorodne tempo instrumentaliów, przez co utwór był dynamiczny. Na minus zbyt ubitowione momenty i w niewielkim stopniu wokal.
6,0 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG - ja vs. TSA to trwająca od jakiegoś czasu walka z wiatrakami - fajny rock, ale nie mój zespół.
6,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE – przyznaję bez bicia, nie moje klimaty, chociaż ze stylem angielskim kiedyś się przyjaźniłem nawet.
6,0 Kashell - CHŁOPAK – fragmenty rockowe na wielki plus, żeby nie powiedzieć, że elementy elektroniki i hip-hopowe wstawki psują pozytywne wrażenie, bez nich na pewno utwór byłby bardzo dobry.
4,0 Król & Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE – tym razem jakoś lepiej odbieram ten utwór niż poprzednio, nawet miałem ochotę pobujać. Tylko nadal nie wiem, czym różni się wersja z gitarą od wersji bez.
3,5 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE – wszystko psuje Vito, choć i tak sam on brzmi w tym coverze o niebo lepiej niż wszędzie indziej.
2,0 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE – nie wiem, co ongiś wykonywał Kraftwerk, ale wydaje mi się, że to jest lepsze. Bity na pewno nie brzmią zbyt gorzko, do tego fiński (?) język całkiem pasuje.
1,0 Chvrches - NIGHTMARES – a tu nie ma co komentować, nic kompletnie nie przykuło mojej uwagi.
1,0 Secret Service - LIT DE PARADE – wokal paradoksalnie ratuje utwór, jakoś okropnie biciarsko wystylizowany.
0,0 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD – chociaż oryginał chodzącym ideałem nie jest, ta wersja wypada znacznie poniżej wszelkiej krytyki.
0,0 Ava Max - EVERYTIME I CRY – nie mogę zdzierżyć chwilowego na szczęście wrażenia śpiewania przez maskę. Poza tym całkiem ponętne dicho.
- konwicki1980
- Posty: 5200
- Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:55 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Nowości TFP #72
1. CHVRCHES - NIGHTMARES - 10
2. Secret Service - LIT DE PARADE - 10
3. Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE - 10
4. Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY - 9.5
5. Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD - 9.5
Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO - 9
The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE - 9
Ava Max - EVERYTIME I CRY - 8.5
Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE - 8.5
Sabaton - STEEL COMMANDERS - 8
Anette Olzon - STRONG - 7
Jack White - TAKING ME BACK - 7
Yes - FUTURE MEMORIES - 5
Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS - 5
Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI - 4
Blues Traveler feat. Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES - 4
KASHELL - CHŁOPAK - 4
Yes - THE ICE BRIDGE - 4
Urszula - ZACZARUJ - 2
TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG - 1.5
The Soaked Lamb - ROLLING STONE - 1.5
Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE - 1
2. Secret Service - LIT DE PARADE - 10
3. Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE - 10
4. Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY - 9.5
5. Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD - 9.5
Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO - 9
The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE - 9
Ava Max - EVERYTIME I CRY - 8.5
Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE - 8.5
Sabaton - STEEL COMMANDERS - 8
Anette Olzon - STRONG - 7
Jack White - TAKING ME BACK - 7
Yes - FUTURE MEMORIES - 5
Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS - 5
Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI - 4
Blues Traveler feat. Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES - 4
KASHELL - CHŁOPAK - 4
Yes - THE ICE BRIDGE - 4
Urszula - ZACZARUJ - 2
TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG - 1.5
The Soaked Lamb - ROLLING STONE - 1.5
Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE - 1
Re: Nowości TFP #72
1. Jack White - TAKING ME BACK
2. Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
3. The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE
4. Urszula - ZACZARUJ
5. Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO
2. Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
3. The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE
4. Urszula - ZACZARUJ
5. Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO
Re: Nowości TFP #72
1. 10,0 Yes - FUTURE MEMORIES
2. 10,0 Yes - THE ICE BRIDGE
3. 10,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE
4. 9,0 Sabaton - STEEL COMMANDERS
5. 8,0 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
2. 10,0 Yes - THE ICE BRIDGE
3. 10,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE
4. 9,0 Sabaton - STEEL COMMANDERS
5. 8,0 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
-
- Posty: 17800
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 8:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2007
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: Nowości TFP #72
1. 9,5 Blues Traveler feat. Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES
2. 6,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE
3. 6,0 Yes - FUTURE MEMORIES
4. 6,0 Yes - THE ICE BRIDGE
5. 4,5 Jack White - TAKING ME BACK
0,0 CHVRCHES - NIGHTMARES
0,0 Secret Service - LIT DE PARADE
0,0 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE
0,0 Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY
0,0 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD
3,0 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO
0,5 The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE
0,0 Ava Max - EVERYTIME I CRY
0,0 Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE
3,5 Sabaton - STEEL COMMANDERS
0,5 Anette Olzon - STRONG
1,5 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
1,0 Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI
2,0 KASHELL - CHŁOPAK
1,5 Urszula - ZACZARUJ
4,0 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG
3,0 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
Nie jest tak źle jak przed tygodniem, ale parę pokaźnych zer się posypało, wszystkie za koszmarną elektronikę, u niektórych z elementami disco.
Poza tym jest parę ewidentnie słabych utworów i parę trochę mniej słabych oraz parę średniaków. Urszula rzeczywiście lepsza od poprzedniej, ale to nie jest jeszcze "to". "Serca gwiazd" skopane do granic możliwości, choć oryginał to też nie jest dla mnie nic zachwycającego. Komu tu jeszcze dowalić ...? Bryan Adams cienki, a stać go na o wiele więcej.
Jack White machnął czuprynę na niebiesko, ale to niestety nie przybliżyło go do bluesa Rzeczywiście wciąż odwala jakieś elektroniczne eksperymenty, które drażnią me uszy. Utwór mógłby być naprawdę dobry, gdyby go tym trochę nie popsuł. Zespołowi Yes mówię dziś "yes" i to obydwu utworom. Takie granie to klasa i przyjemność dla uszu skatowanych Avami Maxami "Rolling Stone" ... ach, liczyłam że to cover Muddy'ego Watersa, ale i tak ciekawy utworek.
No i najlepszy moim zdaniem blues w repertuarze Doorsów, zagrany rewelacyjnie przez Bluesowych Włóczykijów
2. 6,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE
3. 6,0 Yes - FUTURE MEMORIES
4. 6,0 Yes - THE ICE BRIDGE
5. 4,5 Jack White - TAKING ME BACK
0,0 CHVRCHES - NIGHTMARES
0,0 Secret Service - LIT DE PARADE
0,0 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE
0,0 Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY
0,0 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD
3,0 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO
0,5 The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE
0,0 Ava Max - EVERYTIME I CRY
0,0 Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE
3,5 Sabaton - STEEL COMMANDERS
0,5 Anette Olzon - STRONG
1,5 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
1,0 Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI
2,0 KASHELL - CHŁOPAK
1,5 Urszula - ZACZARUJ
4,0 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG
3,0 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
Nie jest tak źle jak przed tygodniem, ale parę pokaźnych zer się posypało, wszystkie za koszmarną elektronikę, u niektórych z elementami disco.
Poza tym jest parę ewidentnie słabych utworów i parę trochę mniej słabych oraz parę średniaków. Urszula rzeczywiście lepsza od poprzedniej, ale to nie jest jeszcze "to". "Serca gwiazd" skopane do granic możliwości, choć oryginał to też nie jest dla mnie nic zachwycającego. Komu tu jeszcze dowalić ...? Bryan Adams cienki, a stać go na o wiele więcej.
Jack White machnął czuprynę na niebiesko, ale to niestety nie przybliżyło go do bluesa Rzeczywiście wciąż odwala jakieś elektroniczne eksperymenty, które drażnią me uszy. Utwór mógłby być naprawdę dobry, gdyby go tym trochę nie popsuł. Zespołowi Yes mówię dziś "yes" i to obydwu utworom. Takie granie to klasa i przyjemność dla uszu skatowanych Avami Maxami "Rolling Stone" ... ach, liczyłam że to cover Muddy'ego Watersa, ale i tak ciekawy utworek.
No i najlepszy moim zdaniem blues w repertuarze Doorsów, zagrany rewelacyjnie przez Bluesowych Włóczykijów
Re: Nowości TFP #72
1 Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE
2 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD
3 Urszula - ZACZARUJ
4 Ava Max - EVERYTIME I CRY
5 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
2 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD
3 Urszula - ZACZARUJ
4 Ava Max - EVERYTIME I CRY
5 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
Re: Nowości TFP #72
1. 10,0 Urszula - ZACZARUJ
2. 9,5 Ava Max - EVERYTIME I CRY
3. 9,0 The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE
4. 8,5 Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY
5. 8,0 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
7,5 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD
7,0 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG
6,5 Sabaton - STEEL COMMANDERS
6,0 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
5,5 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE
5,0 Yes - THE ICE BRIDGE
4,5 Secret Service — LIT DE PARADE
4,0 YES - FUTURE MEMORIES
3,5 Jack White - TAKING ME BACK
3,0 KASHELL - CHŁOPAK
2,5 Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI
2,0 Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE
1,5 Anette Olzon - STRONG
1,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE
0,5 Blues Traveler feat. Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES
0,5 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO
0,5 CHVRCHES - NIGHTMARES
2. 9,5 Ava Max - EVERYTIME I CRY
3. 9,0 The War On Drugs feat. Lucius - I DON'T LIVE HERE ANYMORE
4. 8,5 Wooli, Trivecta & Scott Stapp - LIGHT UP THE SKY
5. 8,0 Szymon Komasa & Vito Bambino - JEŻELI KOCHAĆ, TO NIE INDYWIDUALNIE
7,5 Daria Zawiałow & A_GIM - SERCA GWIAZD
7,0 TSA Michalski Niekrasz Kapłon - OSTATNI POCIĄG
6,5 Sabaton - STEEL COMMANDERS
6,0 Bryan Adams - SO HAPPY IT HURTS
5,5 Litku Klemetti - TOUR DE FRANCE
5,0 Yes - THE ICE BRIDGE
4,5 Secret Service — LIT DE PARADE
4,0 YES - FUTURE MEMORIES
3,5 Jack White - TAKING ME BACK
3,0 KASHELL - CHŁOPAK
2,5 Amanda Palmer & Friends - TRUGANINI
2,0 Król feat. Grzegorz Skawiński - ZBYT DOBRZE CI IDZIE
1,5 Anette Olzon - STRONG
1,0 The Soaked Lamb - ROLLING STONE
0,5 Blues Traveler feat. Mickey Raphael - ROADHOUSE BLUES
0,5 Manic Street Preachers - STILL SNOWING IN SAPPORO
0,5 CHVRCHES - NIGHTMARES