nasz Top U2
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Udało mi się nawet wcześniej niż myślałem Równo o 24 godziny
Mój Top U2.
jakiś czas temu na sąsiednim (na nieistniejącej wersji strony) też układaliśmy top U2 i dopiero parę minut temu do niego zajrzałem. To, że nr 1 z nr 2 się zamieniły miejscami to już wiedziałem. A tak naprawdę to postawiłbym i Love Comes Tumbling i The Unforgettable Fire na miejscu nr 1!!! Pride spadło o jedno miejsce, a October pojawiło sie w top20!!! NYD skoczyło o oczko, One o dwa, kolejne 3 utwory pojawiły się w top20 A utwór z The Joshua Tree zamyka top10, poprzednio był na 5, oczko wyżej With or without you i na 7 Where the streets... A więc troszkę się pozmieniało... top20 kończy najnowszy - promowany - utwór U2, którego stać chyba na więcej
Oto wyniki:
1. Love Comes Tumbling
2. The Unforgettable Fire
3. October
4. Pride (In the Name of Love)
5. New Year's Day
6. One
7. Your Blue Room
8. Angel of Harlem
9. Bad
10. I Still Haven't Found What I'm Looking For
11. Desire
12. With or Without You
13. Please
14. Sunday Bloody Sunday
15. Where the Streets Have No Name
16. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
17. The Fly
18. Spanish Eyes
19. Promenade
20. Wave of Sorrow (Birdland)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
21. Even Better Than the Real Thing
22. Mysterious Ways
23. Indian Summer Sky
24. Staring at the Sun
25. Three Sunrises
26. Tomorrow
27. Wire
28. Dancing Barefoot
29. Sometimes You Can't Make It On
30. Stay (Faraway, So Close!)
31. Love Is Blindness
32. Gloria
33. Bullet the Blue Sky
34. Zooropa
35. Stuck in a Moment You Can't Get Out Of
36. City Of Blinding Lights
37. Surrender
38. I Will Follow
39. Electrical Storm
40. 40 zupełny przypadek
41. When Love Comes to Town
42. The Refugee
43. Stateless
44. I Threw a Brick Through a Window
45. Sweetest Thing
46. Summer Rain
47. Original Of The Species
48. Walk On
49. Discotheque
50. Elevation
51. Stories for Boys
52. Love You Like Mad
53. Beautiful Day
54. Vertigo
55. Miss Sarajevo
56. All I Want Is You
57. In God's Country
58. 11 O'Clock Tick Tock
59. An Cat Dubh
60. Levitate
61. A Day Without Me
62. Dirty Day
63. Wild Honey
Mój Top U2.
jakiś czas temu na sąsiednim (na nieistniejącej wersji strony) też układaliśmy top U2 i dopiero parę minut temu do niego zajrzałem. To, że nr 1 z nr 2 się zamieniły miejscami to już wiedziałem. A tak naprawdę to postawiłbym i Love Comes Tumbling i The Unforgettable Fire na miejscu nr 1!!! Pride spadło o jedno miejsce, a October pojawiło sie w top20!!! NYD skoczyło o oczko, One o dwa, kolejne 3 utwory pojawiły się w top20 A utwór z The Joshua Tree zamyka top10, poprzednio był na 5, oczko wyżej With or without you i na 7 Where the streets... A więc troszkę się pozmieniało... top20 kończy najnowszy - promowany - utwór U2, którego stać chyba na więcej
Oto wyniki:
1. Love Comes Tumbling
2. The Unforgettable Fire
3. October
4. Pride (In the Name of Love)
5. New Year's Day
6. One
7. Your Blue Room
8. Angel of Harlem
9. Bad
10. I Still Haven't Found What I'm Looking For
11. Desire
12. With or Without You
13. Please
14. Sunday Bloody Sunday
15. Where the Streets Have No Name
16. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
17. The Fly
18. Spanish Eyes
19. Promenade
20. Wave of Sorrow (Birdland)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
21. Even Better Than the Real Thing
22. Mysterious Ways
23. Indian Summer Sky
24. Staring at the Sun
25. Three Sunrises
26. Tomorrow
27. Wire
28. Dancing Barefoot
29. Sometimes You Can't Make It On
30. Stay (Faraway, So Close!)
31. Love Is Blindness
32. Gloria
33. Bullet the Blue Sky
34. Zooropa
35. Stuck in a Moment You Can't Get Out Of
36. City Of Blinding Lights
37. Surrender
38. I Will Follow
39. Electrical Storm
40. 40 zupełny przypadek
41. When Love Comes to Town
42. The Refugee
43. Stateless
44. I Threw a Brick Through a Window
45. Sweetest Thing
46. Summer Rain
47. Original Of The Species
48. Walk On
49. Discotheque
50. Elevation
51. Stories for Boys
52. Love You Like Mad
53. Beautiful Day
54. Vertigo
55. Miss Sarajevo
56. All I Want Is You
57. In God's Country
58. 11 O'Clock Tick Tock
59. An Cat Dubh
60. Levitate
61. A Day Without Me
62. Dirty Day
63. Wild Honey
teledysk, który można obejrzeć pod linkiem od Gary`ego jest robotą fana grupy ... trzeba przyznać, że doskonale to wyglądaadr pisze:Dzięki Gary za link[...]
jeszcze kilka minut temu byłem pewny, że wyszperałem to nagranie kilkanaście lat temu na którymś z singli jako nagranie dodatkowe - przejrzałem jednak dyskografię i już teraz taki pewny nie jestem ... fakt, że poznałem to nagranie w czasach ABadr pisze:Część materiału ktoś wykradł i teraz krąży on (ten materiał ) także po necie.
w razie problemów ze znalezieniem lub zassaniem - służę pomocąadr pisze:Postaram się wrzucić "Heaven and Hell" na mojego chomika.
nie trzeba, nie trzebaadr pisze:Emilencja - zwracam honor i posypuję głowę popiołem.
niecierpliwie czekam na wyniki - chciałem już sam podliczyć dla zaspokojenia własnej ciekawości - ale oczekiwanie zwiększa rozkoszadr pisze:A skoro rozpocząłem nową stronę, to jeszcze raz przypomnę, że koniec głosowania w środę 20 lutego o godzinie 20:02 !
pozdrawiam
Emil
I znowu wyjdzie na to, że jestem niedostosowany. Bo z tego, co zdążyłem się zorientować, to żadna piosenka z mojej 20 na podium się nie załapie (jedna przy szczęśliwym zbiegu okoliczności ma jeszcze szanse). Co więcej, wygląda na to, że żadna z piosenek z mojej pierwszej trójki (wygląda, bo jeszcze jej skład może się zmienić) nie znalazła się w niczyim topie oprócz mojego.
Na szczęście moją alienację rozproszył nieco Aro, bo jego lista płyt jest jedyną, na której znajdzie się mój numer 1. Nie wiem, czy będzie na niej jeszcze jakaś płyta. Pewnie tak, ale kompletu na pewno nie zdołam uzbierać.
A tą bezdyskusyjnie dla mnie najlepszą płytą jest Rattle and hum.
Na szczęście moją alienację rozproszył nieco Aro, bo jego lista płyt jest jedyną, na której znajdzie się mój numer 1. Nie wiem, czy będzie na niej jeszcze jakaś płyta. Pewnie tak, ale kompletu na pewno nie zdołam uzbierać.
A tą bezdyskusyjnie dla mnie najlepszą płytą jest Rattle and hum.
Otóż i mój top:
Utwory:
1. Love Comes Tumbling
2. The Unforgettable Fire
3. Pride (In the Name of Love)
4. Sunday Bloody Sunday
5. If God Will Send His Angels
5. The Hands That Built America
7. One
8. Please
9. New Year's Day
10. Two Shots Of Happy One Shot Of Sad
11. All I Want Is You
12. The Ground Beneath Her Feet
13. Unchained Melody
14. With or Without You
15. Love Is Blindness
16. Wave of Sorrow (Birdland)
17. Staring at the Sun
18. Miss Sarajevo
19. Angel of Harlem
20. Stay (Faraway, So Close!)
21. City Of Blinding Lights
22. Until the End of the World
23. I Will Follow
24. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
25. Beautiful Day
26. Dancing Barefoot
27. Elevation
28. I Still Haven't Found What I'm Looking For
29. The Fly
30. Walk On
31. Discotheque
32. Summer Rain
33. Sweetest Thing
34. Sometimes You Can't Make It On
35. Electrical Storm
36. October
37. Stuck in a Moment You Can't Get Out Of
38. Ultra Violet (Light My Way)
39. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
40. Where the Streets Have No Name
Płyty:
1. The Unforgettable Fire
2. The Joshua Tree
3. Pop
4. War
5. All That You Can't Leave Behind
Utwory:
1. Love Comes Tumbling
2. The Unforgettable Fire
3. Pride (In the Name of Love)
4. Sunday Bloody Sunday
5. If God Will Send His Angels
5. The Hands That Built America
7. One
8. Please
9. New Year's Day
10. Two Shots Of Happy One Shot Of Sad
11. All I Want Is You
12. The Ground Beneath Her Feet
13. Unchained Melody
14. With or Without You
15. Love Is Blindness
16. Wave of Sorrow (Birdland)
17. Staring at the Sun
18. Miss Sarajevo
19. Angel of Harlem
20. Stay (Faraway, So Close!)
21. City Of Blinding Lights
22. Until the End of the World
23. I Will Follow
24. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
25. Beautiful Day
26. Dancing Barefoot
27. Elevation
28. I Still Haven't Found What I'm Looking For
29. The Fly
30. Walk On
31. Discotheque
32. Summer Rain
33. Sweetest Thing
34. Sometimes You Can't Make It On
35. Electrical Storm
36. October
37. Stuck in a Moment You Can't Get Out Of
38. Ultra Violet (Light My Way)
39. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
40. Where the Streets Have No Name
Płyty:
1. The Unforgettable Fire
2. The Joshua Tree
3. Pop
4. War
5. All That You Can't Leave Behind
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
bardzo mi się podobają Twoje typy własciwie niewiele brakowało a tiop mielibyśmy taki sam Jednak October niespodziewanie zepchnęło Pride...jotem3 pisze:Otóż i mój top:
Utwory:
1. Love Comes Tumbling
2. The Unforgettable Fire
3. Pride (In the Name of Love)
......
Płyty:
1. The Unforgettable Fire
...
The Unforgettable Fire i te czasy są dla mnie najlepszym okresem U2. I cieszę się, że nie tylko dla mnie
- Jopkolog
- Posty: 741
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:05 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1992
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
U mnie wyszło 5 przed "AB" i 15 od "AB". Wśród płyt oczywiście AB oraz 2 przed i 2 po. I chyba mimo wszystko nie dzielę w ten sposób twórczości U2. Lubię ich za całokształt. W zestawie wyszło co prawda więcej utworów "nowszych" (tych od AB), ale chyba po prostu wiążące się z nimi wspomnienia są jakby we mnie silniejsze...ku3a pisze:generalnie potwierdza sie u nas, ze fani U2 dziela sie na dwie frakcje - tych ktorzy najbardziej wielbia to co przed "Achtung Baby" i tych ktorzy to co pozniej z AB wlacznie.Yacy pisze:The Unforgettable Fire i te czasy są dla mnie najlepszym okresem U2. I cieszę się, że nie tylko dla mnie
Czas i wreszcie na mnie Na szybko sklecony topik 15-tu, ale udało sie!
Miałam spory dylemat czy na 1. bedzie "One" czy "With Or Without You". Oba niezmiernie lubie! Wsłuchałam sie głębiej w teksty obu (oba dotykają ważnych tematów...) no i decyzja padła na "With Or ..."
1. With Or Without You
2. One (wersja z Mary J. Blige fajnie odświeżyła ten utwór )
3. Staring At The Sun
4. I Still Haven't Found What I'm Looking For
5. Sometimes You Can't Make It On Your Own
6. Pride (In the Name of Love)
7. New Year's Day
8. Beautiful Day
9. Where The Streets Have No Name
10 Everlasting Love
11. Vertigo
12. Numb
13. Two Shots Of Happy, One Shot Of Sad
14. Sweetest Thing
15. Desire
Miałam spory dylemat czy na 1. bedzie "One" czy "With Or Without You". Oba niezmiernie lubie! Wsłuchałam sie głębiej w teksty obu (oba dotykają ważnych tematów...) no i decyzja padła na "With Or ..."
1. With Or Without You
2. One (wersja z Mary J. Blige fajnie odświeżyła ten utwór )
3. Staring At The Sun
4. I Still Haven't Found What I'm Looking For
5. Sometimes You Can't Make It On Your Own
6. Pride (In the Name of Love)
7. New Year's Day
8. Beautiful Day
9. Where The Streets Have No Name
10 Everlasting Love
11. Vertigo
12. Numb
13. Two Shots Of Happy, One Shot Of Sad
14. Sweetest Thing
15. Desire
No to stało sie to co miało się stać. Numer jeden od dobrych kilku lat ten sam.......
1. New Year's Day
2. Desire
3. Sunday Bloody Sunday
4. Pride (In the Name of Love)
5. Angel of Harlem
6. October
7. The Unforgettable Fire
8. All I Want Is You
9. With or Without You
10. Heartland
11. Tower of song
12. The Fly
13. Hawkmoon 269
14. So Cruel
15. Love Is Blindness
16. Lemon
17. Please
18. Two shots of happy one shot of sad
19. The Ground Beneath Her Feet
20. If God Will Send His Angels
21. I Still Haven't Found What I'm Looking For
22. Surrender
23. One
24. Zooropa
25. Staring at the Sun
26. Trip Through Your Wires
27. Hold me thrill me kiss me kill me
28. An Cat Dubh
29. Bad
30. Red Hill Mining Town
1. New Year's Day
2. Desire
3. Sunday Bloody Sunday
4. Pride (In the Name of Love)
5. Angel of Harlem
6. October
7. The Unforgettable Fire
8. All I Want Is You
9. With or Without You
10. Heartland
11. Tower of song
12. The Fly
13. Hawkmoon 269
14. So Cruel
15. Love Is Blindness
16. Lemon
17. Please
18. Two shots of happy one shot of sad
19. The Ground Beneath Her Feet
20. If God Will Send His Angels
21. I Still Haven't Found What I'm Looking For
22. Surrender
23. One
24. Zooropa
25. Staring at the Sun
26. Trip Through Your Wires
27. Hold me thrill me kiss me kill me
28. An Cat Dubh
29. Bad
30. Red Hill Mining Town
Mój TOP 15:
1. One
2. Sometimes You Can't Make It On Your Own
3. With Or Without Sou
4. Sunday Bloody Sunday
5. Pride (In the Name of Love)
6. Vertigo
7. Beautiful Day
8. New Year's Day
9. City of Blinding Lights
10. Like a Song
11. I Will Follow
12. Grace
13. Walk On
14. Hawkmoon 269
15. The Unforgettable Fire
TOP 5 płyt:
1. How To Dismantle An Atomic Bomb
2. The Joshua Tree
3. The Unforgettable Fire
4. Achtung Baby
5. Pop
1. One
2. Sometimes You Can't Make It On Your Own
3. With Or Without Sou
4. Sunday Bloody Sunday
5. Pride (In the Name of Love)
6. Vertigo
7. Beautiful Day
8. New Year's Day
9. City of Blinding Lights
10. Like a Song
11. I Will Follow
12. Grace
13. Walk On
14. Hawkmoon 269
15. The Unforgettable Fire
TOP 5 płyt:
1. How To Dismantle An Atomic Bomb
2. The Joshua Tree
3. The Unforgettable Fire
4. Achtung Baby
5. Pop
A oto mój TOP U2:
1. Pride (In The Name Of Love)
2. New Year's Day
3. I Still Haven't Found What I'm Looking For
4. God Part II
5. One
6. Beautiful Day
7. Discotheque
8. Sunday Bloody Sunday
9. When Love Comes To Town
10. Desire
11. Bullet The Blue Sky
12. Electrical Storm
13. With Or Without You
14. Staring At The Sun
15. Vertigo
16. Elevation
17. Sometimes You Can't Make It On Your Own
18. Mysterious Ways
19. Angel Of Harlem
20. Even Better Than The Real Thing
do tego jeszcze nieszczęśliwa siódemka:
21. Sweetest Thing
22. In A Little While
23. City Of Blinding Lights
24. Tomorrow
25. The Hands That Built America
26. Miss Sarajevo
27. The Unforgettable Fire
TOP płyt:
1. Rattle And Hum
2. The Joshua Tree
3. War
4. All That You Can't Leave Behind
5. Achtung Baby
1. Pride (In The Name Of Love)
2. New Year's Day
3. I Still Haven't Found What I'm Looking For
4. God Part II
5. One
6. Beautiful Day
7. Discotheque
8. Sunday Bloody Sunday
9. When Love Comes To Town
10. Desire
11. Bullet The Blue Sky
12. Electrical Storm
13. With Or Without You
14. Staring At The Sun
15. Vertigo
16. Elevation
17. Sometimes You Can't Make It On Your Own
18. Mysterious Ways
19. Angel Of Harlem
20. Even Better Than The Real Thing
do tego jeszcze nieszczęśliwa siódemka:
21. Sweetest Thing
22. In A Little While
23. City Of Blinding Lights
24. Tomorrow
25. The Hands That Built America
26. Miss Sarajevo
27. The Unforgettable Fire
TOP płyt:
1. Rattle And Hum
2. The Joshua Tree
3. War
4. All That You Can't Leave Behind
5. Achtung Baby
No to zaczynam wyścig z czasem. Miał być komentarz, ale najważniejsze są wyniki. Może jak zdążę.
Top płyt:
1. War
2. Boy
3. The Unforgettable Fire
4. October
5. The Joshua Tree
6. Pop
7. Rattle And Hum
8. Achtung Baby
9. Zooropa
10. All That You Can't Leave Behind
11. How To Dismantle An Atomic Bomb
Top płyt:
1. War
2. Boy
3. The Unforgettable Fire
4. October
5. The Joshua Tree
6. Pop
7. Rattle And Hum
8. Achtung Baby
9. Zooropa
10. All That You Can't Leave Behind
11. How To Dismantle An Atomic Bomb
- Arkano
- Posty: 3254
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:38 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: n. 283 - przełomowe
- Lokalizacja: Śrem
Sorka, że tak późno ale do końca walczyłem.
Nigdy do U2 nie miałem czegoś więcej niż życzliwa tolerancja, lubiłem pare piosenek ale to było za mało żeby kiedykolwiek sięgnąć po całe albumy. Dlatego odsłuchiwanie i układanie sprawiło mi sporo przyjemności.
Na "bieżąco" najbardziej lubiłem "One" i trochę się zdziwiłem, że już w grupie najlepszych wypadł słabiej niż mi się wydawało. Spodziewłem się wygranej "All I Want Is You". I o mały włos nie przegapiłem Zooropy.
pechowcy tuż poza 20
Love Rescue Me (Rattle and Hum)
One Tree Hill (The Joshua Tree)
20. An Cat Dubh - Into the Heart (Boy)
19. Stay (Faraway, So Close!) (Zooropa)
18. Your Blue Room (The B-Sides 1990-2000)
17. The Unforgettable Fire (The Unforgettable Fire)
16. New Year's Day (War)
15. With or Without You (The Joshua Tree)
14. Sunday Bloody Sunday (War)
13. One (Achtung Baby)
12. Unchained Melody (The B-Sides 1980-1990)
11. The Ocean (Boy)
10. Mothers of the Disappeared (The Joshua Tree)
9. The Hands That Built America (Gangs Of New York Soundtrack)
8. Wave of Sorrow (Birdland) (Joshua Tree: 20th Anniversary)
7. Wake Up Dead Man (Pop)
6. October (October)
5. Sometimes You Can't Make It on Your Own (How to Dismantle an Atomic Bomb)
4. Zooropa (Zooropa)
3. All I Want Is You (Rattle and Hum)
2. Love Is Blindness (Achtung Baby)
1. Please (Pop)
Albumów nie oceniałem, bo ja potrzebuje dużo więcej przesłuchań, żeby wyrobić sobie opinię, a czas nie jest z gumy
Nigdy do U2 nie miałem czegoś więcej niż życzliwa tolerancja, lubiłem pare piosenek ale to było za mało żeby kiedykolwiek sięgnąć po całe albumy. Dlatego odsłuchiwanie i układanie sprawiło mi sporo przyjemności.
Na "bieżąco" najbardziej lubiłem "One" i trochę się zdziwiłem, że już w grupie najlepszych wypadł słabiej niż mi się wydawało. Spodziewłem się wygranej "All I Want Is You". I o mały włos nie przegapiłem Zooropy.
pechowcy tuż poza 20
Love Rescue Me (Rattle and Hum)
One Tree Hill (The Joshua Tree)
20. An Cat Dubh - Into the Heart (Boy)
19. Stay (Faraway, So Close!) (Zooropa)
18. Your Blue Room (The B-Sides 1990-2000)
17. The Unforgettable Fire (The Unforgettable Fire)
16. New Year's Day (War)
15. With or Without You (The Joshua Tree)
14. Sunday Bloody Sunday (War)
13. One (Achtung Baby)
12. Unchained Melody (The B-Sides 1980-1990)
11. The Ocean (Boy)
10. Mothers of the Disappeared (The Joshua Tree)
9. The Hands That Built America (Gangs Of New York Soundtrack)
8. Wave of Sorrow (Birdland) (Joshua Tree: 20th Anniversary)
7. Wake Up Dead Man (Pop)
6. October (October)
5. Sometimes You Can't Make It on Your Own (How to Dismantle an Atomic Bomb)
4. Zooropa (Zooropa)
3. All I Want Is You (Rattle and Hum)
2. Love Is Blindness (Achtung Baby)
1. Please (Pop)
Albumów nie oceniałem, bo ja potrzebuje dużo więcej przesłuchań, żeby wyrobić sobie opinię, a czas nie jest z gumy
Proszę jak szybko poszło :
01. Mothers Of The Disappeared
02. I Still Haven't Found What I'm Looking For
03. If God Will Send His Angels
04. Sunday Bloody Sunday
05. Where The Streets Have No Name
06. New Year's Day
07. October
08. One
09. Beautiful Day
10. Bullet The Blue Sky
11. With Or Without You
12. Pride (In The Name Of Love)
13. Love Is Blindness
14. Out Of Control
15. Unchained Melody
16. So Cruel
17. Tomorrow
18. Bad
19. Stories For Boys
20. Seconds
Kolejność zmieniała się cały czas i pewnie jutro byłaby mocna zmieniona (kilka nowości), no może numer jeden ma dość dużą przewagę.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak za chwilę napiszę kilka słów komentarza.
01. Mothers Of The Disappeared
02. I Still Haven't Found What I'm Looking For
03. If God Will Send His Angels
04. Sunday Bloody Sunday
05. Where The Streets Have No Name
06. New Year's Day
07. October
08. One
09. Beautiful Day
10. Bullet The Blue Sky
11. With Or Without You
12. Pride (In The Name Of Love)
13. Love Is Blindness
14. Out Of Control
15. Unchained Melody
16. So Cruel
17. Tomorrow
18. Bad
19. Stories For Boys
20. Seconds
Kolejność zmieniała się cały czas i pewnie jutro byłaby mocna zmieniona (kilka nowości), no może numer jeden ma dość dużą przewagę.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak za chwilę napiszę kilka słów komentarza.
Moja historia z topem U2:
Błąd 1: za późno wziąłem się za słuchanie
Błąd 2: przy słuchaniu zająłem się TYLKO słuchaniem, więc musiałem jeszcze raz przesłuchać, żeby postawić różne znaczki przy utworach.
Błąd 3: 11 płyt przesłuchanych dwukrotnie przez 8 dni...
Oceniłem tylko płyty, które przesłuchałem w całości, teksty przeczytałem do pierwszych 6 (później nieliczne).
Tyle na szybko. Czekam na wyniki.
Błąd 1: za późno wziąłem się za słuchanie
Błąd 2: przy słuchaniu zająłem się TYLKO słuchaniem, więc musiałem jeszcze raz przesłuchać, żeby postawić różne znaczki przy utworach.
Błąd 3: 11 płyt przesłuchanych dwukrotnie przez 8 dni...
Oceniłem tylko płyty, które przesłuchałem w całości, teksty przeczytałem do pierwszych 6 (później nieliczne).
Tyle na szybko. Czekam na wyniki.
Podejrzewam, że najbardziej zdziwi Was mój numer 13. Ale nijak nie chciało znaleźć się niżej. A z pierwszej piątli tylko numer 3 załapał się do 20 innych zestawień (ostatnich 4 nie oglądałem).
1. Helter skelter
2. Satellite of love
3. October
4. Paint i black
5. Hapiness is a warm gun
6. Two shots of happy, one shot of sad
7. Desire
8. Exit
9. Sunday bloody sunday
10. Bullet the blue sky
11. Pride (in the name of love)
12. Running to stand still
13. Freedom for my people
14. Original of the species
15. Window in the skies
16. The ground beneath her feet
17. If God will send his angels
18. Bad
19. All along the watchtower
20. The unforgettable fire
21. Beautiful day
22. Ultra violet (light my way)
23. Electrical storm
24. The hands that built America
P.s. Wszystkie utwory znajdują się w dyskografii U2, zresztą kontrowersyjne single i albumy zostały zatwierdzone przez prowadzącego.
1. Helter skelter
2. Satellite of love
3. October
4. Paint i black
5. Hapiness is a warm gun
6. Two shots of happy, one shot of sad
7. Desire
8. Exit
9. Sunday bloody sunday
10. Bullet the blue sky
11. Pride (in the name of love)
12. Running to stand still
13. Freedom for my people
14. Original of the species
15. Window in the skies
16. The ground beneath her feet
17. If God will send his angels
18. Bad
19. All along the watchtower
20. The unforgettable fire
21. Beautiful day
22. Ultra violet (light my way)
23. Electrical storm
24. The hands that built America
P.s. Wszystkie utwory znajdują się w dyskografii U2, zresztą kontrowersyjne single i albumy zostały zatwierdzone przez prowadzącego.
no, to się spóźniłem. Ale skoro już top ułożyłem, to wrzucę (ciekawe, czy coś by się zmieniło):
1.The Wanderer
2.Helter Skelter
3.New Year's Day
4.Sunday, Bloody Sunday
5.The Unforgetable Fire
6.I still haven't found, what i'm looking for
7.When Love Comes To Town
8.Like a Song ...
9.Elevation
10.Wire
11.The Refugee
12."40"
13.Desire
14.Seconds
15.Zooropa
16.The First Time
17.God Part II
18.Some Days Are Better Than Others
19.MLK
20.Lemon
Płyty:
1.War
2.The Unforgetable Fire
3.Zooropa
1.The Wanderer
2.Helter Skelter
3.New Year's Day
4.Sunday, Bloody Sunday
5.The Unforgetable Fire
6.I still haven't found, what i'm looking for
7.When Love Comes To Town
8.Like a Song ...
9.Elevation
10.Wire
11.The Refugee
12."40"
13.Desire
14.Seconds
15.Zooropa
16.The First Time
17.God Part II
18.Some Days Are Better Than Others
19.MLK
20.Lemon
Płyty:
1.War
2.The Unforgetable Fire
3.Zooropa