Glosowanie do 1278 notowania LP3
Moderatorzy: ku3a, Yacy, Mateusz, neon.ka, jollyroger72, ku3a, neon.ka, Yacy, Mateusz, jollyroger72
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
witam.
widac że wakacje i urlopy bo coś mało tych głosów... tak się składa że pracuję i nie mam szans na urlop, więc korzystam z obecności przy kompie i oto moje głosy:
1. BYŁABYM – Hey - tak się musiało stać
2. NA JEDNEJ FALI - eM(Polskie Radio) - no niestety spadek, ale mimo to cała płyta jest super
3. ZOBACZ JAK PIEKNIE - Mira Kubasinska & After Blues(Tomato Records) – bardzo fajny kawalek
4. THE LAST ONE STANDING - Ladytron(Universal) – jeszcze mnie trzyma
5. PRZEZ CIEBIE - The Calog(Polskie Radio) – będzie wyżej ...
6. SAEGLOPUR - Sigur Ros(EMI) – czas zakupic cała płytkę
7. INFRA-RED – Placebo – właśnie zakupiłem...
8. NIE MA TAKICH MIEJSC - The Calog(Polskie Radio) - ciągle super się slucha
9. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma(Sony BMG – czekam na nowy singelek
10. SEN CO NIE MIJA - Halina Frackowiak(MTJ) - płytka jeszcze nie powedrowala na półkę...
A z płyt oprócz tego co wyżej to przede wszystkim 4 nowe płytki PINK FLOYD – znaczy dopiero zakupione oraz country – w sobotę PIKNIK w Mrągowie J
widac że wakacje i urlopy bo coś mało tych głosów... tak się składa że pracuję i nie mam szans na urlop, więc korzystam z obecności przy kompie i oto moje głosy:
1. BYŁABYM – Hey - tak się musiało stać
2. NA JEDNEJ FALI - eM(Polskie Radio) - no niestety spadek, ale mimo to cała płyta jest super
3. ZOBACZ JAK PIEKNIE - Mira Kubasinska & After Blues(Tomato Records) – bardzo fajny kawalek
4. THE LAST ONE STANDING - Ladytron(Universal) – jeszcze mnie trzyma
5. PRZEZ CIEBIE - The Calog(Polskie Radio) – będzie wyżej ...
6. SAEGLOPUR - Sigur Ros(EMI) – czas zakupic cała płytkę
7. INFRA-RED – Placebo – właśnie zakupiłem...
8. NIE MA TAKICH MIEJSC - The Calog(Polskie Radio) - ciągle super się slucha
9. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma(Sony BMG – czekam na nowy singelek
10. SEN CO NIE MIJA - Halina Frackowiak(MTJ) - płytka jeszcze nie powedrowala na półkę...
A z płyt oprócz tego co wyżej to przede wszystkim 4 nowe płytki PINK FLOYD – znaczy dopiero zakupione oraz country – w sobotę PIKNIK w Mrągowie J
cudownie, bardzo sie ciesze! To byl od poczatku moj typ z tej plyty. To i "Ty, ty, ty". Choc lepiej sie tego sluchalo zima, gdy wszedzie lezal snieg i wyziebial serca wiatr. Tak czy inaczej, czekam kiedy bedzie na pierwszym na Liscie (bo ze bedzie to zadnych watpiwosci nie mam).Yacy pisze:1. BYŁABYM – Hey - tak się musiało stać
lepiej pozno niz wcaleYacy pisze:7. INFRA-RED – Placebo – właśnie zakupiłem...
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
Hah, wiadomo Klaxons - Atlantis To Interzone, The Automatic - Monster, The Vines - Anysound, The Grates - 19-20-20... Można by wymieniać te "catchy" świeżości rockowe, tylko jakoś niewiele osób kieruje na nie oczko w Polsce...1981 pisze:a w zestawie do glosowania nie ma... i pewnie nie bedzieku3a pisze:sciagnalem sobie to "No Tomorrow" i od tygodnia slucham. Bardzo fajne, moze wejdzie do mojej dwudziestki .
A SZKODA!
Swietne, imprezowe 2:49 z UK! Krotkie przeboje sa cool.
- Piotr
- Rzecznik Administratora
- Posty: 8003
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 8:59 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 24.04.1982
1. IT'S IN THE RAIN - Enya
2. AFTERGLOW - INXS
3. MY SPIRIT FLIES TO YOU - The Buddhiest Monks
4. TALK - Coldplay
5. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
6. ON AN ISLAND - David Gilmour
7. LONELY DAY - System Of A Down
8. CONCEIVING YOU - Riverside
9. STEADY AS SHE GOES - The Raconteurs
10. SPIDER'S WEB - Katie Melua
2. AFTERGLOW - INXS
3. MY SPIRIT FLIES TO YOU - The Buddhiest Monks
4. TALK - Coldplay
5. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
6. ON AN ISLAND - David Gilmour
7. LONELY DAY - System Of A Down
8. CONCEIVING YOU - Riverside
9. STEADY AS SHE GOES - The Raconteurs
10. SPIDER'S WEB - Katie Melua
Skoro tak mało osób głosuje w tym tygodniu, to i ja się dołączę.
Oto moje głosy:
1. SUPERMASSIVE BLACK HOLE - Muse (Black Holes and Revelations to według mnie, jak do tej pory, najlepsza płyta roku, obok Tool - 10000 Days)
2. YOU ONLY LIVE ONCE - The Strokes (to dziwne, że poprzednie single z tej płyty nie pojawiły się w zestawie do głosowania, ale mimo wszystko to właśnie YOLO jest najlepszym kawałkiem na płycie)
3. EVERYTHING CHANGES - Staind (liczę na to, że podobnie jak kiedyś It's Been Awhile i So Far Away, EC wejdzie choć na jeden tydzień do 50-tki; ta piosenka jest jak na razie u mnie na 3-cim miejscu w podsumowaniu tego roku)
4. INFRA-RED - Placebo
5. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma (Zaprzepaszczone siły... to najlepsza polska płyta ostatnich lat, dlatego szkoda, że to już ostatnia piosenka z tej płyty na liście trójki - pozostałe nie dają zbyt dużej radości słuchania )
6. ALL THESE THINGS I HATE (REVOLVE AROUND ME - Bullet For My Valentine (czy naprawdę grają to w trójcę??? jakoś nie chce mi się wierzyć)
7. SYSTEM - Archive
8. ROOFTOPS - Lostprophets
9. FOLD - Archive
10. LIFE WASTED - Pearl Jam
11. TELL ME BABY - Red Hot Chili Peppers
12. STEADY AS SHE GOES - Raconteurs
13. IN THE MORNING - Razoright
14. MISS MURDER - AFI
15. TEARS DON'T FALL - Bullet For My Valentine
Oto moje głosy:
1. SUPERMASSIVE BLACK HOLE - Muse (Black Holes and Revelations to według mnie, jak do tej pory, najlepsza płyta roku, obok Tool - 10000 Days)
2. YOU ONLY LIVE ONCE - The Strokes (to dziwne, że poprzednie single z tej płyty nie pojawiły się w zestawie do głosowania, ale mimo wszystko to właśnie YOLO jest najlepszym kawałkiem na płycie)
3. EVERYTHING CHANGES - Staind (liczę na to, że podobnie jak kiedyś It's Been Awhile i So Far Away, EC wejdzie choć na jeden tydzień do 50-tki; ta piosenka jest jak na razie u mnie na 3-cim miejscu w podsumowaniu tego roku)
4. INFRA-RED - Placebo
5. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma (Zaprzepaszczone siły... to najlepsza polska płyta ostatnich lat, dlatego szkoda, że to już ostatnia piosenka z tej płyty na liście trójki - pozostałe nie dają zbyt dużej radości słuchania )
6. ALL THESE THINGS I HATE (REVOLVE AROUND ME - Bullet For My Valentine (czy naprawdę grają to w trójcę??? jakoś nie chce mi się wierzyć)
7. SYSTEM - Archive
8. ROOFTOPS - Lostprophets
9. FOLD - Archive
10. LIFE WASTED - Pearl Jam
11. TELL ME BABY - Red Hot Chili Peppers
12. STEADY AS SHE GOES - Raconteurs
13. IN THE MORNING - Razoright
14. MISS MURDER - AFI
15. TEARS DON'T FALL - Bullet For My Valentine
Ostatnio zmieniony pt lip 28, 2006 11:04 am przez mrsap, łącznie zmieniany 3 razy.
1. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
2. BYLABYM - Hey
3. ALIBI - David Gray
4. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek
5. VENUS ENVY - Gino Vannelli
6. LET THERE BE LOVE - Chris Botti & Michael Buble
7. HARROWDOWN HILL - Thom Yorke
8. NA JEDNEJ FALI - eM
9. I WISH I WAS A PUNK ROCKER - Sandi Thom
10. INFRA-RED - Placebo
płyty - Hey - Echosystem, Dido - koncert z Brixton Academy, Jason Mraz - Mr Az
świetnie, że ktoś dostrzegł Believe - zespół Mirka Gila (Collage, Satellite, Mr Gil). dzięki Tadzio. 7 tygodni temu przez dwa tygodnie miał ten utwór jeden punkcik ode mnie
pozdrawiam
jacek
2. BYLABYM - Hey
3. ALIBI - David Gray
4. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek
5. VENUS ENVY - Gino Vannelli
6. LET THERE BE LOVE - Chris Botti & Michael Buble
7. HARROWDOWN HILL - Thom Yorke
8. NA JEDNEJ FALI - eM
9. I WISH I WAS A PUNK ROCKER - Sandi Thom
10. INFRA-RED - Placebo
płyty - Hey - Echosystem, Dido - koncert z Brixton Academy, Jason Mraz - Mr Az
świetnie, że ktoś dostrzegł Believe - zespół Mirka Gila (Collage, Satellite, Mr Gil). dzięki Tadzio. 7 tygodni temu przez dwa tygodnie miał ten utwór jeden punkcik ode mnie
pozdrawiam
jacek
Będzie, jak ustalisz. osobiście jestem przeciw. Należałoby wtedy głosy wszystkich niegłosujących w tym tygodniu przenieść automatycznie z zeszłej listy do dzisiejszego notowaniaku3a pisze:jak rozumiem jest ustalone, ze zestaw ktory podal Campari w zeszlym tygodniu nie moze byc wziety pod uwage teraz, tak?
dzieki za zamiane tytulu i wykonawcy tam gdzie to bylo na odwrot. Rozumiem, ze wstawienie myslnika to juz zbyt duzo pracy.mrsap pisze:1. SUPERMASSIVE BLACK HOLE Muse (Black Holes and Revelations to według mnie, jak do tej pory, najlepsza płyta roku, obok Tool - 10000 Days)
(...)
10. LIFE WASTED Pearl Jam
- zbyszu
- Posty: 9904
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 5:03 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: lat 80-tych
- Lokalizacja: Warmia / Mazury
- Kontakt:
Zestawik głosujący:
1. BYŁABYM - Hey (tak sie musiało stać; za cudowny tekst)
2. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz (za najpiekniej zaśpiewane banalne "lalalalala")
3. NEVER WENT TO CHURCH - The Streets (ja za to i tak pojdę w niedzielę do Kościoła)
4. LIFE WASTED - Pearl Jam (grzałka na 34 stopnie; więcej takich i dni i singli)
5. MISTERY - Live (mam słabość, i wcale nie chwilową do dokonań Kowalczyka i spółki)
6. SŁABOŚĆ CHWILOWA - Pustki (skoro o słabościach była mowa)
7. VENUS EVNY - G. Vanelli (i jak tutaj nie lubieć "wynalazków" pana Marka?)
8. SAEGLOPUR - Sigur Ros ( kto z nas jest w stanie wymowić z marszu nazwę rywala Legii w rywalizacji o Ligę Mistrzów? Ja sie poddaję z marszu)
9. HARROWDOWN HILL - T. York (w parze z Bjork był jeszcze lepszy. Najlepszy)
10. NIE MAM CZASU NA SEKS - M. Peszek (skończę jak zacząłem, czyli..."tak musiało sie stać; za cudowny tekst")
Zdążyłem???
Do nasłuchania
1. BYŁABYM - Hey (tak sie musiało stać; za cudowny tekst)
2. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz (za najpiekniej zaśpiewane banalne "lalalalala")
3. NEVER WENT TO CHURCH - The Streets (ja za to i tak pojdę w niedzielę do Kościoła)
4. LIFE WASTED - Pearl Jam (grzałka na 34 stopnie; więcej takich i dni i singli)
5. MISTERY - Live (mam słabość, i wcale nie chwilową do dokonań Kowalczyka i spółki)
6. SŁABOŚĆ CHWILOWA - Pustki (skoro o słabościach była mowa)
7. VENUS EVNY - G. Vanelli (i jak tutaj nie lubieć "wynalazków" pana Marka?)
8. SAEGLOPUR - Sigur Ros ( kto z nas jest w stanie wymowić z marszu nazwę rywala Legii w rywalizacji o Ligę Mistrzów? Ja sie poddaję z marszu)
9. HARROWDOWN HILL - T. York (w parze z Bjork był jeszcze lepszy. Najlepszy)
10. NIE MAM CZASU NA SEKS - M. Peszek (skończę jak zacząłem, czyli..."tak musiało sie stać; za cudowny tekst")
Zdążyłem???
Do nasłuchania
- stavanger
- Posty: 3399
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
Widze, że głosowanie jeszcze nie zamnknięte, więc daje moje lekko spóźnione głosy:
1. MANEATER - Nelly Furtado
2. BYLABYM - Hey
3. INFRA-RED - Placebo
4. SYSTEM - Archive
5. DON'T GO - Nouvelle Vague
6. LONELY DAY - System Of A Down
7. SLABOSC CHWILOWA - Pustki
8. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
9. CONCEIVING YOU - Riverside
10.SAEGLOPUR - Sigur Ros
1. MANEATER - Nelly Furtado
2. BYLABYM - Hey
3. INFRA-RED - Placebo
4. SYSTEM - Archive
5. DON'T GO - Nouvelle Vague
6. LONELY DAY - System Of A Down
7. SLABOSC CHWILOWA - Pustki
8. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
9. CONCEIVING YOU - Riverside
10.SAEGLOPUR - Sigur Ros
-
- woźny-konserwator
- Posty: 10242
- Rejestracja: pn lip 21, 2003 11:01 am
- Lokalizacja: Kraków, Galicja
- Kontakt:
1. IT' IN THE RAIN - Enya
2. ON AN ISLAND - David Gilmour
3. SPIDER'S WEB - Katie Melua
4. SLABOSC CHWILOWA - Pustki
5. NA JEDNEJ FALI - eM
6. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
7. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek
8. VENUS EVNY - G. Vanelli
9. LIFE WASTED - Pearl Jam
10. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
2. ON AN ISLAND - David Gilmour
3. SPIDER'S WEB - Katie Melua
4. SLABOSC CHWILOWA - Pustki
5. NA JEDNEJ FALI - eM
6. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
7. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek
8. VENUS EVNY - G. Vanelli
9. LIFE WASTED - Pearl Jam
10. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode