Nasza Lista III
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
- dominik_fi
- Posty: 1359
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 7:34 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1997-2000 r.
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Yacy
- Posty: 22101
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Uwierzcie że dla mnie też. Zupełnie poważnie to piszę. i pisałem to na początku edycji:Robinson pisze:Yacy, to powoli staje się nudne.
Wielke gratulacje!
Ale dziękuję wszystkim za gratulacje.Yacy pisze: Mam nadzieję że teraz będę miał możliwość głosowania w ... finale
I również interesuje mnie termin następnej edycji. Kilka utworów wrzucę na swoją listę ale przydałaby się świeża krew
-
- Posty: 3701
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 1:49 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1111
- Lokalizacja: Zurych/Santa Cruz/Saarbrücken/Myslovitze/KATowice/Wroclove
Gloosy z eliminacji.
Tabelę z eliminacji można też znaleźć na moim chomiku
http://chomikuj.pl/adam_gr/Nasza+Lista/ ... III/wyniki
http://chomikuj.pl/adam_gr/Nasza+Lista/ ... III/wyniki
jackal pisze:1.Parov Stelar feat. Odette Di Maio - Faith
2.Yeah Yeah Yeahs - Gold lion
3.Trembling Blue Stars - From a pale blue rosary
4.The Shins - We will become silhouettes
5.California Stories Uncovered - The first pink yell
6.Mum - Now there is that fear again
7.Novi Singers - Prelduium e, op.28
8.Plain White T's - Hey there, Delilah
9.Surowa Kara Za Grzechy - Godzina szczerości
10.Paul Johnson - The masquerade
11.Gogol Bordello - Start wearing purple
z uwagi na zbyt dużą znajomość i osobisty stosunek do paru utworów z bólem serca poza 11 odrzuciłem : Blood, Sweet
and tears, Vladimira Cosmę, Clinta Mansella, Bobby'ego Vintona i Rihannę. Pozdrowienia
stavanger pisze:01. Paul Johnson - Masquerade
Bardzo pogodne nagranie w klimacie lat 80, muzyka przypomina mi jeden z kawałków Sade,
po pierwszym przesłuchaniu wiedziałem, że będzie 12 punktów.
Moja punktacja 5,5/6
02. Zalef - Kiedy miasto śpi
Pamiętam go z Idola, ale dotąd nie słyszałem żadej jego piosenki.
Moja punktacja 5/6
03. Parov Stelar feat Odette Di Maio - Faith
Kompletnie nic mi nie mówi ta nazwa, mam nadzieję, że nie jestem osamotniony w moim typie i u kogoś jeszcze się
znajdzie w 10.
Moja punktacja 4,5/6
04. Poets of a fall - Sleep
To może być czarny koń tej edycji
Moja punktacja 4,5/6
05. Squaw - Ja tylko śpiewam
Mało polskich kawałkóww NL 3, może Squaw sobie poradzi
Moja punktacja 4,5/6
06. Zielone Żabki - Kultura
Na pewno kiedyś słyszałem...
Moja punktacja 4,5/6
07. Blackout - Studnia bez wody
Patrz pozycja 5.
Moja punktacja 4,5/6
08. Jeff Wayne - Forever Autumn
Z genialnej "Wojny Światów", 8 miejsce tylko dlatego, że znam już to dość dobrze.
Moja punktacja 5,5/6
09. Surowa Kara Za Grzechy - Godzina Szczerości
Numer 2 z mojego ostatniego notowania
Moja punktacja 5,5/6
10. Zdob Si Zdub - Boonika Bate Doba
Pamiętam to z Eurowizji, bardzo energiczny kawałek
Moja punktacja 5/6
...
11. Steppenwolf - Born To Be Wild
To też znam, tyle, że w innym wykonaniu
Moja punktacja 4,5/6
Oprócz wyżej wymienionych, ocenę 4,5 uzyskały:
Suprise - Mój los
Blade Loki - No Pasaran
i poza konkusrem: The Boomtown Rats - I Don't Like Monday
Robinson pisze:Przez pewien czas zastanawiałem się, czy uwzględnić Steppenwolf czy nie (bo znam utwór bardzo
dobrze), ale postanowiłem wypchnąć go jednak poza dziesiątkę i dać szansę utworom mniej znanym lub takim, których w
ogóle nie znałem.
1. Vladimir Cosma - Nadia's Theme (przepiękna melodia z filmu Michał Strogoff)
2. Jeff Wayne - Forever Autumn (Justin Hayward na wokalu i wszystko jasne)
3. Eloy - Rainbow (niemiecka grupa, której utwór Time to turn chyba wszyscy znają, ale z innego wykonania)
4. Pineapple Thief - Wilting Violet (szkoda, że tego zespołu nie było nigdy na LP3)
5. Antimatter - Another Face in a Window (czy to rock gotycki?)
6. Nightwish - Elvenpath (kobieta na wokalu, ale to wcale nie wada w tym wypadku)
7. Jeff Buckley - Hallelujah (bardzo dobrze wykonany cover)
8. Joe Bonamassa - If Heartaches Were Nickles (trochę bluesa ubarwi plebiscyt)
9. Finger Eleven - Paralyzer (o zespole nic nie wiem, ale utwór mi się podoba)
10. Freak of Nature - Palace of rainy sky (podobnie jak wyżej)
11. Novi Singers - Preludium e op.24 nr 4 (piękna melodia, ciekawe czy też z jakiegoś filmu?)
IZA pisze:Witaj, oto moja 11:
1. Jaime Wyatt - Light Switch
2. Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
3. Farben Lehre - Matura 2001
4. Eisley – Invasion
5. Zdob Si Zdub - Boonika Bate Doba
6. California Stories Uuncovered - The First Pink Yell
7. Cold – Bleed
8. Blood Sweat and Tears - Spinning Wheel
9. Finger Eleven – Paralyzer
10. Pineapple Thief - Wilting Violet
11. Toadies - Possum Kingdom
Pozdrawiam
Vinyl84 pisze:Witam serdecznie. Otóż korzystając z chwili wolnego chciałem zagłosować na utwory, które wg. mnie
zasłużyły na przejście do 2 etapu. Musze powiedzieć, że wybór był bardzo, ale to bardzo trudny. Ale pierwsza
dziesiatka wygląda mniej więcej tak:
1. Farben Lehre - Matura 2001 (jakoś mam słabość do tej piosenki. Może to dlatego, że poznałem Ją w trakcie
przygotowań do Egzaminu Maturalnego w 2004 r. I nawet jakoś poszło.)
2. Die Toten Hosen - Alles aus liebe (wersja lepsza od znanej z wykonania Polskiego zespołu, którego nazwy nie
jestem w stanie wymienić )
3. Suprise - Mój los (ze względu na tekst, muzyke i ogólne wrażenie)
4. Eisley - Invasion (ze względu na głos wokalistki, która przypomina mi Dolores O'Riordan, którą uwielbiam )
5. Eloy - Rainbow (ze względu na sentyment do muzyki lat 80-tych i klimat tego utworu)
6. Surowa Kara Za Grzechy - Godzina Szczerości (za optymizm płynący z tego utworu )
7. Camera Obscura - Keep it clean (patrz punkt poprzedni )
8. Pineapple - Witting Violet (ze względu na magię płynącą z tego kawałka)
9. Plain White T's - Hey there Delillah (patrz punkt poprzedni)
10. Trebling Blue Stars - From a pale blue Rosary (właściwie nie wiem czemu. Coś jest w tym utworze, że w pierwszej
dziesiątce musiał sie zmieścić)
A dalej już coraz ciaśniej i coraz trudniej wytłumaczyć dlaczego ten utwór, a nie na przykład następny (o jedno
miejsce niżej ).
Pozdrawiam serdecznie. I mam nadzieję, że za bardzo nie namieszałem w eliminacjach do NL
-----
To na 11 niech bedzie Nightwish - Elvenpath (z sympatii do zespołu i regionu z którego pochodzi )
prz_rulez pisze:12p Zdob şi Zdub - Boonika bate doba
10p Rihanna & Jay-Z - Umbrella
08p Blade Loki - No pasaran
07p Ratatat - Kennedy
06p Parov Stelar & Odette Di Maio - Faith
05p Houba - Chceme spokojeně žít
04p Farben Lehre - Matura 2001
03p Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
02p Plain White T's - Hey There Delilah
01p Clint Mansell - Summer Overture
00p Die Toten Hosen - Alles aus Liebe
Yacy pisze:Zanim moje typy: WIELKIE DZIĘKI za Jeffa Wayne!!! Mam już tą całą płytę, Spartacusa i jeszcze jednej
szukam. Rewelacyjny. Mam nadzieje że tym razem będę miał okazję głosować w finale i to na Jeffa
1 Jeff Wayne's War Of the Worlds - Forever Autumn - od pierwszego przesłuchania to był mój nr 1. Fragmenty
kojarzę z Trójki (chyba z sobotniej zd3 Piotra Kaczkowskiego, kiedy to chyba Marek Pawlukiewicz czytał kalendarium.
Sporo tych niepewności ale mam nadzieje, że może ktoś to wyjaśni.) W każdym razie to muzyka, która działa na mnie
niesamowicie... Znam już cały album i jeszcze jeden J. Wayne. Świetne!!!
2 Trembling Blue Stars - From A Pale Blue Rosary - Świetny kawałek, wpadający w uch, ale mający jednak coś
więcej poza chwytliwą melodią.
3 Mogwai - Black Spider - j.w.
4 Antimatter - Another Face In A Window - Świetny utwór ze świetnej płyty!!! Poznany w Minimaxie. Świetny
wybór Garego! Chyba po Leaving eaden najlepszy kawałek.
5 Portal – Alone - Pierwsze skojarzenie - Goodsmak. I to absolutnie nie jest zarzut!!!!!
6 Eisley - Invasion - Utwór znam od kilku tygodni. Nie może się przebić do mojego top30, ale 31-33 ma
zagwarantowane Może teraz to się zmieni?
7 Camera Obscura - Keep it Clean - Bardzo lubię ostatnią płytę. Poprzedni singel był u mnie na liście, więc
ten kawałek też bardzo mi się podoba.
8 Plain White T's - Hey There Delilah - z początku prawie odpadł, a potem mnie chwycił i został na dobre.
9 Parov Stelar feat Odette Di Maio - Faith - podobnie jak pozycje 2 i 3
10 Joe Bonamassa - If Heartaches Were Nickles - Prawie jak Joe Cocker i Gary Moore razem wzięci . I
dlatego że prawie robi wielką różnicę to jest na 10 miejscu, ale jednak załapał się do moich typów.
11 Henkus - Phoney - Do tego miejsca kandydowało 5 utworów. Nie wiem czy to mu w czymś pomoże ale ma u mnie
miejsce nr 11.
pozdrawiam
Yacy
dominik_fi pisze:O to moje typy:
1. Blade Loki - No Pasaran
Dobrze, że była podana wtyczka do otwrcja tego pliku .mpc bo inaczej ta piosenka nawet niebyłaby brana przezemnie
poduwage.
A tak jako pierwsza polska piosenka znalazła się w elimincjach od początku naszej zabawy. Bo jeszcze nigdy nie
wstawiłem do eliminacyjnej 10 żadnej piosenki
a tu proszę i to odrazu na 1 miejscu.
2. Tierra Santa - Alas de fuego
Ta i wcześniejsza piosenka są dla mnie tak samo świetne jak z II edycji Ametria - Hiszpański Hicior i Jeanette -
Porque te vas.
I nic więcej nie trzeba tu pisać.
3. Houba - Chceme Spokojene Zit
4. Zdob Si Zdub - Boonika Bate Doba
Tak przyjemna do słuchania piosenka z bardzo dobrze wpadającym refrenem.
5. Nightwish - Elvenpath
Wybrałem ze względu na brzmienie, artysta nie przeszkada za bardzo w słuchaniu muzyki, która jest przepiękna.
6. Gogol Bordello - Start Wearing Purple
A ten kawałek znalazł się dlatego, że coś mi przypomina, tzn. jakąś inną piosenkę, ale niestety nie pamietam jaka
to była i do tego ten charakterystyczny rytm.
Ten rytm gdzieś już był. Tylko GDZIE?
7. Long Play - Wild Thing
Jednyna kawałek, który trochę przypomina mi śmieszne z I edycji Herman's Hermits - No Milk Today i Homegrown -
Barbie girl
Ale niestety do ich poziomu mu brakuje.
8. Portal - Alone
Może kogoś dziwić, że tak niemalże idealny jak dlamnie kawałek jest tak nisko, ale postanowiłem dać szansę tym
słąbszym.
9. Zalef - Kiedy miasto śpi
Jeśli ktoś wystawił by Maćka Silskiego to też by się dla niego miejsca w mojej 10 znalazło obowiązkowo.
10. Gackt - Last Song
11. Parov Stelar feat Odette Di Maio - Faith
Jak już cos ma być na tej 11 pozycji to niech to będzie dla odmiany coś spokojnego
Bodeczek pisze:Witam w trzeciej edycji - najciekawszej jak do tej pory!!!
1. Zielone Żabki - Kultura
2. Farben Lehre - Matura 2001
odnośnie tych utworów słyszałem je kiedyś w jakiejś wersji koncertowej, ale i bez koncertowego czadu brzmią
rewelacyjnie - "jak punk to punk" ...
3. Novi Singers - Preludium e op. 28 Nr 4
odjazd ... co prawda jazzujący (dziwne po tekście powyżej no nie?), ale wbija w fotel, właściwie nie wiem dlaczego,
jakby wspomnienie ulubionego serialu dzieciństwa (mam skojarzenie z muzyką filmową ...)
4. Ceti - Ciało i krew
ballada palce lizać, brzmi jak początek lat 80-tych, tych najwspanialszych ja słyszę tam Turbo, ciekawe czy
słusznie ...
5. Eloy - Rainbow
anielski głos i nastrój, który zostaje na długo ...
6. Finger Elevens - Paralyzer
nieco drapieżne, trochę amerykańskie, ale podnosi z krzesła i sprawia, że noga zawsze mi podskakuje pod biurkiem
...
7. Jaime Wyatt - Light Switch
coś intrygującego w głosie wokalistki, nawet nie wiem co, ale takie są czasem właśnie przeboje, człowiek nie wie
dlaczego mu się podobają ...
8. Mason Ruffner - Gypsy Blood
jestem starszym panem, więc coś z klimatu Dire Straits i B. Springsteena musiało mnie złapać ... smakowity nastrój
i rytm ...
9. Camera Obscura - Keep It Clean
w życiu człowieka powinno być zawsze miejsce dla czegoś lekkiego i łągodnego, nie wiem o czym ta pani śpiewa,a le
wydaje mi się że łapie motyle na majówce ... lubię to ...
10. Poets Of The Fall - Sleep
jeszcze jeden nastrojowy utwór, który nie pozwala przerwać jego odsłuchiwania, czy nie jestem zbyt romantyczny? ...
11. Bale Loki - No Pasaran
przyznaje się bez bicia znałem, ale jak już napisałem "jak punk to punk" więc nie daję punktów, ale może się
przebije dalej? ...
Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję pomysłu na "naszą listę" ...
Chciałem nadmienić, że dzięki WAM poznałem w ciągu tych trzech 110 piosenek, które weszły do mojego muzycznego
archiwum fajnych rzeczy! To chyba niezły wynik, no nie? ...
tadzio3 pisze:Oto moje typy
1. Eloy Rainbow - Zalef miał być numerem jeden, ale gdy to usłyszałem, zmieniłem zdanie! Ależ fajny utwór,
chociaż w ogóle nie rockowy! Esencja lat 80-tych (chociaż nie wiem z jakiego to roku). Zupełnie coś innego niż
wszystkie pozostałe kawałki konkursu. Chociaż z kazdym przesłuchaniem troche tracił, ale wciąż bardzo mi się
podoba.
2. Zalef Kiedy miasto śpi - Świetny utwór, jeden z najlepszych (jak nie najlepszy) kawałków ze świetnej
debiutanckiej płyty. Najbardziej niedoceniony zwycięzca "Idola". Facet ma talent, głos, a co najważniejsze pomysł
na świetne kawałki, wcale nie przeznaczone do radia. Jedyny utwór, który był na mojej liście i to z dobrym
rezultatem.
3. Jeff Buckley Hallelujah - Znany mi bardzo dobrze utwór, ale częściej słuchałem ją w wesji .... a zapomniałem
(ta ze ścieżki dźwiękowej Shreka 1). W każdym ta jest o niebo lepsza! Piękny nastrój panuje w tej wersji.
4. Plain White T's Hey There Delilah - Przepiękna ballada. Z każdym przesłuchaniem podoba mi się coraz
bardziej. Gdybym miał więcej czasu na słuchanie, to może stał by sie numerem 1.
5. Quiet Riot Cum On Feel The Noize - Od razu spodobał mi sie na tyle, ze wiedziałem iż bedzie to czołowka mojego
zestawienia. Ciekaw jestem jak poradzi sobie u innych. To takie stare, dobre granie.
6. Die Toten Hosen Alles aus liebe - Bardzo osłuchany przeze mnie kawałek i to nie tylko w wersji niemieckiej.
Fakt, że te wersję znałem wcześniej od Ich Troje sprawia, ze mam większy sentyment do niej i w ogóle bardziej lubie
te piosenkę. Chociaż jeszcze lepsza jest wersja live nagerana po latach i wstawiona na singla- znacznie wiekszy
czad.
7. Ceti Ciało i krew - Piekny kawałek z fortepianem. Tym razem tylko dwie piosenki polskie w moich typach,
ale za dużo wyboru nie miałem. Świetny głos wokalisty. Wcześniej nie słyszałem nic o tym zespole.
8. Edguy Insie - Niezła balladka, a wersja live nadaje temu utworowi duzo uro(c)ku.
9. Nightwish Elvenpath - Bardzo dobrze mi znany zespół z jedną z fajniejszych piosenek. Liczę na głosy innych
forumowiczów. A to typowy styl Nightwish.
10. New York Crasnals Long Sleeved Marco Polo - Dobry, rockowy kawałek, ze zmianami nastroju, czyli to co lubię
tadzio3 pisze:Dodatkowy utwór:
Henkus - Phoney
ku3a pisze:1. Blade Loki - No Pasaran
2. Finger Eleven - Paralyzer
3. Jeff Buckley - Halleluyah
4. Plain White T's - Hey There Delilah
5. Gogol Bordello - Start Wearing Purple. Gypsy punk
6. Tierra Santa - Alas de fuego
7. Farben Lehre - Matura 2001
8. Suprise - Mój los
9. Zalef - Kiedy miasto śpi
10. Jaime Wyatt - Light Switch
11. Novi Singers - Preludium e op.24 nr 4
Tadzio3 u mnie jak zwykle w czolowce, ale tez mateusz15 ma 2 piosenki, a trzecia tuz za jedenastka. Mrsap w
dziesiatce raz, ale dwie pozostale tuz za dziesiatka. Na poczatku wydawalo sie, ze bedzie ogromnie trudno stworzyc
dziesiatke, ale po kilku turach przesluchan i eliminacji utworow wyszlo na to, ze to na co glosuje faktycznie jest
wg mnie najlepsze i nie jest to losowy przydzial do miejsc, tak wiec ostatecznie z tych glosow jestem zadowolony.
Miszon pisze:Walka bardzo zacięta. Tyle jestem pewien, że pierwsza czwórka odstaje nieco od reszty, ale
kolejności (zarówno w niej, jak i dalej) nie jestem już pewien. Poziom bardzo dobry, jest też dość ambitnie.
1. Mum - cóż, znałem ich dawno i cieszę się, że się tu znaleźli. Jak zwykle u nich - zachwycające piękno (tym razem
bardziej pod SigurRos podchodzące)
2. Gogol Bordello - co można rzec - PARTY!
3. C.E.T.I. - jedyny kawałek z tych, które lepiej znałem, na który zdecydowałem się głosować
4. Antimatter - wow, pierwsze wrażenie naprawdę genialne. Klimat lekko w stylu Floydów z płyty "Wish you were here"
plus troszkę grunge'owatości
A za tą czołową czwórką napiera druga grupa, aż 12 piosenek:
5. Poets of a Fall
6. Portal - w obydwu przypadakch na pewno pomogło tym piosenkom to, że zbliżają się jesienne melancholiczne
nastroje pogodowe
7. Joe Bonamassa - głównie dzięki genialnej solówce. Czy to z ostatniej płyty?
8. Jeff Wayne - stopniowo spadało w dół klasyfikacji, ale spokojnie zdołało się utrzymać w 10, bo piersze wrażenie
było niesamowite. Strasznie kojarzy mi się z moim zwycięzcą I edycji, czyli "Parsifalem" Rain, pewnie przez tego
narratora (taki sam głos praktycznie )
9. Blade Loki - wcześniej obijało mi się o uszy, ale to nie przeszkodziło w sukcesie tutaj
10. New York Crasnals - głównie dzięki pierwszym i ostatnim sekundom. Czy to nie jest przypadkiem polski zespół? BO
ten angielski jakiś taki...
11. Blood, Sweat and Tears - cóż można rzec, klasyka (chociaż nie wiem, czy akurat to z ich repertuaru znałem
wcześniej)
Dalej minimalnie odpadły:
12. Pineapple Thief - na początku od razu odrzuceni, później szybko szli do góry i przegrali dosłownie rzutem na
taśmę. Dowód na to, że warto dać drugą (i trzecią szansę)
13. Cold - jakoś też z początku się zgubili, stracili kontakt z poets of a Fall i Portalem, które w bardzo podobnym
klimacie i z tego klimatu tamte przeszły jednak
Jeszcze były tu 3 piosenki, które bardzo dobrze znałem i dlatego na nie nie głosowałem w tej fazie. Ale w
pucharowej już jak najbardziej, co zapowiada zmiany w hierarchii .
Artur pisze:Wlasciwie to piszac ten list jeszcze mieszalem w swich glosach ale ostatecznie zdecydowalem sie na
taka kolejnosc:
1. Jeff Wayne - Forever Autumn
2. Poets of the Fall - Sleep
3. Eisley - Invasion
4. Love - Love Alone Again Or
5. God Is An Astronaut - Fragile
6. Trembling Blue Stars - From a Pale Blue Rosary
7. Camera Obscura - Keep it Clean
8. George Dorn Screams - 69 moles
9. Mum - Now There is That Fear Again
10. Vladimir Cosma - Nadia's Theme
11. Eloy - Rainbow
Nr jeden za podobieństwo do Alan Parsons Project i za to ze dzięki tej piosence odkryłem całą świetną płytę.
Nivo pisze:Nareszcie udało mi się w miarę wszystko poukładać i powybierać wszystko...
Miejsce 1
Mogwai - Black Spider
Najklimatyczniejszy... bez skazy... i bez szans na wygranie tej listy
Każdy instrument jest tu najważniejszy (nie ma ich wiele, i to właściwie też jest zaletą - słychać każdy)...
Miejsce 2
California Stories Uncovered - The First Pink Yell
Genialny utworek... doskonałe intro i brzmienie gitary... W takich utworach zakochuję się od pierwszego
przesłuchania
Właściwie do końca nie wiem który z tych 2 jest lepszy...
Miejsce 3
New York Crasnals - Long Sleeved Marco Polo
Pierwszy przesłuchany przeze mnie utwór który dostał się do mojej 11... a przynajmniej pierwszy który mocno zapadł
mi w pamięć. Ustawił mocno poprzeczkę i wyrzucanie utworów było znacznie prostsze W zasadzie dopiero po kilku
dniach od ustalenia tej pierwszej trójki (bo biją resztę o kilka klas jakości) zauważyłem, że są z 1 albumu
(którego nie znałem!)... vivat trójka
Bonus punkty należą się za przefantastyczne nazwy
Miejsce 4
Antimatter - Another Face In The Window
Ten jest już z tych normalniejszych. Też bardzo klimatyczny, dlatego bez trudu wspiął się na szczyt swoich
możliwości
Miejsce 5
Eisley - Invasion
Pogodniejszy utwór... w zasadzie mocno kontrastuje z resztą 11, ale zasłużył na swoje w niej miejsce. Wokal trochę
przypomina Cranberries... Dowód na to, że kobiety potrafią śpiewać (wbrew temu, co próbuje nam udowodnić wiek XXI)
i potrafią robić to znakomicie (tu już w ogóle bez komentarza)
Miejsce 6
Portal - Alone
Byłby i wyżej (potencjał utworu jest ogromny), ale trochę gubi klimat; ciutek na siłę... ciutek za rozpaczliwie...
być może to ta styczność z Eisley przybrała go w takie kolory... ale ostatecznie przegrał ten pojedynek...
Miejsce 7
God Is An Astronaut - Fragile
Podoba mi się coraz bardziej z każdym przesłuchaniem... jeżeli trafi za jakiś czas na Portal lub Eisley to będę
miał ciężki orzech do zgryzienia... W ogóle klasyfikacja w tym etapie to okrutna i paradoksalna mordęga Najpierw
przyjemna, bo nie można przeczyć oczywistej wysokiej jakości konkurentów, a potem męczy sumienie, czy aby na pewno
nie odjąło się jakiemuś utworowi...
Idealnie złamana kompozycja ostrym (heh...) wejściem. Dzięki temu utwóry zyskuje bardzo wiele...
Miejsce 8
HER - Drzewo
Polski wokal! Dopiero na 8 miejscu... Wobec takich rywali był bez szans, mimo że w ostatniej edycji walczyłby o
podium moich głosów
Miejsce 9
Ratatat - Kennedy
Dziwne, ciekawe, fajne... trochę nazbyt elektroniczne, żeby mnie powalało Za to jeden z lepszych
elektronicznych, które w życiu słyszałem.
Trochę rozwala go odgłos "klaskania"...
Miejsce 10
Clint Mansell - Summer Overture
Pierwszoedycyjny był rzeczywiście lepszy. Znów krótki i magiczny... i to magiczny na tyle, że zdobył miejsce
punktowane.
W top10 pierwsze dwa utwory od początku i końca są bez wokalu... Można by spekulować nad wokalem w GIAA co dałoby
50% utworów bez wokalu... mocna statystyka
Miejsce 11
George Dorn Screams - 69 Moles
Warto wskazać. Wokal trochę nie po mojemu, natomiast muzycznie i kompozycyjnie - wyjątkowo dobrze.
---------------------
Dlaczego nie Iron Butterfly? Ech... Powiedzmy: poszedłem z duchem czasu
Było jeszcze kilka bardzo dobrych utworów, ale od odpadły i na szczęście zorientowałem się, że zostało 11 ostatnich
Ustalenie dokładnie co gdzie i dlaczego było bynajmniej kłopotliwe.
Cóż dodać jeszcze? Usta Bilizowane pozostają najlepszym utworem z listy, ale czy Band of Horses czy Mogwai jest
lepsze to na razie nie jestem w stanie powiedzieć... może pokuszę się na stworzenie top5 z wszystkich zgłoszonych
piosenek
mateusz15 pisze:Wysyłam swe głosy, nie było latwo (co pewnie slyszysz od każdego uczestnika), mam nadzieję ze
dobrze zagłosowałem.
I przepraszam za te natręctwa przed glosowaniem ?
1. Gogol Bordello - Start Wearing Purple. Gypsy punk (jotem3) – 12pkt
2. Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion (Vinyl84) – 10pkt
3. Rihanna – Umbrella (Dominik_fi) – 8pkt
4. Steppenwolf - Born To Be Wild (łuzek) – 7pkt
5. Plain White T's - Hey There Delilah (lucek) – 6pkt
6. Jaime Wyatt - Light Switch (martyr) – 5pkt
7. Quiet Riot - Cum On Feel The Noize (dominik_fi) – 4pkt
8. Freak of Nature - Palace of rainy sky (retry2) – 3pkt
9. God Is An Astronaut – Fragile Grycek) – 2pkt
10. Ceti - Ciało i krew (stavanger) – 1pkt
11. Camera Obscura - Keep it clean (Jacka) – 0pkt
Zapewne moje typy się róznią od tych prezentowanych przez innych użytkownikow, ale mamy po prostu inne gust
Pozdrawiam
Adameks pisze:Łatwo nie było , ale po kilku tygodniach przesłuchiwań się zdecydowałem. Niektóre Piosenki
które po pierwszych przesłuchaniach były wysoko na liście, szybko się nudziły, albo i odwrotnie .
Na pierwszym miejscu, zespół który znałem, ale piosenki nie.
1. Antimatter - Another Face in the window
2. Poets of the Fall - Sleep
3. Suprise - Mój Los
4. Cold - Bleed
5. Edguy - Inside
6. Zalef - Kiedy miasto śpi
7. Vladimir Cosma - Nadia's theme
8. Tim Finn - Winter Light
9. Henkus - Phoney
10. Plain White T's - Hey There Delilah
11. Mogwai - Black Spider
kajman pisze:Przyznam się, że tylko w kilku miejscach miałem problemy jak ustawić kolejność, ale sobie z tym
poradziłem, szczególnie że jednopunktowe różnice nie dopingowały mnie do głębszego zastanawiania się. Wydaje się,
że więcej emocji byłoby, gdybyśmy obstawiali np. 15-12-10-8-6 i potem po kolei do 1.
Od początku drugiego przesłuchania nie było wątpliwości, że zwycięży rewelacyjny acz typowy bluesik czyli:
1. Joe Bonamassa - If Heartaches Were Nickles
Także jedyna w moim zestawie polska piosenka była pewniakiem na 2 miejsce:
2. Ceti - Ciało i krew
Potem już było trudniej, bo kolejna trójka bardzo wyrównana, a pozycje 3 i 4 wydają mi się bardzo podobne (chociaż
dzielą je całe Stany ).
3. California Stories Uuncovered - The First Pink Yell
4. New York Crasnals - Long Sleeved Marco Polo
5. Antimatter - Another Face In A Window
Kolejna piosenka początkowo była nieco wyżej, ale nie dała rady
6. Peter Pan - Smiling In The Rain
Akurat tym razem Twój zestaw mi nie podszedł i wybrałem z niego tylko
7. God Is An Astronaut - Fragile
Byłem pewien przed przesłuchaniem, że to będzie gniot, bo Mum w zestawie trójkowym jest beznadziejny, a tutaj:
8. Mum - Now There Is That Fear Again
Kolejny utwór ma momenty na pierwszą trójkę ale i takie, które mocno denerwują. Jest wyjątkowo nierówny i
niespójny.
9. Van Dder Graaf Generator - A Plague Of Lighthouse Keepers
Dziesiątkę kończy klasyk w bardzo dobrym gatunku
10. Mountain - Mississippi Queen
No i piosenka dodatkowa:
11. Poets Of The Tall - Sleep
Pozwolę sobie także wrzucić resztę mojej finałowej 16.
12. Novi Singers- Preludium e op.28 nr 4
13. Edguy - Inside
14. Mogwai - Black Spider
15. Toadies - Possum Kingdom
16. Portal - Alone
Grycek pisze: 1.Jeff Buckley - Hallelujah (tak, jak już wcześniej pisałem, kocham ten utwór)
2.Clint Mansell - Summer Overture (w pierwszej edycji mi się podobał, teraz też)
3.Múm - Now There is That Fear Again (co raz bardziej podoba mi się post-rock)
4.Mogwai - Black spider (patrz wyżej)
5.California Stories Uncovered - The First Pink Yell (patrz wyżej)
6.Antimatter - Another Face in a Window (bardzo dobre, ale ja wole Fighting for lost cause)
7.LoocasM - Tear (co to u licha jest? nie mogę nic o tym znaleźć)
8.Portal - Alone (bardzo podobne do Hurtu)
9.Ratatat - Kennedy (takie radosne)
10.Death Cab For Cutie - A Movie Script Ending (patrz wyżej)
11.Cold - Bleed (a tu takie smutne:) )
Martyr pisze:Cześć;-)
Najwyższy czas oddać głosy..
1. Farben Lehre - Matura 2001
2. Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
3. California Stories Uncovered - The First Pink Yell
4. Zdob Si Zdub - Boonika Bate Doba
5. Mountain - Mississippi Queen
6. Quiet Riot - Cum On Feel The Noize
7. Eisley - Invasion
8. Suprose - Mój los
9. Maison Ruffner - Gypsy Blood
10. Long Play - Wild Thing
11. Bobby Vinton - Blue Velvet
Martyrka
Gary pisze:No i w końcu się udało. Do końca nie wiem czy bardziej podoba mi się numer 1, czy też numer 2, ale
ponieważ numer 2 już znałem to na 1 miejscu wstawiłem ten nieznany mi wcześniej.
Ale najbardziej martwi mnie to co zobaczyłem przed chwilą. Mianowicie, że zgłosił go.....Yacy. Znowu ma wygrać?
Oto wyniki:
1. California Stories Uncovered - The First Pink Yell
2. Jeff Buckley - Hallelujah
3. Poets of a fall - Sleep
4. Jeff Wayne - Forever Autumn
5. George Dorn Screams - 69 moles
6. Ceti - Ciało i krew
7. Gogol Bordello - Start Wearing Purple. Gypsy punk
8. New York Crasnals- Long Sleeved Marco Polo
9. Múm - Now There is That Fear Again
10. Plain White T's - Hey There Delilah
11. Edguy - Inside
Z pozdrowieniami.
Gary
retry2 pisze:Moje głosy będą nieco dziwne, wiem, że część, sympatycznych utworów na pewno wejdzie, a ja
zagłosuję tak, aby reszta trochę dziwniejszych teżmiała szansę. No, ale 1. trójka i tak była bezapelacyjna
1.Forever Autumn - Jeff Wayne: piękne, Bauhaus z dobrymi utworami + Hawkind z tych trzech które znam -
bezwzględna jedynka
2.The First Pink Yell - California Stories Uncovered: natchnął mnie do zakupu całej Offensywy2
3.Long Sleeved Marco Polo - New York Crasnals: jak wyżej
4.Spinning Wheel - Blood Sweat and Tears: utwór nie w moim stylu, ale tak się jakoś za mną ciągnie
5.Wilting Violet - Pineapple Thief:
6.Another Face in a Window - Antimatter: znam dobrze, a może nie wejść
7.Black spider - Mogwai: A to ci dopiero niespodzianka, urocze
8.In-A-Gadda-Da-Vida - Iron Butterfly: znam prawie na pamięć, śliczne, a pewnie będę pierwszym oddającym
głosy. zgodnie z niepisaną zasadą nie powinienem, ale ku pokrzepieniu serc...
9.Nadia's Theme - Vladimir Cosma: natchnęło mnie do obejrzenia całego filmu
10.Smiling in the rain - Peter Pan: nie jestem w stanie ocenić dobrze tego utworu, jakaś marna jakość, ale
mimo wszystko...
11.69 Moles - George Dern Screams: i tak wiem, że wejdzie dalej, ku mojej sympatii
jotem3 pisze:witaj,
pierwszy raz, kiedy mogłem wszystkie utwory troszkę dłużej posłuchać i wybrać po troszkę dokładniejszych
przesłuchaniach. I nie wiem czy to tak bardzo dobrze ... Do dziś pozostało mi 12 utworów, które chciałbym umieścić
w pierwszej dyszce. Ale tak się nie uda. A może jednak ...
Tak - podam 12, ale wiadomo liczyć się będzie pierwsza 10 plus dyscyplina dodatkowa.
I dziwnym trafem pozostałe na placu boju utwory równo podzieliły się - 6 krajowe, 6 zagramaniczne.
A otóż i końcowe wyniki - a tutaj - POLSKA górą !!!
1. New York Crasnals - Long Sleeved Marco Polo
2. Peter Pan - Smiling In The Rain (do ostatniej chwili zastanawiałem się który z tych dwóch utworów umieścić na
topie)
3. Ceti - Ciało i krew
4. Freak of Nature - Palace of rainy sky (zespół, który też miałem zaproponować w swojej trójce. Ale wybrałbym Bad
Dreams)
5. Zalef - Kiedy miasto śpi (jeden z lepszych Idoli, albo nawet najlepszy. Podobało mi się jego mocne wykonanie
What I Am - Edie Brickell)
6. LoocasM - Tear (tajemniczy wykonawca ....)
7. Eloy - Rainbow (piękny utwór, który ... lat temu miałem nagrany na takiej fajnej kasecie z nagraniami z
Muzycznej Poczty UKF Tomka Beksińskiego)
8. Henkus - Phoney (miła dla ucha piosenka, która w pewnym momencie przypomina solówkę gitarową z Niech żyje bal ;
-)
9. Jaime Wyatt - Light Switch
10. Poets of a fall - Sleep
i dyscyplina dodatkowa:
11. Jeff Wayne - Forever Autumn (powinno być dużo wyżej, ale postanowiłem przeznaczyć pierwszą dziesiątkę dla
"nowych" utworów, więc zarówno to jak i 12 troszkę niżej)
a to niestety na pechowym - dwunastym miejscu:
12. Valdimir Cosma - Nadia's Theme
pozdrawiam
jacek
adr pisze:1. Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
2. Jeff Buckley - Hallelujah
3. Ratatat - Kennedy
4. Clint Mansell - Summer Overture
5. Farben Lehre - Matura 2001
6. California Stories Uncovered - The First Pink Yell
7. New York Crasnals - Long Sleeved Marco Polo
8. Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
9. Antimatter - Another Face In A Window
10. Múm - Now There Is That Fear Again
11. Blade Loki - No Pasaran
blisko były: LoocasM - Tear, Ceti - Ciało i krew, Finger Eleven - Paralyzer, God is an Astronaut - Fragile
Łucek pisze:pozdro, już wysyłam, po ostatnim przesłuchaniu jeszcze sporo zmian nastąpiło, ale końcowego układu
jestem pewien, dodam jeszcze kilka tych, które były blisko, bo generalnie ta 17-stka trzymała dobry, równy poziom i
nawet znalazły się perełki, seria bardzo dobra, porównywalna z pierwszą
1)Mum - Now There is That Fear Again - najlepszy kawałek, awansował niedawno, ale jest tego wart...
2)Zalef - Kiedy miasto śpi - jeden z faworytów od początku
3)Jeff Buckley - Hallelujah - j.w.
4)Jeff Wayne - Forever Autumn - miał być niżej, ale w sumie to bardzo dobry kawałek i to chyba dobre miejsce dla
niego, nawet zastanawiałem się pod koniec, czy nie powinien być wyżej...
5)Quiet Riot - Cum On Feel The Noize - 5 i 6 to klasyki, ale trzeba przyznać dobre...
6)Blood Sweat and Tears - Spinning Wheel
7)Ceti - Ciało i Krew - ten i 4 następne to kawałki ciekawe i dające do myślenia...
God Is An Astronaut - Fragile
9)Poets of the fall - Sleep
10)Eloy - Rainbow
11)Freak of nature - Palace of rainy sky
12)Long Play - Wild Thing
13)Trembling Blue Stars - From a Pale Blue Rosary
14)Blade Loki - No Pasaran
15)Squaw - Ja Tylko Spiewam
16)Paul Johnson - The Masquerade
17)Finger Eleven - Paralyzer
- stavanger
- Posty: 3402
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
Dzięki za wszystkie głosy i komentarze do zgłaszanych przeze mnie piosenek
@ tadzio3: 1988
Robinson pisze:3. Eloy - Rainbow (niemiecka grupa, której utwór Time to turn chyba wszyscy znają, ale z innego wykonania)
Vinyl84 pisze:5. Eloy - Rainbow (ze względu na sentyment do muzyki lat 80-tych i klimat tego utworu)
Bodeczek pisze:5. Eloy - Rainbow
anielski głos i nastrój, który zostaje na długo ...
tadzio3 pisze:1. Eloy Rainbow - Zalef miał być numerem jeden, ale gdy to usłyszałem, zmieniłem zdanie! Ależ fajny utwór,
chociaż w ogóle nie rockowy! Esencja lat 80-tych (chociaż nie wiem z jakiego to roku). Zupełnie coś innego niż
wszystkie pozostałe kawałki konkursu. Chociaż z kazdym przesłuchaniem troche tracił, ale wciąż bardzo mi się podoba.
@ Robinson: oczywiście, chodzi o Noc Komety Budki Suflerajotem3 pisze:7. Eloy - Rainbow (piękny utwór, który ... lat temu miałem nagrany na takiej fajnej kasecie z nagraniami z
Muzycznej Poczty UKF Tomka Beksińskiego)
@ tadzio3: 1988
Tylko dwie osoby doceniły ten utwór, ale 15 punktów, o mało co nie dało awansu do 1/16.dominik_fi pisze:2. Tierra Santa - Alas de fuego
Ta i wcześniejsza piosenka są dla mnie tak samo świetne jak z II edycji Ametria - Hiszpański Hicior i Jeanette -
Bodeczek pisze:4. Ceti - Ciało i krew
ballada palce lizać, brzmi jak początek lat 80-tych, tych najwspanialszych Laughing ja słyszę tam Turbo, ciekawe czy słusznie ...
tadzio3 pisze:7. Ceti Ciało i krew - Piekny kawałek z fortepianem. Tym razem tylko dwie piosenki polskie w moich typach,
@ Bodeczek: Z tym Turbo to dobrze wyczułeś, bo Ceti to formacja Grzegorza KupczykaMiszon pisze:3. C.E.T.I. - jedyny kawałek z tych, które lepiej znałem, na który zdecydowałem się głosować
- stavanger
- Posty: 3402
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
Nie da się ukryć, wykrakałeśGary pisze: Oto wyniki:
1. California Stories Uncovered - The First Pink Yell
...
No i w końcu się udało. Do końca nie wiem czy bardziej podoba mi się numer 1, czy też numer 2, ale ponieważ numer 2 już znałem to na 1 miejscu wstawiłem ten nieznany mi wcześniej. Smile
Ale najbardziej martwi mnie to co zobaczyłem przed chwilą. Mianowicie, że zgłosił go.....Yacy. Znowu ma wygrać?
Nivo pisze:Miejsce 5
Eisley - Invasion
Pogodniejszy utwór... w zasadzie mocno kontrastuje z resztą 11, ale zasłużył na swoje w niej miejsce. Wokal trochę przypomina Cranberries... Dowód na to, że kobiety potrafią śpiewać
Ja też mam w zanadrzu piosenkę z wokalem przypominającym Dolores O'RiordanVinyl84 pisze: 4. Eisley - Invasion (ze względu na głos wokalistki, która przypomina mi Dolores O'Riordan, którą uwielbiam)
Przepraszam za te dwa posty pod rząd
Wyniki ostatniej rundy praktycznie zadowalają mnie całkowicie. Wszystkie utwory z par, na które głosowałem, wygrały, parę Zalef - Farben L olałem, bo uznałem ją za słabiutką, a Antimatter wcale mnie nie zmartwił zwycięstwem nad moją piosenką. A tak ogólnie 1 był mój numer 3, 3 moja 5 (co ciekawsze w półfinale obstawiłem odwrotnie), na 5 była moja 2, a na 11 (chyba) mój nr 4 (Krasnale), a niestety na 15 mój zwycięzca.
Poza tym szalał u mnie Yacy: miejsca 3, 4 i 6. Niestety nie mogłem zrozumieć jakim cudem efekciarski utwór z przerostem formy nad treścią mógł dotrzeć do finału (ale tam na szczęście przegrał).
No i jeszcze jedno - głosując nie pamiętałem wszystkiego, co czytałem przedtem i potem okazało się, że moje 2, 3, 4 i 6 to polszczyzna.
Poza tym szalał u mnie Yacy: miejsca 3, 4 i 6. Niestety nie mogłem zrozumieć jakim cudem efekciarski utwór z przerostem formy nad treścią mógł dotrzeć do finału (ale tam na szczęście przegrał).
No i jeszcze jedno - głosując nie pamiętałem wszystkiego, co czytałem przedtem i potem okazało się, że moje 2, 3, 4 i 6 to polszczyzna.
Ja tak nie narzekam, mimo że w finale znalazł się utwór daleko spoza mojej 30 czyli odrzucony za pierwszym przesłuchaniem.Miszon pisze:ja pitole!WTF?! Mimo ze ogolnie ta edycje uwazam za najlepsza,to jeszcze nigdy nie zdarzylo sie,by taki sukces(a nawet zwyciestwo!) osiagnal kawalek,ktory odrzucilem w pierwszym rzucie,czyli w tym przypadku nawet do 40 sie nie zakwalifikowal!
Cytujac zbysza: BUUUUUUUUUUU, NUUUUDAAAA!
Pierwsze moje skojarzenie podczas przesłuchiwania tego utworu to była płyta Myslovitz "Skalary, mieczyki, neonki"... Ciekawe, co? Tamten album bardzo lubie, a teraz i ta piosenka zdobyła moją sympatieGrycek pisze:1. California Stories Uncovered - The First Pink Yell [0] pkt.{70}
Wielkie gratulacje dla niezwyciężonego Yacy'ego!!!
- Miszon
- Posty: 15367
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Więcej na temat dziwnego (jak dla mnie) zwycięzcy napisałem w fazie głosowania na finał. Ale mówiąc krótko - nie było to nic pochlebnego. Naprawdę nic nie widzę w tym utworze. Tam praktycznie nic się nie dzieje. OK, sytuację ratuje perkusja, bo tylko dzięki niej da się tego w ogóle słuchać... I z każdym przesłuchaniem raczej się upewniam w swej opinii, także nie jest ona raczej pochopna (no, chyba że za pół roku zmienię zdanie ).kajman pisze:Ja tak nie narzekam, mimo że w finale znalazł się utwór daleko spoza mojej 30 czyli odrzucony za pierwszym przesłuchaniem.Miszon pisze:ja pitole!WTF?! Mimo ze ogolnie ta edycje uwazam za najlepsza,to jeszcze nigdy nie zdarzylo sie,by taki sukces(a nawet zwyciestwo!) osiagnal kawalek,ktory odrzucilem w pierwszym rzucie,czyli w tym przypadku nawet do 40 sie nie zakwalifikowal!
Cytujac zbysza: BUUUUUUUUUUU, NUUUUDAAAA!
- Yacy
- Posty: 22101
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Moje propozycje nie zawsze są to utwory dla mnie znaczące, istotne czy bardzo ważne. Zawsze swoje propozycję próbuję umiejscowić wśród swoich typów i tak w 1 edycji MEW w było wg mnie na miejscu 5. THE FUNERAL jest do tej pory ważne i było dla mnie nr 1 dawno przed. W minionej edycji California Stories Uncovered i pozostałe to był wybór dosłownie "za 5 12-sta" i ja go ustawiłem na pozycji ... 11 czyli byłby u mnie bez punktów. I poważnie liczyłem na możliwość głosowania w finale ...Miszon pisze:Naprawdę nic nie widzę w tym utworze. Tam praktycznie nic się nie dzieje. OK, sytuację ratuje perkusja, bo tylko dzięki niej da się tego w ogóle słuchać... I z każdym przesłuchaniem raczej się upewniam w swej opinii, także nie jest ona raczej pochopna (no, chyba że za pół roku zmienię zdanie ).
Ale to przecież Twoi Ziomkowie więc powinni mieć Twoją sympatięMartyr pisze:Pierwsze moje skojarzenie podczas przesłuchiwania tego utworu to była płyta Myslovitz "Skalary, mieczyki, neonki"... Ciekawe, co? Tamten album bardzo lubie, a teraz i ta piosenka zdobyła moją sympatie
Wielkie gratulacje dla niezwyciężonego Yacy'ego!!!
Raz jeszcze dziękuję za gratulacje i ... Grycek kiedy startujemy z edycją nr 4.? Normalna czy specjalna?
Yacy, po raz kolejny - szczere gratulacje (co prawda 2 raz wspieram cię w finale, ale pierwsze były szczere za debiut ) Komentarz: DOMINATING
Jeff Wayne odrzucił mnie od razu (odwrotnie jak obie inne propozycje Grycka) Przeciwnie California! W tamtym kawałku nie musi się nic dziać. Trzyma klimat (który bardzo mi pasuje), tak jak Thru the Glass... który w zasadzie wiele nie odbiega od grania (moi rodzice twierdzą że jedno i drugie przypomina Myslovitz; apropos: Grycek, kłamisz mówiąc, że jesteś z mysłowic i to nawet nie o Wrocław mi chodzi )
Muzyka nie musi zarzucać tonami popisów artystycznych, wymyślnych riffów... jeżeli jest prawdziwie sztuką, to moim zdaniem powinna wprowadzać nastrój, a tamte przymioty powinny ewentualnie w tym pomagać.
Podobnie jak w wytypowanym przeze mnie Mogwaiu.
Pisałem, że pierwsza trójka ustaliła się po pierwszym przesłuchaniu. Te 3 utwory mają własnego ducha (tj. w moim odczuciu rzecz jasna). To samo miały Usta Bilizowane i Band of Horses i stąd moje uznanie w formie 1 miejsca
Najlepsza edycja - na pewno Chociaż głosowałem czasem w pewnym amoku, ale nagromadziło się dużo dobrej muzyki (w tym sporo polskich artystów!)
Pewnym zaskoczeniem jest dla mnie fakt, że mało osób głosowało w finale na Antimatter i Californię jednocześnie... dominowały 2 schematy, w których występował dokładnie 1 z powyższych utworów
Czekam na następną edycję (postaram się coś wrzucić)!
Jeff Wayne odrzucił mnie od razu (odwrotnie jak obie inne propozycje Grycka) Przeciwnie California! W tamtym kawałku nie musi się nic dziać. Trzyma klimat (który bardzo mi pasuje), tak jak Thru the Glass... który w zasadzie wiele nie odbiega od grania (moi rodzice twierdzą że jedno i drugie przypomina Myslovitz; apropos: Grycek, kłamisz mówiąc, że jesteś z mysłowic i to nawet nie o Wrocław mi chodzi )
Muzyka nie musi zarzucać tonami popisów artystycznych, wymyślnych riffów... jeżeli jest prawdziwie sztuką, to moim zdaniem powinna wprowadzać nastrój, a tamte przymioty powinny ewentualnie w tym pomagać.
Podobnie jak w wytypowanym przeze mnie Mogwaiu.
Pisałem, że pierwsza trójka ustaliła się po pierwszym przesłuchaniu. Te 3 utwory mają własnego ducha (tj. w moim odczuciu rzecz jasna). To samo miały Usta Bilizowane i Band of Horses i stąd moje uznanie w formie 1 miejsca
Najlepsza edycja - na pewno Chociaż głosowałem czasem w pewnym amoku, ale nagromadziło się dużo dobrej muzyki (w tym sporo polskich artystów!)
Pewnym zaskoczeniem jest dla mnie fakt, że mało osób głosowało w finale na Antimatter i Californię jednocześnie... dominowały 2 schematy, w których występował dokładnie 1 z powyższych utworów
Czekam na następną edycję (postaram się coś wrzucić)!
Re: Gloosy z eliminacji.
Grycek pisze:7.LoocasM - Tear (co to u licha jest? nie mogę nic o tym znaleźć)
Muszę się tu przyznać do prywaty ponieważ ten tajemniczy wykonawca to ktoś mi dobrze znany Niemniej jednak dziękuję w imieniu Łukasza z okolic Gorzowa oraz swoim za zainteresowanie tym co stworzyłjotem3 pisze:6. LoocasM - Tear (tajemniczy wykonawca ....)
Odnośnie zwycięskiego utworu... no to już wiemy kto jest w układzie
A poważnie, gratuluję Yacy po raz 3 i tym razem szczególnie, ponieważ kawałek "The First Pink Yell" to pierwszy zwycięzca zabawy, który naprawdę przypadł mi do gustu i na pewno pozostanie na playliście przez dłuższy czas.
- Miszon
- Posty: 15367
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co prawda trudno porównywać, bo poprzednio głosowaliśmy na więcej piosenek, ale ogólnie wygląda to w ten sposób, że zwycięzcy dostawali dotąd tyle głosów/ilość głosujących ogólnie:
MEW - 10/20
BAND OF HORSES - 8/20
CALIFORNIA STORIES UNCOVERED - 9/24
Co pokazuje jak sądzę, że ta edycja, mimo że najwięcej piosenek mogliśmy typować, była najbardziej zażarta.
Co do tych, którym Novi Singers "z czymś się kojarzą" - przecież pisałem, że to Chopin
MEW - 10/20
BAND OF HORSES - 8/20
CALIFORNIA STORIES UNCOVERED - 9/24
Co pokazuje jak sądzę, że ta edycja, mimo że najwięcej piosenek mogliśmy typować, była najbardziej zażarta.
Co do tych, którym Novi Singers "z czymś się kojarzą" - przecież pisałem, że to Chopin