5. zlot forum.lp3.pl - Muczne, 15-17.08.2008

Potrzeba dyskusji na temat Listy jest tak silna, że łamy Forum to za mało — od czasu do czasu spotykamy się także na Zlotach.

Moderator: ku3a

ku3a
Posty: 19246
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

5. zlot forum.lp3.pl - Muczne, 15-17.08.2008

Post autor: ku3a » ndz cze 22, 2008 1:20 am

Pierwszy dzien lata - moze na dobry początek jakis miły temat? :-)

Po raz trzeci zlecielismy sie w dniach 21-23 września 2007. Potem bylo jeszcze spotkanie z okazji wydania naszego forumowego suplementu do ksiazek Niedzwiedzia o Liscie, planowane na 1 dzien, ktore rozwinelo sie w pełen zlot. Od tamtej pory co jakis czas pojawialy sie pytania o kolejny zlot - gdzie, kiedy i dlaczego tak pozno ;-). I padaly rozne propozycje.

Bodajze przy okazji drugiego zlotu padl po raz pierwszy pomysl, rzucony wtedy bardziej w zartach niz na serio, by kiedys zlot zrobic przy okazji listy wyjazdowej. Bo to i Liste by sie zaliczylo i odpocząc w jakims ladnym miejscu by mozna. Ale podstawowym problemem bylo to, ze oficjalna informacja o notowaniu wyjazdowym pojawiala sie zbyt pozno, by chetni mogli sie zdeklarowac, dogadac sie z rodzina, wziac ewentualny dzien urlopu w pracy itd. Tym razem staralem sie miec oczy i uszy szeroko otwarte, by od razu zareagowac na wszelkie informacje dotyczace notowania wyjazdowego. Co prawda juz pare tygodni temu Balonik wspomnial na antenie, ze w sierpniu moze byc Lista w Mucznem, ale to wszystko jeszcze nie bylo pewne. Przede wszystkim nie byl pewien termin. Od kilku tygodni trzymalem reke na pulsie i teraz w koncu dostalem potwierdzenie - Muczne bedzie goscic Liste w dniu 16.08 :!:

Mysle wiec, ze nie ma co dluzej czekac i mozna oficjalnie zapytac - co Wy na to, zeby w tamten weekend (15-17.08.) zrobic kolejny zlot naszego forum? :-) Kto jest chetny, kto chce przyjechac? Kiedy zaczynamy? :-) Moze komus to bedzie kolidowac z urlopem, ale z drugiej strony - moze wlasnie ktos inny bedzie mogl przyjechac, a w roku szkolnym/studenckim by nie mogl.

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » ndz cze 22, 2008 10:55 am

:D
Nie wiem, czy dam radę być na całym zlocie, ale postaram się chociaż wpaść na sobotę.
Sporym wyzwaniem jest jednak dotarcie do Mucznego, jeśli nie jedzie się własnym środkiem lokomocji.
Zostało niecałe 8 tygodni. :)

Awatar użytkownika
tsch
Posty: 2552
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 7:23 pm
Lokalizacja: Warszawa/Berlin

Post autor: tsch » ndz cze 22, 2008 12:11 pm

Ja jeszcze nie mam żadnych planów na sierpień, ale nie wiem, czy dam radę przyjechać. Oczywiście postaram się, ale jeszcze nie mogę zadeklarować 100-procentowej obecności.

Awatar użytkownika
Yacy
Posty: 16864
Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Yacy » ndz cze 22, 2008 1:37 pm

Ciekawa propozycja... tylko ten dojazd... tym bardziej, że jeśli chodzi o mnie, to szanse na dni wolne w sierpniu mam dużo wieksze niż w lipcu, czyli baaaardzo wstępnie - tak ...

To co napisał Robinson o własnym transporcie, podsunęło mi pewien pomysł... A gdyby tak wspólny transport /np. bus?/, powiedzmy z Warszawy... Nie wiem czy jest na to szansa /ceny?/, ale chyba mozna to rozważyć...

Awatar użytkownika
Miszon
Posty: 12446
Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Miszon » ndz cze 22, 2008 2:01 pm

A można wiedzieć, gdzie oważ wioska się znajduje?

grzes
Posty: 688
Rejestracja: wt sie 01, 2006 10:24 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: grzes » ndz cze 22, 2008 2:23 pm

Na mnie nie liczcie, na ten termin ustaliłem wstępnie kawalerskie

Awatar użytkownika
Yacy
Posty: 16864
Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Yacy » ndz cze 22, 2008 2:51 pm

Muczne – wieś w Polsce w województwie podkarpackim, w powiecie bieszczadzkim, w odległości ok. 60 km od Sanokiem
a dokładniej:

Muczne to niewielka wieś, można nawet powiedzieć osada leśna, leżąca w dolinie potoku Muczny, 10km na półudniowy-wschód od Stuposian i u północnych zboczy Bukowego Berda.

Jest to najmłodsza wieś w dolinie Górnego Sanu. W miejscu gdzie dwa potoki łączą się aby powstał potok Muczny założono potasznię. Było to na gruntach wsi Dźwiniacz Górny. Przysiółek o nazwie Muczne powstał w pierwszej połowie XIX wieku. Przed wojną liczył 8 domostw. Kolejka wąskotorowa, która była zbudowana na początku XX wieku przebiegała przez osadę łącząc Sokoliki ze Stuposianami i Ustrzykami Górnymi. Na grzbiecie Jeleniowatego niedaleko Mucznego istniała gajówka o nazwie Brenzberg.

Muczne oddalone jest od głównej drogi Ustrzyki Górne - Lutowiska o 10km i dojechać można tu w zasadzie tylko samochodem (lub autostopem). Najbliższy przystanek PKS znajduje się w oddalonych o 10km Stuposianach.
Na kilkanaście zabudowań składających się na całe Muczne, większość obecnie zajmuje się wynajmem domków, lub pokoi. W okolicy powstają nowe ośrodki (min. przy skręcie na Muczne w Stuposianach, oraz w samym Mucznem). Pierwsze zabudowania po lewej stronie wchodząc od Stuposian, to leśniczówka zwana "Wilczą Jamą", a dokładniej Leśnictwo Łowieckie Muczne. Przy leśniczówce jest także kilka domków do wynajęcia, pare niewielkich stawów z pstrągiem (do spałaszowania na miejscu :)), oraz plac zabaw dla dzieci i parę innych atrakcji.

Nieopodal stoi najwiekszy budynek w Mucznem - hotel, który przyjmuje gości cały rok (podobnie leśniczówka), obok hotelu pole namiotowe. Przed hotelem dość duży parking, a pod nim sklep spożywczo-przemysłowy. Jest to jeden z dwóch sklepów w Mucznem, drugi znajduje się po skręcie na żółty szlak na Bukowe Berdo (50m). Dawno minęły czasy, kiedy sklepy czynne były tylko w tygodniu i krótko. Nawet tu sklep czynny jest codziennie do godź. 20:00 i jest całkiem dobrze zaopatrzony, obecnie pełni również funkcję punktu kasowego BdPN.

Pięknie tu, cisza, spokój, dookoła las i tylko z rzadka przejeżdzające samochody burzą nastrój jaki można tu wyczuć, a zarówno w Mucznem, jak i w pobliskiej Tarnawie, czyli tzw. "bieszczadzkim worku", doznania wydają się być zupełnie różne od pozostałej części Bieszczadów Zachodnich. Miejsce wymarzone także dla ceniących spokój, a nie przepadających za górskimi wędrówkami, jest tu gdzie spacerować, zarówno drogą asfaltową w kierunku Stuposian lub Tarnawy, jak i jej licznymi "odnogami", aczkolwiek warto patrzyć na tablice informacyjne, bowiem nie wszędzie wolno wchodzić do lasu (ostoja zwierzyny).

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » ndz cze 22, 2008 3:15 pm

Miszon pisze:A można wiedzieć, gdzie oważ wioska się znajduje?
Yacy dość szczegółowo opisał lokalizację, ale można to dobitniej określić krótko:
Muczne jest na końcu świata. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Yacy
Posty: 16864
Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Yacy » ndz cze 22, 2008 3:20 pm

fakt - dlatego wpisałem tak dokładny cytat, bo ... sam nie przypuszczałem, że to sam skrawek naszego kraju... jakoś tak myślałem, że to jednak bliżej Ciebie ;-)

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » ndz cze 22, 2008 3:37 pm

Yacy pisze:jakoś tak myślałem, że to jednak bliżej Ciebie ;-)
No ja też tak myślałem ... do czasu, gdy sam się tam nie wybrałem w lipcu 2007. :lol:

Awatar użytkownika
bobby-x
Posty: 5306
Rejestracja: pt lis 11, 2005 5:00 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: czerwiec 1983
Lokalizacja: Powiat Otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy
Kontakt:

Post autor: bobby-x » ndz cze 22, 2008 4:46 pm

Yacy pisze:Muczne Muczne to niewielka wieś, można nawet powiedzieć osada leśna, leżąca w dolinie potoku Muczny, 10km na półudniowy-wschód od Stuposian i u północnych zboczy Bukowego Berda.

...
aczkolwiek warto patrzyć na tablice informacyjne, bowiem nie wszędzie wolno wchodzić do lasu (ostoja zwierzyny).
Witam
Ale fantastyczne zadupie na odpoczynek - uwielbiam takie miejsca. Tylko pytanie czy ktos wie ile osób było tam na liście a dla porownania czy Ku3a może podać ile osób było w Augustowie?

Data chyba dobra bo 15.08 jest czerwona kartka w kalendarzu Wniebowzięcie NMP.

DOJAZD: autobusy do wynajęcia są drogie, musialoby ze 20-30 osob jechać zeby wyszlo tanio.

pociąg przerąbane: czas podrozy 15,5 h lub 24,4 hz wawy z przesiadką w Sanoku + 5-6 h szybkim marszem przez góry np.

Warszawa Wschodnia
Ustrzyki Dolne



22.06.08
23.06.08 odj
przyj 05:53
06:40 24:47 2

Warszawa Wschodnia
Ustrzyki Dolne



23.06.08
odj
przyj 00:48
16:22 15:34 1

Warszawa Wschodnia
Ustrzyki Dolne



23.06.08
24.06.08 odj
przyj 05:53
06:40 24:47 2


W takim przypadku może jakiś polski express ??? czy coś podobnego
okolo 11 - 12 h + 5-6 h szybkim marszem przez góry
http://www.rozklady.com.pl/main.php?pag ... as_maks=90&

Z ustrzyk gornych 3h czerwonym szkiem pieszym + 2 h niebieskim + 1h zółtym = 6 h na piechotkę

Połączenia na trasie :

WARSZAWA DW.ZACHODNI - USTRZYKI GÓRNE
Opisy oznaczeń kursów zobaczysz po ich wskazaniu
Trasę kursu zobaczysz klikając w relację
Odjazd Przyjazd Oznaczenia Relacja
11:00 21:00 P W & WARSZAWA DW.ZACHODNI - USTRZYKI GÓRNE
przez CISNA, WETLINA
20:30 8:10 P w & WARSZAWA DW.ZACHODNI - WOŁOSATE WIEŚ
przez BRZOZÓW, SANOK D.A.
Połączenia na trasie :


lub do Wołosatego na 8:00 rano i krocej na piechotke - niebieskim szlakiem 4 h + zoltym szlakiem 1H = 5 h :lol:

WARSZAWA DW.ZACHODNI - WOŁOSATE
Opisy oznaczeń kursów zobaczysz po ich wskazaniu
Trasę kursu zobaczysz klikając w relację
Odjazd Przyjazd Oznaczenia Relacja
20:30 8:19 P w & WARSZAWA DW.ZACHODNI - WOŁOSATE WIEŚ
przez BRZOZÓW, SANOK D.A.

ku3a
Posty: 19246
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

Post autor: ku3a » ndz cze 22, 2008 5:28 pm

bobby-x pisze:Tylko pytanie czy ktos wie ile osób było tam na liście a dla porownania czy Ku3a może podać ile osób było w Augustowie?
co znaczy "ile osob bylo w Augustowie"? bo to sie nie za bardzo da policzyc. na rynku znajdowalo sie od kilkudziesieciu do ok. 200 osob, ale to sie caly czas zmienialo - ludzie przychodzili, odchodzili. W wiekszosci byli to mieszkancy Augustowa zaliczający sobotni spacer. Ile osob przyjechalo tylko na Liste, nie wiem.

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » ndz cze 22, 2008 5:32 pm

Bobby, nie wiem ile osób zachęciłeś do przyjazdu tymi informacjami, ale może rzeczywiście jacyś wytrawni "górale" są wśród forowiczów.

Ze Stuposian (czyli tam gdzie jest ostatni przystanek PKS wg strony cytowanej przez Yacy'ego) można spokojnie dojść na nogach do Mucznego w ciągu godziny.
Kilka km przed Stuposianami jest miejscowość Lutowiska, do której na 99% jedzie PKS z Krosna. Kilkanaście km przed Lutowiskami są Ustrzyki Dolne, do których na 100% jest autobus z Krosna i być może też z innych miejscowości. Rzeszów? Przemyśl?

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » ndz cze 22, 2008 5:36 pm

ku3a pisze:
bobby-x pisze:Tylko pytanie czy ktos wie ile osób było tam na liście a dla porownania czy Ku3a może podać ile osób było w Augustowie?
co znaczy "ile osob bylo w Augustowie"? bo to sie nie za bardzo da policzyc. na rynku znajdowalo sie od kilkudziesieciu do ok. 200 osob, ale to sie caly czas zmienialo - ludzie przychodzili, odchodzili. W wiekszosci byli to mieszkancy Augustowa zaliczający sobotni spacer.
W Mucznem było chyba ok. 60-100 osób, z których na pewno zdecydowana większość nie była mieszkańcami Mucznego. :lol:

Awatar użytkownika
bobby-x
Posty: 5306
Rejestracja: pt lis 11, 2005 5:00 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: czerwiec 1983
Lokalizacja: Powiat Otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy
Kontakt:

Post autor: bobby-x » pn cze 23, 2008 12:37 am

Robinson pisze:Bobby, nie wiem ile osób zachęciłeś do przyjazdu tymi informacjami, ale może rzeczywiście jacyś wytrawni "górale" są wśród forowiczów.
Też nie wiem ale trzeba zdawać sobie sprawę, że to komunikacyjnie najgorsze miejsce na listę wyjazdową. Zdecydowanie łatwiej dojechać bez samochodu do Augustowa czy Szklarskiej. Chciałem wywołać dyskusję.
Robinson pisze:Ze Stuposian (czyli tam gdzie jest ostatni przystanek PKS wg strony cytowanej przez Yacy'ego) można spokojnie dojść na nogach do Mucznego w ciągu godziny.
10 km w 1 godzinę z plecakami , hmmm - niezłe tempo ale nie będę się spierał czy 1 - 1,5 - 2 h

Z Widełek jest około 3 km bliżej (to między Pszczelinami a Bereżkami)

Robinson pisze:Kilka km przed Stuposianami jest miejscowość Lutowiska,
Nie "kilka" tylko 7-8 km plus jeszcze 10 km to chyba zbyt dużo jak na auto nogi, więc autobus do Lutowisk to mało pocieszające rozwiązanie.
Robinson pisze:do której na 99% jedzie PKS z Krosna. Kilkanaście km przed Lutowiskami są Ustrzyki Dolne, do których na 100% jest autobus z Krosna i być może też z innych miejscowości. Rzeszów? Przemyśl?
Dojazd który podałem jest kiepski czyli przez Cisnę i Wetlinę, ponieważ z Ustrzyk Górnych jest zbyt daleko do Mucznego. Lepszym rozwiązaniem na pewno byłby autobus z Ustrzyk Dolnych przez Czarną, Lutowiska, Stuposiany, Widełki, Bereżki do Ustrzyk Górnych.

Poważne pytanie jest takie:
- dokąd dojechać najlepiej - czy do Sanoka, tu przesiadka i z Sanoka bezpośrednim autobusem przez Ustrzyki Dolne, Stuposiany (tu wysiąść) do Ustrzyk Górnych - czy takie połączenie w ogóle istnieje ???

- czy przesiadkę planować zdecydowanie w Ustrzykach Dolnych i do nich dostać się pociągiem lub autobusem dalekobieżnym. Ku3a ma dobrze i przyjedzie samochodem trójkowym.

Następna trudna sprawa NOCLEGI. Muczne to nie okolice Wawy gdzie nocleg za 40 zl/os/doba mozna znaleźć "bez większych problemów" jak nie w Sródborowie, Raju to w Sękocińskim Lesie lub kilkudziesięciu innych hotelach / ośrodkach.

Strona http://www.twojebieszczady.pl/noclegi/n_muczne.php podaje niby aż 8 domów/hotelików noclegowych tylko trzeba brac pod uwagę że to będzie dłuższy weekend, góry i pełnia sezonu turystycznego. Noclegi trzeba zarezerwować dużo wczesniej a nie tydzień przed listą. Wynika to też z informacji Robinsona o 60-80 osobach przyjezdnych.

Awatar użytkownika
neon.ka
Posty: 3995
Rejestracja: pt sie 03, 2007 8:00 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 436, 30.06.1990
Lokalizacja: warszawa

Post autor: neon.ka » pn cze 23, 2008 1:00 am

ja 15 na pewno nie mogę, ale 16 być może mogłabym dojechać.
nie wiem jednak jeszcze zupełnie jak u mnie będzie z pracą. jednak jeśli tylko nic mi na przeszkodzie obiektywnego nie stanie to ja bardzo bardzo chętnie.
postaram się zorientować jak najszybciej, bo bobby-x ma racje, że organizacyjnie to trzeba by było się szybko za to wziąć.
a chodzenie po górach chyba będzie wliczone w ten zlot z założenia, co? :)

Awatar użytkownika
bobby-x
Posty: 5306
Rejestracja: pt lis 11, 2005 5:00 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: czerwiec 1983
Lokalizacja: Powiat Otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy
Kontakt:

Post autor: bobby-x » pn cze 23, 2008 1:15 am

neon.ka pisze: jednak jeśli tylko nic mi na przeszkodzie obiektywnego nie stanie to ja bardzo bardzo chętnie.
Bardzo, bardzo proszę - to podejscie podoba MiSie.

Neon-ka i Martyr-ka na Was jak zwykle można liczyc, Wy już wiecie jak wyglądaja zloty, ciekawe jak inne Kobiety z forum. Czy na zaprzyjaznionym forum lpmn też pojawi się informacja o zlocie?

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » pn cze 23, 2008 8:19 am

bobby-x pisze:
Robinson pisze:Ze Stuposian (czyli tam gdzie jest ostatni przystanek PKS wg strony cytowanej przez Yacy'ego) można spokojnie dojść na nogach do Mucznego w ciągu godziny.
10 km w 1 godzinę z plecakami , hmmm - niezłe tempo ale nie będę się spierał czy 1 - 1,5 - 2 h
Może się mylę, ale wydawało mi się, że tam jest jakieś 5-6 km.
bobby-x pisze:Strona http://www.twojebieszczady.pl/noclegi/n_muczne.php podaje niby aż 8 domów/hotelików noclegowych tylko trzeba brac pod uwagę że to będzie dłuższy weekend, góry i pełnia sezonu turystycznego. Noclegi trzeba zarezerwować dużo wczesniej a nie tydzień przed listą. Wynika to też z informacji Robinsona o 60-80 osobach przyjezdnych.
Na szczęście spora część z tych osób nie nocowała chyba w Mucznem, bo przyjechali tylko na listę.
Dodatkowo jest tam hotel. Nie byłem w środku, ale jak na miejscowość o zaledwie kilku domostwach, hotel wydawał się spory, więc może jednak z zakwaterowaniem nie byłoby aż takiego problemu. Gorzej jednak z dojazdem. Trzeba naprawdę liczyć się z wielogodziną podróżą z kilkoma przesiadkami.

ku3a
Posty: 19246
Rejestracja: czw lis 10, 2005 8:32 pm
Lokalizacja: 872, 1186

Post autor: ku3a » pn cze 23, 2008 10:14 am

bobby-x pisze:- czy przesiadkę planować zdecydowanie w Ustrzykach Dolnych i do nich dostać się pociągiem lub autobusem dalekobieżnym. Ku3a ma dobrze i przyjedzie samochodem trójkowym.
skąd takie informacje? planuje jechac z Wami, o ile przynajmniej część podrozy bedzie mozna spedzic z innymi forowiczami. to zawsze o kilka godzin zlotu wiecej.
bobby-x pisze:Noclegi trzeba zarezerwować dużo wczesniej a nie tydzień przed listą. Wynika to też z informacji Robinsona o 60-80 osobach przyjezdnych.
a myslisz, ze dlaczego staralem sie jak najwczesniej ustalic termin zlotu i potwierdzic u Balonika termin notowania wyjazdowego, zanim powie o tym na antenie i inni beda mogli nam sprzatnac sprzed nosa miejsca noclegowe? :-) Tak wiec BARDZO PROSZĘ o jak najszybsze zglaszanie sie, z ew. informacja czy przyjazd jest pewny czy nie!
bobby-x pisze:Czy na zaprzyjaznionym forum lpmn też pojawi się informacja o zlocie?
to jest zlot forum.lp3.pl i w jego trakcie bedziemy uczestniczyc w notowaniu Listy Trojki, a ponadto mam nadzieje, ze tym razem juz bedzie problemu, zeby wyciagnac Balonika na krotsze lub dluzsze wieczorne rozmowy - to wszystko powoduje, ze nie ma potrzeby pisac o zlocie na forum lpmn. I tak jest spora czesc wspolna tych dwoch zbiorow.

Awatar użytkownika
Miszon
Posty: 12446
Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Miszon » pn cze 23, 2008 11:18 am

bobby-x pisze:
Robinson pisze:Bobby, nie wiem ile osób zachęciłeś do przyjazdu tymi informacjami, ale może rzeczywiście jacyś wytrawni "górale" są wśród forowiczów.
Chciałem wywołać dyskusję.
Udało się :).
Krótko mówiąc - cholernie daleko, bez samochodu własnego średnio jest sens jechać (a w dodatku i tak ciężko się tam dostać). 24h czy 15 bz różnicy szczerze mówiąc. I tak to w zasadzie jak do Austrii ;).

Robinson
Posty: 8013
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Robinson » pn cze 23, 2008 7:43 pm

Nie wiem na ile strona http://www.rozklady.com.pl/ jest wiarygodna, ale znalazłem tam takie połączenie:

WARSZAWA DW.ZACHODNI - USTRZYKI GÓRNE przez CISNA, WETLINA
11:00 - 21:00

Jeśli takie połączenie rzeczywiście istnieje, to pewnym rozwiązaniem byłby po prostu nocleg z piątku na sobotę właśnie w Ustrzykach. W porze dziennej (w sobotę) znacznie łatwiej będzie dotrzeć stamtąd do Mucznego. Myślę, że jest to mniej niż 20 km. Może kursują tam jakieś prywatne busy dla turystów w porze wakacyjnej. :)

Awatar użytkownika
mcgrat
Posty: 296
Rejestracja: wt lip 31, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: mcgrat » pn cze 23, 2008 8:00 pm

Ja mogę się pochwalić że tak czy inaczej jestem w tym czasie w Mucznem razem z rodzicami, więc jeśli będzie zlot będę pozwolę sobie w nim wziąć udział :) Myślę że uda mi się tatę namówić żeby wyjechał samochodem po kogoś do Ustrzyk Górnych, ale tak czy inaczej w tej okolicy dosyć licznie jeżdżą busy więc może dojechać pekasem do Ustrzyk lub Cisnej i dalej wsiąść w busa.
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2008 5:22 pm przez mcgrat, łącznie zmieniany 2 razy.

Grycek
Posty: 3676
Rejestracja: sob lis 12, 2005 1:49 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: 1111
Lokalizacja: Zurych/Santa Cruz/Saarbrücken/Myslovitze/KATowice/Wroclove

Post autor: Grycek » pn cze 23, 2008 8:57 pm

Ja narazie jestem wstępnie chętny.

Jedyne logiczne połączenie z Ustrzykami Górnymi (z Katowic) mam takie:
KATOWICE - USTRZYKI GÓRNE
1:05 - 9:18

Awatar użytkownika
bobby-x
Posty: 5306
Rejestracja: pt lis 11, 2005 5:00 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: czerwiec 1983
Lokalizacja: Powiat Otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy
Kontakt:

Post autor: bobby-x » pn cze 23, 2008 10:50 pm

Czy nie mógłbyś Robinsonie udać się w swoim mieście do Centrum Informacji Turystycznej i wypytać o połączenia autobusowe z Ustrzyk jednych do drugich i spowrotem ????

Punkt Informacji Kulturalno-Turystycznej
38-400 Krosno, Rynek 5
tel./fax (13) 432 77 07

Byłem też w czymś takim podobnym w Ustrzykach Dolnych http://www.cit.ustrzyki-dolne.pl/
może tu by wiedzieli o takich połączeniach ???

Awatar użytkownika
bobby-x
Posty: 5306
Rejestracja: pt lis 11, 2005 5:00 pm
Listy Przebojów Trójki słucham od: czerwiec 1983
Lokalizacja: Powiat Otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy
Kontakt:

Post autor: bobby-x » pn cze 23, 2008 10:54 pm

Robinson pisze:Nie wiem na ile strona http://www.rozklady.com.pl/ jest wiarygodna, ale znalazłem tam takie połączenie:

WARSZAWA DW.ZACHODNI - USTRZYKI GÓRNE przez CISNA, WETLINA
11:00 - 21:00
czyli autobusem

A Grycek też autobusem ???

Oj widzę że odzywają się zlotowi wyjadacze.
Czyli Yacy, Ku3a, Neonka, mcgrat, Robinson of course jako najbliżej zamieszkały Forowicz i ja - to juz jest 6 sztuków.
Miszon pisze:bez samochodu własnego średnio jest sens jechać
Nie mogę znaleźć listy uczestników poprzednich zlotów ale chyba nie byłeś na żadnym bo byś nie napisał że srednio jest sens jechać. Oj Bieszczady są przepiękne i zlocik tam to coś fantastycznego a jeszcze jeśli Balonik będzie nam towarzyszył to czego trzeba więcej ...
Ostatnio zmieniony pn cze 23, 2008 11:15 pm przez bobby-x, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ