podsumowanie naszego glosowania

Nasza własna, niezależna, wewnątrz-forowa Lista Przebojów, oparta na utworach do głosowania z oficjalnych propozycji LP3 (zasady głosowania, wyniki, podsumowania i inne rankingi)

Moderatorzy: ku3a, Yacy, neon.ka, Mateusz

ku3a
Posty: 19173
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

podsumowanie naszego glosowania

Post autor: ku3a » pt maja 19, 2006 10:11 pm

Juz 15 razy glosowalismy na forum (plus zerowe glosowanie kiedy nie podawalismy kolejnosci). To najwyzszy czas, zeby podsumowac nasze glosowania. Oto wiec dotychczasowe podsumowanie roku naszego glosowania. Bralem pod uwage pierwsze dwudziestki. 1. miejsce = 20 pkt, ..., 20. miejsce = 1 pkt.
Oto pierwsza dwudziecha:

1. Talk 261 pkt
2. Song To Say Goodbye 246
3. Conceiving You 210
4. On An Island 201
5. The Hardest Part 119
6. The Last Trick 116
7. Sarenka 108
8. Tchu mi brak 107
8. Miec czy byc 107
10. Czas blekitu 98
11. Walk Away 95
12. Kocham cie, a miloscia swoja 87
13. Filandia 86
14. Fold 84
15. Pila tango 76
15. Suffer Well 76
17. Lonely Day 69
18. A Pain That I'm Used To 68
19. Zona 60
20. Reverse The Day 59

ku3a
Posty: 19173
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

Post autor: ku3a » pt maja 19, 2006 10:12 pm

Na pierwszym na razie mielismy 5 piosenek:

1. Talk 5 razy
1. Song To Say Goodbye 5
3. On An Island 3
4. Tchu mi brak 1
4. Miec czy byc 1

ku3a
Posty: 19173
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

Post autor: ku3a » pt maja 19, 2006 10:20 pm

A dzieki komu takie podsumowanie jest mozliwe? Oto kto i ile razy glosowal:

1. Campari 15
1. Grycek 15
1. ku3a 15
1. szakal35 15
1. tadzio3 15
6. zbyszu 12
7. 1981 8
8. Frodo 6
9. Johny 2
9. Piotr 2
9. zeta 2
12. Anita 1
12. Gary 1
12. Greg27 1

Awatar użytkownika
tadzio3
Posty: 8345
Rejestracja: czw sie 12, 2004 2:17 am
Lokalizacja: Tykocin / Białystok
Kontakt:

Post autor: tadzio3 » sob maja 20, 2006 6:03 pm

Skoro przyjąłeś zasade punktowania 20, to może od nasteponego notowania zacznij liczyć ilośc tygopni w 20 dla uatrakcyjnienia tej naszej listy.

ku3a
Posty: 19173
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

Post autor: ku3a » sob maja 20, 2006 6:13 pm

postaram sie
ciezko wszystko na raz zrobic, ale teraz jak juz mam wszystko w jednym miejscu w kompie to bedzie juz znacznie latwiej. Oby tylko chcialo sie wszystkim ciagle glosowac. Mialem nadzieje, ze zareklamowanie naszego forum w trakcie Listy podniesie frekwencje naszego glosowania, ale jak widac nic z tych rzeczy.
A zdecydowalem, ze podlicze punkty dla dwudziestki, poniewaz 30 to za duzo, bo nieraz wystarczylo zdobyc jeden jedyny punkt, zeby w trzydziestce sie znalezc, a z kolei 10 czy 15 to moim zdaniem za malo. Zreszta Lista tez zaczynala od dwudziestki, prawda? Za 20 lat i my bedziemy miec trzydziestke + poczekalnie ;-).

Awatar użytkownika
tadzio3
Posty: 8345
Rejestracja: czw sie 12, 2004 2:17 am
Lokalizacja: Tykocin / Białystok
Kontakt:

Post autor: tadzio3 » sob maja 20, 2006 6:31 pm

ku3a pisze:postaram sie
Zreszta Lista tez zaczynala od dwudziestki, prawda? Za 20 lat i my bedziemy miec trzydziestke + poczekalnie ;-).
No mam nadzieję :wink:
Mimowolnie stałeś sie głównym administratorem tej listy.

prz_rulez
Posty: 5616
Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1999 z przerwami
Lokalizacja: Kraków (już i jeszcze)
Kontakt:

Post autor: prz_rulez » sob lip 01, 2006 10:50 am

ku3a pisze:postaram sie
ciezko wszystko na raz zrobic, ale teraz jak juz mam wszystko w jednym miejscu w kompie to bedzie juz znacznie latwiej. Oby tylko chcialo sie wszystkim ciagle glosowac. Mialem nadzieje, ze zareklamowanie naszego forum w trakcie Listy podniesie frekwencje naszego glosowania, ale jak widac nic z tych rzeczy.
A zdecydowalem, ze podlicze punkty dla dwudziestki, poniewaz 30 to za duzo, bo nieraz wystarczylo zdobyc jeden jedyny punkt, zeby w trzydziestce sie znalezc, a z kolei 10 czy 15 to moim zdaniem za malo. Zreszta Lista tez zaczynala od dwudziestki, prawda? Za 20 lat i my bedziemy miec trzydziestke + poczekalnie ;-).
30tka to lepszy pomysł.

ODPOWIEDZ