1274
Moderatorzy: ku3a, Yacy, Mateusz, neon.ka, ku3a, neon.ka, Yacy, Mateusz
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
no, family affair to bylo cos. szczegolnie gdy sie tak elegancko bronilo na Uk 75 Top SinglesCampari pisze:heh soul przecież lubie, a i czasem pop teżprz_rulez pisze:campari, przeciez to pop-soulowa papka....Campari pisze:przyznam że troche przekonałem sie do tej wersji "one"
może za sprawą mary j. blige, która przejmująco tu śpiewa, a może po prostu zadziałała moja sympatia do niej? (+1 na 8.)
zaznaczam, że jestem fanem "one" z lat '90 i to sie nie zmieni
mary j. pieknie śpiewa, o czym przekonałem się na płycie "no more drama" z 2001 roku
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
teraz juz sie domyslam. o super on an island -3 !!!!! DD:DDDD:DDDD przepraszam ale pink floydzi mieli tyle hitów więc wiecie, juz im nie trzeba w statystykach więcej. a gilmourowi to juz w ogoleCampari pisze:to jest niemożliweprz_rulez pisze:nigdy nic nie wiadomo. ech, boje sie ze dzis znowu david gilmour...Campari pisze:na 5. wskakuje Archive, na 1 miejsce to raczej nie licze, ale dobrze, że są w pierwszej 5
chyba wiesz dlaczego?
no ale jak ktos lubi to fajnie. tylko ze przy calej plycie mozna chyba zasnac...
jeszcze moja dzisiejsza LP
pozanudzam was trochę
Notowanie 182; 30–06–2006
1 10 4 DEPECHE MODE – John The Revelator
2 2 11 THE RACONTEURS – Steady, As She Goes
3 1 10 ARCHIVE – Fold
4 7 4 MUSE – Supermassive Black Hole
5 3 9 GNARLS BARKLEY – Crazy
6 8 29 COLDPLAY – Talk
7 4 12 GORILLAZ – El Manana
8 9 6 MARIA PESZEK – Nie Mam Czasu Na Seks
9 6 9 TOOL – Vicarious
10 5 8 KATIE MELUA – Spider’s Web
11 12 5 T. LOVE – Jazz Nad Wisłą
12 14 5 ARCHIE BRONSON OUTFIT – Dead Funny
13 21 2 YEAH YEAH YEAHS – Turn Into
14 11 17 YEAH YEAH YEAHS – Gold Lion
15 13 15 DAVID GILMOUR – On An Island
16 18 3 NELLY FURTADO – Maneater
17 27 2 ARCHIVE – System
18 15 26 DEPECHE MODE – A Pain That I’m Used To
19 16 13 MYSLOVITZ – Mieć Czy Być
20 22 28 THE STROKES – Juicebox
21 29 2 HOT CHIP – Boy From School
22 19 11 RED HOT CHILI PEPPERS – Dani California
23 26 18 THE STROKES – Heart In A Cage
24 17 10 SNOW PATROL – You’re All I Have
25 N 1 PLACEBO – Infra-Red
26 20 7 COMA – Daleka Droga Do Domu
27 25 13 COLDPLAY – The Hardest Part
28 23 12 HOWLING BELLS – Wishing Stone
29 24 13 PUSTKI – Słabość Chwilowa
30 N 1 MADONNA – Get Together
pozanudzam was trochę
Notowanie 182; 30–06–2006
1 10 4 DEPECHE MODE – John The Revelator
2 2 11 THE RACONTEURS – Steady, As She Goes
3 1 10 ARCHIVE – Fold
4 7 4 MUSE – Supermassive Black Hole
5 3 9 GNARLS BARKLEY – Crazy
6 8 29 COLDPLAY – Talk
7 4 12 GORILLAZ – El Manana
8 9 6 MARIA PESZEK – Nie Mam Czasu Na Seks
9 6 9 TOOL – Vicarious
10 5 8 KATIE MELUA – Spider’s Web
11 12 5 T. LOVE – Jazz Nad Wisłą
12 14 5 ARCHIE BRONSON OUTFIT – Dead Funny
13 21 2 YEAH YEAH YEAHS – Turn Into
14 11 17 YEAH YEAH YEAHS – Gold Lion
15 13 15 DAVID GILMOUR – On An Island
16 18 3 NELLY FURTADO – Maneater
17 27 2 ARCHIVE – System
18 15 26 DEPECHE MODE – A Pain That I’m Used To
19 16 13 MYSLOVITZ – Mieć Czy Być
20 22 28 THE STROKES – Juicebox
21 29 2 HOT CHIP – Boy From School
22 19 11 RED HOT CHILI PEPPERS – Dani California
23 26 18 THE STROKES – Heart In A Cage
24 17 10 SNOW PATROL – You’re All I Have
25 N 1 PLACEBO – Infra-Red
26 20 7 COMA – Daleka Droga Do Domu
27 25 13 COLDPLAY – The Hardest Part
28 23 12 HOWLING BELLS – Wishing Stone
29 24 13 PUSTKI – Słabość Chwilowa
30 N 1 MADONNA – Get Together
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
ja niestety nie moge sobie pozwolic na kupowanie albumow....powod mam nadzieje znany :> poza tym pelne albumy mnie zawodza najczesciej. jestem dzieckiem singli - ale niekoniecznie tych 3:30owychCampari pisze:ja lubieprz_rulez pisze:lubisz Arctici? a ktory kawalek bardziej?tadzio3 pisze:Cuuudne Fold! W tym tygodniu na mojej liście lepsze tylko Arctic Monkeys!
kupiłem sobie nawet tydzień temu ich debiutancki album
no depesze 3cie, ale moze w przyszlym tygodniu 2gie miejsce?