Nowości TFP #69
Moderatorzy: Yacy, Mateusz, jollyroger72, Yacy, Mateusz, jollyroger72
-
- Posty: 2894
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Nowości TFP #69
Zasady TFP
69. lista naszych propozycji.
Wybieramy TOP5, przydzielając im od 1 do 5 pkt.
W przypadku oddania głosu na mniej utworów punktację liczymy tak samo (czyli po kolei) od jednego oczka dla najniższej lokaty.
Głosować można do piątku do godziny 12 (punkty przyznane po nie będą brane pod uwagę).
10 najwyżej ocenionych propozycji przejdzie do zestawu podstawowego.
Swoje typy zgłaszamy w bieżącym wątku z głosowaniem na TFP.
Zgłaszanie propozycji zamyka się w każdy piątek o 12:00.
AC/DC - REJECTION https://www.youtube.com/watch?v=goy-I4RtILI
Archive - DAYTIME COMA https://www.youtube.com/watch?v=PqCT8KEb5HU
Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN https://www.youtube.com/watch?v=LY8RFaMs0Ac
Blues Traveler feat. Crystal Bowersox - YOU GOT ME RUNNIN' https://www.youtube.com/watch?v=sUD0-IK86Sw
Coldplay X BTS - MY UNIVERSE https://www.youtube.com/watch?v=bZYPI4mYwhw
Daria Zawiałow - HOLLOW https://www.youtube.com/watch?v=SAUF-5T33xE
Daria Zawiałow - SERCE https://www.youtube.com/watch?v=aY2xls67zwk
Ed Sheeran - SHIVERS https://www.youtube.com/watch?v=Il0S8BoucSA
Feel - LUBIĘ NA CIEBIE PATRZEĆ https://www.youtube.com/watch?v=x-H75kAzxTI
Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU https://www.youtube.com/watch?v=bDpKE-LVCSo
Guns N' Roses - HARD SKOOL https://www.youtube.com/watch?v=NdBsMBaqnME
Ifi Ude - KWIAT https://www.youtube.com/watch?v=05cSKE8M3As
Ostatnio zmieniony ndz paź 03, 2021 3:12 pm przez AlekOb, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 2894
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #69
Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS https://www.youtube.com/watch?v=pad_iFvqtYw
Louane - TORNADE https://www.youtube.com/watch?v=KavjR1PpOd0
MikO - MOJE WSZYSTKO https://www.youtube.com/watch?v=Efpka-9i6xo
Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Bela Komoszyńska - UTOPIEC https://www.youtube.com/watch?v=Jv5gkC8dQU0
Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Julia Pietrucha - CELINA https://www.youtube.com/watch?v=2XNUHQQlIcY
Moby - EXTREME WAYS (REPRISE VERSION) https://www.youtube.com/watch?v=bMgVjXpoKgQ
Radiohead - IF YOU SAY THE WORD https://www.youtube.com/watch?v=vnhKaCjCIqM
Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ https://www.youtube.com/watch?v=k71K7k8CZBU
Roger Taylor - THE CLAPPING SONG https://www.youtube.com/watch?v=1OG70hY4KcQ
Steps - TAKE ME FOR A RIDE https://www.youtube.com/watch?v=7Ikvci6aZmE
The Marías - ALL I REALLY WANT IS YOU https://www.youtube.com/watch?v=s5cGwvq50co
Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT https://www.youtube.com/watch?v=pcRmwd-32LU
Louane - TORNADE https://www.youtube.com/watch?v=KavjR1PpOd0
MikO - MOJE WSZYSTKO https://www.youtube.com/watch?v=Efpka-9i6xo
Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Bela Komoszyńska - UTOPIEC https://www.youtube.com/watch?v=Jv5gkC8dQU0
Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Julia Pietrucha - CELINA https://www.youtube.com/watch?v=2XNUHQQlIcY
Moby - EXTREME WAYS (REPRISE VERSION) https://www.youtube.com/watch?v=bMgVjXpoKgQ
Radiohead - IF YOU SAY THE WORD https://www.youtube.com/watch?v=vnhKaCjCIqM
Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ https://www.youtube.com/watch?v=k71K7k8CZBU
Roger Taylor - THE CLAPPING SONG https://www.youtube.com/watch?v=1OG70hY4KcQ
Steps - TAKE ME FOR A RIDE https://www.youtube.com/watch?v=7Ikvci6aZmE
The Marías - ALL I REALLY WANT IS YOU https://www.youtube.com/watch?v=s5cGwvq50co
Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT https://www.youtube.com/watch?v=pcRmwd-32LU
-
- Posty: 11607
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #69
Playlista na Spotify: https://open.spotify.com/playlist/2230L ... 8bdcbf4e28
Wszystko tym razem jest.
Wszystko tym razem jest.
-
- Posty: 2894
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #69
To tak dla formalności - wygląda na to, że w tym tygodniu brak ponownie zgłoszonych
-
- Posty: 299
- Rejestracja: pn wrz 14, 2020 12:53 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: Podsumowanie 1991r.
Re: Nowości TFP #69
1. Roger Taylor - THE CLAPPING SONG
2. Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU
3. Guns N' Roses - HARD SKOOL
4. Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS
5. Radiohead - IF YOU SAY THE WORD
2. Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU
3. Guns N' Roses - HARD SKOOL
4. Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS
5. Radiohead - IF YOU SAY THE WORD
- jollyroger72
- Posty: 19441
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Re: Nowości TFP #69
1. Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN
2. AC/DC - REJECTION
3. Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT
4. Guns N' Roses - HARD SKOOL
5. Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ
2. AC/DC - REJECTION
3. Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT
4. Guns N' Roses - HARD SKOOL
5. Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ
-
- Posty: 1025
- Rejestracja: ndz lut 22, 2015 8:51 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1986
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: Nowości TFP #69
1. AC/DC - REJECTION
2. Guns N' Roses - HARD SKOOL
3. Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN
4. Radiohead - IF YOU SAY THE WORD
5. Roger Taylor - THE CLAPPING SONG
2. Guns N' Roses - HARD SKOOL
3. Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN
4. Radiohead - IF YOU SAY THE WORD
5. Roger Taylor - THE CLAPPING SONG
Re: Nowości TFP #69
No i przez to wszystko były aż 24 utwory do przesłuchania. A poziom był wyjątkowo zróżnicowany, bo aż 7 utworów od 8 w górę (w tym dla mnie najlepszy utwór od wielu lat) i aż 9 od 2 dół (ale wszystkie dosłuchałem do końca mimo czterech (kolejnych) zer). Ostatecznie średnia to prawie 4,8 czyli jak na te zestawy bardzo dobra.
10 AC/DC - REJECTION Jak dla mnie ten zespół najlepsze rzeczy nagrywał w tym stuleciu i chociaż ostatnia płyta brzmiała mi nieco słabiej niż poprzednio te jest jeden z najlepszych na niej utworów.
10 Archive - DAYTIME COMA To dla mnie esencja tego, co nagrywa Archive. Momentami mocno przypomina mi to Again, momentami Lights, a to dla mnie dwa ich najlepsze utwory. Wszystko kapitalnie się rozwija i przechodzi z klimatu w klimat. Drugi raz na szczycie mojej listy (debiutowało na pierwszym) i nie wiem czy w tym roku znajdzie się coś, co ich fotela lidera pozbawi.
7 Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN Nie napiszę, że to jest metal jaki lubię, ale zdecydowanie doceniam. Wszystko jest pięknie poukładane, bardzo dobrez wypada to gitarowo, perkusyjnie jeszcze lepiej.
9 Blues Traveller & Crystal Bowersox - YOU GOT ME RUNNIN' Mógłbym się nieco przyczepić do perkusji, ale w tym utworze mi to nie przeszkadza. Gitara bardzo dobrze, wokale pięknie współgrają i do tego piano wymiata.
4 Coldplay & BTS - MY UNIVERSE A tutaj z kolei perkusja mi zdecydowanie przeszkadza, pewnie dlatego, że inne elementy wypadają bardzo przeciętnie.
1 Daria Zawiałow - HOLLOW Po świetnym początku i nie takim złym Coldplayu trafiamy niestety na Darię. Chociaż to chyba czołówka płyty.
0 Daria Zawiałow - SERCE Tutaj zaczynało się nieźle póki nie zorientowałem się, że to jest reklama. Gorzej niż powyżej.
0 Ed Sheeran - SHIVERS Edowi zdarzyły się niezłe utwory, ale samym klaszczaniem nic u mnie nie uzyska.
0 Feel - LUBIĘ NA CIEBIE PATRZEĆ Bardzo dawno nie słyszałem Feela i czemu nie mogło tak pozostać?
0 Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU Dobrze, że samokrytycznie przyznają, że mieli za mało czasu żeby nagrać coś nadającego się do słuchania.
9 Guns N' Roses - HARD SKOOL Po słabym Absurdzie miło było usłyszeć Gunsów w świetnej formie. Jest dobry kawałek, jest czadowe wykonanie. Instrumenty robią świetną robotę. Tak trzymać!
8 Ifi Ude - KWIAT Klimaty takie trochę wschodnie, ale gitara zdecydowanie nie. Wokal momentami drażniący ale w sumie na plus. Do tego ładne przeskoki w zupełnie inne miejsce.
5 Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS To jest taki rock, o którym trudno powiedzieć coś złego, ale trudno też coś dobrego.
1 Louane - TORNADE Czasami francuski przeszkadza mi mniej, ale tutaj bardziej. A i sam utwor marniutki.
9 MikO - MOJE WSZYSTKO Rzadko kiedy odbieram smyki jako wartość dodaną, a tutaj jak najbardziej. Inne instrumenty ui wokale też bez zarzutu, a nawet jeszcze lepiej.
7 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Bela Komoszyńska - UTOPIEC Do momentu wejścia Miuosha wszystko brzmi świetnie, instrumentalnie i aranżacyjnie, ale gdy się zaczyna wcierać nie tylko wokalnie utwór zdycha. Na chwilę na końcu znowu jest dobrze.
6 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Julia Pietrucha - CELINA W tym utworze takich skoków poziomu nie ma. Jest równo bez wielkiego błysku, zdecydowanie bez wpadek i ogólnie wszystko wypada dobrze. Ale nagle pojawia się świetna ostatnia minuta.
1 Moby - EXTREME WAYS Jak zwykle w takich przypadkach oceniam podstawową wersję, która brzmi jask na niego znakomicie.
9 Radiohead - IF YOU SAY THE WORD Ponoć to odrzuty, ale jeżeli inne odrzuty mają tak brzmieć to jestem jak najbardziej za. Znakomity kawałek z bardzo fajnym klimatem i wszystko idealnie się rozwija i współgra.
2 Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ Tutaj smyki nie robią dobrej roboty. Ale w ogóle nic takowej nie robi więc i utwór brzmi marnie.
7 Roger Taylor - THE CLAPPING SONG Właściwie to jedzie jakąś straszną chałę, ale jakoś tak jest to zorganizowane, że mimo to całość bardzo dobrze brzmi.
2 Steps - TAKE ME FOR A RIDE Straszy nas reanimowana ABBA, straszy jej klon. I akurat w tym utworze klon wypada całkiem przyzwoicie.
4 The Marías - ALL I REALLY WANT IS YOU To muzyka, która w zasadzie nie powinna mi się podobać w żadnym elemencie, a brzmi mi całkiem nieźle.
4 Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT Przed chwilą była ABBA bis, teraz jak dla mnie leci Roxette bis. Ale brzmi to całkiem całkiem szczególnie gdy mocniej dołożą do pieca.
10 AC/DC - REJECTION Jak dla mnie ten zespół najlepsze rzeczy nagrywał w tym stuleciu i chociaż ostatnia płyta brzmiała mi nieco słabiej niż poprzednio te jest jeden z najlepszych na niej utworów.
10 Archive - DAYTIME COMA To dla mnie esencja tego, co nagrywa Archive. Momentami mocno przypomina mi to Again, momentami Lights, a to dla mnie dwa ich najlepsze utwory. Wszystko kapitalnie się rozwija i przechodzi z klimatu w klimat. Drugi raz na szczycie mojej listy (debiutowało na pierwszym) i nie wiem czy w tym roku znajdzie się coś, co ich fotela lidera pozbawi.
7 Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN Nie napiszę, że to jest metal jaki lubię, ale zdecydowanie doceniam. Wszystko jest pięknie poukładane, bardzo dobrez wypada to gitarowo, perkusyjnie jeszcze lepiej.
9 Blues Traveller & Crystal Bowersox - YOU GOT ME RUNNIN' Mógłbym się nieco przyczepić do perkusji, ale w tym utworze mi to nie przeszkadza. Gitara bardzo dobrze, wokale pięknie współgrają i do tego piano wymiata.
4 Coldplay & BTS - MY UNIVERSE A tutaj z kolei perkusja mi zdecydowanie przeszkadza, pewnie dlatego, że inne elementy wypadają bardzo przeciętnie.
1 Daria Zawiałow - HOLLOW Po świetnym początku i nie takim złym Coldplayu trafiamy niestety na Darię. Chociaż to chyba czołówka płyty.
0 Daria Zawiałow - SERCE Tutaj zaczynało się nieźle póki nie zorientowałem się, że to jest reklama. Gorzej niż powyżej.
0 Ed Sheeran - SHIVERS Edowi zdarzyły się niezłe utwory, ale samym klaszczaniem nic u mnie nie uzyska.
0 Feel - LUBIĘ NA CIEBIE PATRZEĆ Bardzo dawno nie słyszałem Feela i czemu nie mogło tak pozostać?
0 Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU Dobrze, że samokrytycznie przyznają, że mieli za mało czasu żeby nagrać coś nadającego się do słuchania.
9 Guns N' Roses - HARD SKOOL Po słabym Absurdzie miło było usłyszeć Gunsów w świetnej formie. Jest dobry kawałek, jest czadowe wykonanie. Instrumenty robią świetną robotę. Tak trzymać!
8 Ifi Ude - KWIAT Klimaty takie trochę wschodnie, ale gitara zdecydowanie nie. Wokal momentami drażniący ale w sumie na plus. Do tego ładne przeskoki w zupełnie inne miejsce.
5 Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS To jest taki rock, o którym trudno powiedzieć coś złego, ale trudno też coś dobrego.
1 Louane - TORNADE Czasami francuski przeszkadza mi mniej, ale tutaj bardziej. A i sam utwor marniutki.
9 MikO - MOJE WSZYSTKO Rzadko kiedy odbieram smyki jako wartość dodaną, a tutaj jak najbardziej. Inne instrumenty ui wokale też bez zarzutu, a nawet jeszcze lepiej.
7 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Bela Komoszyńska - UTOPIEC Do momentu wejścia Miuosha wszystko brzmi świetnie, instrumentalnie i aranżacyjnie, ale gdy się zaczyna wcierać nie tylko wokalnie utwór zdycha. Na chwilę na końcu znowu jest dobrze.
6 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Julia Pietrucha - CELINA W tym utworze takich skoków poziomu nie ma. Jest równo bez wielkiego błysku, zdecydowanie bez wpadek i ogólnie wszystko wypada dobrze. Ale nagle pojawia się świetna ostatnia minuta.
1 Moby - EXTREME WAYS Jak zwykle w takich przypadkach oceniam podstawową wersję, która brzmi jask na niego znakomicie.
9 Radiohead - IF YOU SAY THE WORD Ponoć to odrzuty, ale jeżeli inne odrzuty mają tak brzmieć to jestem jak najbardziej za. Znakomity kawałek z bardzo fajnym klimatem i wszystko idealnie się rozwija i współgra.
2 Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ Tutaj smyki nie robią dobrej roboty. Ale w ogóle nic takowej nie robi więc i utwór brzmi marnie.
7 Roger Taylor - THE CLAPPING SONG Właściwie to jedzie jakąś straszną chałę, ale jakoś tak jest to zorganizowane, że mimo to całość bardzo dobrze brzmi.
2 Steps - TAKE ME FOR A RIDE Straszy nas reanimowana ABBA, straszy jej klon. I akurat w tym utworze klon wypada całkiem przyzwoicie.
4 The Marías - ALL I REALLY WANT IS YOU To muzyka, która w zasadzie nie powinna mi się podobać w żadnym elemencie, a brzmi mi całkiem nieźle.
4 Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT Przed chwilą była ABBA bis, teraz jak dla mnie leci Roxette bis. Ale brzmi to całkiem całkiem szczególnie gdy mocniej dołożą do pieca.
-
- Posty: 11607
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #69
Te siedem bardzo dobrych utworów to jest dla Ciebie argument, żebyś zaczął na powrót dawać punkty od miejsca 1. do 5.
Re: Nowości TFP #69
Wprost przeciwnie, bo musiałbym jeszcze ustalać kolejność.
-
- Posty: 11607
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #69
To chyba dobrze, nie? Cieszyć się z dobrych utworów
Re: Nowości TFP #69
Ale jest jeszcze kwestia czasu, który trzeba poświęcić na kolejne przesłuchanie. A ja mam do przesłuchania extra 180 płyt do końca roku.
-
- Posty: 11607
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #69
Z tym że jak utwory walczą o Twoją listę, to jest to dla Ciebie pikuś, a w tym przypadku nr 1 jest dla Ciebie znany, więc walka toczy się tylko o miejsca 2-5.
Re: Nowości TFP #69
To mnie zaskoczyłeś. Myślałem, że komu jak komu ale Tobie zdecydowanie na tym nie zależy.
-
- Posty: 11607
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #69
Przyłączam się do zdania santosza, chociaż tak naprawdę to zdanie jest ze mną od dłuższego czasu.
-
- Posty: 5705
- Rejestracja: ndz maja 24, 2020 10:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: świadomie od 1986
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nowości TFP #69
Namawiany kajman na przekór nie wróci. To trzeba go do tego zniechęcać. Zacznę.
Kajmanie - nie wracaj do ustawiania top5 nowości. Po co? I tak za dużo dyskoteki przechodzi albo PSB z LP na zmianę. Twoje krótkie recenzje propozycji są bezcenne. Zastępuje to brak głosowania z nawiązką.
Kajmanie - nie wracaj do ustawiania top5 nowości. Po co? I tak za dużo dyskoteki przechodzi albo PSB z LP na zmianę. Twoje krótkie recenzje propozycji są bezcenne. Zastępuje to brak głosowania z nawiązką.
Re: Nowości TFP #69
Sorry, to tutaj są jakieś ukryte dla mnie posty?
OK, nie wrócę.
No to już w ogóle. Bo jak zacząłbym głosować to mógłbym zrezygnować z komentarzy.
-
- Posty: 17730
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 8:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2007
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: Nowości TFP #69
1. 10 Blues Traveler & Crystal Bowersox - YOU GOT ME RUNNIN'
2. 7,0 Guns N' Roses - HARD SKOOL
3. 6,0 AC/DC - REJECTION
4. 3,5 Roger Taylor - THE CLAPPING SONG
5. 3,0 Moby - EXTREME WAYS (REPRISE VERSION)
0,0 Archive - DAYTIME COMA
0,0 Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN
0,0 Coldplay & BTS - MY UNIVERSE
0,0 Daria Zawiałow - HOLLOW
0,0 Daria Zawiałow - SERCE
0,0 Ed Sheeran - SHIVERS
0,0 Feel - LUBIĘ NA CIEBIE PATRZEĆ
0,0 Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU
1,0 Ifi Ude - KWIAT
2,0 Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS
0,0 Louane - TORNADE
0,5 MikO - MOJE WSZYSTKO
0,0 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Bela Komoszyńska - UTOPIEC
0,5 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Julia Pietrucha - CELINA
0,0 Radiohead - IF YOU SAY THE WORD
0,0 Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ
0,0 Steps - TAKE ME FOR A RIDE
0,0 The Marías - ALL I REALLY WANT IS YOU
0,0 Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT
Dzisiaj zestaw okazał się skrajny, a takich chyba nie lubię najbardziej.
Dlaczego ? Bo uznanie znalazły tylko znane, solidne "firmy", a mało było pozytywnych zaskoczeń. Jedynym takim okazał się Moby, po którym spodziewałam się jakiegoś disco, a tu wyskoczył fajny utwór z gitarą.
Archive może zachwycać tych, których elektronika nie gryzie w uszy tak jak mnie, no i jeszcze lubią te naprawdę długie utwory. Dla mnie poza tym był niestety strasznie nudny. Metal tym razem okazał się dla mnie zbyt ekstremalny. Feel brzmi dziś jak Daria, a Daria jak Daria, czyli kolejne trzy utwory na spory minus. Fisz mnie zanudził swoją nawijką na równie nieciekawym tle. Reszta zer niech będzie milczeniem
O Mobym wspominałam, to dodam jeszcze że Roger Taylor nie dał ciała, tak jak w poprzednim zestawie jego kolega Rod Stewart i nagrał miłą dla ucha piosenkę.
AC/DC tym razem jeszcze lepsi niż poprzednio, Gunsi o niebo lepsi niż poprzednio, a Blues Traveler (zgłaszam poprawkę przy okazji - pisze się przez jedno "l") rozwalają dziś system, bo cover okazał się chyba równie dobry jak oryginał Jimmy'ego Reeda. A ja - jak ten kot z teledysku - uciekam jak najprędzej od tego zestawu
2. 7,0 Guns N' Roses - HARD SKOOL
3. 6,0 AC/DC - REJECTION
4. 3,5 Roger Taylor - THE CLAPPING SONG
5. 3,0 Moby - EXTREME WAYS (REPRISE VERSION)
0,0 Archive - DAYTIME COMA
0,0 Archspire - GOLDEN MOUTH OF RUIN
0,0 Coldplay & BTS - MY UNIVERSE
0,0 Daria Zawiałow - HOLLOW
0,0 Daria Zawiałow - SERCE
0,0 Ed Sheeran - SHIVERS
0,0 Feel - LUBIĘ NA CIEBIE PATRZEĆ
0,0 Fisz Emade Tworzywo - ZA MAŁO CZASU
1,0 Ifi Ude - KWIAT
2,0 Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS
0,0 Louane - TORNADE
0,5 MikO - MOJE WSZYSTKO
0,0 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Bela Komoszyńska - UTOPIEC
0,5 Miuosh & Zespół Pieśni i Tańca Śląsk & Julia Pietrucha - CELINA
0,0 Radiohead - IF YOU SAY THE WORD
0,0 Ralph Kaminski - PIĘĆ MINUT ŁEZ
0,0 Steps - TAKE ME FOR A RIDE
0,0 The Marías - ALL I REALLY WANT IS YOU
0,0 Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT
Dzisiaj zestaw okazał się skrajny, a takich chyba nie lubię najbardziej.
Dlaczego ? Bo uznanie znalazły tylko znane, solidne "firmy", a mało było pozytywnych zaskoczeń. Jedynym takim okazał się Moby, po którym spodziewałam się jakiegoś disco, a tu wyskoczył fajny utwór z gitarą.
Archive może zachwycać tych, których elektronika nie gryzie w uszy tak jak mnie, no i jeszcze lubią te naprawdę długie utwory. Dla mnie poza tym był niestety strasznie nudny. Metal tym razem okazał się dla mnie zbyt ekstremalny. Feel brzmi dziś jak Daria, a Daria jak Daria, czyli kolejne trzy utwory na spory minus. Fisz mnie zanudził swoją nawijką na równie nieciekawym tle. Reszta zer niech będzie milczeniem
O Mobym wspominałam, to dodam jeszcze że Roger Taylor nie dał ciała, tak jak w poprzednim zestawie jego kolega Rod Stewart i nagrał miłą dla ucha piosenkę.
AC/DC tym razem jeszcze lepsi niż poprzednio, Gunsi o niebo lepsi niż poprzednio, a Blues Traveler (zgłaszam poprawkę przy okazji - pisze się przez jedno "l") rozwalają dziś system, bo cover okazał się chyba równie dobry jak oryginał Jimmy'ego Reeda. A ja - jak ten kot z teledysku - uciekam jak najprędzej od tego zestawu
- mateusz15
- Posty: 5915
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:08 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2003 roku
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowości TFP #69
Nie rozumiem po co są zgłaszane kolejne Darie kiedy dopiero co jedna dostała się do zestawu, a w tym miesiącu oficjalny kolejny singiel płyty?
Reklama czego?
5
1/ Steps - TAKE ME FOR A RIDE
2/ Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT
3/ Moby - EXTREME WAYS (REPRISE VERSION)
4/ Blues Traveler feat. Crystal Bowersox - YOU GOT ME RUNNIN'
5/ Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS
2/ Vanilla Ninja - GOTTA GET IT RIGHT
3/ Moby - EXTREME WAYS (REPRISE VERSION)
4/ Blues Traveler feat. Crystal Bowersox - YOU GOT ME RUNNIN'
5/ Inhaler - IT WON'T ALWAYS BE LIKE THIS