Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
- jollyroger72
- Posty: 19574
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
1. KREATOR - Gods Of Violence
2. POWERWOLF - The Sacrament Of Sin
3. AEONS OF ASHES - Shutdown
4. JUDICATOR - The Last Emperor
5. MOB RULES - Beast Reborn
6. MONSTROSITY - The Passage Of Existence
7. GUARDIANS OF TIME - Tearing Up The World
8. EBONY WALL - Time
9. PRIMAL FEAR - Apocalypse
10. PARASITE INC. - Dead And Alive
11. OMNIUM GATHERUM - The Burning Cold
12. U.D.O. - Steelfactory
13. RUMAHOY - The Triumph Of Piracy
14. DREAMTALE - Seventhian… Memories Of Time
15. HOUSE OF ATREUS - From The Madness Of Ixion
16. BEHEMOTH - I Loved You At Your Darkest
17. HAMMER KING - Poseidon Will Carry Us Home
18. AMARANTHE - Helix
19. UNLEASHED - The Hunt For White Christ
20. SHYLMAGOGHNAR - Transience
21. DRAGONLORD - Dominion
- dannar
- Posty: 4102
- Rejestracja: pt maja 02, 2014 10:42 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2012
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
1. 5 Vysoke Celo - Wzium (2018)
2. 3 Pablopavo i ludziki - Marginal (2018)
3. 6 The Dumplings - Raj (2018)
4. 3 Oxford Drama - Songs (2018)
5. 6 Joe Bonamassa - Redemption (2018)
6. 5 Wild Nothing - Indigo (2018)
7. 5 Eels - The Decontruction (2018)
8. 4 AURORA - Infections Of A Different Kind Of Step 1 (2018)
9. 5 Kamp! - Dare (2018)
10. 2 Cat Power - Wanderer (2018)
11. 12 Shortparis - ПАСХА (2017)
12. 2 Pawbeats - Out (2018)
13. 4 WEDNESDAY CAMPANELLA - Galapagos (2018)
14. 31 Mount Eerie - Now Only (2018)
15. 1 Kurt Vile - Bottle It In (2018)
16. 1 Cloud Nothings - Last Building Burning (2018)
17. 1 Nosowska - BASTA (2018)
18. 1 Psychocukier - Antypody umysłu (2018)
19. 2 Bovska - Kęsy (2018)
20. 1 Cheap Tobacco - Szum (2018)
2. 3 Pablopavo i ludziki - Marginal (2018)
3. 6 The Dumplings - Raj (2018)
4. 3 Oxford Drama - Songs (2018)
5. 6 Joe Bonamassa - Redemption (2018)
6. 5 Wild Nothing - Indigo (2018)
7. 5 Eels - The Decontruction (2018)
8. 4 AURORA - Infections Of A Different Kind Of Step 1 (2018)
9. 5 Kamp! - Dare (2018)
10. 2 Cat Power - Wanderer (2018)
11. 12 Shortparis - ПАСХА (2017)
12. 2 Pawbeats - Out (2018)
13. 4 WEDNESDAY CAMPANELLA - Galapagos (2018)
14. 31 Mount Eerie - Now Only (2018)
15. 1 Kurt Vile - Bottle It In (2018)
16. 1 Cloud Nothings - Last Building Burning (2018)
17. 1 Nosowska - BASTA (2018)
18. 1 Psychocukier - Antypody umysłu (2018)
19. 2 Bovska - Kęsy (2018)
20. 1 Cheap Tobacco - Szum (2018)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
#605
1. 1 (3) PALACE WINTER, Nowadays (2018)
2. 3 (2) DAWID PODSIADŁO, Małomiasteczkowy (2018)
3. 2 (4) TWENTY ONE PILOTS, Trench (2018)
4. 5 (9) ARCANE ROOTS, Melancholia Hymns (2017)
5. 4 (2) LADY GAGA & BRADLEY COOPER, A Star Is Born Soundtrack (2018)
6. - (1) NOSOWSKA, Basta (2018)
7. - (22) BLOSSOMS, Blossoms (2016)
8. 6 (3) PABLOPAVO I LUDZIKI, Marginal (2018)
9. - (4) KORTEZ, Mini dom (2018)
10. - (1) RICHARD ASHCROFT, Natural Rebel (2018)
1. 1 (3) PALACE WINTER, Nowadays (2018)
2. 3 (2) DAWID PODSIADŁO, Małomiasteczkowy (2018)
3. 2 (4) TWENTY ONE PILOTS, Trench (2018)
4. 5 (9) ARCANE ROOTS, Melancholia Hymns (2017)
5. 4 (2) LADY GAGA & BRADLEY COOPER, A Star Is Born Soundtrack (2018)
6. - (1) NOSOWSKA, Basta (2018)
7. - (22) BLOSSOMS, Blossoms (2016)
8. 6 (3) PABLOPAVO I LUDZIKI, Marginal (2018)
9. - (4) KORTEZ, Mini dom (2018)
10. - (1) RICHARD ASHCROFT, Natural Rebel (2018)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
Lista płyt. Notowanie 1363:
01. 03. 15. 15. Dictator - Daron Malakian and Scars on Broadway
02. 01. 06. 06. 1984 [+24] - Surowa Kara Za Grzechy
03. 02. 06. 06. Firepower - Judas Priest
04. 05. 32. 32. Violence - Editors
05. 04. 10. 10. Broken Things - Bloody Mess
06. 06. 25. 25. Porno Folk - The Novorodkens
07. NN. 01. 01. Ordinary Corrupt Human Love - Deafheaven
08. 07. 70. 70. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica
09. NN. 01. 01. Raise Vibration - Lenny Kravitz
10. 09. 13. 13. Szatan na Kabatach - Arek Jakubik
11. Przemytnik - Administratorr Electro
12. The Sin and the Sentence - Trivium
13. And Justice for None - Five Finger Death Punch
14. Somewhere In Between - The Opposition
15. Acts of Fear and Love - Slaves
16. Anthem of the Peaceful Army - Greta Van Fleet
17. Resistance Is Futile - Manic Street Preachers
18. Czyste szumienie - Pięć Dwa
19. I Loved You at Your Darkest - Behemoth
20. Come Tomorrow - Dave Matthews Band
01. 03. 15. 15. Dictator - Daron Malakian and Scars on Broadway
02. 01. 06. 06. 1984 [+24] - Surowa Kara Za Grzechy
03. 02. 06. 06. Firepower - Judas Priest
04. 05. 32. 32. Violence - Editors
05. 04. 10. 10. Broken Things - Bloody Mess
06. 06. 25. 25. Porno Folk - The Novorodkens
07. NN. 01. 01. Ordinary Corrupt Human Love - Deafheaven
08. 07. 70. 70. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica
09. NN. 01. 01. Raise Vibration - Lenny Kravitz
10. 09. 13. 13. Szatan na Kabatach - Arek Jakubik
11. Przemytnik - Administratorr Electro
12. The Sin and the Sentence - Trivium
13. And Justice for None - Five Finger Death Punch
14. Somewhere In Between - The Opposition
15. Acts of Fear and Love - Slaves
16. Anthem of the Peaceful Army - Greta Van Fleet
17. Resistance Is Futile - Manic Street Preachers
18. Czyste szumienie - Pięć Dwa
19. I Loved You at Your Darkest - Behemoth
20. Come Tomorrow - Dave Matthews Band
- mateusz15
- Posty: 5922
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:08 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2003 roku
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
1. 01.02 Małomiasteczkowy - Dawid Podsiadło (2)
2. 02.06 Raj - The Dumplings (4)
3. 06.02 Basta - Nosowska
4. 03.08 Best Of (1978- 2018) - Bajm
5. 04.04 Wasteland - Riverside
6. 06.21 Maanam - Maanam (5)
7. 07.13 Łóżko - Maanam (1)
8. PP.23 Przewijanie na podglądzie - Król
9. 08.03 Marginal - Pablopavo i Ludziki
10. 10.12 Róża - Maanam (2)
Odchodzi:
9. 04.05 Mini dom - Kortez
2. 02.06 Raj - The Dumplings (4)
3. 06.02 Basta - Nosowska
4. 03.08 Best Of (1978- 2018) - Bajm
5. 04.04 Wasteland - Riverside
6. 06.21 Maanam - Maanam (5)
7. 07.13 Łóżko - Maanam (1)
8. PP.23 Przewijanie na podglądzie - Król
9. 08.03 Marginal - Pablopavo i Ludziki
10. 10.12 Róża - Maanam (2)
Odchodzi:
9. 04.05 Mini dom - Kortez
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
01. 01. 06. WASTELAND - Riverside
02. 02. 03. FADES - Cheer-Accident
03. 03. 07. REDEMPTION - Joe Bonamassa
04. 05. 51. FROM THE FIRES - Greta Van Fleet
05. 06. 02. ANTHEM OF THE PEACEFUL ARMY - Greta Van Fleet
06. 04. 11. RAINIER FOG - Alice In Chains
07. 08. 04. IMMORTAL - Ann Wilson
08. 07. 23. TRIBUTE TO MIRA KUBASIŃSKA - Natalia Sikora
09. 10. 210. DOBRY WIECZÓR - Voo Voo
10. 09. 20. LP1 - Lady Pank
11. 11. 87. 7 - Voo Voo
12. 12. 55. CARRY FIRE - Robert Plant
13. 13. 04. ART OF PERSUASION - The Brew
14. 15. 21. WARHEAD - Kazik & Zdunek Ensemble
15. 17. 66. WIERZĄC W SNY - Bez Jacka
16. NN. 01. CLEAVE - Therapy?
17. NN. 01. I LOVED YOU AT YOUR DARKEST - Behemoth
18. 18. 101. HARDWIRED…TO SELF-DESTRUCT - Metallica
19. 20. 28. EAT THE ELEPHANT - A Perfect Circle
20. 19. 53. PIEŚNI PÓŁ/NOCY - Żywiołak
02. 02. 03. FADES - Cheer-Accident
03. 03. 07. REDEMPTION - Joe Bonamassa
04. 05. 51. FROM THE FIRES - Greta Van Fleet
05. 06. 02. ANTHEM OF THE PEACEFUL ARMY - Greta Van Fleet
06. 04. 11. RAINIER FOG - Alice In Chains
07. 08. 04. IMMORTAL - Ann Wilson
08. 07. 23. TRIBUTE TO MIRA KUBASIŃSKA - Natalia Sikora
09. 10. 210. DOBRY WIECZÓR - Voo Voo
10. 09. 20. LP1 - Lady Pank
11. 11. 87. 7 - Voo Voo
12. 12. 55. CARRY FIRE - Robert Plant
13. 13. 04. ART OF PERSUASION - The Brew
14. 15. 21. WARHEAD - Kazik & Zdunek Ensemble
15. 17. 66. WIERZĄC W SNY - Bez Jacka
16. NN. 01. CLEAVE - Therapy?
17. NN. 01. I LOVED YOU AT YOUR DARKEST - Behemoth
18. 18. 101. HARDWIRED…TO SELF-DESTRUCT - Metallica
19. 20. 28. EAT THE ELEPHANT - A Perfect Circle
20. 19. 53. PIEŚNI PÓŁ/NOCY - Żywiołak
- adameria
- Posty: 11814
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 5:12 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 36/37/38, 1.R.-B.F.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
01. (02.05.05.) Riverside - WASTELAND (2018)
02. (03.03.03.) Nosowska - BASTA (2018)
03. (01.06.06.) Reni Jusis - ĆMA (2018)
04. (06.03.03.) Anna Maria Jopek & Branford Marsalis - ULOTNE (2018)
05. (04.10.10.) Pięć Dwa - CZYSTE SZUMIENIE (2018)
06. (07.04.04.) Kortez - MINI DOM (2018)
07. (09.02.02.) Bukartyk & Sekcja - IDEAŁY (2004)
08. (05.05.05.) Kobong - KOBONG (1995, 2018)
09. (12.02.02.) Dawid Podsiadło - MAŁOMIASTECZKOWY (2018)
10. (08.08.08.) Legenda - NIGDY NIE MÓW NIGDY (2018)
11. (11.18.18.) Florence + The Machine - HIGH AS HOPE (2018)
12. (15.02.02.) Bloody Mess - BROKEN THINGS (2018)
13. (NN.01.01.) Luxtorpeda - LUXLIVE 2 (2018)
14. (13.10.10.) Leski - MIŁOŚĆ. STRONA B (2018)
15. (10.13.30.) Pink Floyd - THE DARK SIDE OF THE MOON (1973)
16. (16.07.07.) Maanam - BALLADY (1993, 2011)
17. (14.20.20.) Kazik + Zdunek Ensemble - WARHEAD (2018)
18. (18.20.20.) Lady Pank - LP1 (2018)
19. (19.11.11.) Mike Shinoda - POST TRAUMATIC (2018)
20. (17.06.31.) Dead Can Dance - ANASTASIS (2012)
02. (03.03.03.) Nosowska - BASTA (2018)
03. (01.06.06.) Reni Jusis - ĆMA (2018)
04. (06.03.03.) Anna Maria Jopek & Branford Marsalis - ULOTNE (2018)
05. (04.10.10.) Pięć Dwa - CZYSTE SZUMIENIE (2018)
06. (07.04.04.) Kortez - MINI DOM (2018)
07. (09.02.02.) Bukartyk & Sekcja - IDEAŁY (2004)
08. (05.05.05.) Kobong - KOBONG (1995, 2018)
09. (12.02.02.) Dawid Podsiadło - MAŁOMIASTECZKOWY (2018)
10. (08.08.08.) Legenda - NIGDY NIE MÓW NIGDY (2018)
11. (11.18.18.) Florence + The Machine - HIGH AS HOPE (2018)
12. (15.02.02.) Bloody Mess - BROKEN THINGS (2018)
13. (NN.01.01.) Luxtorpeda - LUXLIVE 2 (2018)
14. (13.10.10.) Leski - MIŁOŚĆ. STRONA B (2018)
15. (10.13.30.) Pink Floyd - THE DARK SIDE OF THE MOON (1973)
16. (16.07.07.) Maanam - BALLADY (1993, 2011)
17. (14.20.20.) Kazik + Zdunek Ensemble - WARHEAD (2018)
18. (18.20.20.) Lady Pank - LP1 (2018)
19. (19.11.11.) Mike Shinoda - POST TRAUMATIC (2018)
20. (17.06.31.) Dead Can Dance - ANASTASIS (2012)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
1. Whitney Houston - Whitney Houston
2. Różni wykonawcy - Muzyka do filmu "Ostatnia Rodzina"
3. Nosowska - Basta
4. O.N.A. - Modlishka
5. Różni wykonawcy - Marek i Marek
6. O.N.A. - T.R.I.P.
7. Różni wykonawcy - Smooth Jazz Cafe 18
2. Różni wykonawcy - Muzyka do filmu "Ostatnia Rodzina"
3. Nosowska - Basta
4. O.N.A. - Modlishka
5. Różni wykonawcy - Marek i Marek
6. O.N.A. - T.R.I.P.
7. Różni wykonawcy - Smooth Jazz Cafe 18
- Yacy
- Posty: 22006
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
1. BASTA (2018) - Nosowska
2. YOU'LL BE MINE (2018) - Albion
3. WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018) - Lao Che
4. THE BLUE HOUR (2018) - Suede
5. ALBION (1995) - Albion
6. CLUTCHING AT STRAWS (1987) - Marillion
7. MINI DOM (2018) - Kortez
8. ULOTNE (2018) - Anna Maria Jopek & Branford Marsalis
9. FREEFALL (2018) - Hanford Flyover
10. GREAT ESCAPE (2018) - Crippled Black Phoenix
11. UNTIL BETTER TIMES (2017) - Leif De Leeuw Band
12. POSTCARDS FROM THE SEASIDE (2018) - Julia Pietrucha
13. PRZECHODZIEŃ O WSCHODZIE (2017) - Strachy Na Lachy
14. LET'S GO SUNSHINE (2018) - The Kooks
15. ZA WITRAŻEM (2018) - Anamor
16. TRANQUILITY BASE HOTEL & CASINO (2018) - Arctic Monkeys
17. AYA (2018) - Kasia Kowalska
18. FINDING BEAUTY IN CHAOS (2018) - Beauty In Chaos
19. SOUNDS FROM THE PAST (2018) - The Ryszard Kramarski Project
20. RAINIER FOG (2018) - Alice In Chains
2. YOU'LL BE MINE (2018) - Albion
3. WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018) - Lao Che
4. THE BLUE HOUR (2018) - Suede
5. ALBION (1995) - Albion
6. CLUTCHING AT STRAWS (1987) - Marillion
7. MINI DOM (2018) - Kortez
8. ULOTNE (2018) - Anna Maria Jopek & Branford Marsalis
9. FREEFALL (2018) - Hanford Flyover
10. GREAT ESCAPE (2018) - Crippled Black Phoenix
11. UNTIL BETTER TIMES (2017) - Leif De Leeuw Band
12. POSTCARDS FROM THE SEASIDE (2018) - Julia Pietrucha
13. PRZECHODZIEŃ O WSCHODZIE (2017) - Strachy Na Lachy
14. LET'S GO SUNSHINE (2018) - The Kooks
15. ZA WITRAŻEM (2018) - Anamor
16. TRANQUILITY BASE HOTEL & CASINO (2018) - Arctic Monkeys
17. AYA (2018) - Kasia Kowalska
18. FINDING BEAUTY IN CHAOS (2018) - Beauty In Chaos
19. SOUNDS FROM THE PAST (2018) - The Ryszard Kramarski Project
20. RAINIER FOG (2018) - Alice In Chains
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
01. (01) Reni Jusis - Ćma (2018)
02. (02) Lenny Kravitz - Raise Vibration (2018)
03. (04) Nosowska - Basta (2018)
04. (06) Florence and the Machine - High As Hope (2018)
05. (03) The Dumplings - Raj (2018)
06. (08) Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy (2018)
07. (05) Kasia Kowalska - Aya (2018)
08. (07) Kamp! - Dare (2018)
09. (09) Kortez - Mini Dom (2018)
10. (13) Robyn - Honey (2018)
11. (10) Bajm - Best of 1978-2018 (2018)
12. (11) Years & Years - Palo Santo (2018)
13. (16) Agnieszka Chylińska - Pink Punk (2018)
14. (18) Lady Gaga & Bradley Cooper - A Star Is Born Soundtrack (2018)
15. (15) Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino (2018)
16. (12) Interpol - Marauder (2018)
17. (N) Barbra Streisand - Walls (2018)
18. (19) Xxanaxx - Gradient (2018)
19. (20) Lady Pank - LP1 (2018)
20. (N) Andrzej Piaseczny - 25+ (2018)
02. (02) Lenny Kravitz - Raise Vibration (2018)
03. (04) Nosowska - Basta (2018)
04. (06) Florence and the Machine - High As Hope (2018)
05. (03) The Dumplings - Raj (2018)
06. (08) Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy (2018)
07. (05) Kasia Kowalska - Aya (2018)
08. (07) Kamp! - Dare (2018)
09. (09) Kortez - Mini Dom (2018)
10. (13) Robyn - Honey (2018)
11. (10) Bajm - Best of 1978-2018 (2018)
12. (11) Years & Years - Palo Santo (2018)
13. (16) Agnieszka Chylińska - Pink Punk (2018)
14. (18) Lady Gaga & Bradley Cooper - A Star Is Born Soundtrack (2018)
15. (15) Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino (2018)
16. (12) Interpol - Marauder (2018)
17. (N) Barbra Streisand - Walls (2018)
18. (19) Xxanaxx - Gradient (2018)
19. (20) Lady Pank - LP1 (2018)
20. (N) Andrzej Piaseczny - 25+ (2018)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
1 Ann Wilson - Immortal
2 Allegra Levy - Looking at the Moon
3 Biff - Legendy
4 Voo Voo - Dobry wieczór
5 Angelique Kidjo - Remain in light
6 Joe Bonamassa - Redemption
7 Scott Bradlee's Postmodern Jukebox - Blue mirror
8 Alan Harris - The genius of Eddie Jefferson
9 Lady Pank - LP1
10 Florence + The Machine - High as hope
11 Anna Maria Jopek & Branford Marsalis - Ulotne
12 Stare Dobre Małżeństwo - Memorabilia
2 Allegra Levy - Looking at the Moon
3 Biff - Legendy
4 Voo Voo - Dobry wieczór
5 Angelique Kidjo - Remain in light
6 Joe Bonamassa - Redemption
7 Scott Bradlee's Postmodern Jukebox - Blue mirror
8 Alan Harris - The genius of Eddie Jefferson
9 Lady Pank - LP1
10 Florence + The Machine - High as hope
11 Anna Maria Jopek & Branford Marsalis - Ulotne
12 Stare Dobre Małżeństwo - Memorabilia
Ostatnio zmieniony pt lis 02, 2018 10:32 pm przez kajman, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
Notowanie 1195
1 1 Serj Tankian - Elect the Dead
2 2 Daron Malakian and Scars On Broadway - Dictator
3 3 System Of A Down - Toxicity
4 4 System Of A Down - System Of A Down
5 - Nosowska - Basta
6 - Pablopavo i Ludziki - Marginal
7 5 System Of A Down - Steal This Album!
8 6 David Bowie - Legacy (The Very Best of David Bowie)
9 7 David Bowie - The Next Day
10 9 Lenny Kravitz - Raise Vibration
11 8 Interpol - Marauder
12 11 Paul McCartney - Egypt Station
13 10 The Police - Greatest Hits
14 15 Queen - Innuendo
15 - Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy
16 18 Manic Street Preachers - Resistance Is Futile
17 12 Guns N' Roses - Appetite for Destruction
18 13 Sting - Fields of Gold: The Best of Sting 1984-1994
19 14 Peter Gabriel - So
20 16 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel + Casino
1 1 Serj Tankian - Elect the Dead
2 2 Daron Malakian and Scars On Broadway - Dictator
3 3 System Of A Down - Toxicity
4 4 System Of A Down - System Of A Down
5 - Nosowska - Basta
6 - Pablopavo i Ludziki - Marginal
7 5 System Of A Down - Steal This Album!
8 6 David Bowie - Legacy (The Very Best of David Bowie)
9 7 David Bowie - The Next Day
10 9 Lenny Kravitz - Raise Vibration
11 8 Interpol - Marauder
12 11 Paul McCartney - Egypt Station
13 10 The Police - Greatest Hits
14 15 Queen - Innuendo
15 - Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy
16 18 Manic Street Preachers - Resistance Is Futile
17 12 Guns N' Roses - Appetite for Destruction
18 13 Sting - Fields of Gold: The Best of Sting 1984-1994
19 14 Peter Gabriel - So
20 16 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel + Casino
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
Poprosiłbym jeszcze o 15 minut, bo muszę przesłuchać jeszcze trzy utwory z pewnej płyty i wtedy edytowałbym post.
Dzięki!
Dzięki!
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
koniec głosowania
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
miejsce, poprzednio, liczba tygodni w TOP 10, artysta — płyta, punkty, (głosy)
1 1 3 Nosowska — Basta 128 (17 6 3 2 3 1 3 5)
2 2 2 Dawid Podsiadło — Małomiasteczkowy 72 (2 1 9 6 15)
3 7 3 Pablopavo i Ludziki — Marginal 59 (2 8 9 6)
4 3 5 Riverside — Wasteland 56 (5 1 1)
5 8 5 Kortez — Mini dom 53 (9 6 7 9)
6 4 6 The Dumplings — Raj 53 (3 2 5)
7 6 6 Joe Bonamassa — Redemption 49 (5 3 6)
8 10 3 Lenny Kravitz — Raise Vibration 42 (9 2 10)
9 9 3 Anna Maria Jopek & Branford Marsalis — Ulotne 40 (4 8 11)
10 13 12 Daron Malakian and Scars on Broadway — Dictator 39 (1 2)
11 12 Florence + The Machine — High as Hope 38 (11 4 10)
12 11 Reni Jusis — Ćma 38 (3 1)
13 14 Ann Wilson — Immortal 34 (7 1)
14 16 Voo Voo — Dobry wieczór 29 (9 4)
15 5 Lady Pank i goście — LP1 28 (10 18 19 9)
16 15 Bajm — Best of 1978-2018 27 (4 11)
17 20 Bloody Mess — Broken Things 25 (5 12)
18 18 Kamp! — Dare 25 (9 8)
19 24 Lady Gaga & Bradley Cooper — A Star Is Born Soundtrack 23 (5 14)
20 — Greta Van Fleet — Anthem of the Peaceful Army 21 (16 5)
21 25 Kreator — Gods of Violence 20 (1)
21 25 Palace Winter — Nowadays 20 (1)
21 25 Serj Tankian — Elect the Dead 20 (1)
21 — Vysoké Čelo — Wzium! 20 (1)
21 — Whitney Houston — Whitney Houston 20 (1)
Głosowało 12 osób.
miejsce, poprzednio, liczba tygodni w TOP 10, artysta — płyta, punkty, (głosy)
1 1 3 Nosowska — Basta 128 (17 6 3 2 3 1 3 5)
2 2 2 Dawid Podsiadło — Małomiasteczkowy 72 (2 1 9 6 15)
3 7 3 Pablopavo i Ludziki — Marginal 59 (2 8 9 6)
4 3 5 Riverside — Wasteland 56 (5 1 1)
5 8 5 Kortez — Mini dom 53 (9 6 7 9)
6 4 6 The Dumplings — Raj 53 (3 2 5)
7 6 6 Joe Bonamassa — Redemption 49 (5 3 6)
8 10 3 Lenny Kravitz — Raise Vibration 42 (9 2 10)
9 9 3 Anna Maria Jopek & Branford Marsalis — Ulotne 40 (4 8 11)
10 13 12 Daron Malakian and Scars on Broadway — Dictator 39 (1 2)
11 12 Florence + The Machine — High as Hope 38 (11 4 10)
12 11 Reni Jusis — Ćma 38 (3 1)
13 14 Ann Wilson — Immortal 34 (7 1)
14 16 Voo Voo — Dobry wieczór 29 (9 4)
15 5 Lady Pank i goście — LP1 28 (10 18 19 9)
16 15 Bajm — Best of 1978-2018 27 (4 11)
17 20 Bloody Mess — Broken Things 25 (5 12)
18 18 Kamp! — Dare 25 (9 8)
19 24 Lady Gaga & Bradley Cooper — A Star Is Born Soundtrack 23 (5 14)
20 — Greta Van Fleet — Anthem of the Peaceful Army 21 (16 5)
21 25 Kreator — Gods of Violence 20 (1)
21 25 Palace Winter — Nowadays 20 (1)
21 25 Serj Tankian — Elect the Dead 20 (1)
21 — Vysoké Čelo — Wzium! 20 (1)
21 — Whitney Houston — Whitney Houston 20 (1)
Głosowało 12 osób.
- jollyroger72
- Posty: 19574
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 573 (02.11.2018)
Zawszeć lepsze rozwiązanie niż gdyby na szczycie miał być Podsiadło. To dopiero byłaby załamka.