1.SZAL NIEBIESKICH CIAL-MAANAM (z 1)
Doskonale pamiętam, że to było na pierwszym miejsców w jednym z początkowych notowań. Przyznam, że wtedy mi się to zupełnie nie podobało i długo się do tego przekonywałem a obecnie to jest mój nr 1 w ich dorobku.
2.badz wsrod nas -krajewski (4)
3.piesn o cegle -I.Trojanowska (2)
Pamiętałem, że Iza była w zestawie, ale nie pamiętam co. A tak pół na pół wydaje mi się, że jeszcze coś będzie z jej piosenek w zestawie.
4.nie placz Ewka- Perfect (3)
A byłem prawie pewien, że dotarło to do pierwszego miejsca.
5.chcemy byc soba- Perfect (5)
Perfect był chyba obecny we wszystkich zestawieniach (podobnie jak Maanam i miał w nim co najmniej 4 piosenki)
6.chlopcy radarowcy -Rosiewcz (6)
7.nie taki znow wolny -Budka suflera (7)
Akurat tego nie kojarzyłem - wydawało mi się, że sporo czasu w zestawie spędziło to, co właśnie wypadło (patrz nieco niżej).
8.sen o wodzie -kombi (nowosc)
Kombi podobnie jak iza kojarzyło mi się z listą i może, gdybym zajrzał do ich dyskografii, to skojarzyłbym, że to była także ta piosenka.
9.jestem automatem -exodus( nowosc)
Mało exodusowy Exodus, ale cieszy.
10.kino nocne trwa -_P.schultz ( nowosc)
Pamiętałem, że Piotr Schulz był na tej liście z bardzo dziwnego powodu - bo inna jego piosenka była na 30 miejscu w pierwszym zestawieniu LP3.
wypadly
och ten hollywod-maanam( z8)
Maanamów to będzie mnóstwo - chyba nawet jeden instrumentalny.
ostatnie safari -kombi z9
A tego utworu to zupełnie nie kojarzę.
memu miastu n dowidzenia- budka suflera z 10
O tym właśnie pisałem wyżej.
PIOSENKI ZAGRANICZNE
1.WSZYSTKIE TAMTE LATA -G.HARRISON (2)
All those years ago.
Ach jak mnie ucieszyło, kiedy zastąpiło to ABBĘ na pierwszym miejscu. ABBY nigdy nie lubiłem, a to jedno z moich ulubionych nagrań Gearge'a.
2. kochaj tylko mnie -ABBA (1)
Na 93% Lay on your love on me.
Chyba tylko najwierniejsi wielbiciele szwedzkiej czwórki pamiętają tą piosenkę. Ja w każdym razie nie.
3.HEY YOU-PINK FLOYD (6)
Sam to przetłumaczyłeś, jak widzę!
A to już chyba wyżej nie zaszło.
4.spacer po kruchym...-YOKO ONO (4)
Walking on thin ice.
5.ja bez ciebie-A.GIBB (3)
Na 96% Me (without you)
Tej piosenki w ogóle nie kojarzyłem, bo zapomniałem praktycznie o istnieniu tego pana.
6.CZAS PAMIECI -budgie (8)
Time to remember.
Fajny kawałek i pójdzie wyżej, ale Budgie pojawili się jeszcze na tej liście z czymś znacznie lepszym.
7.marzenia blizniat-MOODY BLUES (5)
Gemini dreams.
8.W powietrzu dzis wieczorem-P.COLLINS (10)
In the air tonight.
Pierwszy kawałek Collinsa solo, jeden z jego największych i moim zdaniem, najlepszych przebojów. Moim zdaniem pokazał się tutaj jako genialny perkusista z piekielnym wyczuciem. Na tej liście zajdzie bardzo wysoko.
9.nie porzucaj marzen-ELO (-)
Hold On Tight - to chyba pełny tytuł, ale w texcie jest jeszcze To Your Dreams.
Elektrycy byli zagranicznym odpowiednikiem Maanamu i Perfectu - byli jeszcze z 3 piosenkami - ta akurat mi się nie podobała.
10.glos-MOODY BLUES (-)
The Voice.
Spadly
-,,wygrywajac''-SANTANA (z 7)
Winning.
Może się komuś narażę, ale to świetne nagranie pochodzi moim zdaniem z jednej z najlepszych płyt Santany. Przedtem przez ponad pięć lat nie nagrał nic równie dobrego; potem przez prawie 20.
-,,ona ma oczy""-KIM CARNES (z 9)
KIM CARNES- zapewne chodzi o BETTIE DAVIES EYES-ale moze byl inna posenka
Dokładnie o tą. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeżeli poprawię pisownię - Bette Davis eyes.
kolejne notowania za kilka dni
Oczekuję z niecierpliwością.