po co takie pisanie? "wiadomo", że opcja nr 5 odpada jako pierwsza, bo ona by oznaczała, że można głosować po 2 razy na jeden utwór.
jak dla mnie opcja nr 1.
Moderatorzy: ku3a, Yacy, Mateusz, neon.ka, ku3a, neon.ka, Yacy, Mateusz
po co takie pisanie? "wiadomo", że opcja nr 5 odpada jako pierwsza, bo ona by oznaczała, że można głosować po 2 razy na jeden utwór.
Ja mógłbym się z tym "pobawić". Mając dane o liczbie głosów i poszczególnych utworach spokojnie mógłbym poświęcić czas na ułożenie. Jeżeli za darmo nikt nie chciał się tym zająć.
Proste - ex aequo 35, a następne miejsce to 37. Tak samo z miejsce 71.
I tu się mylisz. Były.
Właśnie chciałem zaproponować, żeby ktoś z dużymi chęciami i zasobami wolnego czasu zliczył ile łącznie wyszło takich "nieprawdopodobnych awansów" i czy nie będzie to liczba bliska 100.airborn pisze: ↑ndz sty 19, 2020 8:32 pm Akurat Roundabout awansowało mniej niż inne kawałki w pobliżu.
A tak serio, to wygląda że rzeczywiście jeden głos wpłynął na wyniki Topu. Można z niemal 100% pewnością określić, na jakie utwory ten tajemniczy X zagłosował - wychodzi idealnie 100 głosów (najniżej uplasowane Sympathy z miejsca 128). Nieprawdopodobne.
Miałem zamiar coś takiego zrobić, choć z tymi "dużymi zasobami wolnego czasu" u mnie kiepsko Ale już nie muszę, bo kolega airborn mnie wyręczył Dokładnie tak musiało być: W przedziale miejsc 1-128 wszystko, co spadało, nie otrzymało głosów od tej osoby, a wszytko, co awansowało, głosy otrzymało. Jedynie można zastanawiać się nad Schodami (bo mogły zarówno głosy otrzymać, a po prostu wyprzedzająca je czwórka miała ich jeszcze więcej od innych słuchaczy, jak i nie otrzymać, przez co spadły na piąte miejsce), a co do pozostałych przypadków, to chyba wydaje się jasne.
Tylko tutaj też wyniki z czasów, gdy prezentowane było top 50, a co poza już mogło mieć miejsca podwójne, jak z czasów Poczekalni na LP3. Tam nie trzeba było prezentować tych piosenek, więc takie miejsca podwójne były dopuszczane. W top 50 zapewne też były takie wypadki, ale już miejsca były ustawione zapewne według jakiegoś klucza.jollyroger72 pisze: ↑ndz sty 19, 2020 3:13 pm I tu się mylisz. Były.
I wbrew temu, co myślisz - były np. dwa utwory na pozycji 51 a następna była 52. Oto przykład z 8 Topu:
51 30 8 Deep Purple – Smoke On The Water 1972
51 33 8 Janis Joplin – Summertime 1968
52 26 8 Queen – These Are The Days Of Our Lives 1991
52 34 2 Chuck Mangione – Children Of Sanchez 1978
53 72 8 The Cure – Lullaby 1989
Tak chciałem się upewnić czy ewentualnie dobrze to wyszło... bo nie bardzo byłem pewien.
No właśnie, to opcja 1 czy 5? Dla mnie 5 skoro tego nie dopilnowano, napiszę tak dyplomatycznie. I możemy tak dyskutować ... Zapiszcie w notatkach przy pozycji bardzo wysokiej pozycji Kiss, że Bobby w razie czego to zepsuł. Coś trzeba było wybrać.
Wiem, ale tak jest, nie to na S.. ale roszczeniówka na forum leci tak jak w realu, takie czasy.jollyroger72 pisze: ↑ndz sty 19, 2020 12:51 pm A opcji nr 9 bym w ogóle nie pisał, bo to znowu... wiesz co
No nasza wina Jolly, bo wiesz, że bez Was, to wszystko by się dawno rozpadło. Bez Kaziów nie da rady, a tu taka ŚMIETANKA jest, która wielu rzeczy pilnuje i chwała Wam za to.jollyroger72 pisze: ↑ndz sty 19, 2020 12:51 pm Skoro to NASZA wina, to znaczy, że Top jesz NASZ a nie Trójkowy?
Kod: Zaznacz cały
num | pozycja26 | skok | pozycja25 | peak | utwor
-----+-----------+------+-----------+------+----------------------------------------------------------------------
1 | 128 | 1326 | 1454 | 128 | SYMPATHY / Rare Bird
2 | 126 | 1315 | 1441 | 126 | GOING FOR THE ONE / Yes
3 | 123 | 1259 | 1382 | 123 | SELMA / Bijelo Dugme
4 | 116 | 1157 | 1273 | 116 | I PUT A SPELL ON YOU / Creedence Clearwater Revival
5 | 124 | 1132 | 1256 | 124 | HAIR OF THE DOG / Nazareth
6 | 118 | 1101 | 1219 | 118 | PROUD MARY / Creedence Clearwater Revival
7 | 105 | 990 | 1095 | 105 | BURN / Deep Purple
8 | 121 | 960 | 1081 | 121 | HEAVY HORSES / Jethro Tull
9 | 114 | 957 | 1071 | 114 | CARRY ON WAYWARD SON / Kansas
10 | 113 | 929 | 1042 | 113 | CROSSTOWN TRAFFIC / The Jimi Hendrix Experience
11 | 115 | 913 | 1028 | 115 | THE BOYS ARE BACK IN TOWN / Thin Lizzy
12 | 119 | 875 | 994 | 119 | FEELING GOOD / Nina Simone
13 | 109 | 852 | 961 | 109 | BREAKFAST IN AMERICA / Supertramp
14 | 117 | 847 | 964 | 117 | ROUNDABOUT / Yes
15 | 111 | 818 | 929 | 111 | WYMYŚLIŁEM CIEBIE / Dżamble
16 | 107 | 812 | 919 | 107 | UNCHAIN MY HEART / Joe Cocker
17 | 98 | 664 | 762 | 98 | HOCUS POCUS / Focus
18 | 94 | 662 | 756 | 94 | LA SAGRADA FAMILIA / The Alan Parsons Project
19 | 104 | 660 | 764 | 104 | GO YOUR OWN WAY / Fleetwood Mac
20 | 99 | 616 | 715 | 99 | ALL RIGHT NOW / Free
21 | 95 | 588 | 683 | 86 | 21ST CENTURY SCHIZOID MAN (INCLUDING “MIRRORS”) / King Crimson
22 | 89 | 566 | 655 | 89 | ONI ZARAZ PRZYJDĄ TU / Breakout
23 | 101 | 545 | 646 | 101 | CARPET CRAWL / Genesis
24 | 656 | 515 | 1171 | 656 | ROCKET MAN (I THINK IT'S GOING TO BE A LONG, LONG TIME) / Elton John
25 | 699 | 477 | 1176 | 699 | JOYRIDE / Roxette
26 | 92 | 453 | 545 | 92 | HELLO, I LOVE YOU, WON’T YOU TELL ME YOUR NAME? / The Doors
27 | 91 | 432 | 523 | 91 | L.A. WOMAN / The Doors
28 | 86 | 420 | 506 | 86 | EYE IN THE SKY / The Alan Parsons Project
29 | 84 | 373 | 457 | 84 | CHCEMY BYĆ SOBĄ / Perfect
30 | 678 | 367 | 1045 | 678 | MILK / Garbage
31 | 85 | 340 | 425 | 85 | FUGAZI / Marillion
32 | 80 | 334 | 414 | 80 | LADY IN BLACK / Uriah Heep
33 | 269 | 332 | 601 | 51 | IT MUST HAVE BEEN LOVE (CHRISTMAS FOR THE BROKEN HEARTED) / Roxette
34 | 87 | 317 | 404 | 87 | CZERWONY JAK CEGŁA / Dżem
35 | 81 | 307 | 388 | 81 | AQUALUNG / Jethro Tull
36 | 258 | 290 | 548 | 258 | I WAS MADE FOR LOVIN’ YOU / Kiss
37 | 82 | 272 | 354 | 39 | YOU ARE SO BEAUTIFUL / Joe Cocker
38 | 77 | 262 | 339 | 77 | HIGHWAY STAR / Deep Purple
39 | 373 | 253 | 626 | 245 | PRECIOUS / Depeche Mode
40 | 818 | 239 | 1057 | 818 | 7 SECONDS / Youssou N’Dour & Neneh Cherry
41 | 74 | 239 | 313 | 74 | SABBATH BLOODY SABBATH / Black Sabbath
42 | 639 | 231 | 870 | 639 | THE WORLD IS NOT ENOUGH / Garbage
43 | 76 | 230 | 306 | 76 | COCAINE / Eric Clapton
44 | 501 | 224 | 725 | 449 | DREAM ON / Depeche Mode
45 | 78 | 221 | 299 | 78 | KIEDY BYŁEM MAŁYM CHŁOPCEM / Breakout
46 | 73 | 220 | 293 | 73 | SWEET HOME ALABAMA / Lynyrd Skynyrd
47 | 200 | 211 | 411 | 200 | LISTEN TO YOUR HEART / Roxette
48 | 71 | 205 | 276 | 71 | ŚWIECIE NASZ / Marek Grechuta
49 | 911 | 205 | 1116 | 911 | CARS / Gary Numan
50 | 68 | 194 | 262 | 68 | MRS. ROBINSON / Simon & Garfunkel
51 | 724 | 194 | 920 | 726 | YOUR SONG / Elton John
52 | 65 | 193 | 259 | 66 | DUST IN THE WIND / Kansas
53 | 918 | 193 | 1112 | 915 | THE BOXER / Simon & Garfunkel
54 | 75 | 190 | 265 | 75 | CRY BABY / Janis Joplin
55 | 844 | 184 | 1030 | 381 | BELA LUGOSI’S DEAD / Bauhaus
56 | 945 | 169 | 1114 | 945 | ALL THAT IS THIRST / Pati Yang
57 | 63 | 169 | 232 | 63 | TICKET TO THE MOON / Electric Light Orchestra
58 | 67 | 168 | 235 | 8 | TUBULAR BELLS, PART ONE / TUBULAR BELLS, PART TWO / Mike Oldfield
59 | 988 | 167 | 1156 | 852 | HEARTBREAK HOTEL / Elvis Presley
60 | 811 | 165 | 977 | 591 | RED RED WINE / Ub40
61 | 1226 | 164 | 1390 | 1226 | HEARTBEAT CITY / The Cars
62 | 808 | 161 | 969 | 609 | JENNY / Edyta Bartosiewicz
63 | 62 | 160 | 222 | 62 | WHEN A BLIND MAN CRIES / Deep Purple
64 | 809 | 156 | 966 | 482 | HUSH / Deep Purple
65 | 1250 | 156 | 1406 | 1250 | POPCORN / Hot Butter
66 | 992 | 149 | 1141 | 992 | HEAVEN IS A PLACE ON EARTH / Belinda Carlisle
67 | 990 | 148 | 1138 | 939 | (FEELS LIKE) HEAVEN / Fiction Factory
68 | 712 | 147 | 859 | 712 | GOODBYE YELLOW BRICK ROAD / Elton John
69 | 899 | 144 | 1043 | 482 | AMERICAN IDIOT / Green Day
70 | 65 | 144 | 209 | 65 | BABE I’M GONNA LEAVE YOU / Led Zeppelin
71 | 59 | 142 | 201 | 35 | LAYLA / Derek & The Dominos
72 | 1158 | 138 | 1299 | 812 | COMMON PEOPLE / Pulp
73 | 545 | 137 | 684 | 547 | WHITE ROOM / Cream
74 | 1066 | 137 | 1204 | 1067 | AXEL F / Harold Faltermeyer
75 | 858 | 136 | 996 | 857 | WE DIDN’T START THE FIRE / Billy Joel
76 | 1126 | 136 | 1264 | 1128 | WORDS / F–R David
77 | 847 | 135 | 982 | 847 | NO MORE "I LOVE YOU’S" / Annie Lennox
78 | 779 | 133 | 914 | 781 | WEST END GIRLS / Pet Shop Boys
79 | 64 | 133 | 197 | 58 | WHISKY / Dżem
80 | 1189 | 133 | 1322 | 1189 | CAMBODIA / Kim Wilde
81 | 579 | 132 | 712 | 580 | CARIBBEAN BLUE / Enya
82 | 705 | 132 | 838 | 670 | WOMAN IN CHAINS / Tears For Fears
83 | 1071 | 131 | 1202 | 1057 | BAND ON THE RUN / Paul Mccartney & Wings
84 | 826 | 128 | 957 | 753 | THE BOYS OF SUMMER / Don Henley
85 | 1380 | 126 | 1508 | 1382 | YÉ KÉ YÉ KÉ / Mory Kanté
86 | 1317 | 126 | 1443 | 1317 | OD WSCHODU DO ZACHODU SŁOŃCA / Skaldowie
87 | 55 | 126 | 181 | 55 | PARENTS / Budgie
88 | 1066 | 125 | 1195 | 85 | TO NIE JA / Edyta Górniak
89 | 913 | 125 | 1038 | 913 | STOP! / Sam Brown
90 | 743 | 124 | 868 | 547 | IT’S A MAN’S MAN’S MAN’S WORLD / James Brown
91 | 762 | 123 | 887 | 54 | KOCHAĆ INACZEJ / De Mono
92 | 58 | 122 | 180 | 58 | PEOPLE ARE STRANGE / The Doors
93 | 861 | 122 | 983 | 760 | KONCERT JESIENNY NA DWA ŚWIERSZCZE I WIATR W KOMINIE / Magda Umer
94 | 445 | 117 | 563 | 446 | LOVE HURTS / Nazareth
95 | 714 | 117 | 831 | 714 | DISAPPEAR / Inxs
96 | 322 | 115 | 437 | 279 | JUST LIKE HEAVEN / The Cure
97 | 1242 | 111 | 1353 | 1228 | BLUE WORLD / The Moody Blues
98 | 967 | 111 | 1078 | 967 | TOO SHY / Kajagoogoo
99 | 537 | 110 | 648 | 458 | DON’T LOOK BACK IN ANGER / Oasis
100 | 523 | 107 | 631 | 524 | IF YOU DON’T KNOW ME BY NOW / Simply Red