Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
- jollyroger72
- Posty: 19877
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 12:26 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 176
- Lokalizacja: Port Royal!
Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1. AMON AMARTH - Deceiver Of The Gods
2. LENIWIEC - Rozpaczliwie Wolny (Piosenki Edwarda Stachury)
3. ACCUSER - Diabolic
4. RUNNING WILD - Under Jolly Roger
5. BLAZON STONE - Return To Port Royal
6. BEHEMOTH - The Satanist
7. SYN:DROM - Iconoclasm
8. VA - This Is Your Life (Tribute To Ronnie James Dio)
9. AMARANTHE - The Nexus
10. SABATON - Heroes
11. AC/DC - Who Made Who
12. CARCASS - Surgical Steel
13. BATTLE BEAST - Battle Beast
14. LENIWIEC - Droga
15. HATRIOT - Heroes Of Origin
16. LUXTORPEDA - A morał tej historii mógłby być taki...
17. THE GATE - Earth Cathedral
18. VADER - Welcome To The Morbid Reich
19. IRON MAIDEN - Somewhere In Time
20. GAMMA RAY - Empire Of The Undead
21. CRIMSON VALLEY - Crossing The Sky
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
#374
1. 1 (2) KENT, Tigerdrottningen (2014)
2. 3 (3) DAMON ALBARN, Everyday Robots (2014)
3. - (1) COLDPLAY, Ghost Stories (2014)
4. 6 (7) GEORGE MICHAEL, Symphonica (2014)
5. - (1) 方大同 (KHALIL FONG), 危险世界 (Weixian Shijie) (2014)
6. 7 (14) BECK, Morning Phase (2014)
7. 2 (33) 周杰伦 (JAY CHOU), Jay (2000)
8. 5 (22) KASABIAN, Velociraptor! (2011)
9. - (2) THE KOOKS, Konk (2008)
10. 8 (4) THE KOOKS, Inside In/Inside Out (2006)
1. 1 (2) KENT, Tigerdrottningen (2014)
2. 3 (3) DAMON ALBARN, Everyday Robots (2014)
3. - (1) COLDPLAY, Ghost Stories (2014)
4. 6 (7) GEORGE MICHAEL, Symphonica (2014)
5. - (1) 方大同 (KHALIL FONG), 危险世界 (Weixian Shijie) (2014)
6. 7 (14) BECK, Morning Phase (2014)
7. 2 (33) 周杰伦 (JAY CHOU), Jay (2000)
8. 5 (22) KASABIAN, Velociraptor! (2011)
9. - (2) THE KOOKS, Konk (2008)
10. 8 (4) THE KOOKS, Inside In/Inside Out (2006)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Lista płyt. Notowanie 1199:
01. 01. 11. 11. Skazany na garnek - Zacier
02. 02. 04. 04. Korporacja - Support
03. 03. 07. 07. A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki - Luxtorpeda
04. 05. 02. 02. Tata - Shamboo + Muniek
05. NN. 06. 01. City of Evil - Avenged Sevenfold
06. NN. 01. 01. Education, Education, Education & War - Kaiser Chiefs
07. 04. 05. 05. Transgender Dysphoria Blues - Against Me!
08. NN. 21. 01. Nightmare - Avenged Sevenfold
09. 08. 04. 04. Abstrahuj - Sexbomba
10. 06. 06. 06. Powierzchnie wspólne - Administratorr
miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu.
--------------------------
11. Waking the Fallen - Avenged Sevenfold
12. The Satanist - Behemoth
13. Dramat współczesny - Kabanos
14. Safari - Pustki
15. We Need Medicine - The Fratellis
16. Posłuchaj jak mam dziś mało do powiedzenia - Astrid Lindgren
17. Hail to the King - Avenged Sevenfold
18. Morning Phase - Beck
19. Silence Yourself - Savages
20. Domowe Melodie - Domowe Melodie
01. 01. 11. 11. Skazany na garnek - Zacier
02. 02. 04. 04. Korporacja - Support
03. 03. 07. 07. A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki - Luxtorpeda
04. 05. 02. 02. Tata - Shamboo + Muniek
05. NN. 06. 01. City of Evil - Avenged Sevenfold
06. NN. 01. 01. Education, Education, Education & War - Kaiser Chiefs
07. 04. 05. 05. Transgender Dysphoria Blues - Against Me!
08. NN. 21. 01. Nightmare - Avenged Sevenfold
09. 08. 04. 04. Abstrahuj - Sexbomba
10. 06. 06. 06. Powierzchnie wspólne - Administratorr
miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu.
--------------------------
11. Waking the Fallen - Avenged Sevenfold
12. The Satanist - Behemoth
13. Dramat współczesny - Kabanos
14. Safari - Pustki
15. We Need Medicine - The Fratellis
16. Posłuchaj jak mam dziś mało do powiedzenia - Astrid Lindgren
17. Hail to the King - Avenged Sevenfold
18. Morning Phase - Beck
19. Silence Yourself - Savages
20. Domowe Melodie - Domowe Melodie
- krzysiek83
- Posty: 7406
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 8:34 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1995-2014
- Lokalizacja: Lublin
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1. Riverside - Memories in My Head
2. Manic Street Preachers - Know Your Enemy
3. Budka Suflera - Przechodniem byłem między wami
4. Decapitetd - Nihility
5. Luxtorpeda - Luxtorpeda
6. The Foreshadowing - Second World
7. Bajm - Bajm
8. Ghost - Infestissumam
9. Decapitated - Winds Of Creation
10. Human Collapse - Darkness to Fall
11. Order of Isaz - Seven Years of Famine
12. Bajm - Martwa woda
13. Decapitetd - Organic Hallucinosis
14. Artur Rojek - Składam się z ciągłych powtórzeń
15. Morrissey - Your Arsenal
16. Decapitetd - The Negation
17. Tori Amos - Unrepentant Geraldines
18. NeraNature - Disorders
19. Kenny Wayne Shepherd - Goin' Home
20. Lacuna Coil - Broken Crown Halo
2. Manic Street Preachers - Know Your Enemy
3. Budka Suflera - Przechodniem byłem między wami
4. Decapitetd - Nihility
5. Luxtorpeda - Luxtorpeda
6. The Foreshadowing - Second World
7. Bajm - Bajm
8. Ghost - Infestissumam
9. Decapitated - Winds Of Creation
10. Human Collapse - Darkness to Fall
11. Order of Isaz - Seven Years of Famine
12. Bajm - Martwa woda
13. Decapitetd - Organic Hallucinosis
14. Artur Rojek - Składam się z ciągłych powtórzeń
15. Morrissey - Your Arsenal
16. Decapitetd - The Negation
17. Tori Amos - Unrepentant Geraldines
18. NeraNature - Disorders
19. Kenny Wayne Shepherd - Goin' Home
20. Lacuna Coil - Broken Crown Halo
- Neo01
- Posty: 10748
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 5:16 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1997
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Dawno mnie tu nie było, ale teraz muszę...
1. Luxtorpeda - A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki
Uff, się opisałem
1. Luxtorpeda - A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki
Uff, się opisałem
- Sundrajta
- Posty: 6593
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 8:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1990 (z Big przerwą)
- Lokalizacja: powiat siemiatycki
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Nieco spóźniony prezentuję swoją listę płyt. Tym razem kilka zmian w czołówce (i nie tylko tam) musiało nastąpić. Niektóre z własnej inicjatywy, a inne pod wpływem sugestii... kolegów z forum!
#005
01. (↑ 5) Joanna Vorbrodt - Nie Ma Przypadków / 2013
02. (↑ 4) Kings of Leon - Mechanical Bull / 2013
03. (↓ 4) Łydka Grubasa - Perpetuum Debile / 2013
04. (↑ 5) Dorota Osińska - Teraz / 2013
05. (↑ 5) Luxtorpeda - Robaki / 2012
06. (↓ 5) Closterkeller - Aurum / 2009
07. (↓ 2) Anathema - Weather Systems / 2012
-----------------------------------------------------------
08. (p 2) Maria Peszek - Jezus Maria Peszek / 2012
09. (↑ 2) Yasmin Levy - Libertad / 2012
10. (↓ 4) Bisquit - Lilly / 2014
11. (↑ 3) Tarja Turunen - Colours in the Dark / 2013
12. (↑ 5) Black Sabbath - 13 / 2013
13. (* D) Maria Sadowska - Jazz na Ulicach / 2014
14. (* D) Artur Rojek - Składam się z Ciągłych Powtórzeń / 2014
--------------------------------------------------------------------------
15. (* D) Cage the Elephant - Melophobia / 2013
16. (↓ 5) Adele - 21 / 2011
17. (* D) Fuel Fandango - Trece Lunas / 2013
18. (↓ 3) George Michael - Symphonica / 2014
19. (↓ 3) Lady Pank - Maraton / 2011
20. (↓ 2) Plastic - Living in the iWorld / 2013
21. (↓ 2) Santana - Corazon / 2014
I tym razem życzę Wam udanego głosowania, połączonego ze słuchaniem ukochanych albumów.
#005
01. (↑ 5) Joanna Vorbrodt - Nie Ma Przypadków / 2013
02. (↑ 4) Kings of Leon - Mechanical Bull / 2013
03. (↓ 4) Łydka Grubasa - Perpetuum Debile / 2013
04. (↑ 5) Dorota Osińska - Teraz / 2013
05. (↑ 5) Luxtorpeda - Robaki / 2012
06. (↓ 5) Closterkeller - Aurum / 2009
07. (↓ 2) Anathema - Weather Systems / 2012
-----------------------------------------------------------
08. (p 2) Maria Peszek - Jezus Maria Peszek / 2012
09. (↑ 2) Yasmin Levy - Libertad / 2012
10. (↓ 4) Bisquit - Lilly / 2014
11. (↑ 3) Tarja Turunen - Colours in the Dark / 2013
12. (↑ 5) Black Sabbath - 13 / 2013
13. (* D) Maria Sadowska - Jazz na Ulicach / 2014
14. (* D) Artur Rojek - Składam się z Ciągłych Powtórzeń / 2014
--------------------------------------------------------------------------
15. (* D) Cage the Elephant - Melophobia / 2013
16. (↓ 5) Adele - 21 / 2011
17. (* D) Fuel Fandango - Trece Lunas / 2013
18. (↓ 3) George Michael - Symphonica / 2014
19. (↓ 3) Lady Pank - Maraton / 2011
20. (↓ 2) Plastic - Living in the iWorld / 2013
21. (↓ 2) Santana - Corazon / 2014
I tym razem życzę Wam udanego głosowania, połączonego ze słuchaniem ukochanych albumów.
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1. Bajm - Bajm
2. Bajm - Martwa woda
3. Myslovitz - Sun Machine
4. Bajm - Płomień z nieba
5. Bajm - Szklanka wody
6. Beata - Teraz płynę
2. Bajm - Martwa woda
3. Myslovitz - Sun Machine
4. Bajm - Płomień z nieba
5. Bajm - Szklanka wody
6. Beata - Teraz płynę
- Sundrajta
- Posty: 6593
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 8:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1990 (z Big przerwą)
- Lokalizacja: powiat siemiatycki
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Ewidentnie jesteś pod wpływem...
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
pod wpływem czego lub kogo? czy chodzi Tobie o Beatę i Bajm?
- Sundrajta
- Posty: 6593
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 8:27 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1990 (z Big przerwą)
- Lokalizacja: powiat siemiatycki
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
No, bo jakżebym śmiał myśleć inaczej.
- adameria
- Posty: 11899
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 5:12 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 36/37/38, 1.R.-B.F.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
01. (02.10.10.) Luxtorpeda - A MORAŁ TEJ HISTORII MÓGŁBY BYĆ TAKI, MIMO ŻE CUKROWE, TO JEDNAK BURAKI (2014)
02. (01.50.07.) Administratorr - POWIERZCHNIE WSPÓLNE (2013)
03. (09.02.02.) Mike Oldfield - MAN ON THE ROCKS (2014)
04. (04.09.09.) Panasewicz - FOTOGRAFIE (2014)
05. (08.02.02.) Coldplay - GHOST STORIES (2014)
06. (03.03.03.) Soundgarden - SUPERUNKNOWN (1994)
07. (06.03.03.) Administratorr - PIOSENKI W KAFTANIE (2009)
08. (05.07.07.) Spiral - CLOUD KINGDOMS (2014)
09. (19.13.13.) Porozumienie - VERY!FIKaCJA (2013)
10. (07.11.11.) Bisquit - LILLY (2014)
11. (NN.01.01.) King Crimson - IN THE COURT OF THE CRIMSON KING (1969)
12. (13.03.03.) KoЯn - ISSUES (1999)
13. (14.03.03.) P.O.D. - BROWN (1996)
14. (10.18.18.) Empire - MODERN BONDAGE (2013)
15. (12.05.05.) Iron Maiden - DANCE OF DEATH (2003)
16. (11.10.10.) Wu-Hae - POECI WYKLĘCI (2013)
17. (15.19.19.) Dikanda - RASSI (2013)
18. (18.02.06.) Animagnetical - ANIMAGNETICAL (2013)
19. (16.10.10.) Karolina Cicha & Spółka feat. Bart Pałyga - WIELOMA JĘZYKAMI // 9 LANGUAGES (2013)
20. (NN.01.01.) Pharrell Williams - GIRL (2014)
02. (01.50.07.) Administratorr - POWIERZCHNIE WSPÓLNE (2013)
03. (09.02.02.) Mike Oldfield - MAN ON THE ROCKS (2014)
04. (04.09.09.) Panasewicz - FOTOGRAFIE (2014)
05. (08.02.02.) Coldplay - GHOST STORIES (2014)
06. (03.03.03.) Soundgarden - SUPERUNKNOWN (1994)
07. (06.03.03.) Administratorr - PIOSENKI W KAFTANIE (2009)
08. (05.07.07.) Spiral - CLOUD KINGDOMS (2014)
09. (19.13.13.) Porozumienie - VERY!FIKaCJA (2013)
10. (07.11.11.) Bisquit - LILLY (2014)
11. (NN.01.01.) King Crimson - IN THE COURT OF THE CRIMSON KING (1969)
12. (13.03.03.) KoЯn - ISSUES (1999)
13. (14.03.03.) P.O.D. - BROWN (1996)
14. (10.18.18.) Empire - MODERN BONDAGE (2013)
15. (12.05.05.) Iron Maiden - DANCE OF DEATH (2003)
16. (11.10.10.) Wu-Hae - POECI WYKLĘCI (2013)
17. (15.19.19.) Dikanda - RASSI (2013)
18. (18.02.06.) Animagnetical - ANIMAGNETICAL (2013)
19. (16.10.10.) Karolina Cicha & Spółka feat. Bart Pałyga - WIELOMA JĘZYKAMI // 9 LANGUAGES (2013)
20. (NN.01.01.) Pharrell Williams - GIRL (2014)
-
- Posty: 17839
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 8:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2007
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Prezent od brata na urodziny:
1. Robert Johnson - The Complete Collection
1. Robert Johnson - The Complete Collection
- Neo01
- Posty: 10748
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 5:16 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1997
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Myślałem że Robert Janson <fejspalm>
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
01. 01. 13. INTO THE MAELSTROM - Bigelf
02. 02. 04. GROW - Three Seasons
03. 03. 18. SCORPION CHILD - Scorpion Child
04. 06. 63. W ZAMYŚLONEJ KRAINIE - Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane
05. NN. 01. AXIOM - Archive
06. 05. 08. ALIVE AND KICKIN' - Livin' Blues Xperience
07. 04. 07. THIS IS YOUR LIFE - A Tribute To Ronnie James Dio
08. 07. 03. JAZZ NA ULICACH - Maria Sadowska
09. 10. 04. CORAZÓN - Santana
10. 08. 16. DELUSIONS OF GRANDEUR - Sahg
11. 09. 10. CONTROL - The Brew
12. 11. 31. MATKA, SYN, BÓG - Waglewski, Fisz, Emade
13. 14. 02. UNREPENTANT GERALDINES - Tori Amos
14. 12. 13. DRAMAT WSPÓŁCZESNY - Kabanos
15. 13. 83. GENESIS REVISITED II - Steve Hackett
16. 15. 32. MÓWI MĄDROŚĆ - Stare Dobre Małżeństwo
17. NN. 01. STRUG. LEŚMIAN. SOYKA. - Adam Strug & Stanisław Soyka
18. 16. 53. THE DEVIL PUT DINOSAURS HERE - Alice In Chains
19. 20. 35. THE LAST SHIP - Sting
20. 18. 19. VOID MOTHER - Obscure Sphinx
02. 02. 04. GROW - Three Seasons
03. 03. 18. SCORPION CHILD - Scorpion Child
04. 06. 63. W ZAMYŚLONEJ KRAINIE - Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane
05. NN. 01. AXIOM - Archive
06. 05. 08. ALIVE AND KICKIN' - Livin' Blues Xperience
07. 04. 07. THIS IS YOUR LIFE - A Tribute To Ronnie James Dio
08. 07. 03. JAZZ NA ULICACH - Maria Sadowska
09. 10. 04. CORAZÓN - Santana
10. 08. 16. DELUSIONS OF GRANDEUR - Sahg
11. 09. 10. CONTROL - The Brew
12. 11. 31. MATKA, SYN, BÓG - Waglewski, Fisz, Emade
13. 14. 02. UNREPENTANT GERALDINES - Tori Amos
14. 12. 13. DRAMAT WSPÓŁCZESNY - Kabanos
15. 13. 83. GENESIS REVISITED II - Steve Hackett
16. 15. 32. MÓWI MĄDROŚĆ - Stare Dobre Małżeństwo
17. NN. 01. STRUG. LEŚMIAN. SOYKA. - Adam Strug & Stanisław Soyka
18. 16. 53. THE DEVIL PUT DINOSAURS HERE - Alice In Chains
19. 20. 35. THE LAST SHIP - Sting
20. 18. 19. VOID MOTHER - Obscure Sphinx
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1. Damon Albarn – Everyday Robots
2. Elbow - The Take Off and Landing of Everything
3. Brian Eno & Karl Hyde – Someday World
4. Vincent McMorrow - Post Tropical
5. Roy Orbison - Mystery Girl Deluxe
6. Komety - Paso Fino
7. Richard Hawley – Truelove's Gutter
8. Pustki – Safari
9. Bruce Springsteen - High Hopes
/edycja na dialog/
- ciekawe jaki bédzie High Life?
- Eno inny
- nie mówi sié ino, ino tylko
2. Elbow - The Take Off and Landing of Everything
3. Brian Eno & Karl Hyde – Someday World
4. Vincent McMorrow - Post Tropical
5. Roy Orbison - Mystery Girl Deluxe
6. Komety - Paso Fino
7. Richard Hawley – Truelove's Gutter
8. Pustki – Safari
9. Bruce Springsteen - High Hopes
/edycja na dialog/
- ciekawe jaki bédzie High Life?
- Eno inny
- nie mówi sié ino, ino tylko
Ostatnio zmieniony sob cze 21, 2014 10:10 am przez anowika, łącznie zmieniany 1 raz.
- konwicki1980
- Posty: 5216
- Rejestracja: czw wrz 02, 2010 7:55 pm
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1. Red Box - Plenty (2010)
2. AC/DC - Live (1992)
2. AC/DC - Live (1992)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1. Bigelf - Into the Maelstrom
2. Osta Love - Good Morning Dystopia
3. Archive – Axiom
4. Motorpsycho – Behind The Sun
5. Ian Anderson - Homo Erraticus
6. Curved Air – North Star
7. Gazpacho – Demon
8. Ania Rusowicz - Genesis
9. Placebo – Loud Like Love
10. IQ – The Road of Bones
11. Santana - Corazón
12. Me First and the Gimme Gimmes - Are We Not Men? We Are Diva!
13. Świetliki - Sromota
14. Bruce Springsteen - High Hopes
15. Natalia Sikora - Zanim
16. Huis - Despite Guardians Angels
17. Waglewski Fisz Emade – Matka, Syn, Bóg
18. The White Kites - Missing
19. Livin' Blues Xperience – Alive And Kickin'
20. Artur Rojek – Składam się z ciągłych powtórzeń
2. Osta Love - Good Morning Dystopia
3. Archive – Axiom
4. Motorpsycho – Behind The Sun
5. Ian Anderson - Homo Erraticus
6. Curved Air – North Star
7. Gazpacho – Demon
8. Ania Rusowicz - Genesis
9. Placebo – Loud Like Love
10. IQ – The Road of Bones
11. Santana - Corazón
12. Me First and the Gimme Gimmes - Are We Not Men? We Are Diva!
13. Świetliki - Sromota
14. Bruce Springsteen - High Hopes
15. Natalia Sikora - Zanim
16. Huis - Despite Guardians Angels
17. Waglewski Fisz Emade – Matka, Syn, Bóg
18. The White Kites - Missing
19. Livin' Blues Xperience – Alive And Kickin'
20. Artur Rojek – Składam się z ciągłych powtórzeń
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1 Maria Sadowska - Jazz na ulicach
2 Thy Worshiper - Czarna dzika czerwień
3 Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane - W zamyślonej krainie
4 Swans - To be kind
5 Kari - Wounds and bruises
6 Nicola Conte - Free souls
7 Kasia Abramczyk - Koncert na miejską bezsenność
8 Ilya - In bloodThy Worshiper - Czarna dzika czerwień
9 Tori Amos - Unrepentant geraldines
10 Aga Zaryan - Remembering Nina & Abbey
11 Archive - Axiom
12 Kenny Wayne Shepherd - Goin' home
13 Steve Hackett - Genesis revisited II
14 Piotr Bukartyk - Tak jest i już
15 Bigelf - Into the maelstrom
16 Anasazi - 1000 yard stare
17 Ihsahn - Das Seelenbrechen
18 Katarzyna Groniec - Wiszące ogrody
19 Dirge - Hyperion
20 Livin' Blues Xperience - Alive and kickin'
21 Sahg - Delusion of grandeur
22 Mazolewski Gonzalez Quintet - Shaman
23 Natalie Merchant - Natalie Merchant
24 Stare Dobre Małżeństwo - Mówi mądrość
25 Obscure Sphinx - Void mother
26 Martyna Jakubowicz - Burzliwy błękit Joanny
2 Thy Worshiper - Czarna dzika czerwień
3 Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane - W zamyślonej krainie
4 Swans - To be kind
5 Kari - Wounds and bruises
6 Nicola Conte - Free souls
7 Kasia Abramczyk - Koncert na miejską bezsenność
8 Ilya - In bloodThy Worshiper - Czarna dzika czerwień
9 Tori Amos - Unrepentant geraldines
10 Aga Zaryan - Remembering Nina & Abbey
11 Archive - Axiom
12 Kenny Wayne Shepherd - Goin' home
13 Steve Hackett - Genesis revisited II
14 Piotr Bukartyk - Tak jest i już
15 Bigelf - Into the maelstrom
16 Anasazi - 1000 yard stare
17 Ihsahn - Das Seelenbrechen
18 Katarzyna Groniec - Wiszące ogrody
19 Dirge - Hyperion
20 Livin' Blues Xperience - Alive and kickin'
21 Sahg - Delusion of grandeur
22 Mazolewski Gonzalez Quintet - Shaman
23 Natalie Merchant - Natalie Merchant
24 Stare Dobre Małżeństwo - Mówi mądrość
25 Obscure Sphinx - Void mother
26 Martyna Jakubowicz - Burzliwy błękit Joanny
- Yacy
- Posty: 22101
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Moja Lista Albumów nr 700.
01 . 01 . 06 . HOMO ERRATICUS (2014) - Ian Anderson
02 . 04 . 03 . SHINE ON (2014) - Sarah McLachlan
03 . 03 . 13 . WOUNDS AND BRUISES (2013) - KARI
04 . 02 . 04 . THE ROAD OF BONES (2014) - IQ
05 . 05 . 36 . A FEAST OF CONSEQUENCES (2013) - Fish
06 . NN . 14 . NENA (1983) - Nena
07 . 07 . 03 . NATALIE MERCHANT (2014) - Natalie Merchant
08 . 11 . 02 . LION (2014) - Peter Murphy
09 . NN . 08 . FRAGEZEICHEN (1984) - Nena
10 . 09 . 80 . DU BIST GUT (2012) - Nena
11 . 06 . 11 . WISZĄCE OGRODY (2014) - Katarzyna Groniec
12 . 08 . 32 . GONE THROUGH YEARS (2013) - Cyril
13 . 12 . 03 . 118 (2014) - Cochise
14 . 10 . 04 . IF I WAS TO DESCRIBE YOU (2014) - Monika Lidke
15 . NN . 01 . WIELKI ODLOT 2 - NAJLEPSZE 80-te (2014) - Urszula
16 . 13 . 35 . THE CHANGING LIGHTS (2013) - Stacey Kent
17 . 14 . 34 . VENA AMORIS (2013) - Anita Lipnicka
18 . 15 . 22 . MY PLACE (2013) - Monika Borzym
19 . 19 . 30 . GENESIS (2013) - Ania Rusowicz
20 . 18 . 61 . DELTA MACHINE (2013) - Depeche Mode
01 . 01 . 06 . HOMO ERRATICUS (2014) - Ian Anderson
02 . 04 . 03 . SHINE ON (2014) - Sarah McLachlan
03 . 03 . 13 . WOUNDS AND BRUISES (2013) - KARI
04 . 02 . 04 . THE ROAD OF BONES (2014) - IQ
05 . 05 . 36 . A FEAST OF CONSEQUENCES (2013) - Fish
06 . NN . 14 . NENA (1983) - Nena
07 . 07 . 03 . NATALIE MERCHANT (2014) - Natalie Merchant
08 . 11 . 02 . LION (2014) - Peter Murphy
09 . NN . 08 . FRAGEZEICHEN (1984) - Nena
10 . 09 . 80 . DU BIST GUT (2012) - Nena
11 . 06 . 11 . WISZĄCE OGRODY (2014) - Katarzyna Groniec
12 . 08 . 32 . GONE THROUGH YEARS (2013) - Cyril
13 . 12 . 03 . 118 (2014) - Cochise
14 . 10 . 04 . IF I WAS TO DESCRIBE YOU (2014) - Monika Lidke
15 . NN . 01 . WIELKI ODLOT 2 - NAJLEPSZE 80-te (2014) - Urszula
16 . 13 . 35 . THE CHANGING LIGHTS (2013) - Stacey Kent
17 . 14 . 34 . VENA AMORIS (2013) - Anita Lipnicka
18 . 15 . 22 . MY PLACE (2013) - Monika Borzym
19 . 19 . 30 . GENESIS (2013) - Ania Rusowicz
20 . 18 . 61 . DELTA MACHINE (2013) - Depeche Mode
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
01. (01) Pharrell Williams - G I R L (2014)
02. (02) Maria Sadowska - Jazz na ulicach (2014)
03. (03) Placebo - Loud Like Love (2013)
04. (04) Neneh Cherry - Blank Project (2014)
05. (07) Maria Peszek - JEZUS is aLIVE (2014)
06. (09) Kings of Leon - Mechanical Bull (2013)
07. (05) Tatiana Okupnik - Blizna (2014)
08. (08) Kylie - Kiss Me Once (2014)
09. (10) Coldplay - Ghost Stories (2014)
10. (11) Plastic - Living in the iWorld (2013)
11. (N) Michael Jackson - Xscape (2014)
12. (13) George Michael - Symphonica (2014)
13. (06) Depeche Mode - Delta Machine (2013)
14. (16) Katy B - Little Red (2014)
15. (12) Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
16. (15) Daft Punk - Random Access Memories (2013)
17. (14) Suzanne Vega - Tales From The Realm Of The Queen Of Pentacle (2014)
18. (19) Foster The People - Supermodel (2014)
19. (18) Edyta Bartosiewicz - Renovatio (2013)
20. (20) Stereophonics - Graffiti on the Train (2013)
02. (02) Maria Sadowska - Jazz na ulicach (2014)
03. (03) Placebo - Loud Like Love (2013)
04. (04) Neneh Cherry - Blank Project (2014)
05. (07) Maria Peszek - JEZUS is aLIVE (2014)
06. (09) Kings of Leon - Mechanical Bull (2013)
07. (05) Tatiana Okupnik - Blizna (2014)
08. (08) Kylie - Kiss Me Once (2014)
09. (10) Coldplay - Ghost Stories (2014)
10. (11) Plastic - Living in the iWorld (2013)
11. (N) Michael Jackson - Xscape (2014)
12. (13) George Michael - Symphonica (2014)
13. (06) Depeche Mode - Delta Machine (2013)
14. (16) Katy B - Little Red (2014)
15. (12) Chvrches - The Bones of What You Believe (2013)
16. (15) Daft Punk - Random Access Memories (2013)
17. (14) Suzanne Vega - Tales From The Realm Of The Queen Of Pentacle (2014)
18. (19) Foster The People - Supermodel (2014)
19. (18) Edyta Bartosiewicz - Renovatio (2013)
20. (20) Stereophonics - Graffiti on the Train (2013)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
1 1 Michael Jackson - Xscape
2 2 Pustki - Safari
3 3 The War On Drugs - Lost in the Dream
4 5 Future Islands - Singles
5 4 Wild Beasts - Present Tense
6 8 Neneh Cherry - Blank Project
7 7 St. Vincent - St. Vincent
8 6 Pharrell Williams - G I R L
9 11 Artur Rojek - Składam się z ciągłych powtórzeń
10 14 Luxtorpeda - A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki
11 9 Panasewicz - Fotografie
12 10 Elbow - The Take Off and Landing of Everything
13 17 Metronomy - Love Letters
14 13 These New Puritans - Field of Reeds
15 12 Pablopavo i Ludziki - Polor
16 20 Damon Albarn - Everyday Robots
17 RE Aya RL - Czerwona
18 15 Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything
19 16 Sun Kil Moon - Benji
20 - Kent - Tigerdrottningen
2 2 Pustki - Safari
3 3 The War On Drugs - Lost in the Dream
4 5 Future Islands - Singles
5 4 Wild Beasts - Present Tense
6 8 Neneh Cherry - Blank Project
7 7 St. Vincent - St. Vincent
8 6 Pharrell Williams - G I R L
9 11 Artur Rojek - Składam się z ciągłych powtórzeń
10 14 Luxtorpeda - A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki
11 9 Panasewicz - Fotografie
12 10 Elbow - The Take Off and Landing of Everything
13 17 Metronomy - Love Letters
14 13 These New Puritans - Field of Reeds
15 12 Pablopavo i Ludziki - Polor
16 20 Damon Albarn - Everyday Robots
17 RE Aya RL - Czerwona
18 15 Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything
19 16 Sun Kil Moon - Benji
20 - Kent - Tigerdrottningen
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
koniec głosowania
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 342 (30.05.2014)
Notowanie 342 (30.05.2014)
miejsce, poprzednio, liczba tygodni w TOP 20, artysta — płyta, punkty, (głosy)
1 3 10 Luxtorpeda — A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki 74 (16 3 1 1 10)
2 2 6 Maria Sadowska — Jazz na ulicach 60 (13 8 1 2)
3 1 13 Bigelf — Into the Maelstrom 46 (1 1 15)
4 20 2 Coldplay — Ghost Stories 46 (3 5 9)
5 5 3 Damon Albarn — Everyday Robots 44 (2 1 16)
6 — 1 Archive — Axiom 44 (5 3 11)
7 4 8 Pustki — Safari 39 (14 8 2)
8 6 7 Ian Anderson — Homo Erraticus 36 (5 1)
9 10 65 Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane — W zamyślonej krainie 35 (4 3)
10 8 9 Pharrell Williams — G I R L 34 (20 1 8)
11 27 1 Bajm — Bajm 34 (7 1)
12 — 16 Kings Of Leon — Mechanical Bull 34 (2 6)
13 7 14 Kari — Wounds and Bruises 34 (5 3)
14 16 2 Neneh Cherry — Blank Project 32 (4 6)
15 27 1 Michael Jackson — Xscape 30 (11 1)
16 8 5 Administratorr — Powierzchnie wspólne 30 (10 2)
17 15 20 Placebo — Loud Like Love 30 (9 3)
18 23 3 George Michael — Symphonica 29 (4 18 12)
19 — 1 Bajm — Martwa woda 28 (12 2)
20 14 8 Elbow — The Take Off and Landing of Everything 28 (2 12)
20 13 2 IQ — The Road of Bones 28 (10 4)
22 — Artur Rojek — Składam się z ciągłych powtórzeń 27 (14 14 20 9)
23 17 Panasewicz — Fotografie 27 (4 11)
24 12 Various Artists — Ronnie James Dio - This Is Your Life 27 (8 7)
25 22 Tori Amos — Unrepentant Geraldines 24 (17 13 9)
26 19 Behemoth — The Satanist 24 (6 12)
27 20 Santana — Corazón 22 (9 11)
28 — Bisquit — Lilly 22 (10 10)
29 27 Kent — Tigerdrottningen 21 (1 20)
30 27 Amon Amarth — Deceiver of the Gods 20 (1)
30 — Joanna Vorbrodt — Nie ma przypadków 20 (1)
30 — Red Box — Plenty 20 (1)
30 — Riverside — Memories in My Head 20 (1)
30 — Robert Johnson — The Complete Collection 20 (1)
30 27 Zacier — Skazany na garnek 20 (1)
Głosowało 17 osób.
miejsce, poprzednio, liczba tygodni w TOP 20, artysta — płyta, punkty, (głosy)
1 3 10 Luxtorpeda — A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki 74 (16 3 1 1 10)
2 2 6 Maria Sadowska — Jazz na ulicach 60 (13 8 1 2)
3 1 13 Bigelf — Into the Maelstrom 46 (1 1 15)
4 20 2 Coldplay — Ghost Stories 46 (3 5 9)
5 5 3 Damon Albarn — Everyday Robots 44 (2 1 16)
6 — 1 Archive — Axiom 44 (5 3 11)
7 4 8 Pustki — Safari 39 (14 8 2)
8 6 7 Ian Anderson — Homo Erraticus 36 (5 1)
9 10 65 Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane — W zamyślonej krainie 35 (4 3)
10 8 9 Pharrell Williams — G I R L 34 (20 1 8)
11 27 1 Bajm — Bajm 34 (7 1)
12 — 16 Kings Of Leon — Mechanical Bull 34 (2 6)
13 7 14 Kari — Wounds and Bruises 34 (5 3)
14 16 2 Neneh Cherry — Blank Project 32 (4 6)
15 27 1 Michael Jackson — Xscape 30 (11 1)
16 8 5 Administratorr — Powierzchnie wspólne 30 (10 2)
17 15 20 Placebo — Loud Like Love 30 (9 3)
18 23 3 George Michael — Symphonica 29 (4 18 12)
19 — 1 Bajm — Martwa woda 28 (12 2)
20 14 8 Elbow — The Take Off and Landing of Everything 28 (2 12)
20 13 2 IQ — The Road of Bones 28 (10 4)
22 — Artur Rojek — Składam się z ciągłych powtórzeń 27 (14 14 20 9)
23 17 Panasewicz — Fotografie 27 (4 11)
24 12 Various Artists — Ronnie James Dio - This Is Your Life 27 (8 7)
25 22 Tori Amos — Unrepentant Geraldines 24 (17 13 9)
26 19 Behemoth — The Satanist 24 (6 12)
27 20 Santana — Corazón 22 (9 11)
28 — Bisquit — Lilly 22 (10 10)
29 27 Kent — Tigerdrottningen 21 (1 20)
30 27 Amon Amarth — Deceiver of the Gods 20 (1)
30 — Joanna Vorbrodt — Nie ma przypadków 20 (1)
30 — Red Box — Plenty 20 (1)
30 — Riverside — Memories in My Head 20 (1)
30 — Robert Johnson — The Complete Collection 20 (1)
30 27 Zacier — Skazany na garnek 20 (1)
Głosowało 17 osób.