nasz Top Led Zeppelin
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
All of my love to przecież hit wszystkich prywatek jak jeszcze na takowe chodziłem. A chodzi Ci pewnie o ostatnią płytę?ku3a pisze:nie znalem calej tworczosci Led Zeppelin, ale nie wiedzialem, ze na tych pozniejszych plytach byly takie wrecz dyskotekowe nagrania .
No to przedłużam do końca stycznia, do tej samej godziny. Może być?kajman pisze:A ja jeszcze nie zdołałem się zapoznać i obawiam się, że będę prosił Gary'ego o przedłużenie terminu o dzień lub dwa.
Szczerze mówiąc ja też mam problemy z ustaleniem ostatecznej kolejności, ale trzon mam już ukształtowany.
nie chodzi mi o "All Of My Love" - to jest fajne. nie pamietam ktore to byly, bo nie mialem najmniejszej ochoty zapamietywac. przyznam, ze sie zawiodlem na tych nienumerowanych plytach...Gary pisze:All of my love to przecież hit wszystkich prywatek jak jeszcze na takowe chodziłem. A chodzi Ci pewnie o ostatnią płytę?ku3a pisze:nie znalem calej tworczosci Led Zeppelin, ale nie wiedzialem, ze na tych pozniejszych plytach byly takie wrecz dyskotekowe nagrania .
No to pora na mnie... Tym razem podam całą trzydziechę
Moje zestawienie jest chyba jak na razie pierwszym, w którym "Whole lotta love" wygrało ze "Schodami"... To w kontekście twórczości LZ, natomiast jeśli chodzi o zestawienie wszechczasów, to niestety muszę powiedzieć, że nr 2 gromi nr 1 /w pierwszym - i jak na razie ostatnim - zestawieniu wszechczasów "Schody" uplasowały się na 9. miejscu, natomiast "Whole lotta love" znalazło się poza czołową czterdziestką/
01 Whole lotta love
02 Stairway to Heaven
03 Tangerine
04 Babe I'm gonna leave you
05 Since I've been loving you
06 Gallows pole
07 I can't quit you baby
08 Heartbreaker
09 Kashmir
10 No quarter
11 What is and what never should be
12 In my time of dying
13 Dazed and confused
14 In the light
15 Four sticks
16 Moby Dick
17 D'yer mak'er
18 Achilles last stand
19 Immigrant song
20 Bring it on home
21 Nobody's fault but mine
22 Communication breakdown
23 The Rain Song
24 Ten years gone
25 Hots on for nowhere
26 The Lemon Song
27 Night flight
28 Over the hills and far away
29 We're gonna groove
30 For your life
Co do płyt, to te numerowane zdecydowanie wypadają lepiej. Na ile lepiej? Na tyle, żeby LZ był moim trzecim zespołem wszechczasów, po PF i Beatlesach
01 II
02 IV
03 III
04 Physical Graffiti
05 I
Moje zestawienie jest chyba jak na razie pierwszym, w którym "Whole lotta love" wygrało ze "Schodami"... To w kontekście twórczości LZ, natomiast jeśli chodzi o zestawienie wszechczasów, to niestety muszę powiedzieć, że nr 2 gromi nr 1 /w pierwszym - i jak na razie ostatnim - zestawieniu wszechczasów "Schody" uplasowały się na 9. miejscu, natomiast "Whole lotta love" znalazło się poza czołową czterdziestką/
01 Whole lotta love
02 Stairway to Heaven
03 Tangerine
04 Babe I'm gonna leave you
05 Since I've been loving you
06 Gallows pole
07 I can't quit you baby
08 Heartbreaker
09 Kashmir
10 No quarter
11 What is and what never should be
12 In my time of dying
13 Dazed and confused
14 In the light
15 Four sticks
16 Moby Dick
17 D'yer mak'er
18 Achilles last stand
19 Immigrant song
20 Bring it on home
21 Nobody's fault but mine
22 Communication breakdown
23 The Rain Song
24 Ten years gone
25 Hots on for nowhere
26 The Lemon Song
27 Night flight
28 Over the hills and far away
29 We're gonna groove
30 For your life
Co do płyt, to te numerowane zdecydowanie wypadają lepiej. Na ile lepiej? Na tyle, żeby LZ był moim trzecim zespołem wszechczasów, po PF i Beatlesach
01 II
02 IV
03 III
04 Physical Graffiti
05 I
Pora na mój top. Tym razem "Since.." wyprzedziło "Babe.." Może to i dobrze, bo jak to by było jakby mój top Zeppelinów wygrał cover.
Niespodziewanie dla mnie na wysokim miejscu, bo tuż za podium znalazło się "Tea for One". Reszta wyników bez większych niespodzianek. Tak jak mniej więcej miało wyglądać to zestawienie, tak wygląda.
1 Since I've Been Loving You
2 Babe I'm Gonna Leave You
3 Whole Lotta love
4 Tea for One
5 No Quarter
6 Stairway to Heaven
7 I'm Gonna Crawl
8 The Battle of Evermore
9 Living loving maid (She's just a woman)
10 Dazed and Confused
11 Achilles Last Stand
12 Immigrant Song
13 Kashmir
14 Gallows Pole
15 What Is and What Should Never Be
16 Rock and Roll
17 Heartbreaker
18 In the Light
19 In My Time Of Dying
20 All my Love
21 Thank You
22 Nobody's Fault But Mine
23 How Many More Times
24 D'yer Mak'er
25 Moby Dick
26 Black Dog
27 Going to California
28 Custard Pie
29 Tangerine
30 Good times bad times
31 The Lemon Song
32 When the Levee breaks
33 The Wanton Song
34 Ten Years Gone
35 Four Sticks
36 Over the Hills and Far Away
37 Friends
38 In The Evening
39 Your Time is Gonna Come
40 Down By the Seaside
Niespodziewanie dla mnie na wysokim miejscu, bo tuż za podium znalazło się "Tea for One". Reszta wyników bez większych niespodzianek. Tak jak mniej więcej miało wyglądać to zestawienie, tak wygląda.
1 Since I've Been Loving You
2 Babe I'm Gonna Leave You
3 Whole Lotta love
4 Tea for One
5 No Quarter
6 Stairway to Heaven
7 I'm Gonna Crawl
8 The Battle of Evermore
9 Living loving maid (She's just a woman)
10 Dazed and Confused
11 Achilles Last Stand
12 Immigrant Song
13 Kashmir
14 Gallows Pole
15 What Is and What Should Never Be
16 Rock and Roll
17 Heartbreaker
18 In the Light
19 In My Time Of Dying
20 All my Love
21 Thank You
22 Nobody's Fault But Mine
23 How Many More Times
24 D'yer Mak'er
25 Moby Dick
26 Black Dog
27 Going to California
28 Custard Pie
29 Tangerine
30 Good times bad times
31 The Lemon Song
32 When the Levee breaks
33 The Wanton Song
34 Ten Years Gone
35 Four Sticks
36 Over the Hills and Far Away
37 Friends
38 In The Evening
39 Your Time is Gonna Come
40 Down By the Seaside
- neon.ka
- Posty: 4312
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 8:00 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 436, 30.06.1990
- Lokalizacja: warszawa
miałam szczerą ochotę przyłożyć sie jak należy do tego topu ale od tygodnia poświęconego w Trójce Led Zeppelin, kiedy to okazało się, że nie mogę dotrwać do końca Akademii Muzycznej stało się dla mnie jasne, że nie dam rady .
niemniej jednak swój króciutki topik wrzucę zwłaszcza ze względu na najwyżej w nim umieszczona piosenkę [bardzo mi sie podobała gdy była na Liście. to gdzieś blisko mojego listowego początku]. poza tym wzięłam pod uwagę jeszcze piosenki z Topu Wszechczasów ale niestety nie wszystkie z nich się zmieściły w pierwszej dwudziestce .
a więc:
1. -
2. -
3. -
4. -
5. Dye'r maker
6. -
7. -
8. -
9. Kashmir
10. Stairway To Heaven
11. -
12. -
13. -
14. -
15. -
16. -
17. -
18. -
19. -
20. -
niemniej jednak swój króciutki topik wrzucę zwłaszcza ze względu na najwyżej w nim umieszczona piosenkę [bardzo mi sie podobała gdy była na Liście. to gdzieś blisko mojego listowego początku]. poza tym wzięłam pod uwagę jeszcze piosenki z Topu Wszechczasów ale niestety nie wszystkie z nich się zmieściły w pierwszej dwudziestce .
a więc:
1. -
2. -
3. -
4. -
5. Dye'r maker
6. -
7. -
8. -
9. Kashmir
10. Stairway To Heaven
11. -
12. -
13. -
14. -
15. -
16. -
17. -
18. -
19. -
20. -
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
No to chyba zdążyłem...
Top płyt:
1. LED ZEPPELIN III
2. LED ZEPPELIN I
3. LED ZEPPELIN IV
4. LED ZEPPELIN II
5. PHYSICAL GRAFFITI
6. HOUSES OF THE HOLY
7. IN THROUGH THE OUT DOOR
8. PRESENCE
9. CODA
Top 35 utworów:
Top 3 był pewny od początku, ew. kolejność 2-3 mogła być inna. Niespodzianki na miejscach 4, 7 oraz 10 - wcześniej nie kojarzyłem aż tak dobrze tych kawałków.
1. Stairway To Heaven
2. Since I've Been Loving You
3. Whole Lotta Love
4. That's The Way
5. Babe I'm Gonna Leave You
6. Dazed And Confused
7. Bron-Yr-Aur
8. Rock And Roll
9. Moby Dick
10. The Rover
11. Kashmir
12. All My Love
13. Tea For One
14. Immigrant Song
15. D'yer Mak'er
16. Going To California
17. Tangerine
18. No Quarter
19. In My Time Of Dying
20. The Rain Song
21. I'm Gonna Crawl
22. Ramble On
23. Ten Years Gone
24. Good Times Bad Times
25. You Shook Me
26. Four Sticks
27. Your Time Is Gonna Come
28. For Your Life
29. In The Evening
30. Ozone Baby
31 Night Flight
32 Celebration Day
33 The Lemon Song
34 Poor Tom
35 We're Gonna Groove
Top płyt:
1. LED ZEPPELIN III
2. LED ZEPPELIN I
3. LED ZEPPELIN IV
4. LED ZEPPELIN II
5. PHYSICAL GRAFFITI
6. HOUSES OF THE HOLY
7. IN THROUGH THE OUT DOOR
8. PRESENCE
9. CODA
Top 35 utworów:
Top 3 był pewny od początku, ew. kolejność 2-3 mogła być inna. Niespodzianki na miejscach 4, 7 oraz 10 - wcześniej nie kojarzyłem aż tak dobrze tych kawałków.
1. Stairway To Heaven
2. Since I've Been Loving You
3. Whole Lotta Love
4. That's The Way
5. Babe I'm Gonna Leave You
6. Dazed And Confused
7. Bron-Yr-Aur
8. Rock And Roll
9. Moby Dick
10. The Rover
11. Kashmir
12. All My Love
13. Tea For One
14. Immigrant Song
15. D'yer Mak'er
16. Going To California
17. Tangerine
18. No Quarter
19. In My Time Of Dying
20. The Rain Song
21. I'm Gonna Crawl
22. Ramble On
23. Ten Years Gone
24. Good Times Bad Times
25. You Shook Me
26. Four Sticks
27. Your Time Is Gonna Come
28. For Your Life
29. In The Evening
30. Ozone Baby
31 Night Flight
32 Celebration Day
33 The Lemon Song
34 Poor Tom
35 We're Gonna Groove
Nie wiem czy z tego 20 wyjdzie, ale spróbujemy
1. Stairway to heaven
2. Whole Lotta Love
3. Since I've been lovin you
4. Black dog
5. Gallows Pole
6. Immigrant song
7. Rock and roll
8. Moby Dick
9. Dazed and confused
10. Kashmir
11. No Quater
12. Good Times, Bad Times
13. When the Levee breaks
14. Babe I'm Gonna Leave You
15. Tea for One
16. Achilles Last Stand
17. Living loving maid (She's just a woman)
18. Heartbreaker
19. Over the Hills and Far Away
20. Tangerine
WYSZŁA
Jesli idzie o plyty to tak
1. LED ZEPPELIN III
2. LED ZEPPELIN II
3. LED ZEPPELIN IV
4. LED ZEPPELIN I
5. PHYSICAL GRAFFITI
1. Stairway to heaven
2. Whole Lotta Love
3. Since I've been lovin you
4. Black dog
5. Gallows Pole
6. Immigrant song
7. Rock and roll
8. Moby Dick
9. Dazed and confused
10. Kashmir
11. No Quater
12. Good Times, Bad Times
13. When the Levee breaks
14. Babe I'm Gonna Leave You
15. Tea for One
16. Achilles Last Stand
17. Living loving maid (She's just a woman)
18. Heartbreaker
19. Over the Hills and Far Away
20. Tangerine
WYSZŁA
Jesli idzie o plyty to tak
1. LED ZEPPELIN III
2. LED ZEPPELIN II
3. LED ZEPPELIN IV
4. LED ZEPPELIN I
5. PHYSICAL GRAFFITI
-
- Posty: 904
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 10:53 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 14.01.1984
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
01 Stairway To Heaven
02 Babe I’m Gonna Leave You
03 Tea For One
04 Since I’ve Been Loving You
05 Black Dog
06 Rock And Roll
07 When The Levee Breaks
08 Tangerine
09 D’yer Mak’er
10 Kashmir
11 Whole Lotta Love
12 Heartbreaker
13 Nobody’s Fault But Mine
14 All My Love
15 Gallows Pole
16 What Is And What Should Never Be
17 Ramble On
18 For Your Life
19 Royal Orleans
20 I’m Gonna Crawl
1. IV
2. Physical Graffiti
3. II
4. III
5. Presence
02 Babe I’m Gonna Leave You
03 Tea For One
04 Since I’ve Been Loving You
05 Black Dog
06 Rock And Roll
07 When The Levee Breaks
08 Tangerine
09 D’yer Mak’er
10 Kashmir
11 Whole Lotta Love
12 Heartbreaker
13 Nobody’s Fault But Mine
14 All My Love
15 Gallows Pole
16 What Is And What Should Never Be
17 Ramble On
18 For Your Life
19 Royal Orleans
20 I’m Gonna Crawl
1. IV
2. Physical Graffiti
3. II
4. III
5. Presence
- Miszon
- Posty: 15298
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja żałuję, bo w okresie, kidy najbardziej chłonie się muzykę, czyli przełom podstawówki/liceum jakoś LedZep nie przypadło mi do gustu. I z dzisiejszego punktu widzenia za bardzo nie wiem dlaczego... Może dlatego, że wielkim ich fanem był kolega, za którym nie przepadałem? A może dlatego, że "Stairway to heaven" wygrywało na Topie z 'Brothers in arms"? Nie wiem sam. W każdym razie nawet jak pożyczyłem ich pierwszą płytę, posłuchałem zaledwie dwa razy i oddałem, nigdy do nich nie wracając.
Właściwie dopiero jakoś zacząłem bardziej się "przyglądać" ich twórczości po jednym z topów (notowanie 8-9?), kiedy to zachwyciło mnie "Since I've been lovin' you" oraz, kiedy usłyszałem "Black dog", o którym opowiadali (i puszczali) Łobodziński z Kostrzewą w audycji płyty wszech czasów (czy jakoś tak to się zwało). Ale i tak jestem sporo do tyłu, bo nie miałem tych nagrań. A płyty ich ostatnio tanio w miarę można dostać, w "papierowej" okładce nawet, nie plastikowej. Jednak zawsze znajdowało się coś innego do nabycia.
A szkoda. Bo jak tak słucham, to świetna muza. NIesamowite, niezwykle pomysłowe i rozbudowane riffy, frenetyczna wręcz gra sekcji rytmicznej (szczególnie perkusja jest wyjątkowo "melodycznym" instrumentem, nie tylko do nabijania rytmu służy), świetne sola i wokal, masa intrygująco granego bluesa. Nie wspominając o maestrii technicznej. I co mnie całkiem zaskoczyło - bardzo dużo brzmień akustycznych (szczególnie jedna płyta tu się wyróżnia). Ciężko będzie wybrać 20-kę, tak żeby to uczciwie było i zastanawiam się, czy nie pozostać na tych 5-7 kawałkach, które znałem wcześniej.
Właściwie dopiero jakoś zacząłem bardziej się "przyglądać" ich twórczości po jednym z topów (notowanie 8-9?), kiedy to zachwyciło mnie "Since I've been lovin' you" oraz, kiedy usłyszałem "Black dog", o którym opowiadali (i puszczali) Łobodziński z Kostrzewą w audycji płyty wszech czasów (czy jakoś tak to się zwało). Ale i tak jestem sporo do tyłu, bo nie miałem tych nagrań. A płyty ich ostatnio tanio w miarę można dostać, w "papierowej" okładce nawet, nie plastikowej. Jednak zawsze znajdowało się coś innego do nabycia.
A szkoda. Bo jak tak słucham, to świetna muza. NIesamowite, niezwykle pomysłowe i rozbudowane riffy, frenetyczna wręcz gra sekcji rytmicznej (szczególnie perkusja jest wyjątkowo "melodycznym" instrumentem, nie tylko do nabijania rytmu służy), świetne sola i wokal, masa intrygująco granego bluesa. Nie wspominając o maestrii technicznej. I co mnie całkiem zaskoczyło - bardzo dużo brzmień akustycznych (szczególnie jedna płyta tu się wyróżnia). Ciężko będzie wybrać 20-kę, tak żeby to uczciwie było i zastanawiam się, czy nie pozostać na tych 5-7 kawałkach, które znałem wcześniej.
and so it is, just like i said it would be:
1. Stairway To Heaven
2. Whole Lotta love
3. Since I've Been Loving You
4. D'yer Mak'er
5. Immigrant Song
6. Babe I'm Gonna Leave You
7. Kashmir
8. Good Times Bad Times
9. All my Love
10. Black Dog
11. Communication Breakdown
12. Over The Hills And Far Away
13. In The Evening
14. Living Loving Maid (She's Just A Woman)
15. Misty Mountain Hop
16. Ramble On
17. Dazed and Confused
18. No Quarter
19. When The Levee Breaks
20. Going To California
1. Stairway To Heaven
2. Whole Lotta love
3. Since I've Been Loving You
4. D'yer Mak'er
5. Immigrant Song
6. Babe I'm Gonna Leave You
7. Kashmir
8. Good Times Bad Times
9. All my Love
10. Black Dog
11. Communication Breakdown
12. Over The Hills And Far Away
13. In The Evening
14. Living Loving Maid (She's Just A Woman)
15. Misty Mountain Hop
16. Ramble On
17. Dazed and Confused
18. No Quarter
19. When The Levee Breaks
20. Going To California
- Miszon
- Posty: 15298
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Płyty (piosenek zostało mi jescze około 40 świetnych kawałków do odsiewu, będzie ciężko się wyrobić...):
1. Houses of the holy - uchh... mocno to niepokojące (Rydzyk by wyklął, gdyby znał jak nic ), ale świetne
2. IV - a sądziłem, że to wygra, a tu niespodzianka!
3. III - to tu właśnie najwięcej akustycznych brzmień
4. II
5. I
6. Presence
7. Physical graffiti - może byłoby wyżej, gdyby nie drugi krążek
8. In through the out door
9. Coda
1. Houses of the holy - uchh... mocno to niepokojące (Rydzyk by wyklął, gdyby znał jak nic ), ale świetne
2. IV - a sądziłem, że to wygra, a tu niespodzianka!
3. III - to tu właśnie najwięcej akustycznych brzmień
4. II
5. I
6. Presence
7. Physical graffiti - może byłoby wyżej, gdyby nie drugi krążek
8. In through the out door
9. Coda
-
- Posty: 3701
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 1:49 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1111
- Lokalizacja: Zurych/Santa Cruz/Saarbrücken/Myslovitze/KATowice/Wroclove
1. No Quarter
2. Stairway to Heaven
3. When The Levee Breaks
4. Whole Lotta Love
5. Tea For One
6. Bring It On Home
7. Over The Hills And Far Away
8. Going To California
9. Immigrant Song
10. Black Dog
11. Kashmir
12. Achilles Last Stand
13. The Rain Song
14. In The Evening
15. Your Time Is Gonna Come
16. What Is And What Should Never Be
17. Ramble On
18. Living Loving Maid (She's Just A Woman)
19. Tangerine
20. In The Light
Płyty:
1. Houses of the holy
2. IV
3. II
4. I
5. III
2. Stairway to Heaven
3. When The Levee Breaks
4. Whole Lotta Love
5. Tea For One
6. Bring It On Home
7. Over The Hills And Far Away
8. Going To California
9. Immigrant Song
10. Black Dog
11. Kashmir
12. Achilles Last Stand
13. The Rain Song
14. In The Evening
15. Your Time Is Gonna Come
16. What Is And What Should Never Be
17. Ramble On
18. Living Loving Maid (She's Just A Woman)
19. Tangerine
20. In The Light
Płyty:
1. Houses of the holy
2. IV
3. II
4. I
5. III