Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
- krzysiek83
- Posty: 7406
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 8:34 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1995-2014
- Lokalizacja: Lublin
Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Riverside - Memories in My Head
2. Riverside - Second Life Syndrome
3. Katatonia - The Great Cold Distance
4. Opeth - Blackwater Park
5. Edyta Bartosiewicz - Wodospady
6. Edyta Bartosiewicz - Sen
7. Edyta Bartosiewicz - Dziecko
8. My Dying Bride - The Barghest O' Whitby
9. Coma - Czerwony album
10. Siekiera - Ballady na koniec świata
11. The Ting Tings - We Started Nothing
12. XIII. století - Dogma
13. Rammstein - Made in Germany
14. Anneke Van Giersbergen - Everything Is Changing
15. Lana Del Rey - Born To Die
16. Anawa - Anawa
17. Nightwish - Imaginaerum
18. Vic Anselmo - In My Fragile
19. August Burns Red - Leveler
20. The Twilight Sad - No One Can Ever Know
21. Animals as Leaders - Weightless
22. Artrosis - Imago
23. Ania Rusowicz - Mój Big Bit
24. Gorthaur - Seasons
25. The Scorpions - Lonesome Crow
26. Human Steel - Crankshaft Crash
27. Lamb of God - Resolution
28. Lacuna Coil - Dark Adrenaline
29. Daymoon - All Tomorrows
30. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
31. Adele - 21
2. Riverside - Second Life Syndrome
3. Katatonia - The Great Cold Distance
4. Opeth - Blackwater Park
5. Edyta Bartosiewicz - Wodospady
6. Edyta Bartosiewicz - Sen
7. Edyta Bartosiewicz - Dziecko
8. My Dying Bride - The Barghest O' Whitby
9. Coma - Czerwony album
10. Siekiera - Ballady na koniec świata
11. The Ting Tings - We Started Nothing
12. XIII. století - Dogma
13. Rammstein - Made in Germany
14. Anneke Van Giersbergen - Everything Is Changing
15. Lana Del Rey - Born To Die
16. Anawa - Anawa
17. Nightwish - Imaginaerum
18. Vic Anselmo - In My Fragile
19. August Burns Red - Leveler
20. The Twilight Sad - No One Can Ever Know
21. Animals as Leaders - Weightless
22. Artrosis - Imago
23. Ania Rusowicz - Mój Big Bit
24. Gorthaur - Seasons
25. The Scorpions - Lonesome Crow
26. Human Steel - Crankshaft Crash
27. Lamb of God - Resolution
28. Lacuna Coil - Dark Adrenaline
29. Daymoon - All Tomorrows
30. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
31. Adele - 21
-
- Posty: 8049
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:58 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1984 r.
- Lokalizacja: Krosno
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
Ciągle słucham i w ogóle nie może mi się znudzić:
1. Hypnos 69 – Legacy
1. Hypnos 69 – Legacy
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
#255
13 II 2012
1. 1 (2) THE DOORS, L.A. Woman (1971)
2. - (1) 林俊杰 (JJ LIN), 学不会 (Lost N Found) (2011)
3. 2 (14) 周杰伦 (JAY CHOU), 惊叹号 (Jingtan Hao) (2011)
4. 5 (7) SIGUR RÓS, Inni (2011)
5. 6 (2) PET SHOP BOYS, Introspective (1988)
6. 10 (3) SNOW PATROL, Fallen Emprires (2011)
7. 7 (6) SIGUR RÓS, Takk... (2005)
8. 4 (19) KASABIAN, Velociraptor! (2011)
9. 3 (15) THE KOOKS, Junk Of The Heart (2011)
10. - (8) dEUS, Keep You Close (2011)
13 II 2012
1. 1 (2) THE DOORS, L.A. Woman (1971)
2. - (1) 林俊杰 (JJ LIN), 学不会 (Lost N Found) (2011)
3. 2 (14) 周杰伦 (JAY CHOU), 惊叹号 (Jingtan Hao) (2011)
4. 5 (7) SIGUR RÓS, Inni (2011)
5. 6 (2) PET SHOP BOYS, Introspective (1988)
6. 10 (3) SNOW PATROL, Fallen Emprires (2011)
7. 7 (6) SIGUR RÓS, Takk... (2005)
8. 4 (19) KASABIAN, Velociraptor! (2011)
9. 3 (15) THE KOOKS, Junk Of The Heart (2011)
10. - (8) dEUS, Keep You Close (2011)
-
- Posty: 17784
- Rejestracja: czw paź 08, 2009 8:55 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2007
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. (1.) Muddy Waters - Anthology
2. (3.) Otis Rush - I Can't Quit You Baby
3. (17.) Elmore James - Dust My Broom
4. (2.) Blind Boy Fuller - Heart Ease Blues
5. (4.) Bukka White - Parchman Farm Blues
6. (5.) Blind Willie McTell - Statesboro Blues
7. (6.) Big Maceo - Worried Life Blues
8. (7.) Arthur " Big Boy " Crudup - Rock Me Mama
9. (8.) Little Walter - Boss Blues Harmonica
10. (9.) Big Joe Williams - Baby Please Don't Go
11. (10.) Tampa Red - Guitar Wizard
12. (11.) Big Bill Broonzy - Whiskey and the Good Time Blues
13. (12.) Jimmy Reed - You Don't Have To Go
14. (13.) Robert Johnson - The Complete Recordings
15. (14.) Buddy Guy - Stone Cold
16. (19.) Duke Robillard Band - Low Down & Tore Up
17. (15.) Hypnos 69 - Timeline Traveller
18. (20.) Earl Hooker & Junior Wells - Earl Hooker & Junior Wells
19. (16.) Eric Clapton & Wynton Marsalis - Play the Blues Live from Jazz at Lincoln Center
20. (18.) Steve Hackett - Beyond The Shrouded Horizon
2. (3.) Otis Rush - I Can't Quit You Baby
3. (17.) Elmore James - Dust My Broom
4. (2.) Blind Boy Fuller - Heart Ease Blues
5. (4.) Bukka White - Parchman Farm Blues
6. (5.) Blind Willie McTell - Statesboro Blues
7. (6.) Big Maceo - Worried Life Blues
8. (7.) Arthur " Big Boy " Crudup - Rock Me Mama
9. (8.) Little Walter - Boss Blues Harmonica
10. (9.) Big Joe Williams - Baby Please Don't Go
11. (10.) Tampa Red - Guitar Wizard
12. (11.) Big Bill Broonzy - Whiskey and the Good Time Blues
13. (12.) Jimmy Reed - You Don't Have To Go
14. (13.) Robert Johnson - The Complete Recordings
15. (14.) Buddy Guy - Stone Cold
16. (19.) Duke Robillard Band - Low Down & Tore Up
17. (15.) Hypnos 69 - Timeline Traveller
18. (20.) Earl Hooker & Junior Wells - Earl Hooker & Junior Wells
19. (16.) Eric Clapton & Wynton Marsalis - Play the Blues Live from Jazz at Lincoln Center
20. (18.) Steve Hackett - Beyond The Shrouded Horizon
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
Lista płyt. Notowanie 1080:
01. 01. 03. 03. Pathogen – Made of Hate
02. 02. 05. 05. Szemrany - Koli
03. 05. 08. 08. AstroBlues - Triquetra
04. 03. 03. 03. Globalna wiocha – Żywiołak
05. 04. 02. 02. Still Alive – Cochise
06. 08. 10. 10. Zadzwońcie po Milicję! - Big Cyc
07. 06. 09. 09. Pan Krakers - Arka Noego
08. 07. 11. 11. Unto the Locust - Machine Head
09. 10. 16. 16. Coma - Coma
10. 09. 15. 15. Samiec omega - 5 Litrów Czerwieni
miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce pod rząd.
--------------------------
11. The Back of Beyond – Night Mistress
12. Birdy - Birdy
13. Bullet in Your Head – Made of Hate
14. Worship Music - Anthrax
15. Psycho Jukebox - Jon Fratelli
16. Staind - Staind
17. Screaming Within - Pathology
18. Conditions of My Parole - Puscifer
19. Money And Celebrity – The Subways
20. Bar la Curva / Plamy na słońcu - Kazik Na Żywo
01. 01. 03. 03. Pathogen – Made of Hate
02. 02. 05. 05. Szemrany - Koli
03. 05. 08. 08. AstroBlues - Triquetra
04. 03. 03. 03. Globalna wiocha – Żywiołak
05. 04. 02. 02. Still Alive – Cochise
06. 08. 10. 10. Zadzwońcie po Milicję! - Big Cyc
07. 06. 09. 09. Pan Krakers - Arka Noego
08. 07. 11. 11. Unto the Locust - Machine Head
09. 10. 16. 16. Coma - Coma
10. 09. 15. 15. Samiec omega - 5 Litrów Czerwieni
miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce pod rząd.
--------------------------
11. The Back of Beyond – Night Mistress
12. Birdy - Birdy
13. Bullet in Your Head – Made of Hate
14. Worship Music - Anthrax
15. Psycho Jukebox - Jon Fratelli
16. Staind - Staind
17. Screaming Within - Pathology
18. Conditions of My Parole - Puscifer
19. Money And Celebrity – The Subways
20. Bar la Curva / Plamy na słońcu - Kazik Na Żywo
- mateusz15
- Posty: 5924
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 10:08 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 2003 roku
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
Lista Płyt:
Notowanie 67 (12.02.2012)
1. 07.15 Ceremonials - Florence + The Machine (4)
2. 01.08 Live At The Royal Albert Hall – Adele (7)
3. 02.02 Ping Pong - Kora
4. 04.03 El Camino - The Black Keys
5. PP.15 Velociraptor! - Kasabian (4)
6. 06.08 West Ryder Pauper Lunatic Asylum - Kasabian
7. 02.10 Buty 2 - Maryla Rodowicz
8. 05.03 Abbey Road - The Beatles
9. 08.11 Lioness: Hidden Treasures - Amy Winehouse
10.09.17 Czerwony Album - Coma (2)
Odchodzi:
10.10.18 Przeznaczenie - Ewelina Flinta
Notowanie 67 (12.02.2012)
1. 07.15 Ceremonials - Florence + The Machine (4)
2. 01.08 Live At The Royal Albert Hall – Adele (7)
3. 02.02 Ping Pong - Kora
4. 04.03 El Camino - The Black Keys
5. PP.15 Velociraptor! - Kasabian (4)
6. 06.08 West Ryder Pauper Lunatic Asylum - Kasabian
7. 02.10 Buty 2 - Maryla Rodowicz
8. 05.03 Abbey Road - The Beatles
9. 08.11 Lioness: Hidden Treasures - Amy Winehouse
10.09.17 Czerwony Album - Coma (2)
Odchodzi:
10.10.18 Przeznaczenie - Ewelina Flinta
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Kazik na Żywo - Bar La Curva / Plamy na słońcu (2011)
2. Illusion - The Best Of Illusion 1992-2011 (2011)
3. Mastodon - The Hunter (2011)
4. Anthrax - Worship Music (2011)
5. Machine Head - Unto the Locust (2011)
6. Megadeth - TH1RT3EN (2011)
7. Sebastian Bach - Kicking & Screaming (2011)
8. Biohazard - Reborn In Defiance (2012)
9. Lamb Of God - Resolution (2012)
10. Caliban - I Am Nemesis (2012)
11. Therapy? - A Brief Crack of Light (2012)
12. Nightwish - Imaginaerum (2011)
13. Blind Guardian - Memories Of A Time To Come (2012)
14. Venom - Fallen Angels (2011)
15. Judas Priest - British Steel (1980)
16. TSA - Proceder (2004)
2. Illusion - The Best Of Illusion 1992-2011 (2011)
3. Mastodon - The Hunter (2011)
4. Anthrax - Worship Music (2011)
5. Machine Head - Unto the Locust (2011)
6. Megadeth - TH1RT3EN (2011)
7. Sebastian Bach - Kicking & Screaming (2011)
8. Biohazard - Reborn In Defiance (2012)
9. Lamb Of God - Resolution (2012)
10. Caliban - I Am Nemesis (2012)
11. Therapy? - A Brief Crack of Light (2012)
12. Nightwish - Imaginaerum (2011)
13. Blind Guardian - Memories Of A Time To Come (2012)
14. Venom - Fallen Angels (2011)
15. Judas Priest - British Steel (1980)
16. TSA - Proceder (2004)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
01. 01. 57. LEGACY – Hypnos 69 (2010)
02. 02. 13. 50 WORDS FOR SNOW - Kate Bush (2011)
03. 03. 21. GRACE FOR DROWNING - Steven Wilson (2011)
04. 05. 10. AN APPOINTMENT WITH MR YEATS - The Waterboys (2011)
05. 04. 12. RZEKA DAM ŚPIEWOGRA - Apple Bells (2011)
06. 07. 15. MASZERUJ Z CHAMEM - Stare Dobre Małżeństwo (2011)
07. 10. 02. KISSES ON THE BOTTOM - Paul McCartney (2012)
08. 06. 21. ROAD SALT TWO - Pain Of Salvation (2011)
09. 08. 05. (MANKIND) THE CRAFTY APE - Crippled Black Phoenix (2012)
10. 09. 21. DON'T EXPLAIN - Beth Hart & Joe Bonamassa (2011)
11. 11. 38. A SCARCITY OF MIRACLES - A King Crimson ProjeKct (2011)
12. 14. 02. THE GHOST YOU GAVE TO ME – 3 (2011)
13. 12. 19. BILATERAL – Leprous (2011)
14. NN. 01. IN THE LAST WAKING MOMENTS... - Edison's Children (2011)
15. 17. 02. FLYING COLORS - Flying Colors (2012)
16. 13. 04. NARROW - Soap&Skin (2012)
17. 16. 66. ROAD SALT ONE - Pain Of Salvation (2010)
18. 19. 21. THE HUNTER – Mastodon (2011)
19. 15. 12. TO SHATTER ALL ACCORD - Discipline. (2011)
20. 20. 10. BAR LA CURVA / PLAMY NA SŁOŃCU – Kazik Na Żywo (2011)
02. 02. 13. 50 WORDS FOR SNOW - Kate Bush (2011)
03. 03. 21. GRACE FOR DROWNING - Steven Wilson (2011)
04. 05. 10. AN APPOINTMENT WITH MR YEATS - The Waterboys (2011)
05. 04. 12. RZEKA DAM ŚPIEWOGRA - Apple Bells (2011)
06. 07. 15. MASZERUJ Z CHAMEM - Stare Dobre Małżeństwo (2011)
07. 10. 02. KISSES ON THE BOTTOM - Paul McCartney (2012)
08. 06. 21. ROAD SALT TWO - Pain Of Salvation (2011)
09. 08. 05. (MANKIND) THE CRAFTY APE - Crippled Black Phoenix (2012)
10. 09. 21. DON'T EXPLAIN - Beth Hart & Joe Bonamassa (2011)
11. 11. 38. A SCARCITY OF MIRACLES - A King Crimson ProjeKct (2011)
12. 14. 02. THE GHOST YOU GAVE TO ME – 3 (2011)
13. 12. 19. BILATERAL – Leprous (2011)
14. NN. 01. IN THE LAST WAKING MOMENTS... - Edison's Children (2011)
15. 17. 02. FLYING COLORS - Flying Colors (2012)
16. 13. 04. NARROW - Soap&Skin (2012)
17. 16. 66. ROAD SALT ONE - Pain Of Salvation (2010)
18. 19. 21. THE HUNTER – Mastodon (2011)
19. 15. 12. TO SHATTER ALL ACCORD - Discipline. (2011)
20. 20. 10. BAR LA CURVA / PLAMY NA SŁOŃCU – Kazik Na Żywo (2011)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Crippled Black Phoenix – (Mankind) The Crafty Ape
2. Black Country Communion – Black Country Communion 2
3. Tune – Lucid Moments
4. Blue Mammoth – Blue Mammoth
5. The Beach Boys – SMiLE Sessions
6. Blood Ceremony – Living With The Ancients
7. Hypnos 69 – Legacy
8. Siekiera – Ballady na koniec świata
9. Not Otherwise Specified – Judgment
10. Cast – CastArt
11. Daymoon – All Tomorrows
12. Edison's Children – In The Last Waking Moments...
13. Kate Bush - 50 Words for snow
14. Van Halen – A Different Kind Of Truth
15. Apple Bells – Rzeka Dam śpiewogra
16. HipGnosis – Relusion
17. Man On Fire – Chrysalis
18. Ania Rusowicz – Mój Big-Bit
19. Peter Gabriel – New Blood
20. Opeth - Heritage
2. Black Country Communion – Black Country Communion 2
3. Tune – Lucid Moments
4. Blue Mammoth – Blue Mammoth
5. The Beach Boys – SMiLE Sessions
6. Blood Ceremony – Living With The Ancients
7. Hypnos 69 – Legacy
8. Siekiera – Ballady na koniec świata
9. Not Otherwise Specified – Judgment
10. Cast – CastArt
11. Daymoon – All Tomorrows
12. Edison's Children – In The Last Waking Moments...
13. Kate Bush - 50 Words for snow
14. Van Halen – A Different Kind Of Truth
15. Apple Bells – Rzeka Dam śpiewogra
16. HipGnosis – Relusion
17. Man On Fire – Chrysalis
18. Ania Rusowicz – Mój Big-Bit
19. Peter Gabriel – New Blood
20. Opeth - Heritage
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Maria Mena - Viktoria
2. The Unthanks - Diversions Vol.1 - The Songs Of Robert Wyatt And Antony & The Johnsons
3. Cochise - Still Alive
4. Kari Amirian - Daddy Says I'm Special
5. Edison's Children - In The Last Waking Moments
6. RPWL - Beyond Man And Time
7. Ania Rusowicz - Mój Big Bit
8. Cisza Jak Ta - Nasze światy
9. Kazik Na Żywo - Bar La Curva/ Plamy na słońcu
10. Tides From Nebula - Eartshine
11. Jelonek - Revenge
12. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
13. Lakescape - Simply
2. The Unthanks - Diversions Vol.1 - The Songs Of Robert Wyatt And Antony & The Johnsons
3. Cochise - Still Alive
4. Kari Amirian - Daddy Says I'm Special
5. Edison's Children - In The Last Waking Moments
6. RPWL - Beyond Man And Time
7. Ania Rusowicz - Mój Big Bit
8. Cisza Jak Ta - Nasze światy
9. Kazik Na Żywo - Bar La Curva/ Plamy na słońcu
10. Tides From Nebula - Eartshine
11. Jelonek - Revenge
12. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
13. Lakescape - Simply
- Miszon
- Posty: 15298
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Coma - Coma (czerwona płyta)
2. Varius Manx - Emu
3. Pathology - Screaming Within
4. Buldog - Chrystus miasta
5. Night Mistress - The Back of Beyond
2. Varius Manx - Emu
3. Pathology - Screaming Within
4. Buldog - Chrystus miasta
5. Night Mistress - The Back of Beyond
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
ja wiem, że jestem monotonna do porz... ekhm, do bólu, ale co ja poradzę, że działa hasło "leczenie urazów stawów przy wykorzystaniu Afro Kolektywu". jak ich słucham to nie boli, ej, serio.
dla porównania posłuchałam Zaciera. nie pomaga. smuteczek no.
przypał trochę, ale oni niestety po części made my life.
1. Afro Kolektyw - Połącz kropki
2. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
3. Afro Kolektyw - Czarno widzę
4. Afro Kolektyw - Płyta pilśniowa
5. Nerwowe Wakacje - Polish Rock
6. Zacier - Niedźwiedź Janusz i inne zwierzęta
dla porównania posłuchałam Zaciera. nie pomaga. smuteczek no.
przypał trochę, ale oni niestety po części made my life.
1. Afro Kolektyw - Połącz kropki
2. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
3. Afro Kolektyw - Czarno widzę
4. Afro Kolektyw - Płyta pilśniowa
5. Nerwowe Wakacje - Polish Rock
6. Zacier - Niedźwiedź Janusz i inne zwierzęta
- Yacy
- Posty: 22022
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Debiutują Żurawinki, ale nie z nową płytą Ciekawe na którym pojawi się nowa płyta za dwa tygodnie ... Te płyty nigdy u mnie nie były? Nie może być
2. Love Story u mnie jeszcze nie debiutowało...? Płytę mam już spory kawałek czasu ...
3. Na półce mam kilka płyt Millenium, a o najnowszej dowiedziałem się dopiero kilka dni temu. A ściślej dowiedziałem się, że to nie jest coś w rodzaju "the best of...". Może wcześniej tytuł mnie zmylił
Moja Lista Albumów nr 581:
01 . 01 . 11. DADDY SAYS I'M SPECIAL (2011) - Kari Amirian
02 . 02 . 03 . IN THE LAST WAKING MOMENTS (2011) - Edison's Children
03 . NN . 1 . EVERYBODY ELSE IS DOING IT, SO WHY CAN'T WE? (1992) - The Cranberries
04 . 04 . 02 . (MANKIND) THE CRAFTY APE (2012) - Crippled Black Phoenix
05 . 03 . 05 . MÓJ BIG-BIT (2011) - Ania Rusowicz
06 . NN . 1 . NO NEED TO ARGUE (1994) - The Cranberries
07 . NN . 1 . PUZZLES (2011) - Millenium
08 . 06 . 08 . RELUSION (2011) - Hipgnosis
09 . 08 . 48 . LAST (2011) - The Unthanks
10 . 09 . 22 . A DRAMATIC TURN OF EVENTS (2011) - Dream Theater
11 . 07 . 10 . DIVERSIONS VOL. 1 - THE SONGS OF ROBERT WYATT AND ANTONY & THE JOHNSONS (2011) - The Unthanks
12 . 12 .117. ODJAZD (2009) - Renata Przemyk
13 . 11 .103. THE COURAGE OF OTHERS (2010) - Midlake
14 . NN . 1 . BEYOND MAN AND TIME (2012) – RPWL
15 . NN . 1 . TO THE FAITHFUL DEPARTED (1996) - The Cranberries
16 . 05 . 04 . NAGA (1972) - Niebiesko-Czarni
17 . 15 . 31 . ARROWS AND ANCHORS (2011) - Fair To Midland
18 . 14 . 02 . INSIGHTS (2011) - Gandalf’s Project
19 . NN . 1 . TALITHA KUM (2010) - Love Story
20 . 13 . 14 . 50 WORDS FOR SNOW (2011) - Kate Bush
2. Love Story u mnie jeszcze nie debiutowało...? Płytę mam już spory kawałek czasu ...
3. Na półce mam kilka płyt Millenium, a o najnowszej dowiedziałem się dopiero kilka dni temu. A ściślej dowiedziałem się, że to nie jest coś w rodzaju "the best of...". Może wcześniej tytuł mnie zmylił
Moja Lista Albumów nr 581:
01 . 01 . 11. DADDY SAYS I'M SPECIAL (2011) - Kari Amirian
02 . 02 . 03 . IN THE LAST WAKING MOMENTS (2011) - Edison's Children
03 . NN . 1 . EVERYBODY ELSE IS DOING IT, SO WHY CAN'T WE? (1992) - The Cranberries
04 . 04 . 02 . (MANKIND) THE CRAFTY APE (2012) - Crippled Black Phoenix
05 . 03 . 05 . MÓJ BIG-BIT (2011) - Ania Rusowicz
06 . NN . 1 . NO NEED TO ARGUE (1994) - The Cranberries
07 . NN . 1 . PUZZLES (2011) - Millenium
08 . 06 . 08 . RELUSION (2011) - Hipgnosis
09 . 08 . 48 . LAST (2011) - The Unthanks
10 . 09 . 22 . A DRAMATIC TURN OF EVENTS (2011) - Dream Theater
11 . 07 . 10 . DIVERSIONS VOL. 1 - THE SONGS OF ROBERT WYATT AND ANTONY & THE JOHNSONS (2011) - The Unthanks
12 . 12 .117. ODJAZD (2009) - Renata Przemyk
13 . 11 .103. THE COURAGE OF OTHERS (2010) - Midlake
14 . NN . 1 . BEYOND MAN AND TIME (2012) – RPWL
15 . NN . 1 . TO THE FAITHFUL DEPARTED (1996) - The Cranberries
16 . 05 . 04 . NAGA (1972) - Niebiesko-Czarni
17 . 15 . 31 . ARROWS AND ANCHORS (2011) - Fair To Midland
18 . 14 . 02 . INSIGHTS (2011) - Gandalf’s Project
19 . NN . 1 . TALITHA KUM (2010) - Love Story
20 . 13 . 14 . 50 WORDS FOR SNOW (2011) - Kate Bush
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
1. Depeche Mode - Music For The Masses
2. Depeche Mode - Black Celebration
3. Florence And The Machine - Ceremonials
4. Pidżama Porno - Koncertówka 2
5. Kayah, Goran Bregović - Kayah & Bregović
6. Cochise - Still Alive
7. Myslovitz - The Best Of
8. Roxette – Joyride
9. Hey - The Best of vol.2
10. Gabriel Fleszar - Niespokojny
11. Love Story - Talitha Kum
12. 5 Litrów Czerwieni - Samiec Omega
13. The Cranberries - Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We?
14. The Cranberries - To The Faithful Departed
15. The Cranberries - No Need To Argue
2. Depeche Mode - Black Celebration
3. Florence And The Machine - Ceremonials
4. Pidżama Porno - Koncertówka 2
5. Kayah, Goran Bregović - Kayah & Bregović
6. Cochise - Still Alive
7. Myslovitz - The Best Of
8. Roxette – Joyride
9. Hey - The Best of vol.2
10. Gabriel Fleszar - Niespokojny
11. Love Story - Talitha Kum
12. 5 Litrów Czerwieni - Samiec Omega
13. The Cranberries - Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We?
14. The Cranberries - To The Faithful Departed
15. The Cranberries - No Need To Argue
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
Przesłuchałem sporo płyty, które do tej pory znałem z pojedyńczych utworów i to się odbiło na wynikach. Najlepiej wypadł NPMolvaer, ale to było do przewidzenia, natomiast bardzo mile mnie zaskoczyła płyta Tori.
1 Anawa - Anawa
2 Hypnos 69 - Legacy
3 Nils Peter Molvaer - Baboon Moon
4 Makoto Ozone & Anna Maria Jopek - Haiku
5 Maryla Rodowicz - Buty 2
6 Stare Dobre Małżeństwo - Maszeruj z chamem
7 Nightwish - Imagianerum
8 Florence + The Machine - Ceremonial
9 Tori Amos - Night of hunters
10 Kate Bush - 50 words to snow
11 The Waterboys - An appointment of Mr Yeats
12 Kari Amirian - Daddy says I'm special
13 Sóley - We sink
14 Seasick Steve - You can't teach an old dog new tricks
15 Anna Maria Jopek - Polanna
16 Peter Gabriel - New blood
17 Santana - Guitar heaven: the greatest guitar classics of all time
18 Plum - Hoax
19 Pain of Salvation - Road salt two
20 Lana del Rey - Born to die
21 Pendragon - Passion
22 Beth Hart & Joe Bonamassa - Don't Explain
23 Eliane Elias - Light my fire
24 Tom Waits - Bad as me
25 Ewert and the Two Dragons - Good man down
26 Kombajn do Zbierania Kur po Wioskach - Karmelki i gruz
27 Steven Wilson - Grace for drowning
28 Primus - Green naugahyde
1 Anawa - Anawa
2 Hypnos 69 - Legacy
3 Nils Peter Molvaer - Baboon Moon
4 Makoto Ozone & Anna Maria Jopek - Haiku
5 Maryla Rodowicz - Buty 2
6 Stare Dobre Małżeństwo - Maszeruj z chamem
7 Nightwish - Imagianerum
8 Florence + The Machine - Ceremonial
9 Tori Amos - Night of hunters
10 Kate Bush - 50 words to snow
11 The Waterboys - An appointment of Mr Yeats
12 Kari Amirian - Daddy says I'm special
13 Sóley - We sink
14 Seasick Steve - You can't teach an old dog new tricks
15 Anna Maria Jopek - Polanna
16 Peter Gabriel - New blood
17 Santana - Guitar heaven: the greatest guitar classics of all time
18 Plum - Hoax
19 Pain of Salvation - Road salt two
20 Lana del Rey - Born to die
21 Pendragon - Passion
22 Beth Hart & Joe Bonamassa - Don't Explain
23 Eliane Elias - Light my fire
24 Tom Waits - Bad as me
25 Ewert and the Two Dragons - Good man down
26 Kombajn do Zbierania Kur po Wioskach - Karmelki i gruz
27 Steven Wilson - Grace for drowning
28 Primus - Green naugahyde
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
PŁYTY - NOTOWANIE 40 - 16.02.2012:
1. Anna Maria Jopek - Sombresa
2. Kate Bush - 50 Words for Snow
3. Birdy - Birdy
4. Szymon Zychowicz - Po prostu
5. Nosowska - 8
6. Kora - Ping Pong
7. Bic Runga - Belle
8. Simona Molinari - Tua
9. Basia - From Newport to London Greatest Hits Live and More
10. Stare Dobre Małżeństwo - Maszeruj z chamem
11. Red Box - Plenty
12. Sade - Soldier Of Love
13. Coma - Czerwony album
14. Ania Rusowicz - Mój big-bit
15. Lora Szafran - Sekrety Życia Według Leonarda Cohena
16. OME - tOMEk Beksiński
17. Anna Maria Jopek - Polanna
18. Gotye - Making Mirrors
19. Myslovitz - Nieważne jak wysoko jesteśmy
20. Katarzyna Groniec - Pin-up Princess
21. Ray Wilson & Stiltskin - Unfulfillment
22. Beth Hart - My California
23. Marta Król - The First Look
24. Leonard Cohen - OLD IDEAS
25. Closterkeller - Bordeaux
26. Franka De Mille - BRIDGE THE ROADS
27. Yes - Fly From Here
28. Seweryn Krajewski - Jak tam jest
29. Jason Reeves - The Lovesick
30. Arka Noego - Pan Krakers!
1. Anna Maria Jopek - Sombresa
2. Kate Bush - 50 Words for Snow
3. Birdy - Birdy
4. Szymon Zychowicz - Po prostu
5. Nosowska - 8
6. Kora - Ping Pong
7. Bic Runga - Belle
8. Simona Molinari - Tua
9. Basia - From Newport to London Greatest Hits Live and More
10. Stare Dobre Małżeństwo - Maszeruj z chamem
11. Red Box - Plenty
12. Sade - Soldier Of Love
13. Coma - Czerwony album
14. Ania Rusowicz - Mój big-bit
15. Lora Szafran - Sekrety Życia Według Leonarda Cohena
16. OME - tOMEk Beksiński
17. Anna Maria Jopek - Polanna
18. Gotye - Making Mirrors
19. Myslovitz - Nieważne jak wysoko jesteśmy
20. Katarzyna Groniec - Pin-up Princess
21. Ray Wilson & Stiltskin - Unfulfillment
22. Beth Hart - My California
23. Marta Król - The First Look
24. Leonard Cohen - OLD IDEAS
25. Closterkeller - Bordeaux
26. Franka De Mille - BRIDGE THE ROADS
27. Yes - Fly From Here
28. Seweryn Krajewski - Jak tam jest
29. Jason Reeves - The Lovesick
30. Arka Noego - Pan Krakers!
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
Lista płyt #52:
Słabo z ilością, ale za to pierwsza szóstka jest z 2012, także dość świeżo.
1. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
2. Lana Del Rey - Born to Die
3. Crippled Black Phoenix - (Mankind) The Crafty Ape
4. The Cranberries - Roses
5. Leonard Cohen - Old Ideas
6. Les Discrets - Ariettes Oubliées...
7. Kari Amirian - Daddy Says I'm Special
8. Mumford & Sons - Sigh No More
9. Kasabian - Velociraptor!
10. Beirut - The Rip Tide
11. Van Halen - A Different Kind Of Truth
12. Various Artists - Chimes Of Freedom: The Songs Of Bob Dylan
Słabo z ilością, ale za to pierwsza szóstka jest z 2012, także dość świeżo.
1. Afro Kolektyw - Piosenki po polsku
2. Lana Del Rey - Born to Die
3. Crippled Black Phoenix - (Mankind) The Crafty Ape
4. The Cranberries - Roses
5. Leonard Cohen - Old Ideas
6. Les Discrets - Ariettes Oubliées...
7. Kari Amirian - Daddy Says I'm Special
8. Mumford & Sons - Sigh No More
9. Kasabian - Velociraptor!
10. Beirut - The Rip Tide
11. Van Halen - A Different Kind Of Truth
12. Various Artists - Chimes Of Freedom: The Songs Of Bob Dylan
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
płyty - not. 847 (13.02.2012)
1 1 The Antlers - Burst Apart
2 2 The Black Keys - El Camino
3 3 The Roots - Undun
4 5 Kate Bush - 50 Words for Snow
5 4 Fisz Emade - Zwierzę bez nogi
6 8 Tom Waits - Bad as Me
7 6 Nosowska - 8
8 7 Future Islands - On the Water
9 17 Sepalcure - Sepalcure
10 9 Chilly Gonzales - The Unspeakable Chilly Gonzales
11 - Florence + The Machine - Ceremonials
12 10 The Field - Looping State of Mind
13 11 Rustie - Glass Swords
14 12 Zakopower - Boso
15 14 Wojtek Mazolewski Trio - Smells Like Tape Spirit
16 13 Coma - Czerwony album
17 15 Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach - Karmelki i gruz
18 20 M83 - Hurry Up, We're Dreaming
19 RE Gotye - Making Mirrors
20 18 The Horrors - Skying
1 1 The Antlers - Burst Apart
2 2 The Black Keys - El Camino
3 3 The Roots - Undun
4 5 Kate Bush - 50 Words for Snow
5 4 Fisz Emade - Zwierzę bez nogi
6 8 Tom Waits - Bad as Me
7 6 Nosowska - 8
8 7 Future Islands - On the Water
9 17 Sepalcure - Sepalcure
10 9 Chilly Gonzales - The Unspeakable Chilly Gonzales
11 - Florence + The Machine - Ceremonials
12 10 The Field - Looping State of Mind
13 11 Rustie - Glass Swords
14 12 Zakopower - Boso
15 14 Wojtek Mazolewski Trio - Smells Like Tape Spirit
16 13 Coma - Czerwony album
17 15 Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach - Karmelki i gruz
18 20 M83 - Hurry Up, We're Dreaming
19 RE Gotye - Making Mirrors
20 18 The Horrors - Skying
- adameria
- Posty: 11825
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 5:12 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 36/37/38, 1.R.-B.F.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
01. (RE.01.03.) Pneuma - JEDEN (2007)
02. (NN.01.01.) Pneuma - BERAKHA (2001)
03. (16.02.02.) Acid Drinkers - INFERNAL CONNECTION (1994)
04. (NN.01.01.) Pneuma - KOKON (2003)
05. (03.06.06.) 5 Litrów Czerwieni - SAMIEC OMEGA (2011)
06. (01.08.08.) Kazik Na Żywo - BAR LA CURVA / PLAMY NA SŁOŃCU (2011)
07. (04.03.03.) Wanda i Banda - ZŁOTA KOLEKCJA (2005)
08. (02.03.05.) Kazik Na Żywo - WYSTĘP (2002)
09. (05.04.04.) Siekiera - BALLADY NA KONIEC ŚWIATA (2011)
10. (12.02.02.) Gotye - MAKING MIRRORS (2011)
11. (09.08.08.) 52um - SUPEREGO (2010)
12. (08.03.03.) Wojcich Hoffmann - DRZEWA (2003)
13. (07.04.04.) Turbo - DOROSŁE DZIECI (1983)
14. (06.02.02.) Flapjack - RUTHLESS KICK (1994)
15. (11.05.05.) Power Of Trinity - LOCCOMOTIV (2011)
16. (13.13.13.) Arka Noego - PAN KRAKERS (2011)
17. (10.04.19.) Michał Lorenc - JAN PAWEŁ II - SZUKAŁEM WAS... (SOUNDTRACK) (2011)
18. (15.24.24.) Triquetra - ASTROBLUES (2011)
19. (17.05.05.) Turbo - SMAK CISZY (1985)
20. (18.02.02.) Houk - SOUL AMMUNITION (1992)
02. (NN.01.01.) Pneuma - BERAKHA (2001)
03. (16.02.02.) Acid Drinkers - INFERNAL CONNECTION (1994)
04. (NN.01.01.) Pneuma - KOKON (2003)
05. (03.06.06.) 5 Litrów Czerwieni - SAMIEC OMEGA (2011)
06. (01.08.08.) Kazik Na Żywo - BAR LA CURVA / PLAMY NA SŁOŃCU (2011)
07. (04.03.03.) Wanda i Banda - ZŁOTA KOLEKCJA (2005)
08. (02.03.05.) Kazik Na Żywo - WYSTĘP (2002)
09. (05.04.04.) Siekiera - BALLADY NA KONIEC ŚWIATA (2011)
10. (12.02.02.) Gotye - MAKING MIRRORS (2011)
11. (09.08.08.) 52um - SUPEREGO (2010)
12. (08.03.03.) Wojcich Hoffmann - DRZEWA (2003)
13. (07.04.04.) Turbo - DOROSŁE DZIECI (1983)
14. (06.02.02.) Flapjack - RUTHLESS KICK (1994)
15. (11.05.05.) Power Of Trinity - LOCCOMOTIV (2011)
16. (13.13.13.) Arka Noego - PAN KRAKERS (2011)
17. (10.04.19.) Michał Lorenc - JAN PAWEŁ II - SZUKAŁEM WAS... (SOUNDTRACK) (2011)
18. (15.24.24.) Triquetra - ASTROBLUES (2011)
19. (17.05.05.) Turbo - SMAK CISZY (1985)
20. (18.02.02.) Houk - SOUL AMMUNITION (1992)
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
01. Pink Floyd The Piper At The Gates Of Dawn [1967]
02. The Jesus And Mary Chain Psychocandy [1985]
03. Pink Floyd Animals [1977]
04. Steven Wilson Grace For Drowning [2011]
05. Afro Kolektyw Piosenki po polsku [2012]
06. Pink Floyd The Wall [1979]
07. Swans We Rose From Your Bed With The Sun In Our Head [2012]
08. Les Discrets Septembre et ses dernières Pensées [2010]
09. David Gilmour Live in Gdańsk [2008]
10. Pain Of Salvation Road Salt One [2010]
11. Puscifer Conditions Of My Parole [2011]
12. Steve Hackett Out Of The Tunnel's Mouth [2010]
13. Strachy Na Lachy Dodekafonia [2010]
14. Florence And The Machine Ceremonials [2011]
15. Paul McCartney Kisses On The Bottom [2012]
16. Pink Floyd The Final Cut [1983]
17. Pain Of Salvation Road Salt Two [2011]
18. ††† (Crosses) EP † [2011]
19. The Kills Blood Pressures [2011]
20. Black Country Communion 2 [2011]
02. The Jesus And Mary Chain Psychocandy [1985]
03. Pink Floyd Animals [1977]
04. Steven Wilson Grace For Drowning [2011]
05. Afro Kolektyw Piosenki po polsku [2012]
06. Pink Floyd The Wall [1979]
07. Swans We Rose From Your Bed With The Sun In Our Head [2012]
08. Les Discrets Septembre et ses dernières Pensées [2010]
09. David Gilmour Live in Gdańsk [2008]
10. Pain Of Salvation Road Salt One [2010]
11. Puscifer Conditions Of My Parole [2011]
12. Steve Hackett Out Of The Tunnel's Mouth [2010]
13. Strachy Na Lachy Dodekafonia [2010]
14. Florence And The Machine Ceremonials [2011]
15. Paul McCartney Kisses On The Bottom [2012]
16. Pink Floyd The Final Cut [1983]
17. Pain Of Salvation Road Salt Two [2011]
18. ††† (Crosses) EP † [2011]
19. The Kills Blood Pressures [2011]
20. Black Country Communion 2 [2011]
Re: Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
koniec głosowania
Forumowa lista płyt, notowanie 223 (17.02.2012)
miejsce, tydzień temu, liczba tygodni w TOP20 ... suma punktów, (poszczególne głosy)
1 1 14 Kate Bush — 50 Words for Snow 75 (2 13 20 10 2 4)
2 9 57 Hypnos 69 — Legacy 73 (1 1 7 2)
3 7 17 Coma — Czerwony album 68 (9 9 10 1 13 16)
4 5 15 Florence + The Machine — Ceremonials 68 (1 3 8 11 14)
5 10 3 Crippled Black Phoenix — (Mankind) The Crafty Ape 67 (9 1 4 3)
6 8 3 Afro Kolektyw — Piosenki po polsku 65 (12 1 1 5)
7 2 8 Kari Amirian — Daddy Says I'm Special 60 (4 1 12 7)
8 13 3 Edison's Children — In the Last Waking Moments… 51 (14 12 5 2)
9 3 12 Kazik Na Żywo — Bar La Curva / Plamy na słońcu 49 (20 1 20 9 6)
10 4 2 Cochise — Still Alive 49 (5 3 6)
11 — 15 Kasabian — Velociraptor! 41 (8 5 9)
12 12 16 Stare Dobre Małżeństwo — Maszeruj z chamem 41 (6 6 10)
13 16 3 Ania Rusowicz — Mój big-bit 40 (18 7 5 14)
14 14 5 5 Litrów Czerwieni — Samiec omega 36 (10 12 5)
15 15 4 Siekiera — Ballady na koniec świata 36 (10 8 9)
16 6 4 The Black Keys — El Camino 36 (4 2)
17 — 18 Steven Wilson — Grace for Drowning 35 (3 4)
18 20 2 Kora — Ping pong 33 (3 6)
19 11 7 Maryla Rodowicz — Buty 2 30 (7 5)
19 18 20 Nosowska — 8 30 (5 7)
21 19 The Unthanks — Diversions Vol. 1: The Songs of Robert Wyatt and Antony & The Johnsons 29 (2 11)
22 23 Machine Head — Unto the Locust 29 (8 5)
23 32 Nightwish — Imaginaerum 27 (17 12 7)
24 24 Birdy — Birdy 27 (12 3)
25 22 The Waterboys — An Appointment with Mr. Yeats 27 (4 11)
26 26 Lana Del Rey — Born to Die 26 (15 20 2)
27 — The Cranberries — Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We? 26 (3 13)
28 — Night Mistress — The Back of Beyond 26 (11 5)
29 36 Anawa — Anawa 25 (16 1)
30 — Anthrax — Worship Music 24 (14 4)
31 — Pathology — Screaming Within 22 (17 3)
32 28 Apple Bells — Rzeka dam - śpiewogra 22 (5 15)
33 — RPWL — Beyond Man and Time 22 (6 14)
34 34 Mastodon — The Hunter 21 (3 18)
34 31 Triquetra — AstroBlues 21 (3 18)
36 — The Cranberries — No Need to Argue 21 (6 15)
37 — Black Country Communion — 2 20 (2 20)
38 — Paul McCartney — Kisses on the Bottom 20 (7 15)
39 36 Anna Maria Jopek — Sobremesa 20 (1)
39 — Depeche Mode — Music for the Masses 20 (1)
39 36 Made Of Hate — Pathogen 20 (1)
39 — Maria Mena — Viktoria 20 (1)
39 36 Muddy Waters — Anthology 20 (1)
39 — Pink Floyd — The Piper at the Gates of Dawn 20 (1)
39 — Pneuma — Jeden 20 (1)
39 — Riverside — Memories in My Head 20 (1)
39 36 The Antlers — Burst Apart 20 (1)
39 36 The Doors — L.A. Woman 20 (1)
Głosowało 20 osób.
1 1 14 Kate Bush — 50 Words for Snow 75 (2 13 20 10 2 4)
2 9 57 Hypnos 69 — Legacy 73 (1 1 7 2)
3 7 17 Coma — Czerwony album 68 (9 9 10 1 13 16)
4 5 15 Florence + The Machine — Ceremonials 68 (1 3 8 11 14)
5 10 3 Crippled Black Phoenix — (Mankind) The Crafty Ape 67 (9 1 4 3)
6 8 3 Afro Kolektyw — Piosenki po polsku 65 (12 1 1 5)
7 2 8 Kari Amirian — Daddy Says I'm Special 60 (4 1 12 7)
8 13 3 Edison's Children — In the Last Waking Moments… 51 (14 12 5 2)
9 3 12 Kazik Na Żywo — Bar La Curva / Plamy na słońcu 49 (20 1 20 9 6)
10 4 2 Cochise — Still Alive 49 (5 3 6)
11 — 15 Kasabian — Velociraptor! 41 (8 5 9)
12 12 16 Stare Dobre Małżeństwo — Maszeruj z chamem 41 (6 6 10)
13 16 3 Ania Rusowicz — Mój big-bit 40 (18 7 5 14)
14 14 5 5 Litrów Czerwieni — Samiec omega 36 (10 12 5)
15 15 4 Siekiera — Ballady na koniec świata 36 (10 8 9)
16 6 4 The Black Keys — El Camino 36 (4 2)
17 — 18 Steven Wilson — Grace for Drowning 35 (3 4)
18 20 2 Kora — Ping pong 33 (3 6)
19 11 7 Maryla Rodowicz — Buty 2 30 (7 5)
19 18 20 Nosowska — 8 30 (5 7)
21 19 The Unthanks — Diversions Vol. 1: The Songs of Robert Wyatt and Antony & The Johnsons 29 (2 11)
22 23 Machine Head — Unto the Locust 29 (8 5)
23 32 Nightwish — Imaginaerum 27 (17 12 7)
24 24 Birdy — Birdy 27 (12 3)
25 22 The Waterboys — An Appointment with Mr. Yeats 27 (4 11)
26 26 Lana Del Rey — Born to Die 26 (15 20 2)
27 — The Cranberries — Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We? 26 (3 13)
28 — Night Mistress — The Back of Beyond 26 (11 5)
29 36 Anawa — Anawa 25 (16 1)
30 — Anthrax — Worship Music 24 (14 4)
31 — Pathology — Screaming Within 22 (17 3)
32 28 Apple Bells — Rzeka dam - śpiewogra 22 (5 15)
33 — RPWL — Beyond Man and Time 22 (6 14)
34 34 Mastodon — The Hunter 21 (3 18)
34 31 Triquetra — AstroBlues 21 (3 18)
36 — The Cranberries — No Need to Argue 21 (6 15)
37 — Black Country Communion — 2 20 (2 20)
38 — Paul McCartney — Kisses on the Bottom 20 (7 15)
39 36 Anna Maria Jopek — Sobremesa 20 (1)
39 — Depeche Mode — Music for the Masses 20 (1)
39 36 Made Of Hate — Pathogen 20 (1)
39 — Maria Mena — Viktoria 20 (1)
39 36 Muddy Waters — Anthology 20 (1)
39 — Pink Floyd — The Piper at the Gates of Dawn 20 (1)
39 — Pneuma — Jeden 20 (1)
39 — Riverside — Memories in My Head 20 (1)
39 36 The Antlers — Burst Apart 20 (1)
39 36 The Doors — L.A. Woman 20 (1)
Głosowało 20 osób.