forumowa lista płyt, notowanie 13 (8.2.2008)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
-
- Posty: 2345
- Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:04 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1994
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
forumowa lista płyt, notowanie 13 (8.2.2008)
1.Depeche Mode 'The Singles 86>98'
2.Bjork 'Volta'
3.Bjork 'Homogenic'
4.Radiohead 'Kid a'
5.Dave Gahan 'Hourglass'
6.Depeche Mode 'Playing the Angel'
7.Sigur Rós 'Ágaetis Byrjun'
8.Isobel Campbell 'Amorino'
9.Nirvana 'Nirvana'
10.Bjork 'Vespertine;
2.Bjork 'Volta'
3.Bjork 'Homogenic'
4.Radiohead 'Kid a'
5.Dave Gahan 'Hourglass'
6.Depeche Mode 'Playing the Angel'
7.Sigur Rós 'Ágaetis Byrjun'
8.Isobel Campbell 'Amorino'
9.Nirvana 'Nirvana'
10.Bjork 'Vespertine;
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 11:01 pm przez nastoletni_duch, łącznie zmieniany 1 raz.
Notowanie nr 11
01 04 08 Dave Gahan - Hourglass
02 03 10 Radiohead - In Rainbows
03 01 07 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
04 05 10 Kurt Elling - Nightmoves
05 02 05 Peter Cincotti - East of Angel Town
06 07 07 Strachy na Lachy - Autor
07 06 03 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
08 12 02 Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje
09 10 07 Lipali - Bloo
10 08 04 Muchy - Terroromans
11 09 10 iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt
12 11 09 Blackfield - Blackfield II
13 14 01 Ewa Bem - Kakadu
14 13 10 Kasia Nosowska - UniSexBlues
15 15 10 Myslovitz - Happiness is easy
01 04 08 Dave Gahan - Hourglass
02 03 10 Radiohead - In Rainbows
03 01 07 Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
04 05 10 Kurt Elling - Nightmoves
05 02 05 Peter Cincotti - East of Angel Town
06 07 07 Strachy na Lachy - Autor
07 06 03 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
08 12 02 Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje
09 10 07 Lipali - Bloo
10 08 04 Muchy - Terroromans
11 09 10 iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt
12 11 09 Blackfield - Blackfield II
13 14 01 Ewa Bem - Kakadu
14 13 10 Kasia Nosowska - UniSexBlues
15 15 10 Myslovitz - Happiness is easy
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
CeLA nr 13.(Cotygodniowa Lista Albumów)
1 GO AWAY WHITE - Bauhaus ( nie wiem czy to tylko spowodowane jest oczekiwaniem czy potwierdzi się to za tydzień? )
2 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen
3 OBCE KRAJE - Basia Stępniak-Wilk
4 EVERYTHING ALL THE TIME - Band Of Horses
5 ANIMATIONS - Animations
6 THE GRAND ARCHIVE - Grand Archive ("głos" pierwszych nagran Band Of Horses)
7 ICKY THUMP - The White Stripes
8 2:1 DLA DZIEWCZYN - Muzyka Końca Lata
9 NIEBÓL - Totentanz
10 ENDLESS LUNATIC - After (kolejny poski neo-progresywny zespół, z pomocą Collina Bassa, Józefa Skrzeka i członków Quidam nagrali piękną płytę)
1 GO AWAY WHITE - Bauhaus ( nie wiem czy to tylko spowodowane jest oczekiwaniem czy potwierdzi się to za tydzień? )
2 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen
3 OBCE KRAJE - Basia Stępniak-Wilk
4 EVERYTHING ALL THE TIME - Band Of Horses
5 ANIMATIONS - Animations
6 THE GRAND ARCHIVE - Grand Archive ("głos" pierwszych nagran Band Of Horses)
7 ICKY THUMP - The White Stripes
8 2:1 DLA DZIEWCZYN - Muzyka Końca Lata
9 NIEBÓL - Totentanz
10 ENDLESS LUNATIC - After (kolejny poski neo-progresywny zespół, z pomocą Collina Bassa, Józefa Skrzeka i członków Quidam nagrali piękną płytę)
Re: forumowa lista płyt, notowanie 13 (8.2.2008)
Dziwne płyty nagrywa ten Sigur.nastoletni_duch pisze:7.Sigur Rós 'Ágætis Byrjun'
-
- Posty: 2345
- Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:04 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1994
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: forumowa lista płyt, notowanie 13 (8.2.2008)
tak to jest jak coś tam nie akceptuje niepolskich znaków.abd3mz pisze:Dziwne płyty nagrywa ten Sigur.nastoletni_duch pisze:7.Sigur Rós 'Ágætis Byrjun'
no to kolejne notowanie:
1. Joy Divison-Pernament
2. Editors- A end has a start
3. Radiohead- In Rainbows
4. The Horrors- Strange hous
5. These New Puritans- Beat Pyramid
6. Gentleman- Another Intensity
7. OSTR- Jazzurekcja
8. Kombajn do zbierania kur po wioskach- Lewa strona literki M
9. Myslovitz- Miłość w czasach popkultury
10. The White Stripes- Icky thump
1. Joy Divison-Pernament
2. Editors- A end has a start
3. Radiohead- In Rainbows
4. The Horrors- Strange hous
5. These New Puritans- Beat Pyramid
6. Gentleman- Another Intensity
7. OSTR- Jazzurekcja
8. Kombajn do zbierania kur po wioskach- Lewa strona literki M
9. Myslovitz- Miłość w czasach popkultury
10. The White Stripes- Icky thump
Lista płyt. Notowanie 870:
01. 02. 04. 04. Autor - Strachy na Lachy
02. 01. 09. 09. Soliloquium - Normalsi
03. 04. 11. 11. Nieból - Totentanz
04. 03. 05. 05. Hourglass - Dave Gahan
05. 06. 20. 03. Icky Thump - The White Stripes
06. 07. 13. 13. Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold
07. 05. 13. 13. Elect The Dead - Serj Tankian
08. 08. 21. 21. Nieprzygoda - Happysad
09. 09. 21. 21. Absolution - Muse
10. 10. 17. 17. Ship Of Dreams - David Knopfler
miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad.
01. 02. 04. 04. Autor - Strachy na Lachy
02. 01. 09. 09. Soliloquium - Normalsi
03. 04. 11. 11. Nieból - Totentanz
04. 03. 05. 05. Hourglass - Dave Gahan
05. 06. 20. 03. Icky Thump - The White Stripes
06. 07. 13. 13. Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold
07. 05. 13. 13. Elect The Dead - Serj Tankian
08. 08. 21. 21. Nieprzygoda - Happysad
09. 09. 21. 21. Absolution - Muse
10. 10. 17. 17. Ship Of Dreams - David Knopfler
miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad.
1. Happysad - Nieprzygoda
2. Radio Bagdad - Słodkie koktajle Mołotowa
3. Muchy - Terroromans
4. Totentanz - Nieból
5. Serj Tankian - Elect the Dead
6. Różni wykonawcy - Srebrne dzwony
7. Czesław Niemen - 41 potencjometrów Pana Jana
8. The White Stripes - Icky Thump
9. Led Zeppelin - Led Zeppelin III
10. Travis - The Boy With No Name
2. Radio Bagdad - Słodkie koktajle Mołotowa
3. Muchy - Terroromans
4. Totentanz - Nieból
5. Serj Tankian - Elect the Dead
6. Różni wykonawcy - Srebrne dzwony
7. Czesław Niemen - 41 potencjometrów Pana Jana
8. The White Stripes - Icky Thump
9. Led Zeppelin - Led Zeppelin III
10. Travis - The Boy With No Name
PŁYTY - NOTOWANIE 7 - 08.02.2008:
01.02.04. Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje
02.01.07. Peter Cincotti - East Of Angel Town
03.03.07. Anna Maria Jopek - ID
04.07.04. Przyjaciele - Agacie Budzyńskiej
05.04.07. Eagles - Long Road Out Of Eden
06.06.07. Happysad - Nieprzygoda
07.05.07. Halina Frąckowiak - Przystanek bez drogowskazu ... Garaże gwiazd
08.18.02. Basia Stępniak-Wilk - O obrotach
09.10.07. Katarzyna Groniec - Przypadki
10.17.02. Gotye - Like Drawing Blood
01.02.04. Basia Stępniak-Wilk - Obce kraje
02.01.07. Peter Cincotti - East Of Angel Town
03.03.07. Anna Maria Jopek - ID
04.07.04. Przyjaciele - Agacie Budzyńskiej
05.04.07. Eagles - Long Road Out Of Eden
06.06.07. Happysad - Nieprzygoda
07.05.07. Halina Frąckowiak - Przystanek bez drogowskazu ... Garaże gwiazd
08.18.02. Basia Stępniak-Wilk - O obrotach
09.10.07. Katarzyna Groniec - Przypadki
10.17.02. Gotye - Like Drawing Blood
O! Jeszcze nie głosowałem!
Oto moje płyty:
1. JAY CHOU, 2007 The World Tours
2. LEEHOM, Gai Bian Zi Ji
3. JAY CHOU, Wo Hen Mang
4. TARJA TURUNEN, My Winter Storm
5. BLACKFIELD, Blackfield II
6. ENIGMA, A Posteriori
7. BLACKFIELD, Blackfield
8. MUSE, Absolution
9. KENT, Tillbaka Till Samtiden
10. JAY CHOU, Qi Li Xiang
Ukłony i uściski!
Oto moje płyty:
1. JAY CHOU, 2007 The World Tours
2. LEEHOM, Gai Bian Zi Ji
3. JAY CHOU, Wo Hen Mang
4. TARJA TURUNEN, My Winter Storm
5. BLACKFIELD, Blackfield II
6. ENIGMA, A Posteriori
7. BLACKFIELD, Blackfield
8. MUSE, Absolution
9. KENT, Tillbaka Till Samtiden
10. JAY CHOU, Qi Li Xiang
Ukłony i uściski!
1. Strachy Na Lachy - Autor
2. Zabili Mi Zółwia - Uczucia w promocji
3. Róże Europy - Poganie! Kochaj i obrażaj
4. Dżem - Wehikuł czasu
5. Pink Floyd - The Wall
6. Happysad - Nieprzygoda
7. Riverside - Rapid Eye Movement
8. Collage - Moonshine
9. Strachy Na Lachy - Piła tango
10. Normalsi - Soliloquium
2. Zabili Mi Zółwia - Uczucia w promocji
3. Róże Europy - Poganie! Kochaj i obrażaj
4. Dżem - Wehikuł czasu
5. Pink Floyd - The Wall
6. Happysad - Nieprzygoda
7. Riverside - Rapid Eye Movement
8. Collage - Moonshine
9. Strachy Na Lachy - Piła tango
10. Normalsi - Soliloquium
Chciałem poczekać jeszcze na głosy kajmana i zadać podobne pytanie. Co prawda nie śledziłem wszystkich głosowań Martyrki i kajmana (innych zresztą też nie ), ale jeśli dobrze pamiętam to w większości głosowań (jeśli nie wszystkich) wspomnianej dwójki wystąpiły ich zespoły wszech czasów (w przypadku Martyrki to trochę tak na intuicję, ale zdziwiłbym się gdyby było inaczej ).ku3a pisze:ja bym tak nie mogl bez przerwy tylko Dire Straits i Metalliki sluchac .
moje plyty wszech czasow by mi wtedy spowszednialy.
- stavanger
- Posty: 3399
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
01. Strachy Na Lachy - Autor
02. Happysad - Nieprzygoda
03. Ceti - (...)Perfecto Mundo(...)
04. Robert Gawliński - Solo
05. Blackfield - Blackfield II
06. Lenny Kravitz - It Is Time For A Love Revolution
07. Kent - Tillbaka Till Samtiden
08. Satellite - Into The night
09. Abraxas - Centurie
10. U2 - Pop
02. Happysad - Nieprzygoda
03. Ceti - (...)Perfecto Mundo(...)
04. Robert Gawliński - Solo
05. Blackfield - Blackfield II
06. Lenny Kravitz - It Is Time For A Love Revolution
07. Kent - Tillbaka Till Samtiden
08. Satellite - Into The night
09. Abraxas - Centurie
10. U2 - Pop
1. King Crimson - Islands
2. Anna Maria Jopek - ID
3. King Crimson - In the wake of Poseidon
4. Serj Tankian - Elect the day
5. King Crimson - Lizard
6. Led Zeppelin - I
7. King Crimson - In the court of crimson king
8. Fair to Midland - Fables from a Mayfly what i tell you three times is true
9. King Crimson - Starless and bible black
10. King Crimson - Red
2. Anna Maria Jopek - ID
3. King Crimson - In the wake of Poseidon
4. Serj Tankian - Elect the day
5. King Crimson - Lizard
6. Led Zeppelin - I
7. King Crimson - In the court of crimson king
8. Fair to Midland - Fables from a Mayfly what i tell you three times is true
9. King Crimson - Starless and bible black
10. King Crimson - Red
pewnie macie troche racji, musze wrzucic do odtwarzacza jeszcze coś innegoabd3mz pisze:Chciałem poczekać jeszcze na głosy kajmana i zadać podobne pytanie. Co prawda nie śledziłem wszystkich głosowań Martyrki i kajmana (innych zresztą też nie ),ku3a pisze:ja bym tak nie mogl bez przerwy tylko Dire Straits i Metalliki sluchac .
moje plyty wszech czasow by mi wtedy spowszednialy.
Teraz gra u mnie np. Limp Bizkit. Znacie?
A to wszystko dlatego ze muzyka DM odpowiada mi bez względu na to jaki mam nastrój.. jedna płyta mnie uspokaja, inna działa mobilizująco... w ostatnim czasie rozstrzygającym w ważnych sprawach bardzo tego potrzebowałam.
Dzięki kajman za twoje głosy, bo zapomniałem zagłosować.
01. Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
02. Anna Maria Jopek - ID
03. Strachy Na Lachy - Autor
04. Katarzyna Groniec - Przypadki
05. Totentanz - Nieból
06. Stacey Kent - Breakfast On The Morning Tram
07. Dave Gahan - Hourglass
08. Myslovitz - Myslovitz
09. U2 - Pop
10. Żywiołak - demo 2006
i jeszcze jakieś dwie przesłuchałem nieuważnie, ale nie wiem jakie.
Chyba lepiej będzie jak komentarz będę pisał tylko raz. Zainteresowanych zapraszam w niedzielę do przeczytania najnowszego notowania mojej listy przebojów na mycharts.pl
01. Raz, Dwa, Trzy - Młynarski
02. Anna Maria Jopek - ID
03. Strachy Na Lachy - Autor
04. Katarzyna Groniec - Przypadki
05. Totentanz - Nieból
06. Stacey Kent - Breakfast On The Morning Tram
07. Dave Gahan - Hourglass
08. Myslovitz - Myslovitz
09. U2 - Pop
10. Żywiołak - demo 2006
i jeszcze jakieś dwie przesłuchałem nieuważnie, ale nie wiem jakie.
Chyba lepiej będzie jak komentarz będę pisał tylko raz. Zainteresowanych zapraszam w niedzielę do przeczytania najnowszego notowania mojej listy przebojów na mycharts.pl
To jest6 Forumowa lista płyt i chyba ja decyduję, o tym, co jest u mnie na którym miejscu. Islands byłoby u mnie na pierwszym miejscu nawet gdybym jej przez 10 lat nie słuchał. To taka muzyka, która jest we mnie zawsze i nie muszę jej za każdym razem słuchać. I tak robię wyjątek, że od trzeciego miejsca wpuszczam czasami płyty, które nie dorównują tym najlepszym.abd3mz pisze:Chciałem poczekać jeszcze na głosy kajmana i zadać podobne pytanie. Co prawda nie śledziłem wszystkich głosowań Martyrki i kajmana (innych zresztą też nie ), ale jeśli dobrze pamiętam to w większości głosowań (jeśli nie wszystkich) wspomnianej dwójki wystąpiły ich zespoły wszech czasów (w przypadku Martyrki to trochę tak na intuicję, ale zdziwiłbym się gdyby było inaczej ).
Nie wiem dlaczego się unosisz. Pewnie, że to Twoja lista płyt i możesz umieścić na niej co chcesz. Wydaje misie dziwne, że traktujesz to jako top najlepszych płyt, ale to Twoja sprawa.kajman pisze:To jest6 Forumowa lista płyt i chyba ja decyduję, o tym, co jest u mnie na którym miejscu. Islands byłoby u mnie na pierwszym miejscu nawet gdybym jej przez 10 lat nie słuchał.
Pozdrawiam