Czas otworzyć wszystkie tajne akta.
Zacznijmy od samego początku.
Na początku był chaos... eee tego, znaczy się na początku były eliminacje. Po długotrwałych przeszukiwaniach archiwów na każdego z użytkowników można coś znaleźć. Sami zobaczcie.
Grycek pisze:1. Clint Mansell - Stay with me
2. Mew - The Zookeeper's Boy
3. The Twilight Singers - Black Is The Color Of My True Love's Hair
4. Millenium - Back to the childhood
5. Acroma - Don't Think Just Move
6. Paul Mauriat - Love Is Blue
7. Hot Blood - Soul Dracula
jackal pisze:1.Ampop - RODENT
2.Hot Blood - SOUL DRACULA
3.Mazzy Star - FLOWERS IN DECEMBER
4.Twilight Singers - BLACK IS THE COLOUR OF MY TRUE LOVE'S HAIR
5.Laurie Anderson - KOKOKU
6.Mew - THE ZOOKEPER'S BOY
7.The Ramones - BONZO GOES TO BITBURG
IZA pisze:1. Thirteen Senses - Thru the glass
2. Řrnen – Forgiveness
3. Hot Blood - Soul Dracula
4. WILDHAWK - Bezpłatny bilet
5. Chinook – Efemeryda
6. Godsmack – Serenity
7. Paul Moriet - Love is Blue
Miszon pisze:No to mam juz swoja 7 :
1. Rain - Parsifal - po prostu genialne. Jak sciezka dzwiekowa z filmu. Dlaczego tego nie znalem???
2. Mew - The Zookeeper's Boy - takze super. Ten "wyjacy" motyw wyjatkowo wpada w glowe. Nazwe zespolu kojarzylem (Kostrzewa?), ale kawalka raczej nie. A dziwne. A szkoda.
3. Akurat - Do prostego człowieka - sam chcialem to wrzucic, wec jak bym mogl nie glosowac?
4. Herman's Hermits - No Milk Today - heh, znane, stare, ale za to bardzo jare!
5. The Mars Volta - The Widow - znalem, owszem, choc srednio kojarzylem, ze to oni. A dobre, moze tylko szkoda, ze nie bardzo umieli skonczyc te piosenke
Ostatnie dwa kawalki weszly do 7 zupelnie dla mnie niespodziewanie, po wspanialym finiszu z peletonu. Zwlaszcza Godsmack na poczatku dostal 3 kropeczki i byl gdzies w drugiej dziesiatce, by nagle ostatecznie wejsc tak wysoko!
6. A Fallacy - Picture frames - hmm... tu jest problem, bo nie wiem, w jaki sposob, ale nie widze tego w zestawie jak teraz spojrzalem, a u mnie jest na kompie w katalogu, wiec nie wiem co sie z tym stalo...
7. Godsmack - Serenity
Jesli A Fallacy nie bedzie sie liczyc, no to wielka szkoda. W takiej sytuacji wchodzi na jego miejsce Godsmack ofkoz, a na 7 Tiromancino, ktory otwiera liste przegranych na samej mecie. A za nim byli:
- Millennium - minimalnie z Godsmackiem przegralo (bo razem do gory mocno szli ze srodka stawki)
- Rrnen
- Sylvan
- XIII Stoleti
- Dziolo
- Ampop
Nivo pisze:Lista
1. Usta bilizowane - Usta bilizowane; wspaniałe brzmienie gitar, klimat i dopasowany wokal... do tego 9 minut świetnej piosenki... 6-
2. Chinook - Efemeryda; przebija wszystkie zaawansowane technicznie utworki klimatem... którego brak w "klasycznym" polskim gothicu. 5+
3. Clint Mansell - Stay with me; kawałek, który robi wrażenie, gdy wsłuchać się we wszystkie dźwięki... utworek mi zaimponował... 5+
4. Rrnen - Forgiveness; epicki kawałek wręcz... chociaż to rzadkość, podoba mi się technika i brzmienie wokalu... do tego nieco podniosły klimat i dobre instrumentarium... 5
5. Oceansize - Music for a nurse; kawałek w który trzeba się wsłuchać... bardzo porządny, acz może nieco za wolno się rozwija na początku... 5-
6. Mr. Hyde - Waiting for the rain; dobry ciężki rock w (nieco?) klasycznym stylu... piosenka trzyma poziom, może brakuje jej trochę większego polotu. 5-
7. The Twilight Singers - Black is the colour of my true loving; mimo ospałego wstępu piosenka przyjemnie się rozwija i nadrabia dobrym wokalem jak i swoistym charakterkiem. Jednak pierwsza minuta do wymiany.... 4+
Nieszczęśliwcy (bez dokładnych miejsc, kolejność losowa... wszyscy zasłużyli na szacunek)
ci więksi
Wildhawk - Bezpłatny Bilet; dobry polski rock... brakuje takich kapel... chętnie poszedłbym na ich koncert, gdyby nie grywali tak daleko Przegrali, bo mieli za mocną konkurencję, a oni w końcu grają "zwyczajnie"
Sylvan - This World is not for me; prawie, prawie... trochę wokal niewpasowany... to chyba najważniejsze co trochę kuleje...
ci mniejsi (bracia słowianie nie z Polski)
XIII stoleti - Elizabeth
The UNB - <>
wytrzymali pierwszą fazę czyszczeń, potem już im brakowało klasy... pewnego uroku w moich oczach dodał im chyba język piosenek
Robinson pisze:1. Elizabeth - XIII. Století (12)
2. The Widow - The Mars Volta (9)
3. Ja rodiłsja w gorodie, kotoryj nie gieroj - The UNB (7)
4. Soul Dracula - Hot Blood (5)
5. No Milk Today - Herman's Hermits (3)
6. Do prostego człowieka - Akurat (2)
7. This World Is Not For Me - Sylvan (1)
Gary pisze:Oto moje głosy
1. Usta bilizowane - Usta bilizowane
2. XIII. Století - Elizabeth
3. Avenged Sevenfold - Seize The Day
4. Akurat - Do prostego człowieka
5. Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad
6. Ampop - Rodent
7. Godsmack - Serenity
pozdrawiam.
Gary
Yacy pisze:1. The Clientele - (I Can't Seem To) Make You Mine
2. Dzioło -Zamyślone głowy
3. Thirteen Senses - Thru the glass
4. Godsmack - Serenity
5. 650 North - Just A Picture
6. Mr Hyde - Waiting For The Rain
7. Herman's Hermits - No Milk Today
nieszczęśliwa 7
8. Sunrise Ave - Fairytale Gone Bad
9. Sylvan - This World Is Not For Me
10.Brendan Croker - No Money At All
11.Chinook - Efemeryda
12.The Futureheads - Hounds of love
13.Wolf Parade - Modern World
14.No Respect - Human Scum
adr pisze:1. Akurat - Do prostego człowieka
2. Hot Blood - Soul Dracula
3. The Futureheads - Hounds of love
4. Clint Mansell - Stay with me
5. Dzioło - Zamyślone głowy
6. Jimmy Eat World - Sweetness
7. The UNB – Ja rodiłsja w gorodie, kotoryj nie gieroj
Ciężko wybrać było, czekam z niecierpliwością na fazę pucharową. Jeszcze raz gratuluję pomysłu.
dominik_fi pisze:Witam,
moja szczęśliwa 7
1. Mr Hyde - Waiting For The Rain (12 pkt.)
2. 650 North - Just A Picture (9 pkt.)
3. Mew - The Zookeeper's Boy (7 pkt.)
4. Godsmack - Serenity (5 pkt.)
5. Herman's Hermits - No Milk Today (3 pkt.)
6. The UNB – Ja rodiłsja w gorodie, kotoryj nie gieroj (2 pkt.)
7. Homegrown - Barbie girl (1 pkt.)
Tuż za
8. Acroma - Don't Think Just Move
9. Eisbrecher - Vergissmeinnicht
Już nie mogę doczekać sie wyników
Pozdrawiam dominik_fi
jotem3 pisze:Witaj
otóż i mój wybór:
The Mars Volta - The Widow
Dzioło - Zamyślone głowy
Godsmack - Serenity
Mazzy Star - Flowers In December
Mew - The Zookeeper's Boy
The Gun Club - The Breaking Hands
XIII Stoleti - Elizabeth
pozdrawiam
jacek
Artur pisze:1. Mew - The Zookeeper's Boy
2. Paul Mauriat - Love Is Blue
3. Avenged Sevenfold - Seize The Day
4. Thirteen Senses - Thru The Glass
5. Human Scum - No Respect
6. Sputnik - Prujezd Hlavou
7. Sunrise Ave - Fairytale Gone Bad
tadzio3 pisze:szczęśliwa siódemka
7. Herman's Hermits - No Milk Today
6. The Gun Club - The Breaking Hands
5. Homegrown - Barbie girl
4. Hal - What A Lovely Dance
3. Thru The Glass
2. Brendan Croker - No Money At All
1. Wildhawk - Bezplatny bilet
"nieszczęśliwa" 8
8. Století - Elizabeth
9. Sylvan - This World Is Not For Me
10. Efemeryda - Chinook
11. Millenium - Back to the childhood
12. Mew - The Zookeeper's Boy
13. Paul Mauriat - Love Is Blue
14. The Clientele - (I Can't Seem To) Make You Mine
15. Dezerter - Nie ma ciszy w bloku
ku3a pisze:Czesc Grycek.
Oto moja szczesliwa siodemka:
1. No Respect - Human Scum
2. Hot Blood - Soul Dracula
3. XIII. Stoleti - Elizabeth
4. The UNB – Ja rodiłsja w gorodie, kotoryj nie gieroj
5. Dzioło - Zamyślone głowy
6. Akurat - Do prostego człowieka
7. Homegrown - Barbie Girl
Ale sie nasluchalem fajnej, nieznanej wczesniej muzyki!
Pomysl z tym plebiscytem to strzal w dziesiatke!
Nie moge sie doczekac wynikow .
Pozdrawiam,
Kuba.
HERMMAN pisze:--GŁOSOWANIE--
Witam Cię Grycek!
Z wielkim trudem udało mi się ustalić kolejność utworów. Jednak na tyle wspaniałych nagrań, to te siedem pozycji jest zdecydowanie za mało. Ale coż - każdego obowiązują takie same zasady, więc wszystko jest ok. To jest zabawa, więc na pewno wybaczysz brak Twej propozycji w tymże zestawie. Zdradzę, że drogą selekcji OCEANSIZE uplasował się u mnie na 9 pozycji. Dzięki za dobrą zabawę i podaję moje wyniki:
1. THRU THE GLASS - Thirteen Senses (Gary)
2. FAIRYTALE GONE BAD - Sunrise Avenue (Łucek)
3. WHAT A LOVELY DANCE - Hal (Artur)
4. THE ZOOKEEPER'S BOY - Mew (Yacy)
5. (I CAN'T SEEM TO) MAKE YOU MINE - The Clientele (Artur)
6. NO MONEY AT ALL - Brendan Croker (Robinson)
7. LOVE IS BLUE - Paul Moriet (choroszcz)
...
Pozdrawiam i do następnego głosowania.
Maciej H. - HERMMAN
kajman pisze:Wrzucę ósemkę, bo praktycznie tylko w tym gronie toczyła się walka. Pewno osoby znające mnie zaskoczy pozycja 7, ale jakoś tak wyszło, że pierwotnie wybrałem 28 utworów, ustawiłem w kolejności i na końcu ostała się pierwsza siódemka i 28 utwór, który przy każdej kolejnej selekcji łapał się, aż załapał na 7. A tak w ogóle to była zdecydowanie pierwsza trójka i druga piątka. Przy okazji dodam, że nie głosowałem pod organizatora zabawy, ale jego piosenki naprawdę mi się podobały i załapały na miejsca 1 i 5. Zresztą 2 i 6 też zajęły propozycje jednej osoby. A teraz już suche liczby dla odmiany od dołu:
8. Mew - The Zookeeper's Boy
7. TBX & Evanna - Inspire Me
6. Beatallica - Hey Dude
5. Sylvan -This World Is Not For Me
4. The Mars Volta - The Widow
3. Usta bilizowane - Usta bilizowane
2. Godsmack - Serenity
1. Oceansize - Music For A Nurse
Pierwsza piosenka była od początku do końca pierwsza mimo wielkich nacisków na finiszu.
Łucek pisze:1. Human Scum
2. Efemeryda
3. Zookeeper's boy
4. Zack and sara
5. Shape of my heart
6. No milk today
7. Zamyślone głowy
8. This world is not for me
9. Soul Dracula
10. Serenity
11. Flowers in December
12. Vergissmeinicht
13. Seize the day
14. Bezpłatny bilet
Bodeczek pisze:wysłałem wiadomość w piątek wieczorem, bo wyjeżdżałęm na weekend ...
ale jeśli nie doszła to przesyłam jeszcze raz:
1. Thirteen Senses - Thru the glass
2. XIII. Století - Elizabeth
3. Chinook - Efemeryda
4. Akurat - Do prostego człowieka
5. The Twilight Singers - Black Is The Color Of My True Love's Hair
6. Brendan Croker - No Money At All
7. Mazzy Star - Flowers in December
Martyr pisze:Cześć Grycku
Zgłaszam moje typy do Plebiscytu "Nasza Lista":
1. Herman's Hermits - No Milk Today
2. Oceansize - Music For A Nurse
3. Rrnen - Forgiveness
4. Paul Mauriat - Love Is Blue
5. Wildhawk - Bezpłatny bilet
6. Mew - The Zookeeper's Boy
7. Ben Folds - Zak and Sara
Pozdrawiam serdecznie
Martyr
Tutaj archiwiści mieli problem z tą tajną depeszą. Jednak stwierdzili, że każdy utwór dostaje po jednym punkcie.
Megalomaniac 3-owy pisze:...tak jak już wspomniałem nie podoba mi sie takie głosowanie 1-12pkt i rozdzielenie tego na 7 utworów jakby nie było - różnych wykonawców!!! taką punktację to można sobie obrać przy repertuarze jednego zespołu/wykonawcy [hm...lepszy gorszy...] wtedy jakaś sprawiedliwość jest! ale tu... więc spróbuję stworzyc tu precedens albo moje głosy nie zostaną doliczone mianowicie wszystkie utwory dostają taką samą liczbe głosów 12pkt ewentualnie jak by ktoś się zbulwersował mogą dostać 1pkt – wszystkie jak jeden mąż i nie mąż bez punktowych ograniczeń i wyróżnień
POZYCJE SA WYSTAWIONE WEDŁUG KOLEJNOŚCI UDOSTEPNIENIA i proszę się ową kolejnością nie sugerować
1.1.Mr. HYDE -waiting for t rai
1.2.MEW -The Zookeeper's Boy
1.3.CARMEN CUESTA-LOEB - Shape Of My Heart
1.4.MARS VOLTA - The Widow
1.5.BRENDAN CROKER - No Money At All
1.6.DZIOŁO - Zamyślone głowy
1.7.LAURIE ANDERSON – Kokoku
Pozdrawia'm3
@ndrzej
Ps. NIE WIEM CZY DOTARŁY TE MOJE GŁOSY
Akta wskazują, że:
1. Mew - The Zookeeper's Boy (Yacy) 57
2. Thirteen Senses - Thru The Glass (Gary) 55
3. Hot Blood - Soul Dracula (jotem3) 40
4. XIII. Století - Elizabeth (Megalomaniac 3-owy) 38
5. Akurat - Do Prostego Człowieka (tadzio3) 33
6. Godsmack - Serenity (Nivo) 31
7. Usta bilizowane - Usta bilizowane (jotem3) 31
8. The Mars Volta - The Widow (Gary) 30
9. Chinook - Efemeryda (Miszon) 28
10. Herman's Hermits - No Milk Today (Artur) 27
11. No Respect - Human Scum (tadzio3) 27
12. Dzioło - Zamyślone głowy (tadzio3) 26
13. Clint Mansell - Stay with me (jackal) 24
14. Oceansize - Music for a nurse (Grycek) 24
15. Řrnen - Forgiveness long version - Jacob og Misen Groths (Łucek) 21
16. WILDHAWK - Bezplatny bilet (choroszcz) 20
17. Paul Mauriat - Love Is Blue (choroszcz) 18
18. Mr Hyde - Waiting for the rain (Miszon ) 17
19. The Twilight Singers - Black Is The Color Of My True Love's Hair (Robinson) 16
20. The UNB - Ja rodiłsja w gorodie, kotoryj nie gieroj (Megalomaniac 3-owy) 15
21. The Clientele - (I Can't Seem To) Make You Mine (Artur) 15
22. Brendan Croker - No Money At All (Robinson) 14
23. Ampop - Rodent (Kajman) 14
24. Avenged Sevenfold - Seize The Day (ku3a) 14
25. Sunrise ave - Fairytale Gone Bad Ministry (Łucek) 13
26. Mazzy Star - Flowers in December (Yacy) 13
27. 650 North - Just A Picture (ku3a) 12
28. Hal - What A Lovely Dance (Artur) 12
29 Rain - Parsifal (Grycek) 12
30. The Futureheads - Hounds of love (Gary) 7
31. Ben Folds - Zak and Sara (Miszon) 6
32. Homegrown - Barbie girl (IZA) 5
----------------------------------------------------
33. Millenium - Back to the childhood (Yacy) 5
34. Carmen Cuesta-Loeb - Shape Of My Heart (jotem3) 4
35. Laurie Anderson - Kokoku (Kajman) 4
36. Sylvan - This World Is Not For Me (Grycek) 4
37. The Gun Club - The Breaking Hands (choroszcz) 4
38. Acroma - Don't Think Just Move (Nivo ) 3
39. Beatallica - Hey Dude (Nivo) 2
40. Jimmy Eat World - Sweetness (Łucek) 2
41. Sputnik - Prujezd Hlavou (IZA) 2
42. TBX & Evanna - Inspire Me (HERMMAN) 1
43. The Ramones - Bonzo Goes To Bitburg (Bodeczek) 1
44. Tiromancino - Per Me è Importante (adr) 1
45. Anawa - Uwierz w nieznane (Kajman) 0
- Cree Summer - Revelation Sunshine (ku3a) 0
- Dezerter - Nie ma ciszy w bloku (Bodeczek) 0
- Drimsztajn - Nierealny Cios (IZA) 0
- Dzieci Kapitana Klossa - Pieśń o bohaterze (Bodeczek) 0
- Eisbrecher - Vergissmeinnicht (Megalomaniac 3-owy) 0
- Herbert Groenemeyer - Zum Meer (adr) 0
- Junior Boys - Last exit (jackal) 0
- Ladysmith - Sunrise (HERMMAN) 0
- LT United - We Are The Winners (dominik_fi) 0
- O-Zone - Numa Numa (dominik_fi) 0
- S Club 7 - Have you ever (dominik_fi) 0
- State Of Sound - Aniołem (HERMMAN) 0
- The Crowds - Lügner (Robinson) 0
- Ursula Rucker - Lonely can be sweet (jackal) 0
- Wolf Parade - Modern World (adr) 0