Głosowanie na 1275 LP3
Moderatorzy: ku3a, Yacy, Mateusz, neon.ka, jollyroger72, ku3a, neon.ka, Yacy, Mateusz, jollyroger72
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
Głosowanie na 1275 LP3
No skoro juz jest 1274, to wzorem listy mozna juz chyba glosnac na 1275.
Swoja droga jestem ciekaw wynikow, mysle ze czas dla jednego z archive na +2 i na drugiego archive -2 ... no ale ja tu nie decyduje.....
swoje glosy dam wieczorem a poki co milego glosowania.
Swoja droga jestem ciekaw wynikow, mysle ze czas dla jednego z archive na +2 i na drugiego archive -2 ... no ale ja tu nie decyduje.....
swoje glosy dam wieczorem a poki co milego glosowania.
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
albo dobra teraz głosuję.. chociaż za bardzo mi się nie chce
FORUM LP3 PRZ Notowanie 4
01 0 3 BOYFRIEND - Ashlee Simpson 1 (Powiem szczerze, głosuję z przekory. Zaczyna mi sie to nudzic, ale mimo wszystko bede trwal wiernie przy tym kawalku)
02+06 3 NO PASARAN - Blade Loki 2 (To jest naprawdę dobry kawałek. Wreszcie to odkryłem)
03 N 1 A PAIN THAT I'M USED TO 3 (to sie nazywa podejscie. Depesze sie pojawiaja o pol roku za pozno ale co tam...)
04+09 2 MAMBO - Elena Paparizou 4 (:P )
05 N 1 SZANSA - Virgin 5 (na początku ta piosenka mi sie nie podobala ale teraz zaczynam powoli zmieniac zdanie. I zeby nie bylo - dla mnie Virgin to zespół a nie cycata Dorota Rabczewska. )
06 N 1 GLORIOUS - Mikeyla & The Metal Forces 6 (ta dziewczyna ostro zamiesza, zobaczycie)
07+8 2 HIPS DON'T LIE - Shakira & Wycleaf Jean 7 (siekiera siekiera wpadła na listę, by pryskać w oczy wszystkich fanów ambitnej muzy kwasem ;P)
08 N 1 BLUE BIRD - Ayumi Hamasaki 8 (pojawił się nowy singiel Ayu no i musiała po prostu się tu pojawić. Ona jest naprawdę bardzo dobrą wokalistką)
09 N 1 WSTAWAJ - Mezo & Miecz Szcześniak 9 (TO jest prawdziwy singiel. I TEN powinien byc grany w trojce. ale dla pana marka jakikolwiek przejaw hiphopu to szatan wcielony)
10 N 1 EXPLOSION - Kalwi & Remi 10 (zacząłem przekornie i skoncze przekornie. zeby pan marek nie myslal, ze moze tak sobie olac techno ;p)
-------------------------------------------------
11 N 1 GDYBYŚ BYŁ - Łzy 11
12+05 2 TROMERO-TORNERO - Tamta & Mihai Trăistariu 12
13+05 3 MOJA ŠTIKLA - Severina 2
14-02 3 CHA CHA - Chelo 3
15-12 4 SPIDER'S WEB - Katie Melua 3
16-09 3 HARD ROCK HALLELUJAH - Lordi 1
17 N 1 CONCIEVING YOU - Riverside 17 (male rewolucje jak widać...)
18-09 2 MANEATER - Nelly Furtado 9
19 N 1 JOKERO - Akcent & Nico 19 (to dopiero początek lol )
20-18 2 DANGERZONE - Vanilla Ninja 2 (rzeczywiście, niebezpiecznie...)
no i to tyle. nie glosuje na mraza, bo i tak jest wysoko. raczej poza 20tke nie wypadnie. oczywiscie zachecam do glosowania na blade loki, ashlee, lordi, jasona, depeche z "a pain...", riverside, mezo & miecza, ayumi no i BrainStorm.
ale kto tu mnie slucha?
a moze ktos wyslucha?
zobaczymy...
FORUM LP3 PRZ Notowanie 4
01 0 3 BOYFRIEND - Ashlee Simpson 1 (Powiem szczerze, głosuję z przekory. Zaczyna mi sie to nudzic, ale mimo wszystko bede trwal wiernie przy tym kawalku)
02+06 3 NO PASARAN - Blade Loki 2 (To jest naprawdę dobry kawałek. Wreszcie to odkryłem)
03 N 1 A PAIN THAT I'M USED TO 3 (to sie nazywa podejscie. Depesze sie pojawiaja o pol roku za pozno ale co tam...)
04+09 2 MAMBO - Elena Paparizou 4 (:P )
05 N 1 SZANSA - Virgin 5 (na początku ta piosenka mi sie nie podobala ale teraz zaczynam powoli zmieniac zdanie. I zeby nie bylo - dla mnie Virgin to zespół a nie cycata Dorota Rabczewska. )
06 N 1 GLORIOUS - Mikeyla & The Metal Forces 6 (ta dziewczyna ostro zamiesza, zobaczycie)
07+8 2 HIPS DON'T LIE - Shakira & Wycleaf Jean 7 (siekiera siekiera wpadła na listę, by pryskać w oczy wszystkich fanów ambitnej muzy kwasem ;P)
08 N 1 BLUE BIRD - Ayumi Hamasaki 8 (pojawił się nowy singiel Ayu no i musiała po prostu się tu pojawić. Ona jest naprawdę bardzo dobrą wokalistką)
09 N 1 WSTAWAJ - Mezo & Miecz Szcześniak 9 (TO jest prawdziwy singiel. I TEN powinien byc grany w trojce. ale dla pana marka jakikolwiek przejaw hiphopu to szatan wcielony)
10 N 1 EXPLOSION - Kalwi & Remi 10 (zacząłem przekornie i skoncze przekornie. zeby pan marek nie myslal, ze moze tak sobie olac techno ;p)
-------------------------------------------------
11 N 1 GDYBYŚ BYŁ - Łzy 11
12+05 2 TROMERO-TORNERO - Tamta & Mihai Trăistariu 12
13+05 3 MOJA ŠTIKLA - Severina 2
14-02 3 CHA CHA - Chelo 3
15-12 4 SPIDER'S WEB - Katie Melua 3
16-09 3 HARD ROCK HALLELUJAH - Lordi 1
17 N 1 CONCIEVING YOU - Riverside 17 (male rewolucje jak widać...)
18-09 2 MANEATER - Nelly Furtado 9
19 N 1 JOKERO - Akcent & Nico 19 (to dopiero początek lol )
20-18 2 DANGERZONE - Vanilla Ninja 2 (rzeczywiście, niebezpiecznie...)
no i to tyle. nie glosuje na mraza, bo i tak jest wysoko. raczej poza 20tke nie wypadnie. oczywiscie zachecam do glosowania na blade loki, ashlee, lordi, jasona, depeche z "a pain...", riverside, mezo & miecza, ayumi no i BrainStorm.
ale kto tu mnie slucha?
a moze ktos wyslucha?
zobaczymy...
prz_rulez pisze:haha to w koncu sie stanie a co do popofobii nie klamCampari pisze:dzień, w którym zagłosuje na Meza, będzie moim ostatnim dniem na tym forum
mam nadzieje, ze to nigdy nie nastąpi
p.s.
i wcale nie jestem popofobem
jak nie popofobia to hiphopofobia
ach... jak dzieci
no już hiphopofobem tym bardziej nie jestem
the roots, outkast, kanye west, mobb deep, nas, missy elliott, timbaland, jay-z, gnarls barkley, pharrell williams - m.in. tych artystów słucham
lubie też soul, np. alicie keys, erykah badu, india.arie, itp.
fakt faktem, że najbardziej lubie rock, czy to indie rock, czy progresywny
nie zamykam się na muzyke
pozdrawiam!
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 11:36 am
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 856
- Lokalizacja: Reda
1.SLABOSC CHWILOWA - Pustki(Polskie Radio)(+2)
2.NEVER WENT TO CHURCH - The Streets(Warner)(-1)
3.LET THERE BE LOVE - Chris Botti & Michael Buble(Sony BMG)(-1)
4.SAEGLOPUR - Sigur Ros (N)
5.CHYBA NA PEWNO - Miecz Szczesniak(Polskie Radio)(-)
6.INFRA-RED - Placebo(EMI)(N)
7.NIECIERPLIWY DOSTAJE MNIEJ - Ocean(EMI)(+3)
8.DALEKA DROGA DO DOMU - Coma(Sony BMG)(-4)
9.FOLD - Archive(Warner)(-3)
10.DELIKATNIENIE - Swietliki & Boguslaw Linda(Universal)(-3)
11.NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek(Kayax)(-2)
12.SPIDER'S WEB - Katie Melua(4ART Music)(-4)
13.TO NIE ZDARZA SIE NAM - Cool Kids Of Death(Sony BMG)(-2)
14.PAN PANCERNY - Kult(SP Records)(-)
15.DOWNPRESSOR MAN - Sinead O'Connor(Sinead O'Connor)(-2)
Poza listą:Jose Gonzalez i Myslovitz.Do następnego piatku!
2.NEVER WENT TO CHURCH - The Streets(Warner)(-1)
3.LET THERE BE LOVE - Chris Botti & Michael Buble(Sony BMG)(-1)
4.SAEGLOPUR - Sigur Ros (N)
5.CHYBA NA PEWNO - Miecz Szczesniak(Polskie Radio)(-)
6.INFRA-RED - Placebo(EMI)(N)
7.NIECIERPLIWY DOSTAJE MNIEJ - Ocean(EMI)(+3)
8.DALEKA DROGA DO DOMU - Coma(Sony BMG)(-4)
9.FOLD - Archive(Warner)(-3)
10.DELIKATNIENIE - Swietliki & Boguslaw Linda(Universal)(-3)
11.NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek(Kayax)(-2)
12.SPIDER'S WEB - Katie Melua(4ART Music)(-4)
13.TO NIE ZDARZA SIE NAM - Cool Kids Of Death(Sony BMG)(-2)
14.PAN PANCERNY - Kult(SP Records)(-)
15.DOWNPRESSOR MAN - Sinead O'Connor(Sinead O'Connor)(-2)
Poza listą:Jose Gonzalez i Myslovitz.Do następnego piatku!
Ostatnio zmieniony sob lip 01, 2006 6:56 pm przez szakal35, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3701
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 1:49 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1111
- Lokalizacja: Zurych/Santa Cruz/Saarbrücken/Myslovitze/KATowice/Wroclove
1.CONCEIVING YOU - Riverside(Mystic) [-]
2.FOLD - Archive(Warner) [-]
3.ON AN ISLAND - David Gilmour(EMI) [-]
4.SMILE - David Gilmour(EMI)[-]
5.LIFE WASTED - Pearl Jam(Sony BMG) [-]
6.DELIKATNIENIE - Swietliki & Boguslaw Linda(Universal)[-]
7.SYSTEM - Archive(Warner) [+3]
8.TALK - Coldplay(EMI)[-1]
9.11:11 - Grzegorz Turnau(EMI) [-1]
10.SAEGLOPUR - Sigur Ros(EMI)[NEW]
11.SONG TO SAY GOODBYE - Placebo(EMI) [-]
12.THIS IS US - Mark Knopfler & Emmylou Harris(Universal) [-3]
13.STEADY AS SHE GOES - Raconteurs(XL Recordings) [-]
14.RONDELEK - Mlynek Kawowy(JG) [-]
15.THE HARDEST PART - Coldplay(EMI)[-]
2.FOLD - Archive(Warner) [-]
3.ON AN ISLAND - David Gilmour(EMI) [-]
4.SMILE - David Gilmour(EMI)[-]
5.LIFE WASTED - Pearl Jam(Sony BMG) [-]
6.DELIKATNIENIE - Swietliki & Boguslaw Linda(Universal)[-]
7.SYSTEM - Archive(Warner) [+3]
8.TALK - Coldplay(EMI)[-1]
9.11:11 - Grzegorz Turnau(EMI) [-1]
10.SAEGLOPUR - Sigur Ros(EMI)[NEW]
11.SONG TO SAY GOODBYE - Placebo(EMI) [-]
12.THIS IS US - Mark Knopfler & Emmylou Harris(Universal) [-3]
13.STEADY AS SHE GOES - Raconteurs(XL Recordings) [-]
14.RONDELEK - Mlynek Kawowy(JG) [-]
15.THE HARDEST PART - Coldplay(EMI)[-]
1. SUPER MASSIVE BLACK HOLE - Muse (+3)
2. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode (-1)
3. STEADY AS SHE GOES - Raconteurs (-1)
4. TALK - Coldplay (+1)
5. FOLD - Archive (-2)
6. INFRA-RED - Placebo (+2)
7. SAEGLOPUR - Sigur Ros (N)
8. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek (-2)
9. SYSTEM - Archive (-)
10.JAZZ NAD WISLA - T. Love (-)
jeżeli chodzi o płyty to codziennie słucham tak minimum 3-4, więc nie chcę mi się wszystkiego wypisywać, ale hit tego nadchodzącego tygodnia (jak dla mnie to chyba obok RHCP, Toola i Yeah Yeah Yeahs nawet hit roku) to
"Black Holes And Revelations" Muse
2. JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode (-1)
3. STEADY AS SHE GOES - Raconteurs (-1)
4. TALK - Coldplay (+1)
5. FOLD - Archive (-2)
6. INFRA-RED - Placebo (+2)
7. SAEGLOPUR - Sigur Ros (N)
8. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek (-2)
9. SYSTEM - Archive (-)
10.JAZZ NAD WISLA - T. Love (-)
jeżeli chodzi o płyty to codziennie słucham tak minimum 3-4, więc nie chcę mi się wszystkiego wypisywać, ale hit tego nadchodzącego tygodnia (jak dla mnie to chyba obok RHCP, Toola i Yeah Yeah Yeahs nawet hit roku) to
"Black Holes And Revelations" Muse
Tej piosenki już nie ma w propozycjach do listy. Co w takiej sytuacji? Ku3o, czy piosenki, które były w zestawie, a potem zostały usunięte z niego także zaliczają sie jeszcze do głosowania? Czy takie piosenki, które były w poczekalni, a potem spadły z niej i wypadły z zestawu będa liczone? W regulaminie twoim nic nie am na ten temat.trzpaw pisze: 9. Atlantyda łez - Wilki
tak, wiem, ze to nie jest doprecyzowane, ale celowo. Nie bylo ustalen co do tego i nie chcialem narzucac swojej woli. Jesli chodzi o piosenki na ktore mozna glosowac zasada jest tylko taka, ze nie mozna glosowac na rzeczy ktore juz wypadly z LP3, przy czym chodzi o podstawowe zestawienie, poniewaz do niego nie mozna juz wrocic. Jak cos wypadnie z Poczekalni to powrot do niej jest mozliwy. Tak wiec w tym przypadku glos na Wilki bedzie zaliczony. Jesli uwazacie, ze trzebaby dokladnie ustalic na co mozna, a na co nie mozna glosowac to zapraszam do dyskusji.
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
Powinno być 30 pozycji. Skoro jest zawsze ponad 50 piosenek, to czemu nie? Aha..Myślę, że powinien być sam Top 50, bez tych wszystkich piosenek z 1,2,3 punkcikami. powinno to byc ustalane wedlug: ilosc tygodni miejsce ile razy na danym miejscu czy dostal od kogos lepsza note (np 6+1 i 7 - wygrywa 7)... ale pewnie pomysl sie nie spodoba.ku3a pisze:tak, wiem, ze to nie jest doprecyzowane, ale celowo. Nie bylo ustalen co do tego i nie chcialem narzucac swojej woli. Jesli chodzi o piosenki na ktore mozna glosowac zasada jest tylko taka, ze nie mozna glosowac na rzeczy ktore juz wypadly z LP3, przy czym chodzi o podstawowe zestawienie, poniewaz do niego nie mozna juz wrocic. Jak cos wypadnie z Poczekalni to powrot do niej jest mozliwy. Tak wiec w tym przypadku glos na Wilki bedzie zaliczony. Jesli uwazacie, ze trzebaby dokladnie ustalic na co mozna, a na co nie mozna glosowac to zapraszam do dyskusji.
Szanse piosenki, która zostala usunięta z zestawu do głosowania, aby weszła nawet do 50 jest bliska zera, bo zabiera to możliwośc głosowania 95% osób robiących to przez internet. Ja w kazdym razie nie będę na takie głosować, ale OK zgadzam sie na to że można.ku3a pisze:tak, wiem, ze to nie jest doprecyzowane, ale celowo. Nie bylo ustalen co do tego i nie chcialem narzucac swojej woli. Jesli chodzi o piosenki na ktore mozna glosowac zasada jest tylko taka, ze nie mozna glosowac na rzeczy ktore juz wypadly z LP3, przy czym chodzi o podstawowe zestawienie, poniewaz do niego nie mozna juz wrocic. Jak cos wypadnie z Poczekalni to powrot do niej jest mozliwy. Tak wiec w tym przypadku glos na Wilki bedzie zaliczony. Jesli uwazacie, ze trzebaby dokladnie ustalic na co mozna, a na co nie mozna glosowac to zapraszam do dyskusji.
1. (1.) INFRA-RED - Placebo
2. (2.) SONG TO SAY GOODBYE - Placebo
3. (3.) LONELY DAY - System Of A Down
4. (4.) DALEKA DROGA DO DOMU - Coma
5. (5.) STEADY, AS SHE GOES - The Raconteurs
6. (6.) SPIDER'S WEB - Katie Melua
7. (-) MANEATER - Nelly Furtado
8. (7.) LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
9. (8.) MIEĆ CZY BYĆ - Myslovitz
10. (9.) JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
Choc slucham po kilkanascie plyt tygodniowo to jednak top sie malo zmienia. Czolowka podobna jak przez ostatnie tygodnie:
- Love And It's Progenies - 650 North
- Meds - Placebo
- I Hate Rock'N'Roll - T.Love
2. (2.) SONG TO SAY GOODBYE - Placebo
3. (3.) LONELY DAY - System Of A Down
4. (4.) DALEKA DROGA DO DOMU - Coma
5. (5.) STEADY, AS SHE GOES - The Raconteurs
6. (6.) SPIDER'S WEB - Katie Melua
7. (-) MANEATER - Nelly Furtado
8. (7.) LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
9. (8.) MIEĆ CZY BYĆ - Myslovitz
10. (9.) JOHN THE REVELATOR - Depeche Mode
Choc slucham po kilkanascie plyt tygodniowo to jednak top sie malo zmienia. Czolowka podobna jak przez ostatnie tygodnie:
- Love And It's Progenies - 650 North
- Meds - Placebo
- I Hate Rock'N'Roll - T.Love
moje glosy:
1. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
2. NO TOMORROW - Orson
3. SUPER MASSIVE BLACK HOLE - Muse
4. SAEGLOPUR - Sigur Ros
5. MANEATER - Nelly Furtado
6. MIEC CZY BYC - Myslovitz
7. SPIDER'S WEB - Katie Melua
8. GET TOGETHER - Madonna
9. THE HARDEST PART - Coldplay
10. WISEMEN - James Blunt
plyty:
1. MR. A-Z - Jason Mraz (w klimacie "Life is wonderful" sa piosenki: "Bella Luna", "Song for a friend", "Plane", "Mr. Curiosity" - ale sa smutniejsze niz "A la la la la..." Poza tym sa zywsze piosenki, np. singlowe "Wordplay" i "Geek in the pink"... Z "Markomania" bardzo kojarzy sie "The forecast". Duzo akustycznej gitary, fortepian, lagodny glos Mraza - mi sie bardzo podoba) .... Jason wcale nie jest "nudziarzem"!
2. BLACK HOLES AND REVELATIONS - Muse (ojejejejej... czyzby trabka w jednej z piosenek Muse?? Ciekawie to brzmi - "City of Delusion"). To jeden z moich ulubionych zespolow - maja jednak sporo antyfanow)
1. LIFE IS WONDERFUL - Jason Mraz
2. NO TOMORROW - Orson
3. SUPER MASSIVE BLACK HOLE - Muse
4. SAEGLOPUR - Sigur Ros
5. MANEATER - Nelly Furtado
6. MIEC CZY BYC - Myslovitz
7. SPIDER'S WEB - Katie Melua
8. GET TOGETHER - Madonna
9. THE HARDEST PART - Coldplay
10. WISEMEN - James Blunt
plyty:
1. MR. A-Z - Jason Mraz (w klimacie "Life is wonderful" sa piosenki: "Bella Luna", "Song for a friend", "Plane", "Mr. Curiosity" - ale sa smutniejsze niz "A la la la la..." Poza tym sa zywsze piosenki, np. singlowe "Wordplay" i "Geek in the pink"... Z "Markomania" bardzo kojarzy sie "The forecast". Duzo akustycznej gitary, fortepian, lagodny glos Mraza - mi sie bardzo podoba) .... Jason wcale nie jest "nudziarzem"!
2. BLACK HOLES AND REVELATIONS - Muse (ojejejejej... czyzby trabka w jednej z piosenek Muse?? Ciekawie to brzmi - "City of Delusion"). To jeden z moich ulubionych zespolow - maja jednak sporo antyfanow)
Dzieki za krotki opis, kiedys o niego prosilem.1981 pisze:plyty:
1. MR. A-Z - Jason Mraz (w klimacie "Life is wonderful" sa piosenki: "Bella Luna", "Song for a friend", "Plane", "Mr. Curiosity" - ale sa smutniejsze niz "A la la la la..." Poza tym sa zywsze piosenki, np. singlowe "Wordplay" i "Geek in the pink"... Z "Markomania" bardzo kojarzy sie "The forecast". Duzo akustycznej gitary, fortepian, lagodny glos Mraza - mi sie bardzo podoba) .... Jason wcale nie jest "nudziarzem"!
Ja Muse praktycznie nie znam. Sciagnalem sobie wczoraj to Supermassive i na razie mnie nie wzielo. Zaczynalo sie bardzo obiecujaco, ale jak wszedl wokal to bylo juz zupelnie cos innego niz oczekiwalem. No ale coz, przeslucham jeszcze kilka razy i moze sie spodoba.1981 pisze: 2. BLACK HOLES AND REVELATIONS - Muse (ojejejejej... czyzby trabka w jednej z piosenek Muse?? Ciekawie to brzmi - "City of Delusion"). To jeden z moich ulubionych zespolow - maja jednak sporo antyfanow)
Muse to dla mnie super utwór "Hysteria" a potem już nic.ku3a pisze:[Ja Muse praktycznie nie znam. Sciagnalem sobie wczoraj to Supermassive i na razie mnie nie wzielo. Zaczynalo sie bardzo obiecujaco, ale jak wszedl wokal to bylo juz zupelnie cos innego niz oczekiwalem. No ale coz, przeslucham jeszcze kilka razy i moze sie spodoba.
1. CONCEIVING YOU - Riverside (1)
2. FOLD - Archive (2)
3. SYSTEM - Archive (3)
4. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma (6)
5. ON AN ISLAND - David Gilmour (5)
6. THE HARDEST PART - Coldplay (4)
7. SMILE - David Gilmour (7)
8. SLABOSC CHWILOWA - Pustki (-)
9. WE SHALL OVERCOME - Bruce Springsteen (-)
10.TALK - Coldplay (10)
Jak wyżej, ja także słuchałem wielu płyt w tym tygodniu ale głównie wałkowalem legendarną już grupę Collage i ich wszystkie albumy oraz w jakimś stopniu kontynuację, czyli zespoł Satellite
2. FOLD - Archive (2)
3. SYSTEM - Archive (3)
4. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma (6)
5. ON AN ISLAND - David Gilmour (5)
6. THE HARDEST PART - Coldplay (4)
7. SMILE - David Gilmour (7)
8. SLABOSC CHWILOWA - Pustki (-)
9. WE SHALL OVERCOME - Bruce Springsteen (-)
10.TALK - Coldplay (10)
Jak wyżej, ja także słuchałem wielu płyt w tym tygodniu ale głównie wałkowalem legendarną już grupę Collage i ich wszystkie albumy oraz w jakimś stopniu kontynuację, czyli zespoł Satellite
tadzio3 pisze:Muse to dla mnie super utwór "Hysteria" a potem już nic.ku3a pisze:[Ja Muse praktycznie nie znam. Sciagnalem sobie wczoraj to Supermassive i na razie mnie nie wzielo. Zaczynalo sie bardzo obiecujaco, ale jak wszedl wokal to bylo juz zupelnie cos innego niz oczekiwalem. No ale coz, przeslucham jeszcze kilka razy i moze sie spodoba.
najlepszy Muse to druga plyta "Origin of Symmetry" - alternatywnymi przebojami byly "Plug in Baby", "New Born" (dla mnie esencja Muse!), "Bliss" i "Hyper music"... a "Feeling Good" w ich wykonaniu (Michael Buble tez to nagral) to jedna z piosenek mojego wszechtopu!
Moim skromnym zdaniem "Hysteria" z plyty "Absolution" to jedna ze slabszych pozycji... "Butterflies & Hurricanes" i "Time is Running Out" - to bylo cos! i jeszcze piekne "Sing for Absolution"...
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
I znów witam po dwóch tygodniach.
oto moja 10tka:
1. NA JEDNEJ FALI - eM(Polskie Radio)
2. THE LAST ONE STANDING - Ladytron(Universal)
3. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma(Sony BMG)
4. NIE MA TAKICH MIEJSC - The Calog(Polskie Radio)
5. ON AN ISLAND - David Gilmour(EMI)
6. SWIATOPODGLAD - Robert Kasprzycki (The Art Form)
7. GLEBOKO W SERCU - Maanam (EMI)
8. AGAIN AND AGAIN - Jewel(Warner)
9. PAPIEROSY I GIN (2006) - Voo Voo (EMI)
10. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek (Kayax)
CD to The Calog (nie najnowsza ale cały czas świetna), Ladytron(moje nowe odkrycie), POD i Franz Ferdinand (ich najnowsze płyty ale dopiero zakupione) i Coma (nie da się jej nie słuchać). Czekam na eM ...
oto moja 10tka:
1. NA JEDNEJ FALI - eM(Polskie Radio)
2. THE LAST ONE STANDING - Ladytron(Universal)
3. DALEKA DROGA DO DOMU - Coma(Sony BMG)
4. NIE MA TAKICH MIEJSC - The Calog(Polskie Radio)
5. ON AN ISLAND - David Gilmour(EMI)
6. SWIATOPODGLAD - Robert Kasprzycki (The Art Form)
7. GLEBOKO W SERCU - Maanam (EMI)
8. AGAIN AND AGAIN - Jewel(Warner)
9. PAPIEROSY I GIN (2006) - Voo Voo (EMI)
10. NIE MAM CZASU NA SEKS - Maria Peszek (Kayax)
CD to The Calog (nie najnowsza ale cały czas świetna), Ladytron(moje nowe odkrycie), POD i Franz Ferdinand (ich najnowsze płyty ale dopiero zakupione) i Coma (nie da się jej nie słuchać). Czekam na eM ...
- stavanger
- Posty: 3399
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
1. LONELY DAY - System Of A Down (2)
2. MANEATER - Nelly Furtado (3)
3. DON'T GO - Nouvelle Vague (1)
4. CONCEIVING YOU - Riverside (4)
5. FOLD - Archive (P)
6. SLABOSC CHWILOWA - Pustki (8
7. CHODZ, POMALUJ MOJ SWIAT - Goya (6)
8. PAPIEROSY I GIN (2006) - Voo Voo (N)
9. INFRA-RED - Placebo (10)
10.JAZZ NAD WISLA - T. Love (N)
2. MANEATER - Nelly Furtado (3)
3. DON'T GO - Nouvelle Vague (1)
4. CONCEIVING YOU - Riverside (4)
5. FOLD - Archive (P)
6. SLABOSC CHWILOWA - Pustki (8
7. CHODZ, POMALUJ MOJ SWIAT - Goya (6)
8. PAPIEROSY I GIN (2006) - Voo Voo (N)
9. INFRA-RED - Placebo (10)
10.JAZZ NAD WISLA - T. Love (N)