Na razie tylko wyniki eliminacji, bo to jest bardzo paskudna i wymagająca mnóstwo uwagi robota. Postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić pierwszą rundę pucharów.
Martyr: pisze:
Witam
Moje głosy na plebiscyt "Nasza Lista 2" są następujące:
1. Cree Summer - Deliciously Down
2. Svann - Pan Cukierjan
3. Sick Puppies - All The Same
4. Therapy? - Diane
5. Heroes Del Silencio - La Carta
6. Warsaw - 68
7. De Phazz - Hell Alright
8. Mjut - Białe łóżko
Pozdrawiam
Martyr
tadzio3: pisze:
Udało mi sie na szybkiego stworzyć top 7. I tak wiem, ze nie jest ona w poełni rzetelna, lecz cóż. Zobaczymy co z tego przejdzie dalej.
1. Jeanette - Porque te vas
2. Aimee Mann - Wise Up (Magnolia Soundtrack)
3. Barclay James Harvest - Dark Now My Sky
4. Love Is Around You - Satellite
5. Ametria - Hiszpański Hicior
6. Rage Against the Machine - Killing in the Name
7. Band Of Horses - The Funeral
blisko czołówki: (kolejnośc przypadkowa)
Ivy - Corners Of Your Mind
Bez Jacka - Bałwanek
Akurat - O dziewiątce
Chuck Berry - No Particular Place To Go
Alter Bridge - One Day Remains - 06 - Broken Wings
Bachman-Turner Overdrive - Find Out About Love
Babyshambles - Fuck Forever
Crew - Schowam
DREAM THEATER
Focus - Hocus Pocus
Goodnight Monsters - 20 fingers 20 toes
Ska-P - Estampida
The Gathering - You Learn About It
Therapy - Diane
Valiace sa kamene - Elán
Warsaw - 68
dominik_fi: pisze:
1. Running Wild - Siberian Winter (12pkt.)
2. Siddharta - Brezokoff (10 pkt.)
3. Ametria - Hiszpański Hicior (6 pkt.)
4. Jeanette - Porque te vas (5 pkt.)
5. Tiamat - The Ar (3 pkt.)
6. Mystic Prophecy - Sky's Burning (2 pkt.)
7. Gamma Ray - All of the Damned (1 pkt.)
8. Heroes Del Silencio - La Carta
mrsap: pisze:
Oto moje głosy:
1. Sick Puppies - All The Same 12
2. 650north - Comfortable 10
3. Band Of Horses - The Funeral 6
4. Grand Archives - Sleepdriving 5
5. Rage Against The Machine - Killing In The Name 3
6. Anathema - Temporary Peace 2
7. Mystic Prophecy - Sky's Burning 1
8. Revolucja - Oczekiwanie na...
9. Crew - Schowam
10. Paranormal - Paranormal Sun
11. Running Wild - Siberian Winter
12. Babyshambles - Fuck Forever
13. Nefili - Pajęczyna
14. Kino - Letting Go
15. Vertical Horizon - Best I Ever Had
16. The Gathering - You Learn About It
Miszon: pisze:
OK. Udało się wyrobić przed pracą (tak to byłoby dopiero po 23, czyli może nawet nie dzisiaj). Mam nadzieję, że jutro nie zmienię zdania .
1. Rage Against the Machine - jak pisałem, albo wywalę, albo na 1-szym. No to na 1-szym. Vivaldiego wywaliłem, bo uznałem, że jednak w grę wchodzi muzyka rozrywkowa (obecnie, bo kiedyś to też była rozrywkowa)
2. Angelo Badalamenti - Llorando (Crying) - znałem już wcześniej, a najbardziej lubimy te piosenki, które znamy i lubimy
3. Akurat - O dziewiątce - jak wyżej
4. Hurt - House carpenters - może nie szczególnie odkrywcze, ale bardzo fajne. Jedyny z kawałków, które usłyszałem wczoraj, który zdołał wejść do 7
5. Pure Reason Revolution - The bright ambassadors of morning - w sumie kawałek jest jednym wielkim przetworzeniem znanych motywów (początek jak z Lupine Howl "Carnival is over", później "Atom heart mother" Floydów, itp.), ale mimo to wciąga, bo dobry jest
6. Babyshamblers - Fuck forever - proste, ale dobre
7. C4 - Kraj - cóż, jeden z moich ulubionych kawałków z tamtego minimaxu.pl...
fuksem przed następnymi na, powiedzmy że 8-ym:
Revolucja... - Oczekiwanie na... - także znałem, ale jakoś nigdy mi się szczególnie nie podobał, jeszcze irytował mnie ten chórek zgoniony od Red Box, ale okazuje się, że z każdym przesłuchaniem utwór zyskuje, a chórek nie przeszkadza, a wręcz pomaga
Niewiele zabrakło:
Ametria - Hiszpański hicior - tu akurat to, że znałem zadziałało na niekorzyść, bo za bardzo mam to osłuchane, zwłaszcza ostatnio jakoś dużo słuchałem, w dodatku miałem to na telefonie jakoś jakiś dzwonek
Alter Bridge - Broken wings - jakby cały kawałek był taki jak początek, spokojnie wszedłby zaraz za Hurtem, niestety nie potrzebnie później "ajronmejdonują", no i nie weszło dlatego
Goodnight Monsters - także znałem (choć słabo, także nie podpada pod cytat z "Rejsu" ). Rozbraja mnie po prostu to "miauczenie" wokalistki
Focus - Hocus Pocus - dobry dowcip nie jest zły
Dalej już spory tłok, około 10 kawałków blisko siebie. Poziom bardzo wyrównany w środku stawki, tylko kilka piosenek zdecydowanie odstaje.
Co do punktów, juz nie mam czasu na liczenie. Podziel tak, żeby było zgodnie z regulaminem .
Megalomaniac 3-owy: pisze:
Kłaniam się
1 Tiamat - The Ar---------------------------13p.
2 Nefili – Pajęczyna------------------------10p.
3 Hurt - House Carpenter-------------------6p.
4 650 North – Comfortable-----------------4p.
5 Alter Bridge - Broken Wings-------------3p.
6 Satellite - Love Is Around You-----------2p.
7 The Gathering - You Learn About It----1p.
8 Pure Reason Revolution - The Bright Ambassadors of Morning
Pozdrawia'm3
@ndrzej
Łucek: pisze:
witam, to moja ósemka (punktacja jak w tamtej edycji):
1.Kino - Letting go
2.Focus - Hocus Pocus
3.Bauhaus - Passion of Lovers
4.Band of horses - The funeral
5.cree Summer - Deliciously down
6.Warsaw - 68
7.Mystic Prophecy - Sky's burning
8.Svann - Pan cukierjan
9.Goodnight Monsters - 20 fingers 20 toes
(dziewiątkę dodałem tak sobie), były jeszcze inne kawałki, ale już się nie załapały, a nie robiłem 14 jak ostatnio, pozdrawiam
ku3a: pisze:
Czesc.
Moje glosy wygladaja tak:
1. Bailando (Hiszpanski hicior) - Ametria
2. Oczekiwanie na... - Revolucja
3. Dlaczego - Kury
4. Pornography - Client
5. Piesn milosna - Do Zofii - Zacier
6. La Carta - Heroes Del Silencio
7. Sky's Burning - Mystic Prophecy
(8.) Siberian Winter - Running Wild
Bodeczek: pisze:
witam! witam! witam! w drugiej edycji!
Oto moje typy na I rundę:
1.Therapy - Diane (11 pkt.)
2.Therion - Seawinds (9 pkt.)
3.Goodnight Monsters - 20 Fingers 20 Toes (7 pkt.)
4.Akurat - O dziewiątce (6 pkt.)
5.Focus - Hocus Pocus (3 pkt.)
6.Nefili - Pajęczyna (2 pkt.)
7.PJ Olsson - Whistle Song (1 pkt.)
8.Zappacosta - Overload
Yacy: pisze:
no to poszło łatwiej niż mi się wydawało jeszcze wczoraj. No i tak:
1. Heroes Del Silencio - La Carta 13 - hiszpański rock u mnie na miejscu nr 1 !!! no ale nie mogę się od tego utworu uwolnić i ... nie chcę,
2. Running Wild - Siberian Winter 9 - świetna grzałka z ... bałałajkami !
3. Therion - Seawinds 7 - dla odmiany ballada - szwedzka
4. Svann - Pan Cukierjan 4 - i coś po polsku, żeby nie Anja to pewnie by im było ciężko u mnie punktować
5. Rage Against the Machine - Killing in the Name 3 - świetny utwór z niezłej płyty, też niezła grzała,
6. Hurt - House Carpenter 2 - chyba najmłodszy utwór - czemu go nie było u mnie na liście ??? nie wiem i już się pewnie nie dowiem,
7. Satellite - Love Is Around You 1 - polski po nie-polsku, generalnie lubię wszystko co robi Wijtek Szadkowski - już czekam na Piotrusia Pana
8. Kino - Letting go 0 - i rock rosyjski, ale nie mogłem ich całkiem wyrzucić...
do ostatniej chwili walczyli: Paranormal - Paranormal Sun, The Gathering - You Learn About It oraz Alter Bridge - Broken Wings - jeśli przejdą to będą mieli moje głosy.
Nivo: pisze:
Z 5h godzin muzyki wyłoniły się następujące zespoły, które zasłużyły na wyróżnienie
1. Band of Horses - 10 punktów
Najlepszy, ciekawy, świeży... ma niesamowity klimat... nie czarujmy się - wygra , ale tuż za nim
2. Running Wild - 9 punktów
Nie znałem tego kawałka. Runningów cenię za Port Royal i Conquistadores... ten utwór dorównuje tym 2 wielkim Niech żyje piracki Heavy Metal!!! a tuż tuż:
3. Anathema - 8 punktów
Klimat Anathemy nie ma sobie równych... piękny kawałek, który być może zasługuje na więcej jak 3 miejsce, ale konkurencja silna jest. O, a dalej
4. Tiamat - 6 punktów
Tak, tak... klasyka... niesamowity utwór w genialnym tiamatowym stylu... kończy grupę tych bardziej uhonorowanych, przejdźmy do tych, którzy zasługują na zauważenie (acz punkty czasem ich krzywdzą):
5. Barclay James Harvest - 3 punkty
stare, dobre, piękne... cieszę się, że pojawiło się na liście, bo na razie nie mogę odtwarzać winyli w domu
6. Ametria - 2 punkty
Poszukiwani... Znalezieni! Odznaczeni za oryginalny cover, który wywołuje spory uśmieszek na twarzy Szkoda tylko zakończenia... inaczej ma się zakończenie tego podsumowania:
7. Bauhaus - 1 punkt
Na myśl przywiódł mi Schism Toola... w teorii bardzo odległe skojarzenie, ale tempo utworu i taki specyficzny klimacik... oczywiście okrojony z melodyjnej dźwiękowości Jones'a, uproszczony oraz zupełnie nie rozbudowywany przy takim porównaniu, ale ma jednak coś co sprawia, że z chęcią się go słucha...
W ten oto magiczny sposób dobrnęliśmy do końca nagrodzonych
Nivo
Ot zapomniałem o nim
Miejsce niepunktowane dla Hurt - House Carpenter
Grycek: pisze:
Oj ciężko było. W ostatniej chwili odrzuciłem dwa utworki.
1. Barclay James Harvest - Dark now my sky
Wgniotło mnie. Przypomniało mi się ,jak kiedyś zasłuchiwałem się w King Crimson. Ten klimat. Cudeńko.
2. The Gathering - You Learn About It
Tutaj chcę udowodnić, że nie jestem takim ortodoksem pod względem stosunku do kobieceko wokalu, jak uważa Nivo. Bardzo dobre i przyjemne.
3. Band Of Horses - The Funeral
Za tą gitarę, chórki, dynamikę i spokój. Za wszystko.
4. Hurt - House Carpenter
Bardzo niespokojny mroczny kawałek muzyki. Mam momenty kiedy coś takiego mnie fascynuje.
5. Kino - Letting go
Płynie tak przyjemnie i progresywnie.
6. Satellite - Love Is Around You
Patrz Kino.
7. Grand Archives - Sleepdriving
Bo mi się podoba. Wchodzi w duszę.
8. SBB - Całkiem Spokojne Zmęczenie
A tutaj coś radosnego.
Punktacja według pierwszej edycji.
12-9-7-5-3-2-1
adr: pisze:
Pierwsza trójka zdecydowanie rządzi. Do końca trwała szaleńcza walka.
UWAGA! Podział punktów wygląda następująco: 10-9-8-6-3-2-1-0
1. Band Of Horses - The Funeral - od pierwszego przesłuchania wszystkich utworków to był mój numer jeden i nim pozostał mimo silnej konkurencji. Nie wiem jakim cudem nie znałem wcześniej tego zespołu.
2. Therapy? - Diane - jeden z tych zespołów, który dzisiaj są trochę zapomniane, a przecież Therapy? nagrało kilka świetnych rzeczy.
3. Heroes Del Silencio - La Carta - rewelacja! HDS znam od bardzo dawna, ale nigdy nie przebili się do mojej 1 ligi. Może teraz się uda.
4. Revolucja - Oczekiwanie na... - kawałek znam ze Ś.P. Rockowej Listy Przebojów radiowej Jedynki. Dzięki wielkie dla Tadzia3, że wrzucił, bo sam nie mogłem tego znaleźć.
5. Babyshambles - Fuck Forever - coś z brytyjskiego rocka musiałem wstawić, super-hiper-rewelacyjne to raczej nie jest, ale wystarczająco dobre.
6. Etna - Niejedna Rzeka - no i musiałem wstawić coś po polsku, tym bardziej jeśli jest w klimacie reggae.
7. Grand Archives - Sleepdriving - odkryłem na samym końcu, kiedy już prawie ustaloną klasyfikację miałem, może więc powinno być wyżej - dopiero w rundzie pucharowej odpowiednio docenię ten utwór.
8. Anathema - Temporary Peace - piękne, jak teraz to piszę to sobie myślę, że powinno być wyżej ale już zmieniać nie będę. Pewnie i tak bez problemu awansuje do rundy pucharowej.
Cała trójka Yacy'ego u mnie punktuje!
Poza tym fajnie się słuchało (w kolejności alfabetycznej): Aimee Mann, Akurat (ponieważ zespół punktował u mnie w pierwszej edycji tym razem go pomijam), Bachman-Turner Overdrive, Client, Crew, De Phazz, Elán, Hurt, Kury (Deprecha byłaby na pierwszym miejscu ), Mjut, Pure Reason Revolution, Rage Against The Machine, Running Wild, SBB, Siddharta, Therion. Słabych rzeczy w zasadzie nie było. Ogólnie poziom chyba lepszy niż w pierwszej edycji, bardziej wyrównany.
Artur: pisze:
Moje głosy:
1. Kino - Letting go
2. Satellite - Love Is Around You
3. The Gathering - You learn about it
4. Kury - Dlaczego
5. Jeanette - Porque te vas
6. Vertical Horizon - Best I Ever Had (Grey Sky Morning)
7. This is Kevin - To Pasteur
8. Ska-P - La Estampida
Artur
Gary: pisze:
Zakończyłem już etap przesłuchań pora, więc na moje głosy.
Punktacja za poszczególne pozycje taka sama jak w pierwszej edycji. Oprócz regulaminowych 7 + 1 przedstawiam także "nieszczęśliwą siódemkę"
1. Barclay James Harvest - Dark now my sky (12)
2. Hurt - House Carpenter (9)
3. Anathema - Temporary Peace (7)
4. Therapy? - Diane (5)
5. Nefili - Pajęczyna (3)
6. Band Of Horses - The Funeral (2)
7. The Gathering - You Learn About It (1)
8. Bachman-Turner Overdrive - Find out about love
9. Therion - Seawinds
10. 650 North - Comfortable
11. Ametria - Hiszpański Hicior
12. Focus - Hocus Pocus
13. Babyshambles - Fuck Forever
14. Angelo Badalamenti - Llorando
15. Pure Reason Revolution - The Bright Ambassadors of Morning
Pozdrawiam
Grzegorz
Robinson: pisze:
1. Jeanette - Porque te vas (10)
2. Bauhaus - Passion of Lovers (9)
3. Focus - Hocus Pocus (
4. Running Wild - Siberian Winter (6)
5. Blind Faith - Do What You Like (3)
6. Therion - Seawinds (2)
7. Mjut - Białe łóżko (1)
8. Mystic Prophecy - Sky's Burning (0)
A tuż poza ósemką w kolejności alfabetycznej:
Akurat - O dziewiątce
Ametria - Hiszpański Hicior
Barclay James Harvest - Dark Now My Sky
Bez Jacka - Bałwanek
C4 - Kraj
Chuck Berry - No Particular Place To Go
Client - Pornography
Crew - Schowam
Elán - Valiace sa kamene
Goodnight Monsters - Twenty fingers twenty toes
Heroes Del Silencio - La Carta
Hurt - House Carpenter
Ivy - Corners Of Your Mind
Louis XIV - All The Little Pieces
Nefili - Pajęczyna
Pure Reason Revolution - The Bright Ambassadors of Morning
Siddharta - Brezokoff
Svann - Pan Cukierjan
jackal: pisze:
1.Client - Pornography
2.The Babyshambles - Fuck forever
3.Vincente Amigo - Hable con ella
4.Aimee Mann - Wise up
5.Rage Against The Machine - Killing in the name
6.De Phazz - Hell allright
7.Ivy - Corners of your mind
8.Bauhaus - Passion of lovers
stavanger: pisze:
Therion - Seawinds - 11pkt
De Phazz - Hell alright - 10 pkt
Schowam - Crew - 7pkt
This is Kevin – To Pasteur - 5 pkt
Siddharta – Brezokoff - 3pkt
Pure Reason Revolution - The Bright Ambassadors of Morning -2pkt
Jeanette - Porque te vas - 1pkt
Gamma Ray - All of the Damned (live) - 0pkt
IZA: pisze:
Witaj, głosuję starym systemem, a więc:
1. Client – Pornography
2. Babyshambles - Fuck Forever
3. Svann - Pan Cukierjan
4. Revolucja - Oczekiwanie na...
5. Ivy - Corners of Your Mind
6. DREAM THEATER – Orion
7. Akurat - O dziewiątce
8. Etna - Niejedna rzeka
Pozdrowienia
kajman pisze:1. 10 C4 - Kraj Dla mnie rewelacja muzycznie i pełen odlot textowo.
2. 9 Hurt - House carpenter To wersji wydłużonej zawdzięcza swoje miejsce.
3. 8 Nefili - Pajęczyna Przede wszystkim muzyka.
4. 6 Focus - Hokus pokus Wolę ocus na bardziej poważnie, ale to wielka klasa.
5. 3 Band of Horses - The funeral No comments.
6. 2 Zappacosta - Overload Moje skojarzenie z wczesnym Collinsem solo.
7. 1 Therapy? - Diane
8. Sick Puppies - All the same
Komentarze napisane dopiero teraz.