Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
#578
1. - (1) A PERFECT CIRCLE, Eat The Elephant (2018)
2. - (1) ELTON JOHN, Captain Fantastic And The Brown Dirt Cowboy (1975)
3. 1 (2) VARIOUS ARTISTS, Revamp: Reimagining the Songs of Elton John & Bernie Taupin (2018)
4. 4 (2) KYLIE MINOGUE, Golden (2018)
5. 9 (9) ELTON JOHN, Madman Across The Water (1971)
6. 6 (9) NOTHING BUT THIEVES, Broken Machine (2017)
7. - (5) EDITORS, Violence (2018)
8. - (26) 周杰伦 (JAY CHOU), 周杰伦的床边故事 (Zhou Jielun De Chuangbian Gushi - Jay Chou's Bedtime Stories) (2016)
9. 10 (11) FRANZ FERDINAND, Always Ascending (2018)
10. 2 (3) JOHN WILLIAMS, Seven Years In Tibet (Original Motion Picture Soundtrack) (1997)
1. - (1) A PERFECT CIRCLE, Eat The Elephant (2018)
2. - (1) ELTON JOHN, Captain Fantastic And The Brown Dirt Cowboy (1975)
3. 1 (2) VARIOUS ARTISTS, Revamp: Reimagining the Songs of Elton John & Bernie Taupin (2018)
4. 4 (2) KYLIE MINOGUE, Golden (2018)
5. 9 (9) ELTON JOHN, Madman Across The Water (1971)
6. 6 (9) NOTHING BUT THIEVES, Broken Machine (2017)
7. - (5) EDITORS, Violence (2018)
8. - (26) 周杰伦 (JAY CHOU), 周杰伦的床边故事 (Zhou Jielun De Chuangbian Gushi - Jay Chou's Bedtime Stories) (2016)
9. 10 (11) FRANZ FERDINAND, Always Ascending (2018)
10. 2 (3) JOHN WILLIAMS, Seven Years In Tibet (Original Motion Picture Soundtrack) (1997)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
Lista płyt. Notowanie 1336:
01. 02. 05. 05. Violence - Editors
02. 01. 13. 13. Niestety nie da się olać systemu - Poradnia G
03. 04. 43. 43. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica
04. 05. 07. 07. Man of the Woods - Justin Timberlake
05. NN. 01. 01. Always Ascending - Franz Ferdinand
06. 08. 03. 03. The Sin and the Sentence - Trivium
07. 06. 05. 05. Wiedza o społeczeństwie - Lao Che
08. 03. 16. 16. Songs Of Experience - U2
09. NN. 01. 01. Boarding House Reach - Jack White
10. 09. 24. 24. Przechodzień o wschodzie - Strachy na Lachy
11. Miód i dym - Anita Lipnicka & The Hats
12. Resistance Is Futile - Manic Street Preachers
13. In Your Own Sweet Time - The Fratellis
14. Mój dom - Kortez
15. Pozdro dla kumatych - Zenek
16. Firepower - Judas Priest
17. Odgrzewane kotlety - Kabanos
18. Snow - Angus & Julia Stone
19. From The Fires - Greta Van Fleet
20. Na jedno kopyto - Zenek
01. 02. 05. 05. Violence - Editors
02. 01. 13. 13. Niestety nie da się olać systemu - Poradnia G
03. 04. 43. 43. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica
04. 05. 07. 07. Man of the Woods - Justin Timberlake
05. NN. 01. 01. Always Ascending - Franz Ferdinand
06. 08. 03. 03. The Sin and the Sentence - Trivium
07. 06. 05. 05. Wiedza o społeczeństwie - Lao Che
08. 03. 16. 16. Songs Of Experience - U2
09. NN. 01. 01. Boarding House Reach - Jack White
10. 09. 24. 24. Przechodzień o wschodzie - Strachy na Lachy
11. Miód i dym - Anita Lipnicka & The Hats
12. Resistance Is Futile - Manic Street Preachers
13. In Your Own Sweet Time - The Fratellis
14. Mój dom - Kortez
15. Pozdro dla kumatych - Zenek
16. Firepower - Judas Priest
17. Odgrzewane kotlety - Kabanos
18. Snow - Angus & Julia Stone
19. From The Fires - Greta Van Fleet
20. Na jedno kopyto - Zenek
- jollyroger72
- Posty: 19577
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
1. KREATOR - Gods Of Violence
2. KALMAH - Palo
3. NECROPHOBIC - Mark Of The Necrogram
4. JUDAS PRIEST - Firepower
5. METALITE - Heroes In Time
6. VISIGOTH - Conqueror’s Oath
7. FROZEN CROWN - The Fallen King
8. VADER - Dark Age
9. BEAST IN BLACK - Berserker
10. LEAVE’S EYES - Sign Of The Dragonhead
11. ERASERHEAD - Holdout
12. SCARLET ECHO DECOY - Plaga
13. SPOIL ENGINE - Stormsleeper
14. BLOODED HOURGLASS - Heal
15. RUNNING WILD - Death Or Glory (deluxe expanded edition)
16. BLEEDING GODS - Dodekathlon
17. BURNING WITCHES - Burning Witches
18. REXORIA - Queen Of Light
19. ACCUSER - The Mastery
20. BOREALIS - The Offering
21. W.A.S.P. - Re-Idolized (The Soundtrack To The Crimson Idol)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
01. 01. 39. WIERZĄC W SNY - Bez Jacka
02. 02. 07. ANHEDONIA - Illusion
03. 03. 07. POSTCARDS FROM THE SEASIDE - Julia Pietrucha
04. 04. 19. FROM SILENCE TO SOMEWHERE - Wobbler
05. 05. 10. WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - Lao Che
06. 08. 60. 7 - Voo Voo
07. 07. 24. FROM THE FIRES - Greta Van Fleet
08. 13. 02. NIE MÓW NIKOMU - Blade Loki
09. 06. 04. ODGRZEWANE KOTLETY - Kabanos
10. 09. 26. PIEŚNI PÓŁ/NOCY - Żywiołak
11. 10. 74. HARDWIRED…TO SELF-DESTRUCT - Metallica
12. 11. 183. DOBRY WIECZÓR - Voo Voo
13. 12. 03. SON - Obiymy Doschu
14. 14. 05. BOARDING HOUSE REACH - Jack White
15. 15. 28. CARRY FIRE – Robert Plant
16. NN. 01. EAT THE ELEPHANT - A Perfect Circle
17. 17. 32. BCCIV - Black Country Communion
18. 20. 39. TO THE BONE - Steven Wilson
19. 18. 14. BLACK COFFEE - Beth Hart & Joe Bonamassa
20. 19. 53. O ZGUBNYM WPŁYWIE WYŻSZYCH UCZUĆ - Piotr Bukartyk
02. 02. 07. ANHEDONIA - Illusion
03. 03. 07. POSTCARDS FROM THE SEASIDE - Julia Pietrucha
04. 04. 19. FROM SILENCE TO SOMEWHERE - Wobbler
05. 05. 10. WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - Lao Che
06. 08. 60. 7 - Voo Voo
07. 07. 24. FROM THE FIRES - Greta Van Fleet
08. 13. 02. NIE MÓW NIKOMU - Blade Loki
09. 06. 04. ODGRZEWANE KOTLETY - Kabanos
10. 09. 26. PIEŚNI PÓŁ/NOCY - Żywiołak
11. 10. 74. HARDWIRED…TO SELF-DESTRUCT - Metallica
12. 11. 183. DOBRY WIECZÓR - Voo Voo
13. 12. 03. SON - Obiymy Doschu
14. 14. 05. BOARDING HOUSE REACH - Jack White
15. 15. 28. CARRY FIRE – Robert Plant
16. NN. 01. EAT THE ELEPHANT - A Perfect Circle
17. 17. 32. BCCIV - Black Country Communion
18. 20. 39. TO THE BONE - Steven Wilson
19. 18. 14. BLACK COFFEE - Beth Hart & Joe Bonamassa
20. 19. 53. O ZGUBNYM WPŁYWIE WYŻSZYCH UCZUĆ - Piotr Bukartyk
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
1 Judyta Pisarczyk - Koncert w Trójce
2 Beata Przybytek - Today girls don't cry
3 Mateusz Pospieszalski Quintet - Tralala
4 Bubble Bones - The howl
5 Blade Loki - Nie mów nikomu
6 Lady Moustache - Augmented me
7 Voo Voo - 7
8 Stare Dobre Małżeństwo - Memorabilia
9 Grażyna Auguścik & Andrzej Jagodziński Trio - Szeptem
10 Piotr Bukartyk - Ja, wolny człowiek
11 Voo Voo - Dobry wieczór
12 Bez Jacka - Wierząc w sny
13 Jay Sewall - Payin' my dues: 50 years of blues
14 Damia Olivella - Anima blues
15 Haydamaky & Andrzej Stasiuk - Mickiewicz-Stasiuk-Haydamaky
16 David Cross - Another day
17 Greta Van Fleet - From the fires
18 Maja Kleszcz i Kwartet Prowincjonalny - Dudzie-Graczowi
19 Johnny Tucker - Seven day blues
20 Wobbler - From silence to somewhere
21 Miss Freddye - Lady of the blues
2 Beata Przybytek - Today girls don't cry
3 Mateusz Pospieszalski Quintet - Tralala
4 Bubble Bones - The howl
5 Blade Loki - Nie mów nikomu
6 Lady Moustache - Augmented me
7 Voo Voo - 7
8 Stare Dobre Małżeństwo - Memorabilia
9 Grażyna Auguścik & Andrzej Jagodziński Trio - Szeptem
10 Piotr Bukartyk - Ja, wolny człowiek
11 Voo Voo - Dobry wieczór
12 Bez Jacka - Wierząc w sny
13 Jay Sewall - Payin' my dues: 50 years of blues
14 Damia Olivella - Anima blues
15 Haydamaky & Andrzej Stasiuk - Mickiewicz-Stasiuk-Haydamaky
16 David Cross - Another day
17 Greta Van Fleet - From the fires
18 Maja Kleszcz i Kwartet Prowincjonalny - Dudzie-Graczowi
19 Johnny Tucker - Seven day blues
20 Wobbler - From silence to somewhere
21 Miss Freddye - Lady of the blues
- Yacy
- Posty: 22016
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
01 . 01 . 08 . POSTCARDS FROM THE SEASIDE (2018) - Julia Pietrucha
02 . 02 . 10 . WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018) - Lao Che
03 . 03 . 30 . PRZECHODZIEŃ O WSCHODZIE (2017) - Strachy Na Lachy
04 . 05 . 05 . BOARDING HOUSE REACH (2018) - Jack White
05 . 04 . 16 . UNTIL BETTER TIMES (2017) - Leif De Leeuw Band
06 . 06 . 04 . SWANS AND LIONS (2018) - Cochise
07 . 07 . 06 . LO MOON (2018) - Lo Moon
08 . 08 . 25 . I KNOW I DREAM: THE ORCHESTRAL SESSIONS (2017) - Stacey Kent
09 . 09 . 06 . ACH! (2018) - Katarzyna Groniec
10 . 14 . 22 . FROM SILENCE TO SOMEWHERE (2017) - Wobbler
11 . 11 . 23 . MIÓD I DYM (2017) - Anita Lipnicka & The Hats
12 . 17 . 18 . THE HORSE AND OTHER WEIRD TALES (2017) - Jess And The Ancient Ones
13 . 10 . 10 . HANNAH WICKLUND & THE STEPPIN STONES (2018) - Hannah Wicklund & The Steppin Stones
14 . 13 . 58 . SPIRIT (2017) - Depeche Mode
15 . 15 . 05 . HESITATION (2018) - Noibla
16 . 12 . 03 . TUBE ALLOYS (2018) - Bla Lotus
17 . 18 . 75 . HARDWIRED… TO SELF-DESTRUCT (2016) - Metallica
18 . 16 . 04 . BLACK CROW CALLIN' (2017) - Polly O'Keary and the Rhythm Method
19 . 19 . 04 . ACID CREAM (2018) - Killer Boogie
20 . 20 . 03 . IN TRANSIT (2018) - The Amazing
02 . 02 . 10 . WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018) - Lao Che
03 . 03 . 30 . PRZECHODZIEŃ O WSCHODZIE (2017) - Strachy Na Lachy
04 . 05 . 05 . BOARDING HOUSE REACH (2018) - Jack White
05 . 04 . 16 . UNTIL BETTER TIMES (2017) - Leif De Leeuw Band
06 . 06 . 04 . SWANS AND LIONS (2018) - Cochise
07 . 07 . 06 . LO MOON (2018) - Lo Moon
08 . 08 . 25 . I KNOW I DREAM: THE ORCHESTRAL SESSIONS (2017) - Stacey Kent
09 . 09 . 06 . ACH! (2018) - Katarzyna Groniec
10 . 14 . 22 . FROM SILENCE TO SOMEWHERE (2017) - Wobbler
11 . 11 . 23 . MIÓD I DYM (2017) - Anita Lipnicka & The Hats
12 . 17 . 18 . THE HORSE AND OTHER WEIRD TALES (2017) - Jess And The Ancient Ones
13 . 10 . 10 . HANNAH WICKLUND & THE STEPPIN STONES (2018) - Hannah Wicklund & The Steppin Stones
14 . 13 . 58 . SPIRIT (2017) - Depeche Mode
15 . 15 . 05 . HESITATION (2018) - Noibla
16 . 12 . 03 . TUBE ALLOYS (2018) - Bla Lotus
17 . 18 . 75 . HARDWIRED… TO SELF-DESTRUCT (2016) - Metallica
18 . 16 . 04 . BLACK CROW CALLIN' (2017) - Polly O'Keary and the Rhythm Method
19 . 19 . 04 . ACID CREAM (2018) - Killer Boogie
20 . 20 . 03 . IN TRANSIT (2018) - The Amazing
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
Notowanie 1170
1 1 Franz Ferdinand - Always Ascending
2 3 Editors - Violence
3 2 Fisz Emade Tworzywo - Numer 1
4 7 a-ha - Time and Again: The Ultimate a-ha
5 12 Kaliber 44 - Księga tajemnicza. Prolog
6 9 Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside
7 6 Simple Minds - Walk Between Worlds
8 4 Phil Collins - ...Hits
9 5 Genesis - Turn It On Again: The Hits
10 8 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie
11 15 Kaliber 44 - W 63 minuty dookoła świata
12 10 David Byrne - American Utopia
13 11 Barbara Wrońska - Dom z ognia
14 13 O.S.T.R. - W drodze po szczęście
15 14 Hans Zimmer - Dunkirk: Original Motion Picture Soundtrack
16 - Manic Street Preachers - Resistance Is Futile
17 19 Kaliber 44 - 3:44
18 16 The Cranberries - Stars: The Best of 1992-2002
19 17 The War On Drugs - A Deeper Understanding
20 18 St. Vincent - Masseducation
1 1 Franz Ferdinand - Always Ascending
2 3 Editors - Violence
3 2 Fisz Emade Tworzywo - Numer 1
4 7 a-ha - Time and Again: The Ultimate a-ha
5 12 Kaliber 44 - Księga tajemnicza. Prolog
6 9 Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside
7 6 Simple Minds - Walk Between Worlds
8 4 Phil Collins - ...Hits
9 5 Genesis - Turn It On Again: The Hits
10 8 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie
11 15 Kaliber 44 - W 63 minuty dookoła świata
12 10 David Byrne - American Utopia
13 11 Barbara Wrońska - Dom z ognia
14 13 O.S.T.R. - W drodze po szczęście
15 14 Hans Zimmer - Dunkirk: Original Motion Picture Soundtrack
16 - Manic Street Preachers - Resistance Is Futile
17 19 Kaliber 44 - 3:44
18 16 The Cranberries - Stars: The Best of 1992-2002
19 17 The War On Drugs - A Deeper Understanding
20 18 St. Vincent - Masseducation
- adameria
- Posty: 11816
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 5:12 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 36/37/38, 1.R.-B.F.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
01. (01.03.03.) Jack White - BOARDING HOUSE REACH (2018)
02. (04.02.02.) Dikanda - DEVLA DEVLA (2017)
03. (02.08.08.) Moby - EVERYTHING WAS BEAUTIFUL, AND NOTHING HURT (2018)
04. (05.02.02.) 2Tm2,3 - SŁOWO (2018)
05. (03.07.07.) Kuba Badach - OLDSCHOOL (2017)
06. (07.03.03.) TSA - HEAVY METAL WORLD (1984)
07. (06.27.27.) ANN - FRAGMENTY (2017)
08. (08.10.10.) Lao Che - WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018)
09. (09.11.11.) Anita Lipnicka & The Hats - MIÓD I DYM (2017)
10. (12.15.15.) The Cranberries - SOMETHING ELSE (2017)
11. (13.09.09.) U2 - SONGS OF EXPERIENCE (2017)
12. (11.08.08.) Mietek Szcześniak - NIERÓWNI (2016)
13. (15.25.25.) Mikromusic - TAK MI SIĘ NIE CHCE (2017)
14. (10.06.06.) Lo Moon - LO MOON (2018)
15. (NN.01.01.) TSA - LIVE (1982)
16. (14.06.06.) Jan Bo - MIYA (2010)
17. (16.16.16.) Lidia Pospieszalska - PODRÓŻE NA CHMURZE (2017)
18. (18.12.16.) Depeche Mode - ULTRA (1997)
19. (19.32.32.) Foo Fighters - CONCRETE AND GOLD (2017)
20. (17.07.07.) WM Project - FROM A FAMILIAR PLACE (2017)
02. (04.02.02.) Dikanda - DEVLA DEVLA (2017)
03. (02.08.08.) Moby - EVERYTHING WAS BEAUTIFUL, AND NOTHING HURT (2018)
04. (05.02.02.) 2Tm2,3 - SŁOWO (2018)
05. (03.07.07.) Kuba Badach - OLDSCHOOL (2017)
06. (07.03.03.) TSA - HEAVY METAL WORLD (1984)
07. (06.27.27.) ANN - FRAGMENTY (2017)
08. (08.10.10.) Lao Che - WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018)
09. (09.11.11.) Anita Lipnicka & The Hats - MIÓD I DYM (2017)
10. (12.15.15.) The Cranberries - SOMETHING ELSE (2017)
11. (13.09.09.) U2 - SONGS OF EXPERIENCE (2017)
12. (11.08.08.) Mietek Szcześniak - NIERÓWNI (2016)
13. (15.25.25.) Mikromusic - TAK MI SIĘ NIE CHCE (2017)
14. (10.06.06.) Lo Moon - LO MOON (2018)
15. (NN.01.01.) TSA - LIVE (1982)
16. (14.06.06.) Jan Bo - MIYA (2010)
17. (16.16.16.) Lidia Pospieszalska - PODRÓŻE NA CHMURZE (2017)
18. (18.12.16.) Depeche Mode - ULTRA (1997)
19. (19.32.32.) Foo Fighters - CONCRETE AND GOLD (2017)
20. (17.07.07.) WM Project - FROM A FAMILIAR PLACE (2017)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
01. (01) Editors - Violence (2018)
02. (02) Jack White - Boarding House Reach (2018)
03. (03) Justin Timberlake - Man of the Woods (2018)
04. (07) Lisa Stansfield - Deeper (2018)
05. (04) Franz Ferdinand - Always Ascending (2018)
06. (05) Król - Przewijanie na Podglądzie (2018)
07. (06) Chainsmokers - Memories... Do Not Open (2017)
08. (08) Natalia Nykiel - Discordia (2017)
09. (11) Lara Fabian - Camouflage (2017)
10. (09) MGMT - Little Dark Age (2018)
11. (10) Gus Gus - Lies Are More Flexible (2018)
12. (15) Fall Out Boy - Mania (2018)
13. (20) Kylie Minogue - Golden (2018)
14. (12) Mikromusic - Tak Mi Się Nie Chce (2017)
15. (13) Natalia Kukulska - Halo Tu Ziemia (2017)
16. (N) Bokka - Life On Planet B (2018)
17. (16) Kortez - Mój Dom (2017)
18. (18) The Weeknd - My Dear Melancholy (2018)
19. (N) Varius Manx - Ent (2018)
20. (N) Manic Street Preachers - Resistance Is Futile (2018)
02. (02) Jack White - Boarding House Reach (2018)
03. (03) Justin Timberlake - Man of the Woods (2018)
04. (07) Lisa Stansfield - Deeper (2018)
05. (04) Franz Ferdinand - Always Ascending (2018)
06. (05) Król - Przewijanie na Podglądzie (2018)
07. (06) Chainsmokers - Memories... Do Not Open (2017)
08. (08) Natalia Nykiel - Discordia (2017)
09. (11) Lara Fabian - Camouflage (2017)
10. (09) MGMT - Little Dark Age (2018)
11. (10) Gus Gus - Lies Are More Flexible (2018)
12. (15) Fall Out Boy - Mania (2018)
13. (20) Kylie Minogue - Golden (2018)
14. (12) Mikromusic - Tak Mi Się Nie Chce (2017)
15. (13) Natalia Kukulska - Halo Tu Ziemia (2017)
16. (N) Bokka - Life On Planet B (2018)
17. (16) Kortez - Mój Dom (2017)
18. (18) The Weeknd - My Dear Melancholy (2018)
19. (N) Varius Manx - Ent (2018)
20. (N) Manic Street Preachers - Resistance Is Futile (2018)
- mateusz15
- Posty: 5922
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:08 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2003 roku
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
Notowanie 393 (22.04.2018)
1. 01.02 0,25 mg - Taconafide
2. 02.02 Soma 0,5 mg - Taconafide
3. 03.05 Make Way For Love - Marlon Williams (1)
4. 04.12 Ruins - First Aid Kit (2)
5. 05.14 Discordia - Natalia Nykiel (3)
6. 06.07 Postcards From The Seaside - Julia Pietrucha (2)
7. 07.05 Przewijanie na podglądzie - Król
8. 09.05 Boarding House Reach - Jack White
9. 08.02 Złota Kolekcja (Best Of) - Zbigniew Wodecki
10. 10.10 Dom z ognia - Barbara Wrońska (2)
1. 01.02 0,25 mg - Taconafide
2. 02.02 Soma 0,5 mg - Taconafide
3. 03.05 Make Way For Love - Marlon Williams (1)
4. 04.12 Ruins - First Aid Kit (2)
5. 05.14 Discordia - Natalia Nykiel (3)
6. 06.07 Postcards From The Seaside - Julia Pietrucha (2)
7. 07.05 Przewijanie na podglądzie - Król
8. 09.05 Boarding House Reach - Jack White
9. 08.02 Złota Kolekcja (Best Of) - Zbigniew Wodecki
10. 10.10 Dom z ognia - Barbara Wrońska (2)
- Sundrajta
- Posty: 6549
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 8:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1990 (z Big przerwą)
- Lokalizacja: powiat siemiatycki
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
Ostatni zestaw przesłuchiwanych płyt zdeterminowany był Rankingiem Płytowym (na forum MyCharts) i stąd może brak nowości, bo już czasu brakło na zaznajomienie się z jakimikolwiek świeżynkami.
I właśnie z tego powodu debiut, a dokładnie powrót po roku nieobecności i to od razu na sam szczyt zanotowała świetna bluesowa energetyczna płyta. Gdyby kajman jej tam nie zgłosił, przepadła by w mrokach przeszłości (a pamiętam, że wtedy przed rokiem miałem dać jej kolejną szansę. Tylko potem były inne zajęcia i tak poszło!)...
Myślę, że podobnie zdarza się nam nie rzadko (a może i na szczęście nie często) że w życiu, spotykamy kogoś lub przyglądamy się czemuś, a przez dziwny zbieg okoliczności i panujący wokół chaos potrafimy przegapić naprawdę ważne osoby lub choćby tylko wydarzenia.
Drugą ciekawostką jest tak krótki wcześniej staż albumu Bukartyka, bowiem byłem przekonany, że poprzednim razem gościł on na mojej liście dużo więcej razy!
Największy awans odnotował NbT (dzięki kolejnemu przesłuchaniu dzisiaj) bo aż +13! Jeszcze sporym awansem może poszczycić się Natalia (zapewne dzięki dodaniu kolejnego singla na LP3) i choć dużo gorszy, wynik +6 nie jest wszak słabym osiągnięciem.
Spore spadki odnotowali: Radiohead -8, SnL -7, Hajdamaky ze Stasiukiem (i Mickiewiczem) -5, zaś tryumfatorzy z poprzedniej edycji JG&tHE nie wytrzymali presji dużo nowszych nagrań i wraz z Anitą i Kapeluszami (także po najnowszym odsłuchu, który jednak wypadł słabiej niż prawie pół roku temu) obniżyli swe loty o 5 miejsc!
#074
01. [p 04] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin’ / 2017
02. [↑ 02] Illusion – Anhedonia / 2018
03. [↑ 14] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017
04. [↓ 10] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017
05. [↑ 14] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017
06. [↓ 02] Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble – Officium Novum / 2010
07. [↑ 03] Tarja Turunen – the Shadow Self / 2016
----------------------------------------------------------------
08. [↑ 14] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017
09. [p 06] Piotr Bukartyk – o Zgubnym Wpływie Wyższych Uczuć / 2017
10. [↓ 10] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i Dym / 2017
11. [↓ 12] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017
12. [↓ 05] Hajdamaky oraz Andrzej Stasiuk – Mickiewicz / 2018
13. [↓ 05] Lao Che – Wiedza o Społeczeństwie / 2018
14. [↓ 02] Tarja Turunen – My Winter Storm / 2007
----------------------------------------------------------------
15. [↓ 10] Radiohead – a Moon Shaped Pool / 2016
16. [= 16] LemON – Tu / 2017
17. [↓ 09] Prophets of Rage – Prophets of Rage / 2017
18. [↓ 02] Jan Garbarek, Egberto Gismonti, Charlie Haden – Magico ^ Carta de Amor / 2012
19. [↑ 10] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017
20. [↓ 02] Łydka Grubasa – O-dur C-ból / 2017
21. [↓ 02] Tarja Turunen – what Lies Beneath / 2010
I właśnie z tego powodu debiut, a dokładnie powrót po roku nieobecności i to od razu na sam szczyt zanotowała świetna bluesowa energetyczna płyta. Gdyby kajman jej tam nie zgłosił, przepadła by w mrokach przeszłości (a pamiętam, że wtedy przed rokiem miałem dać jej kolejną szansę. Tylko potem były inne zajęcia i tak poszło!)...
Myślę, że podobnie zdarza się nam nie rzadko (a może i na szczęście nie często) że w życiu, spotykamy kogoś lub przyglądamy się czemuś, a przez dziwny zbieg okoliczności i panujący wokół chaos potrafimy przegapić naprawdę ważne osoby lub choćby tylko wydarzenia.
Drugą ciekawostką jest tak krótki wcześniej staż albumu Bukartyka, bowiem byłem przekonany, że poprzednim razem gościł on na mojej liście dużo więcej razy!
Największy awans odnotował NbT (dzięki kolejnemu przesłuchaniu dzisiaj) bo aż +13! Jeszcze sporym awansem może poszczycić się Natalia (zapewne dzięki dodaniu kolejnego singla na LP3) i choć dużo gorszy, wynik +6 nie jest wszak słabym osiągnięciem.
Spore spadki odnotowali: Radiohead -8, SnL -7, Hajdamaky ze Stasiukiem (i Mickiewiczem) -5, zaś tryumfatorzy z poprzedniej edycji JG&tHE nie wytrzymali presji dużo nowszych nagrań i wraz z Anitą i Kapeluszami (także po najnowszym odsłuchu, który jednak wypadł słabiej niż prawie pół roku temu) obniżyli swe loty o 5 miejsc!
#074
01. [p 04] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin’ / 2017
02. [↑ 02] Illusion – Anhedonia / 2018
03. [↑ 14] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017
04. [↓ 10] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017
05. [↑ 14] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017
06. [↓ 02] Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble – Officium Novum / 2010
07. [↑ 03] Tarja Turunen – the Shadow Self / 2016
----------------------------------------------------------------
08. [↑ 14] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017
09. [p 06] Piotr Bukartyk – o Zgubnym Wpływie Wyższych Uczuć / 2017
10. [↓ 10] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i Dym / 2017
11. [↓ 12] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017
12. [↓ 05] Hajdamaky oraz Andrzej Stasiuk – Mickiewicz / 2018
13. [↓ 05] Lao Che – Wiedza o Społeczeństwie / 2018
14. [↓ 02] Tarja Turunen – My Winter Storm / 2007
----------------------------------------------------------------
15. [↓ 10] Radiohead – a Moon Shaped Pool / 2016
16. [= 16] LemON – Tu / 2017
17. [↓ 09] Prophets of Rage – Prophets of Rage / 2017
18. [↓ 02] Jan Garbarek, Egberto Gismonti, Charlie Haden – Magico ^ Carta de Amor / 2012
19. [↑ 10] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017
20. [↓ 02] Łydka Grubasa – O-dur C-ból / 2017
21. [↓ 02] Tarja Turunen – what Lies Beneath / 2010
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
1. Depeche Mode - Violator
2. Whitney Houston - Whitney Houston
3. Jaromir Nohavica - Poruba
4. Whitney Houston - Whitney
5. Depeche Mode - Spirit
6. Depeche Mode - Exciter
2. Whitney Houston - Whitney Houston
3. Jaromir Nohavica - Poruba
4. Whitney Houston - Whitney
5. Depeche Mode - Spirit
6. Depeche Mode - Exciter
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
koniec głosowania
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
Forumowa lista płyt, notowanie 546 (27.04.2018)
miejsce, poprzednio, liczba tygodni w TOP 10, artysta — płyta, punkty, (głosy)
1 1 5 Jack White — Boarding House Reach 88 (9 14 4 1 2 8)
2 2 10 Lao Che — Wiedza o społeczeństwie 81 (7 5 2 10 8 13)
3 5 7 Editors — Violence 73 (7 1 2 1)
4 3 7 Julia Pietrucha — Postcards from the Seaside 68 (3 1 6 6)
5 4 10 Franz Ferdinand — Always Ascending 64 (9 5 1 5)
6 6 21 Anita Lipnicka & The Hats — Miód i dym 43 (11 11 9 10)
7 9 25 Strachy Na Lachy — Przechodzień o wschodzie 39 (10 3 11)
8 — 2 Illusion — Anhedonia 38 (2 2)
9 18 18 Greta Van Fleet — From the Fires 37 (19 7 17 4)
10 7 5 Justin Timberlake — Man of the Woods 35 (4 3)
11 8 Metallica — Hardwired... to Self-Destruct 32 (3 11 17)
12 — Nothing But Thieves — Broken Machine 31 (6 5)
13 15 Wobbler — From Silence to Somewhere 29 (4 20 10)
14 11 Bez Jacka — Wierząc w sny 29 (1 12)
15 23 Blade Loki — Nie mów nikomu 29 (8 5)
15 12 Natalia Nykiel — Discordia 29 (8 5)
17 10 Król — Przewijanie na podglądzie 29 (6 7)
17 13 Voo Voo — 7 29 (6 7)
19 — A Perfect Circle — Eat the Elephant 25 (1 16)
20 — Kylie Minogue — Golden 25 (4 13)
21 — Polly O'Keary and The Rhythm Method — Black Crow Callin' 23 (18 1)
22 16 Depeche Mode — Spirit 23 (14 5)
23 14 U2 — Songs of Experience 23 (8 11)
24 22 Judas Priest — Firepower 22 (16 4)
25 17 Lo Moon — Lo Moon 21 (7 14)
26 25 Depeche Mode — Violator 20 (1)
26 25 Judyta Pisarczyk — Koncert w Trójce vol.21 20 (1)
26 — Kreator — Gods of Violence 20 (1)
26 25 Taconafide — Soma 0,5 mg / 0,25 mg 20 (1)
Głosowało 12 osób.
miejsce, poprzednio, liczba tygodni w TOP 10, artysta — płyta, punkty, (głosy)
1 1 5 Jack White — Boarding House Reach 88 (9 14 4 1 2 8)
2 2 10 Lao Che — Wiedza o społeczeństwie 81 (7 5 2 10 8 13)
3 5 7 Editors — Violence 73 (7 1 2 1)
4 3 7 Julia Pietrucha — Postcards from the Seaside 68 (3 1 6 6)
5 4 10 Franz Ferdinand — Always Ascending 64 (9 5 1 5)
6 6 21 Anita Lipnicka & The Hats — Miód i dym 43 (11 11 9 10)
7 9 25 Strachy Na Lachy — Przechodzień o wschodzie 39 (10 3 11)
8 — 2 Illusion — Anhedonia 38 (2 2)
9 18 18 Greta Van Fleet — From the Fires 37 (19 7 17 4)
10 7 5 Justin Timberlake — Man of the Woods 35 (4 3)
11 8 Metallica — Hardwired... to Self-Destruct 32 (3 11 17)
12 — Nothing But Thieves — Broken Machine 31 (6 5)
13 15 Wobbler — From Silence to Somewhere 29 (4 20 10)
14 11 Bez Jacka — Wierząc w sny 29 (1 12)
15 23 Blade Loki — Nie mów nikomu 29 (8 5)
15 12 Natalia Nykiel — Discordia 29 (8 5)
17 10 Król — Przewijanie na podglądzie 29 (6 7)
17 13 Voo Voo — 7 29 (6 7)
19 — A Perfect Circle — Eat the Elephant 25 (1 16)
20 — Kylie Minogue — Golden 25 (4 13)
21 — Polly O'Keary and The Rhythm Method — Black Crow Callin' 23 (18 1)
22 16 Depeche Mode — Spirit 23 (14 5)
23 14 U2 — Songs of Experience 23 (8 11)
24 22 Judas Priest — Firepower 22 (16 4)
25 17 Lo Moon — Lo Moon 21 (7 14)
26 25 Depeche Mode — Violator 20 (1)
26 25 Judyta Pisarczyk — Koncert w Trójce vol.21 20 (1)
26 — Kreator — Gods of Violence 20 (1)
26 25 Taconafide — Soma 0,5 mg / 0,25 mg 20 (1)
Głosowało 12 osób.