cześć.
moje głosy:
długo prowadził KAT, potem BIG BIG TRAIN. jednak wygrał utwór
zdecydowanie najlepszy w 13 edycji NL.
1. Abraxas - Dorian Gray
2. All About Eve - December
3. Big Big Train - Swan Hunter
4. Kat - Niewinność
5. Shirley Manson - Pretty Horses
6. Alcest - Sur l'océan couleur de fer
7. Skeeter Davis - The End Of The World
8. The Weepies - Gotta Have You
9. John Grant - GMF
10. Vader - Carnal
11. The Reindeer Section - Cold Water
- - - - - - - - - - - - - -
12. Karnataka - The Storm
13. Alina Orlova - ÄŚia
14. Angelfish - Heartbreak To Hate
15. A Band Of Buriers - Filth
16. Klima - The City
17. Thirteen Senses - Into The Fire
18. Mogwai - Take Me Somewhere Nice
19. Fyfe Dangerfield - She Needs Me
20. Lark's Tongue - Tucson, Arizona
21. HAERTS - All The Days
22. Jokasound - Będzie dobrze
Yacy
neon.ka
hej,
oto moje głosy eliminacyjne:
1. Phosphorescent - Song For Zula
[od pierwszego przesłuchania wiedziałam, że coś jest 'na rzeczy'... I dziwna sprawa, bo z jednej strony ten utwór wydaje się nieco monotonny, ale z drugiej zniewala po prostu...]
2. Bird York - In The Deep
[cóż, mogę tylko napisać - piękna, delikatna, płynąca idealnie...]
3. Fyfe Dangerfield - She Needs Me
[no jak nic to ELO!
]
4. The Weepies - Gotta Have You
[bardzo, bardzo optymistyczna w odbiorze. I tego mi trzeba
]
5. Bez Idola - Siódme niebo
[szkoda, że nienajlepsza jakość... Atmosfera górskich ognisk w całej krasie mimo to... Można wsiąknąć na całego. Dawno nie byłam na takiej wyprawie...]
6. Findlay - Off & On
[a to jak nic The White Stripes!
]
7. Lyapis Trubeckoy - Ya veryu
[dziwna prawidłowość - w każdej NL wykonawca ze wschodu prezentuje jakąś perełkę. O tyle to dziwne dla mnie, bo mimo wszystko pałam jakąś schematyczną niechęcią do tych rejonów świata...]
8. John Grant - GMF
[kurde, kurde, przez 3/4 czasu odsłuchów zastanawiałam się czyj to głos... No bo przecież znam, znam, znam i to dobrze! Musiałam się jednak wesprzeć wieściami z sieci... No i oczywiście że The Czars... Bardzo lubię ten głos - dodaje od razu połowy uroku utworowi]
9. Chie Ayado - A Whiter Shade of Pale
[nie dało rady nie umieścić w mojej 11
- ten tytuł automatycznie wyostrza mój słuch. Ta wersja dała radę bez problemu - pomimo, że do oryginału jej daleko. No ale niektórzy wiedzą, w jakich rejonach u mnie prywatnie kręci się oryginał, więc to żaden zarzut
]
10. Brian Travis Band - Here In LA
[początkowo był na 11 ale jednak nastąpiła zamiana miejsc. Bardzo lubię wyraźne 'tykanie' perkusji. A do tego to bardzo dobra kołysanka... No i z czymś mi się kojarzy w ogólnym wrażeniu, ale nie mam pojęcia z czym...]
11. Big Big Train - Swan Hunter
[fajnie różnorodna instrumentalnie piosenka]
Trzy szczególne wyróżnienia:
Mogwai - Take Me Somewhere Nice
[było nawet w podstawowej 11, ale zrezygnowałam, by dać szansę utworom, których wcześniej nie znałam. Ten znałam baaaaardzo dobrze, tak bardzo, jak bardzo go lubię
]
Runrig - Pog Aon Oidhche Earraich
[ach, jak mi żal, że żadną miarą nie dałam rady wcisnąć na punktowane miejsce. Uważam, że należy się to temu utworowi na 100%. Cóż, mam nadzieję, że sobie poradzi beze mnie...]
Glen Hansard & Marketa Irglova - Falling Slowly
[to samo, co przy Mogwai. Z tą różnicą, że o 11 się tylko otarło]
I szeroka czołówka peletonu:
I Santo California - Tornero
*Shels - Water (Full Version)
Marcela Mangabeira - These Are The Days Of Our Lives
Cyril - Gone Through Years
Ólafur Arnalds - Only The Winds
Rapalje - Glen Coe / The Pumpkin's Fancy / Crossing The Minch
Angelfish - Heartbreak To Hate
Abraxas - Dorian Gray
Skeeter Davis - The End Of The World
HAERTS - All The Days
Jonathan Wilson - Desert Raven
Karnataka - The Storm
Melpo Mene - Mother
Julianna Barwick - One Half
Sporo coverów. Nie wiem, czy to dobrze świadczy o poziomie tej NL, ale nie dbam o to.
Pozdrawiam,
m.
adameria
Tak wygląda moja czołówka:
1. Łagodna Pianka - Łagodną Pianką
2. 5 Litrów Czerwieni - Pusty parking
3. Jonathan Wilson - Desert Raven
4. Materia - B-17
5. *Shels - Water (Full Version)
6. Amaranthe - The Nexus
7. Tierra Santa - Mi Nombre Será leyenda
8. Anti Tank Nun - First Spark
9. Tomasz Wachnowski - Bo jak cię mam zapomnieć (Rondo 2000)
10. Olivia Anna Livki - Tel Aviv
11. Arc Angel - Harlequins Of Light
12. Annihilator - No Way Out
13. Mogwai - Take Me Somewhere Nice
14. The Weepies - Gotta Have You
Pozdrawiam, adamw
Aro
1. Fuzzy Lights - Through Water
2. Spooky Tooth - Tobacco Road
3. Duch - On (23 VII 2007)
4. Rykarda Parasol – Covenant
5. Vader - Carnal
6. Alina Orlova - ÄŚia
7. Kat - Niewinność
8. The Besnard Lakes - Because Tonight
9. Ólafur Arnalds - Only The Winds
10. Chie Ayado - A Whiter Shade of Pale
11. Cochise – Dance
12. AmperA - Apokalipsa
13. Jonathan Wilson - Desert Raven
14. Taylor Swift & The Civil Wars - Safe & Sound
15. Abraxas - Dorian Gray
16. Karnataka - The Storm
Julia
Austra - Lose It
King Krule - Easy Easy
Savages - Shut Up
Olivia Anna Livki - Tel Aviv
Sam Amidon - You Better Mind
Findlay - Off & On
The Besnard Lakes - Because Tonight
A Band Of Buriers – Filth
John Grant - GMF
Ólafur Arnalds - Only The Winds
Keaton Henson - Kronos
12. Daughn Gibson - You Don't Fade
13. Cold Specks - Hector
14. Klima - The City
15. Rykarda Parasol – Covenant
16. The Reindeer Section - Cold Water
Jak zwykle zrobiłam sobie listę wykonawców, których chciałam dorzucić do zabawy, ale czekałam chwilę, aż kto inny paru z nich zaproponuje. I jak zwykle się nie przeliczyłam
.
ad.8. też byłam na tym koncercie, zapadły mi w pamięć białe skarpetki wokalisty
ad.12. szkoda że nie inny utwór od tego pana
Mogwai już się znudziło, Falling Slowly też, więc bez głosu. Na pierwszym miejscu miałam The End Of The World, ale. Tobacco Road by się załapało na punkty ode mnie na pewno, gdyby było w oryginalnej, mniej wyrafinowanej wersji
.
[Top11 numerowane, ale numerki nie dały się skopiować, to samo było w mailu poniżej]
Hej.
Tu
Martyrka.
Moje głosy do Naszej Listy takie oto:
HAERTS - All The Days
All About Eve – December
Austra - Lose It
Cyril - Gone Through Years
Nightwish - The Wayfarer
Rykarda Parasol – Covenant
Amaranthe - The Nexus
Arc Angel - Harlequins Of Light
Thirteen Senses - Into The Fire
Girls Names - Drawing Lines
11. Phosphorescent - Song For Zula
1. Bez Idola - Siódme niebo
2. Duch - On (23 VII 2007)
3. Marcela Mangabeira - These Are The Days Of Our Lives
4. Bird York - In The Deep
5. The Reindeer Section - Cold Water
6. Łagodna Pianka - Łagodną Pianką
7. AmperA - Apokalipsa
8. Karnataka - The Storm
9. Maybeshewill - He Films The Clouds, Pt. 2
10. Alina Orlova - ÄŚia
11. A Band Of Buriers - Filth
abd3mz
stavanger
witam
moje głosy w eliminacjach:
1. Abraxas - Dorian Gray
2. Girls Names - Drawing Lines
3. HAERTS - All The Days
4. AmperA - Apokalipsa
5. Amaranthe - The Nexus
6. Melpo Mene - Mother
7. In Extremo - Feuertaufe
8. Austra - Lose It
9. Cyril - Gone Through Years
10. Łagodna Pianka - Łagodną Pianką
11. Big Big Train - Swan Hunter
12. Kat - Niewinność
13. Thirteen Senses - Into The Fire
Grycek
1. Runrig - Pog Aon Oidhche Earraich
Chyba najbardziej nieszablonowy utwór w tym zestawieniu. Duży plus za język gaelicki.
2. Cyril - Gone Through Years
Kojarzy mi się z klasykami neoprogrsywnymi.
3. Maybeshewill - He Films The Clouds, Pt. 2
Pomyśleć, że ten zespół najmniej mi się podobał na festiwalu progresywnym w Lorelei. Chyba będę musiał dać mu drugą szansę.
4. Lupine Howl - Carnival
Coś co lubię. Pokomplikowane długie utwory.
5. *Shels - Water (Full Version)
6. Ólafur Arnalds - Only The Winds
Idealne na jesienną porę.
7. Jonathan Wilson - Desert Raven
Idealne na jesienną porę. Z wokalem, gitarą i melotronem, jak z lat 70-tych.
8. Julianna Barwick - One Half
Utwór, w którym praktycznie nic nie ma poza wokalem. Za to ten wokal jest przecudowny.
9. Keaton Henson - Kronos
Rozbawił mnie fragment "You son of a bitch, Stop writing songs like this"
10. Klima - The City
11. Taylor Swift & The Civil Wars - Safe & Sound
Utwór załapał się w ostatniej chwili do mojej jedenastki z dość prozaicznego powodu. Spodobało mi się granie tego utworu na gitarze akustycznej.
12. Duch - On (23 VII 2007)
Nie wiem, jak podejść do tego utworu. Początek jest genialny, tekst zagadkowy
13. All About Eve - December
14. Kat - Niewinność
Myślałem, że to będzie moja pierwsza trójka. Ale ten utwór strasznie szybko zaczął mi się nudzić.
15. Debauchery - Kings Of Carnage
16. Thirteen Senses - Into The Fire
17. Mogwai - Take Me Somewhere Nice
18. Rapalje - Glen Coe / The Pumpkin's Fancy / Crossing The Minch
19. Alina Orlova - Čia
Hej!
Oto moje głosy:
1. Glen Hansard & Marketa Irglova - Falling Slowly
2. 5 Litrów Czerwieni - Pusty parking
3. Into The Presence - Kings Of Men
4. John Grant - GMF
5. Materia - B-17
6. Yasmin Levy - Intentalo Encontrar
7. Cochise - Dance
8. Alcest - Sur l'océan couleur de fer
9. Abraxas - Dorian Gray
10. Bird York - In The Deep
11. I Santo California - Tornero
blisko było:
12. Łagodna Pianka - Łagodną Pianką
13. Melpo Mene - Mother
14. Maybeshewill - He Films The Clouds, Pt. 2
15. Olivia Anna Livki - Tel Aviv
16. The Weepies - Gotta Have You
17. Rykarda Parasol - Covenant
18. Sam Amidon - You Better Mind
Może na 19: Mogwai
Numery 1, 2, 7, 9, 11 i 12 znałem wcześniej, co chyba jednak nie stawia
dobrego świadectwa konkurencji. Ale było też kilka miłych zaskoczeń,
chociażby miejsca 15 i 17, gdzie już przed przesłuchaniem byłem
nastawiony na "nie".
Czołowa trójka mocno odjechała konkurencji, potem mamy mocną piątkę,
następnie już mniej pewny jestem kolejności, miejscom 12-15 mało
brakło, szczególnie 13 i 14 mogą liczyć na wsparcie bo bardzo różnie
je odbierałem, zależnie czy słuchałem w domu na komputerze, czy na
mieście na mp3. Lepiej brzmiały w domu (Łagodna Pianka za to odwrotnie,
ale za to zawsze raczej poza 11-ką się mieściła).
Pozdr,
Miszon
mixplusik
Ograniczyłem się do utworów wykonawców, których wcześniej nie znałem, inaczej bym się nie wyrobił.
1. Phosphorescent - Song for Zula
2. Bird York - In the Deep
3. Fuzzy Lights - Through Water
4. Don Juan Dracula - Take Me Home (Sally Shapiro Remix)
5. Alina Orlova - Čia
6. Klima - The City
7. Cold Specks - Hector
8. Rykarda Parasol - Covenant
9. Savages - Shut Up
10. Autechre - Cichli
11. Alcest - Sur l'océan couleur de fer
TomaszBr
1. Austra - Lose It
2. Findlay - Off & On
3. Olivia Anna Livki - Tel Aviv
4. Ólafur Arnalds - Only The Winds
5. Melpo Mene - Mother
6. Shirley Manson - Pretty Horses
7. Keaton Henson - Kronos
8. Karnataka - The Storm
9. Alina Orlova - Asia
10. Daughn Gibson - You Don't Fade
11. Ylvis - The Fox
12. Thirteen Senses - Into The Fire
Przesyłam głosy, mam nadzieję, że się jeszcze załapię. Mam problem z piosenką numer trzy i nie wiem czy ją dobrze zapisałem.
1. HAERTS - All The Days
Pewne zaskoczenie, do tej pory raczej nie poważałem Serduszek specjalnie ale też nie starałem się ich pozać. Utwór przez kolejne odsłuchy nie był moim faworytem ale w końcu się przebił.
2. Mogwai - Take Me Somewhere Nice
Zaskoczenie numer dwa bo o ile nasłuchałem się wiele jak dobry jest to zespół to moje osobiste doświadczenia (koncertowe) tego nie potwierdziły. Ale ten utwór to jest mocny kawałek post-rocka.
3. Alina Orlova – Äśia
No dobra, nie wiem jak na to zagłosować bo na oficjalnym spisie piosenek funkcjonuje w ten sposób ale jest on oczywiście błędem. A sam utwór to zaskoczenie numertrzy ale tym razem prozaiczne. Jak zobaczyłem tę propozycję to byłem przekonany, że ktoś wystawia jakas sowiecką divę robiąc sobie jajca a tymczasem to jest bardzo dobry kawałek. Naprawdę. Mój faworyt po pierwszym przesłuchu.
4. Keaton Henson – Kronos
5. Daughn Gibson - You Don't Fade
6. Thirteen Senses - Into The Fire
Zespół, do którego mam sentyment. Piosenka zresztą też. Przywodzi mi na myśl The Coral Sea, których wystawiałem na NL jakiś czas temu.
7. John Grant – GMF
8. Girls Names - Drawing Lines
9. Runrig - Pog Aon Oidhche Earraich
10. The Besnard Lakes - Because Tonight
11. Ylvis - The Fox
Nie ukrywam, że pozycja Lisa to raczej przekora. Niemniej wciąż (!) uważam, ze to jest utwór na listę prawdziwą. Czy źle to czy dobrze, nie wiem.
Pozdrawiam
iqh