Nowości TFP #54
Moderatorzy: Yacy, Mateusz, jollyroger72, Yacy, Mateusz, jollyroger72
-
- Posty: 2935
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Nowości TFP #54
Regulamin TFP
54. lista naszych propozycji.
Wybieramy TOP5, przydzielając im od 1 do 5 pkt.
W przypadku oddania głosu na mniej utworów punktację liczymy tak samo (czyli po kolei) od jednego oczka dla najniższej lokaty.
Głosować można do piątku do godziny 12 (punkty przyznane po nie będą brane pod uwagę).
10 najwyżej ocenionych propozycji przejdzie do zestawu podstawowego.
Swoje typy zgłaszamy w bieżącym wątku z głosowaniem na TFP.
Zgłaszanie propozycji zamyka się w każdy piątek o 12:00.
A.A. Williams - MELT https://www.youtube.com/watch?v=PYDWOjegH7c
Anneke van Giersbergen - AGAPE https://www.youtube.com/watch?v=Gt9jkpdqv-0
Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE https://www.youtube.com/watch?v=3fZJNsFZWxA / https://www.youtube.com/watch?v=CeuXjh0c9s8 (live)
Blue October - THE WEATHERMAN https://www.youtube.com/watch?v=zPgm6c_W5cc
Blurred Pink - RIGHT TO FEEL https://www.youtube.com/watch?v=a47WlxPlU40
Brodka - HEY MAN https://www.youtube.com/watch?v=HYw5ngObZzo
CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN https://www.youtube.com/watch?v=7U_LhzgwJ4U
Condition One - FALLING DEEPER https://www.youtube.com/watch?v=akERw1q0VVQ
Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE) https://www.youtube.com/watch?v=Hk4eMIswunQ
Farben Lehre - SAMO ŻYCIE https://www.youtube.com/watch?v=NpWneiz_0ZA
Ira - KRUKI https://www.youtube.com/watch?v=pAayiNHeGf8
54. lista naszych propozycji.
Wybieramy TOP5, przydzielając im od 1 do 5 pkt.
W przypadku oddania głosu na mniej utworów punktację liczymy tak samo (czyli po kolei) od jednego oczka dla najniższej lokaty.
Głosować można do piątku do godziny 12 (punkty przyznane po nie będą brane pod uwagę).
10 najwyżej ocenionych propozycji przejdzie do zestawu podstawowego.
Swoje typy zgłaszamy w bieżącym wątku z głosowaniem na TFP.
Zgłaszanie propozycji zamyka się w każdy piątek o 12:00.
A.A. Williams - MELT https://www.youtube.com/watch?v=PYDWOjegH7c
Anneke van Giersbergen - AGAPE https://www.youtube.com/watch?v=Gt9jkpdqv-0
Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE https://www.youtube.com/watch?v=3fZJNsFZWxA / https://www.youtube.com/watch?v=CeuXjh0c9s8 (live)
Blue October - THE WEATHERMAN https://www.youtube.com/watch?v=zPgm6c_W5cc
Blurred Pink - RIGHT TO FEEL https://www.youtube.com/watch?v=a47WlxPlU40
Brodka - HEY MAN https://www.youtube.com/watch?v=HYw5ngObZzo
CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN https://www.youtube.com/watch?v=7U_LhzgwJ4U
Condition One - FALLING DEEPER https://www.youtube.com/watch?v=akERw1q0VVQ
Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE) https://www.youtube.com/watch?v=Hk4eMIswunQ
Farben Lehre - SAMO ŻYCIE https://www.youtube.com/watch?v=NpWneiz_0ZA
Ira - KRUKI https://www.youtube.com/watch?v=pAayiNHeGf8
-
- Posty: 2935
- Rejestracja: czw lip 16, 2020 11:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2011
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nowości TFP #54
Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING https://www.youtube.com/watch?v=2EhwnkxEzkc
John Lodge - THE SUN WILL SHINE https://www.youtube.com/watch?v=VTwyM7IzuGQ
Kuba Kawalec - KOTY https://www.youtube.com/watch?v=TuOCo3fUFzs
Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE https://www.youtube.com/watch?v=h70bVlpFuZM
MARINA - PURGE THE POISON https://www.youtube.com/watch?v=W5u3kP85LYI
Nothing But Thieves - FUTUREPROOF https://www.youtube.com/watch?v=8E-anGEPhFU
Paweł Domagała - ŁE ŁE https://www.youtube.com/watch?v=DYcI1wLNSjE
Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) https://www.youtube.com/watch?v=SQ7EG66bfGM
Polish Metal Alliance - STARS https://www.youtube.com/watch?v=INO9FXYi3MI
Rysy feat. Michał Anioł - 88 https://www.youtube.com/watch?v=ba_cQG32vdE
The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND https://www.youtube.com/watch?v=M3BZ8hnLyRc
Zbigniew Wodecki - FANTAZJA https://www.youtube.com/watch?v=wIDUWg0_Vus
Ponownie zgłoszone:
Blue October - THE WEATHERMAN
Brodka - HEY MAN
MARINA - PURGE THE POISON
John Lodge - THE SUN WILL SHINE https://www.youtube.com/watch?v=VTwyM7IzuGQ
Kuba Kawalec - KOTY https://www.youtube.com/watch?v=TuOCo3fUFzs
Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE https://www.youtube.com/watch?v=h70bVlpFuZM
MARINA - PURGE THE POISON https://www.youtube.com/watch?v=W5u3kP85LYI
Nothing But Thieves - FUTUREPROOF https://www.youtube.com/watch?v=8E-anGEPhFU
Paweł Domagała - ŁE ŁE https://www.youtube.com/watch?v=DYcI1wLNSjE
Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) https://www.youtube.com/watch?v=SQ7EG66bfGM
Polish Metal Alliance - STARS https://www.youtube.com/watch?v=INO9FXYi3MI
Rysy feat. Michał Anioł - 88 https://www.youtube.com/watch?v=ba_cQG32vdE
The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND https://www.youtube.com/watch?v=M3BZ8hnLyRc
Zbigniew Wodecki - FANTAZJA https://www.youtube.com/watch?v=wIDUWg0_Vus
Ponownie zgłoszone:
Blue October - THE WEATHERMAN
Brodka - HEY MAN
MARINA - PURGE THE POISON
-
- Posty: 1053
- Rejestracja: ndz lut 22, 2015 8:51 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1986
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Re: Nowości TFP #54
1. Anneke van Giersbergen - AGAPE
2. Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
3. Polish Metal Alliance - STARS
4. Kuba Kawalec - KOTY
5. The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
2. Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
3. Polish Metal Alliance - STARS
4. Kuba Kawalec - KOTY
5. The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
-
- Posty: 11645
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #54
Playlista na Spotify: https://open.spotify.com/playlist/3Iadt ... a95b9d47c6
Nie ma:
Condition One - FALLING DEEPER
Polish Metal Alliance - STARS
Nie ma:
Condition One - FALLING DEEPER
Polish Metal Alliance - STARS
Re: Nowości TFP #54
Byłby to jeden z najlepszych zestawów propozycji (średnia 5,3) gdyby nie powtórki, które mocno ocenę zaniżyły (ostatecznie 4,74).
10 A.A. Williams - MELT Po kapitalnym, klimatycznym początku następuje okres zastoju, gdzie brakło w moim odczuciu co i jak zagrać, ale szybko to znowu wraca do znakomitego poziomu.
6 Anneke van Giersbergen - AGAPE Całkiem przyjemnie brzmi, chociaż jakby prostacko. Sztampowe smyczki, brzdąkająca gitara, nie zawsze dobrze brzmi wokal, ale całościowo jakoś się broni.
5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE Na początku, beztroski rokędrolik, potem fajnie skonstruowany dialog (słabej) gitary z saxem, a na koniec wracamy do początku tylko w znacznie dojrzalszehj formie.
5 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL Piano mocno drętwe, glos podobnie. Ale to wszystko razem wypada calkiem nieźle, ale potem przechodzi to w skoczną, męczącą melodyjkę.
6 Chvrches & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN Chyba najlepsze nagranie Chvrches jakie słyszałem. Jest wprawdzie trochę rąbania, ale jest też trochę czadu, a wszystko ładnie oprawione.
2 Condition One - FALLING DEEPER W tym utworze właściwie nie ma za bardzo się do czego przyczepić, no może do perkusji, a całościowo robi to bardzo kiepskie wrażenie.
1 Elton John & Years & Years - IT’S A SIN Początek pokazuje, że z tego utworu można coś sensownego zrobić, ale potem wykonawcy przypominają sobie, że to utwór PSB i wchodzą w ich klimaty.
6 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE Jakoś mi się ich muzyka z regałami nie kojarzyła, a wygląda, że to jest coś, co im najlepiej wychodzi, a przynajmniej w tym utworze im wyszło.
7 Ira - KRUKI Bardzo solidne łojenie, a do tego idealnie w to się wpasowuje to zawieszenie w połowie utworu, które podnioslo mu notę - i powrót do łojenia po nim lepiej smakuje.
6 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING Ot taki sobie dobrze (nawet bardzo) zagrany rokędrol, ale niestety pewnej granicy nie potrafi przekroczyć, co w przypadku takiej muzyki nie jest niczym dziwnym.
6 John Lodge - THE SUN WILL SHINE Na początku są zniechęcające smyczki, które na szczęście szybko przechodzą w ładną ballade, ale ta niestety przechodzi w stereotypowy poprock.
3 Kuba Kawalec - KOTY Utwór momentami męczący, ale ma kilka fajnych fragmentów. Jednak mam wrażenie, że to był materiał na całkiem dobry kawałek.
8 Ladyhawke & Broods - GUILTY LOVE Nic nie poradzę, ale dla mnie dobrze pracująca perkusja to bardzo duży atut utworu. Tutaj brzmi mi znakomicie i maskuje (na szczęście niezbyt duże) slabości utworu.
7 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF To jest całkiem dobrze wykonany rock, ale czuję tu inklinacje do dyskoteki i to mi przeszkadza w delektowaniu się to muzyką. No ale ocena jest pozytywna.
2 Paweł Domagała - ŁE ŁE Trzy godziny temu widziałem go w kinie i podobał mi się bardziej niż w tym całkiem udanym jak na country kawałku, szkoda że kiepskim wokalnie.
2 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) Zaraz po włączeniu utworu musiałem sprawdzić czy pomyłkowo nie włączyłem ponownie Domagały. Nagranie brzmi bardzo podobnie, no może w końcówce wokalnie nieco inaczej.
6 Polish Metal Alliance - STARS Niby tylko punkt niżej, ale jednak ten utwór podoba mi się sporo mniej niż ich wersja Painkiller. Być może to wina materiału, a może wykonawcy mniej się starali.
0 Rysy & Michał Anioł - 88 Ten utwór to wzorcowy przykład muzyki, którą uważam za złą. Prymitywny bit, jakieś brzęczenie w tle i strona wokalna, która kompletnie nie jest w stanie mnie zainteresować.
9 The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND Mój cytat z innego forum: zauważyłem, że jeżeli zespół nawiązuje współpracę z innymi wykonawcami, to wskakuje kilka poziomów wyżej i tutaj mamy kolejne potwierdzenie.
10 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA Mam wrażenie, że początek tego utworu kiedyś już słyszałem (później nieco mniejsze), ale utwór jest znakomity, szczególnie od strony wokalnej.
3 Blue October - THE WEATHERMAN
0 Brodka - HEY MAN
0 Marina- PURGE THE POISON
10 A.A. Williams - MELT Po kapitalnym, klimatycznym początku następuje okres zastoju, gdzie brakło w moim odczuciu co i jak zagrać, ale szybko to znowu wraca do znakomitego poziomu.
6 Anneke van Giersbergen - AGAPE Całkiem przyjemnie brzmi, chociaż jakby prostacko. Sztampowe smyczki, brzdąkająca gitara, nie zawsze dobrze brzmi wokal, ale całościowo jakoś się broni.
5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE Na początku, beztroski rokędrolik, potem fajnie skonstruowany dialog (słabej) gitary z saxem, a na koniec wracamy do początku tylko w znacznie dojrzalszehj formie.
5 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL Piano mocno drętwe, glos podobnie. Ale to wszystko razem wypada calkiem nieźle, ale potem przechodzi to w skoczną, męczącą melodyjkę.
6 Chvrches & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN Chyba najlepsze nagranie Chvrches jakie słyszałem. Jest wprawdzie trochę rąbania, ale jest też trochę czadu, a wszystko ładnie oprawione.
2 Condition One - FALLING DEEPER W tym utworze właściwie nie ma za bardzo się do czego przyczepić, no może do perkusji, a całościowo robi to bardzo kiepskie wrażenie.
1 Elton John & Years & Years - IT’S A SIN Początek pokazuje, że z tego utworu można coś sensownego zrobić, ale potem wykonawcy przypominają sobie, że to utwór PSB i wchodzą w ich klimaty.
6 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE Jakoś mi się ich muzyka z regałami nie kojarzyła, a wygląda, że to jest coś, co im najlepiej wychodzi, a przynajmniej w tym utworze im wyszło.
7 Ira - KRUKI Bardzo solidne łojenie, a do tego idealnie w to się wpasowuje to zawieszenie w połowie utworu, które podnioslo mu notę - i powrót do łojenia po nim lepiej smakuje.
6 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING Ot taki sobie dobrze (nawet bardzo) zagrany rokędrol, ale niestety pewnej granicy nie potrafi przekroczyć, co w przypadku takiej muzyki nie jest niczym dziwnym.
6 John Lodge - THE SUN WILL SHINE Na początku są zniechęcające smyczki, które na szczęście szybko przechodzą w ładną ballade, ale ta niestety przechodzi w stereotypowy poprock.
3 Kuba Kawalec - KOTY Utwór momentami męczący, ale ma kilka fajnych fragmentów. Jednak mam wrażenie, że to był materiał na całkiem dobry kawałek.
8 Ladyhawke & Broods - GUILTY LOVE Nic nie poradzę, ale dla mnie dobrze pracująca perkusja to bardzo duży atut utworu. Tutaj brzmi mi znakomicie i maskuje (na szczęście niezbyt duże) slabości utworu.
7 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF To jest całkiem dobrze wykonany rock, ale czuję tu inklinacje do dyskoteki i to mi przeszkadza w delektowaniu się to muzyką. No ale ocena jest pozytywna.
2 Paweł Domagała - ŁE ŁE Trzy godziny temu widziałem go w kinie i podobał mi się bardziej niż w tym całkiem udanym jak na country kawałku, szkoda że kiepskim wokalnie.
2 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) Zaraz po włączeniu utworu musiałem sprawdzić czy pomyłkowo nie włączyłem ponownie Domagały. Nagranie brzmi bardzo podobnie, no może w końcówce wokalnie nieco inaczej.
6 Polish Metal Alliance - STARS Niby tylko punkt niżej, ale jednak ten utwór podoba mi się sporo mniej niż ich wersja Painkiller. Być może to wina materiału, a może wykonawcy mniej się starali.
0 Rysy & Michał Anioł - 88 Ten utwór to wzorcowy przykład muzyki, którą uważam za złą. Prymitywny bit, jakieś brzęczenie w tle i strona wokalna, która kompletnie nie jest w stanie mnie zainteresować.
9 The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND Mój cytat z innego forum: zauważyłem, że jeżeli zespół nawiązuje współpracę z innymi wykonawcami, to wskakuje kilka poziomów wyżej i tutaj mamy kolejne potwierdzenie.
10 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA Mam wrażenie, że początek tego utworu kiedyś już słyszałem (później nieco mniejsze), ale utwór jest znakomity, szczególnie od strony wokalnej.
3 Blue October - THE WEATHERMAN
0 Brodka - HEY MAN
0 Marina- PURGE THE POISON
-
- Posty: 17404
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 6:02 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1982
- Lokalizacja: DYNÓW
Re: Nowości TFP #54
1. Ira - KRUKI
2. The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND
3. Polish Metal Alliance - STARS
4. Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
5. Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
2. The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND
3. Polish Metal Alliance - STARS
4. Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
5. Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
5
1/ Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
2/ Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
3/ Polish Metal Alliance - STARS
4/ John Lodge - THE SUN WILL SHINE
5/ MARINA - PURGE THE POISON
2/ Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
3/ Polish Metal Alliance - STARS
4/ John Lodge - THE SUN WILL SHINE
5/ MARINA - PURGE THE POISON
- Kruklanki
- Posty: 1788
- Rejestracja: czw mar 12, 2015 1:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1985
- Lokalizacja: Łomża
Re: Nowości TFP #54
1. Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE)
2. Condition One - FALLING DEEPER
3. Polish Metal Alliance - STARS
4. Blue October - THE WEATHERMAN
5. Brodka - HEY MAN
2. Condition One - FALLING DEEPER
3. Polish Metal Alliance - STARS
4. Blue October - THE WEATHERMAN
5. Brodka - HEY MAN
-
- Posty: 11645
- Rejestracja: sob sty 13, 2018 9:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: nr 1856
- Lokalizacja: zmienna ;)
Re: Nowości TFP #54
Tym razem miałem kaprys ocenić. Dobry zestaw z zaledwie jednym przeciętniakiem i tylko pięcioma słabymi punktami.
1. 10,0 A.A. Williams - MELT
2. 10,0 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
3. 10,0 Polish Metal Alliance - STARS
4. 9,5 Anneke van Giersbergen - AGAPE
5. 9,5 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
6. 9,0 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
7. 9,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
8. 8,5 Kuba Kawalec - KOTY
9. 8,0 Marina - PURGE THE POISON
7,5 The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND
7,5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
7,5 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
7,0 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
6,5 Blue October - THE WEATHERMAN
6,5 Chvrches & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
6,0 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
6,0 Ladyhawke & Broods - GUILTY LOVE
4,5 Ira - KRUKI
3,0 Elton John & Years & Years - IT’S A SIN
1,0 Condition One - FALLING DEEPER
0,0 Brodka - HEY MAN
0,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
0,0 Rysy & Michał Anioł - 88
1. 10,0 A.A. Williams - MELT
2. 10,0 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
3. 10,0 Polish Metal Alliance - STARS
4. 9,5 Anneke van Giersbergen - AGAPE
5. 9,5 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
6. 9,0 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
7. 9,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
8. 8,5 Kuba Kawalec - KOTY
9. 8,0 Marina - PURGE THE POISON
7,5 The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND
7,5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
7,5 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
7,0 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
6,5 Blue October - THE WEATHERMAN
6,5 Chvrches & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
6,0 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
6,0 Ladyhawke & Broods - GUILTY LOVE
4,5 Ira - KRUKI
3,0 Elton John & Years & Years - IT’S A SIN
1,0 Condition One - FALLING DEEPER
0,0 Brodka - HEY MAN
0,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
0,0 Rysy & Michał Anioł - 88
Re: Nowości TFP #54
1. Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
2. CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
3. Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
4. Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
5. The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
2. CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
3. Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
4. Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
5. The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
-
- Posty: 17784
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 8:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2007
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: Nowości TFP #54
1. 10 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
2. 5,5 Ira - KRUKI
3. 3,5 Polish Metal Alliance - STARS
4. 3,5 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
5. 3,0 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
1,5 A.A. Williams - MELT
2,0 Anneke van Giersbergen - AGAPE
0,0 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
0,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
0,0 Kuba Kawalec - KOTY
0,0 Marina - PURGE THE POISON
2,5 The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND
0,5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
3,0 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
3,0 Blue October - THE WEATHERMAN
1,0 Chvrches & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
1,0 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
0,0 Ladyhawke & Broods - GUILTY LOVE
0,0 Elton John & Years & Years - IT’S A SIN
0,0 Condition One - FALLING DEEPER
0,0 Brodka - HEY MAN
2,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
0,0 Rysy & Michał Anioł - 88
Znowu niezbyt dobry zestaw. Nie jest jednak tak źle jak przez parę ostatnich tygodni.
Zero absolutne to oczywiście Rysy, w opinii o tej piosence zgadzam się w zupełności z kajmanem.
Wybór do punktowanej piątki był dziś trudny, bo długo wahałam się między Farben a Wodeckim, w końcu wygrało Farben, bo w ich utworze po prostu więcej "się dzieje" John Lodge fajna ballada z tych "lżej rockowych". "Stars" z urodzinowymi pozdrowieniami dla Jolly'ego, taki kawałek metalu to nawet ja uniosę IRA po raz drugi w ostatnim czasie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, jest w tym nagraniu kawał gitarowego "mięsa".
No i Jim ma dzisiaj dychę, bo ten utwór to naprawdę blues-rockowa petarda.
2. 5,5 Ira - KRUKI
3. 3,5 Polish Metal Alliance - STARS
4. 3,5 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
5. 3,0 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
1,5 A.A. Williams - MELT
2,0 Anneke van Giersbergen - AGAPE
0,0 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
0,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
0,0 Kuba Kawalec - KOTY
0,0 Marina - PURGE THE POISON
2,5 The Killers & Bruce Springsteen - DUSTLAND
0,5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
3,0 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
3,0 Blue October - THE WEATHERMAN
1,0 Chvrches & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
1,0 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
0,0 Ladyhawke & Broods - GUILTY LOVE
0,0 Elton John & Years & Years - IT’S A SIN
0,0 Condition One - FALLING DEEPER
0,0 Brodka - HEY MAN
2,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
0,0 Rysy & Michał Anioł - 88
Znowu niezbyt dobry zestaw. Nie jest jednak tak źle jak przez parę ostatnich tygodni.
Zero absolutne to oczywiście Rysy, w opinii o tej piosence zgadzam się w zupełności z kajmanem.
Wybór do punktowanej piątki był dziś trudny, bo długo wahałam się między Farben a Wodeckim, w końcu wygrało Farben, bo w ich utworze po prostu więcej "się dzieje" John Lodge fajna ballada z tych "lżej rockowych". "Stars" z urodzinowymi pozdrowieniami dla Jolly'ego, taki kawałek metalu to nawet ja uniosę IRA po raz drugi w ostatnim czasie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, jest w tym nagraniu kawał gitarowego "mięsa".
No i Jim ma dzisiaj dychę, bo ten utwór to naprawdę blues-rockowa petarda.
- KrzysztofK
- Posty: 253
- Rejestracja: pt cze 26, 2020 11:45 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1983
Re: Nowości TFP #54
1. Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE)
2. Polish Metal Alliance - STARS
3. Condition One - FALLING DEEPER
4. CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
5. Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
2. Polish Metal Alliance - STARS
3. Condition One - FALLING DEEPER
4. CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
5. Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
Re: Nowości TFP #54
1. 10,0 Kuba Kawalec - KOTY
2. 9,5 The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
3. 9,0 FARBEN LEHRE - SAMO ŻYCIE
4. 8,5 Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
5. 8,0 Rysy, Michał Anioł - 88
7,5 A.A. Williams - MELT
7,0 Elton John and Years & Years - IT’S A SIN
6,5 Condition One - FALLING DEEPER
6,0 Anneke van Giersbergen - AGAPE
5,5 Polish Metal Alliance - STARS
5,0 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
4,5 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
4,0 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
3,5 Blue October - THE WEATHERMAN
3,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
2,5 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
2,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
1,0 Brodka - HEY MAN
0,5 Marina - PURGE THE POISON
0,5 CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
0,5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
0,5 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
0,5 IRA – KRUKI
2. 9,5 The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
3. 9,0 FARBEN LEHRE - SAMO ŻYCIE
4. 8,5 Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
5. 8,0 Rysy, Michał Anioł - 88
7,5 A.A. Williams - MELT
7,0 Elton John and Years & Years - IT’S A SIN
6,5 Condition One - FALLING DEEPER
6,0 Anneke van Giersbergen - AGAPE
5,5 Polish Metal Alliance - STARS
5,0 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
4,5 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
4,0 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
3,5 Blue October - THE WEATHERMAN
3,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
2,5 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
2,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
1,0 Brodka - HEY MAN
0,5 Marina - PURGE THE POISON
0,5 CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
0,5 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
0,5 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
0,5 IRA – KRUKI
- konwicki1980
- Posty: 5190
- Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:55 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Nowości TFP #54
1. Rysy feat. Michał Anioł - 88 - 10
2. CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN - 10
3. Condition One - FALLING DEEPER - 9.5
4. A.A. Williams - MELT - 9.5
5. Anneke van Giersbergen - AGAPE - 9
Marina - PURGE THE POISON - 8.5
Polish Metal Alliance - STARS - 8
Farben Lehre - SAMO ŻYCIE - 8
Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE - 8
The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND - 7.5
Blurred Pink - RIGHT TO FEEL - 7.5
Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) - 7
Kuba Kawalec - KOTY - 7
Blue October - THE WEATHERMAN - 6.5
Nothing But Thieves - FUTUREPROOF - 6
Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE) - 6
Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE - 5.5
Ira - KRUKI - 4.5
John Lodge - THE SUN WILL SHINE - 4
Brodka - HEY MAN - 2
Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING - 2
Zbigniew Wodecki - FANTAZJA - 1
Paweł Domagała - ŁE ŁE - 0
2. CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN - 10
3. Condition One - FALLING DEEPER - 9.5
4. A.A. Williams - MELT - 9.5
5. Anneke van Giersbergen - AGAPE - 9
Marina - PURGE THE POISON - 8.5
Polish Metal Alliance - STARS - 8
Farben Lehre - SAMO ŻYCIE - 8
Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE - 8
The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND - 7.5
Blurred Pink - RIGHT TO FEEL - 7.5
Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) - 7
Kuba Kawalec - KOTY - 7
Blue October - THE WEATHERMAN - 6.5
Nothing But Thieves - FUTUREPROOF - 6
Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE) - 6
Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE - 5.5
Ira - KRUKI - 4.5
John Lodge - THE SUN WILL SHINE - 4
Brodka - HEY MAN - 2
Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING - 2
Zbigniew Wodecki - FANTAZJA - 1
Paweł Domagała - ŁE ŁE - 0
Re: Nowości TFP #54
1 Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE)
2 Kuba Kawalec - KOTY
3 Rysy feat. Michał Anioł - 88
4 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
5 Paweł Domagała - ŁE ŁE
2 Kuba Kawalec - KOTY
3 Rysy feat. Michał Anioł - 88
4 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
5 Paweł Domagała - ŁE ŁE
Re: Nowości TFP #54
1. Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE)
2. MARINA - PURGE THE POISON
3. Condition One - FALLING DEEPER
4. Ira - KRUKI
5. Polish Metal Alliance - STARS
2. MARINA - PURGE THE POISON
3. Condition One - FALLING DEEPER
4. Ira - KRUKI
5. Polish Metal Alliance - STARS
-
- Posty: 5747
- Rejestracja: ndz maja 24, 2020 10:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: świadomie od 1986
- Lokalizacja: Poznań
Re: Nowości TFP #54
1. [10,0] Farben Lehre - SAMO ŻYCIE - już po zgłoszeniu okazało się, że bardziej aktualna byłaby AKCJA SEGREGACJA. W Poznaniu zaczęło się … osobna kasa dla zaszczepionych i nieszczepionych przed wejściem na duży kompleks basenów. Tu 5 minut i wchodzący nie wliczani do limitu, tam 40 minut i limit wejść… Jak się okazuje po prawie 30 latach przesłania Farben’ów aktualne i słusznie je odświeżono jako PIEŚNI XX WIEKU. Wybrałam SAMO ŻYCIE, bo jest atrakcyjne pod względem muzycznym, a i zadaje (ponownie) ważne pytania w sferze refrenu.
2. [10,0] Zbigniew Wodecki - FANTAZJA – Dzięki santoszu za olśnienie, bo i ja miałam wrażenie, że gdzieś to słyszałam … a wiadomo, że piosenki, które znamy podobają się nam bardziej. Cudownie kojący głos i improwizacje .
3. [9,0] Kuba Kawalec - KOTY – Ciekawe, intrygujące, oryginalne w tym zestawie. Kuba wyrasta na ciekawego nowicjusza, już ZDECHŁAM było atrakcyjne, a KOTY podobają mi się nawet bardziej.
4. [9,0] Ira - KRUKI - refreny nośne i przebojowe, podoba mi się również konwencja dialogu z 2 głosem w tle, dużo w tym nagraniu zaraźliwej energii
5. [7,5] Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE – wersja koncertowa dla mnie zawsze cenniejsza, bo z żywym wykonaniem i odbiorem, Tu : bardziej energetyczna od studyjnego. Jest skocznie, tanecznie i przebojowo. I ten saksofon! Bardzo fajny kawałek.
==================================================================================
[8,0] A.A. Williams - MELT – bardzo ładna balladka z „momentami” ostrzejszymi
[8,0] Blurred Pink - RIGHT TO FEEL – wyrastają na naszym gruncie nowi mistrzowie ballady
[7,5] Anneke van Giersbergen - AGAPE – ogólnie bardzo ładna balladka, również z „momentami” , czyli drażniącym nosowym śpiewem
[6,0] Polish Metal Alliance - STARS - dużo gwiazd, dużo dobrych głosów, ale tak ogólnie to mnie jakoś bardzo nie porwało
[6,0] Blue October - THE WEATHERMAN – ogólnie dobre wrażenia artystyczne
[6,0] Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE) – performance jest, ale muzycznie… ten utwór wymaga pewnej dynamiki, którą wnosi tu tylko Elton i odświeża, nadaje nową jakość . Młodsi wykonawcy kładą utwór.
[5,5] John Lodge - THE SUN WILL SHINE
[5,0] Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) – takie słodkie, ale miłe, choć na pograniczu disco polo. Będzie grane na potańcówkach pod molo. Podoba mi się komiksowa wersja teledysku i ogólna estetyka wizualna zespołu, a zwłaszcza wokalisty. Mimo to ... ciągle czekam na coś w stylu duetu z Renatą Przemyk „Nic nie pachnie…”.
[5,0] Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING – dynamiczny blues? Dynamiczna harmonijka nawet brzmi nieźle.
[5,0] Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
[4,5] The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND - spodziewałam się czegoś więcej po przeczytaniu ocen innych forowiczów. Dla mnie dobre, ale nic wybitnego. Jako ciekawostkę dodam, że jeden z podmiotów wykonawczych (i nie jest to BOSS) kojarzy mi się z wizerunkiem … 4989341 , choć go nigdy nie widziałam na oczy.
[4,5] HVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
[4,5] MARINA - PURGE THE POISON – tym razem zabrzmiało mi lepiej, niż poprzednio, to i ocena wyższa (wzrost wrażeń artystycznych z poziomu z 2,0)
[3,0] Condition One - FALLING DEEPER
[3,0] Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
----------------------------------------------------------------------
[0,5] Paweł Domagała - ŁE ŁE – ogólnie to kiepski kawałek, ale daję mu 0,5 pkt. za temat. Swoiste i denerwujące łe, łe słyszę dość często. Dedykuję to pewnej młodej damie, która i tak tego nie przeczyta.
[0,0] Rysy feat. Michał Anioł - 88 – ciężko przez to przejść
[0,0] Brodka - HEY MAN - moja ocena nadal się nie zmieniła. Nie mogę tego słuchać, strasznie denerwujący bit.
2. [10,0] Zbigniew Wodecki - FANTAZJA – Dzięki santoszu za olśnienie, bo i ja miałam wrażenie, że gdzieś to słyszałam … a wiadomo, że piosenki, które znamy podobają się nam bardziej. Cudownie kojący głos i improwizacje .
3. [9,0] Kuba Kawalec - KOTY – Ciekawe, intrygujące, oryginalne w tym zestawie. Kuba wyrasta na ciekawego nowicjusza, już ZDECHŁAM było atrakcyjne, a KOTY podobają mi się nawet bardziej.
4. [9,0] Ira - KRUKI - refreny nośne i przebojowe, podoba mi się również konwencja dialogu z 2 głosem w tle, dużo w tym nagraniu zaraźliwej energii
5. [7,5] Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE – wersja koncertowa dla mnie zawsze cenniejsza, bo z żywym wykonaniem i odbiorem, Tu : bardziej energetyczna od studyjnego. Jest skocznie, tanecznie i przebojowo. I ten saksofon! Bardzo fajny kawałek.
==================================================================================
[8,0] A.A. Williams - MELT – bardzo ładna balladka z „momentami” ostrzejszymi
[8,0] Blurred Pink - RIGHT TO FEEL – wyrastają na naszym gruncie nowi mistrzowie ballady
[7,5] Anneke van Giersbergen - AGAPE – ogólnie bardzo ładna balladka, również z „momentami” , czyli drażniącym nosowym śpiewem
[6,0] Polish Metal Alliance - STARS - dużo gwiazd, dużo dobrych głosów, ale tak ogólnie to mnie jakoś bardzo nie porwało
[6,0] Blue October - THE WEATHERMAN – ogólnie dobre wrażenia artystyczne
[6,0] Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE) – performance jest, ale muzycznie… ten utwór wymaga pewnej dynamiki, którą wnosi tu tylko Elton i odświeża, nadaje nową jakość . Młodsi wykonawcy kładą utwór.
[5,5] John Lodge - THE SUN WILL SHINE
[5,0] Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE) – takie słodkie, ale miłe, choć na pograniczu disco polo. Będzie grane na potańcówkach pod molo. Podoba mi się komiksowa wersja teledysku i ogólna estetyka wizualna zespołu, a zwłaszcza wokalisty. Mimo to ... ciągle czekam na coś w stylu duetu z Renatą Przemyk „Nic nie pachnie…”.
[5,0] Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING – dynamiczny blues? Dynamiczna harmonijka nawet brzmi nieźle.
[5,0] Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
[4,5] The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND - spodziewałam się czegoś więcej po przeczytaniu ocen innych forowiczów. Dla mnie dobre, ale nic wybitnego. Jako ciekawostkę dodam, że jeden z podmiotów wykonawczych (i nie jest to BOSS) kojarzy mi się z wizerunkiem … 4989341 , choć go nigdy nie widziałam na oczy.
[4,5] HVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
[4,5] MARINA - PURGE THE POISON – tym razem zabrzmiało mi lepiej, niż poprzednio, to i ocena wyższa (wzrost wrażeń artystycznych z poziomu z 2,0)
[3,0] Condition One - FALLING DEEPER
[3,0] Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
----------------------------------------------------------------------
[0,5] Paweł Domagała - ŁE ŁE – ogólnie to kiepski kawałek, ale daję mu 0,5 pkt. za temat. Swoiste i denerwujące łe, łe słyszę dość często. Dedykuję to pewnej młodej damie, która i tak tego nie przeczyta.
[0,0] Rysy feat. Michał Anioł - 88 – ciężko przez to przejść
[0,0] Brodka - HEY MAN - moja ocena nadal się nie zmieniła. Nie mogę tego słuchać, strasznie denerwujący bit.
Re: Nowości TFP #54
1 Blue October - THE WEATHERMAN
2 The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
3 MARINA - PURGE THE POISON
4 A.A. Williams - MELT
5 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
2 The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
3 MARINA - PURGE THE POISON
4 A.A. Williams - MELT
5 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Nowości TFP #54
1. 10,0 Blurred Pink - RIGHT TO FEEL
2. 8,0 Polish Metal Alliance - STARS
3. 6,5 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
4. 6,0 Anneke van Giersbergen - AGAPE
5. 6,0 CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
5,5 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
5,0 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
4,5 A.A. Williams - MELT
4,5 Blue October - THE WEATHERMAN
4,5 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
4,5 Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
4,0 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
4,0 Ira - KRUKI
4,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
3,5 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
3,5 Kuba Kawalec - KOTY
3,5 The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
3,0 Brodka - HEY MAN
3,0 Condition One - FALLING DEEPER
3,0 MARINA - PURGE THE POISON
0,0 Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE)
0,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
0,0 Rysy feat. Michał Anioł - 88
2. 8,0 Polish Metal Alliance - STARS
3. 6,5 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
4. 6,0 Anneke van Giersbergen - AGAPE
5. 6,0 CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
5,5 Farben Lehre - SAMO ŻYCIE
5,0 Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
4,5 A.A. Williams - MELT
4,5 Blue October - THE WEATHERMAN
4,5 Jim Kirkpatrick - NO SUCH THING AS A SURE THING
4,5 Ladyhawke & BROODS - GUILTY LOVE
4,0 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
4,0 Ira - KRUKI
4,0 Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
3,5 John Lodge - THE SUN WILL SHINE
3,5 Kuba Kawalec - KOTY
3,5 The Killers ft. Bruce Springsteen - DUSTLAND
3,0 Brodka - HEY MAN
3,0 Condition One - FALLING DEEPER
3,0 MARINA - PURGE THE POISON
0,0 Elton John and Years & Years - IT’S A SIN (BRIT AWARDS 2021 PERFORMANCE)
0,0 Paweł Domagała - ŁE ŁE
0,0 Rysy feat. Michał Anioł - 88
Re: Nowości TFP #54
Hej...
1.MARINA - PURGE THE POISON
2.Anneke van Giersbergen – AGAPE
3.Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
4.Kuba Kawalec - KOTY
5.Blue October - THE WEATHERMAN
Pozdrawiam Agnieszka
1.MARINA - PURGE THE POISON
2.Anneke van Giersbergen – AGAPE
3.Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
4.Kuba Kawalec - KOTY
5.Blue October - THE WEATHERMAN
Pozdrawiam Agnieszka
Re: Nowości TFP #54
1 Bleachers - HOW DARE YOU WANT MORE
2 Blue October - THE WEATHERMAN
3 CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
4 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
5 MARINA - PURGE THE POISON
2 Blue October - THE WEATHERMAN
3 CHVRCHES & Robert Smith - HOW NOT TO DROWN
4 Zbigniew Wodecki - FANTAZJA
5 MARINA - PURGE THE POISON
Re: Nowości TFP #54
1. Plateau - BUM! (W SAMO POŁUDNIE)
2. Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
3. Marina - PURGE THE POISON
4. Elton John & Years & Years - IT’S A SIN (BRIT Awards 2021 Performance)
5. IRA - KRUKI
2. Nothing But Thieves - FUTUREPROOF
3. Marina - PURGE THE POISON
4. Elton John & Years & Years - IT’S A SIN (BRIT Awards 2021 Performance)
5. IRA - KRUKI