Eliminacje cd.
IZA pisze:1. Queens Of The Stone Age - No One Knows
2. Pidżama Porno - Ezoteryczny Poznań
3. Incubus - The Warmth
4. Mike Oldfield - Our Father
5. Closterkeller – Lunar
6. Kazik Staszewski - Krzesło łaski
7. Muzyka końca lata - Maria i Józef
8. Scianka – Piotrek
9. Soundgarden - Room a Thousand Years Wide
10. Koniec Swiata – 1980
11. A Perfect Circle - The Noose
Mam nadzieję, że wszystko się zgadza i żadnego błędu nie ma, Jeśli coś się wkradło - krzycz :)
abd3mz pisze:Hej,
Przepraszam, ale tym razem bez komentarza.
01. Aga Zaryan - Suzanne
02. Krystyna Prońko - Anioł i róża
03. Tadeusz Wożniak - Odcień ciszy
04. Smolik feat. Magda Kasprzyszyn - Or
05. Genesis - The Musical Box
06. Gary Moore - The Messiah will come again
07. Saybia - The Second You Sleep
08. Ścianka - Piotrek
09. Robert Plant - Ship Of Fools
10. Jeff Beck - 'Cause we've ended as lovers
11. Bobby McFerrin - Invocation
12 Lifehouse - Everything
13 Zbigniew Preisner - Silence, Night & Dreams
Odrzuciłem utwory, które bardzo dobrze znałem. Przyjmijmy, że te które przesłuchałem przynajmniej 5 razy przed NL.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że niczego nie namieszałem w formacie
S.
Artur pisze:1. A Perfect Circle - The Noose
2. Closterkeller - Lunar
3. Peter Murphy - Strange Kind of Love
4. Gene Loves Jezebel - Voice In The Dark
5. Koniec Świata - 1980
6. Muzyka końca lata - Maria i Józef
7. Happysad - Wszystko jedno
8. Acid Drinkers - Walkway To Heaven
9. Charlie Haden, Pat Metheny - Spiritual
10. Doves - The Sulphur Man
11. Dave Gahan - A Little Lie
Zamiast komentarza. Mam nadzieje że moje utwory też sprawiły komuś tyle przyjemności jak mnie propozycje forowiczów, które znalazły sie w mojej dziesiątce, bo miejsce jedenaste znałem wcześniej.
kajman pisze:No i w końcu ustaliłem kolejność, chociaż ciężko było:
1. Tom Waits - Christmas Card from a Hooker in Minneapolis
Dla mnie samego niespodzianka, bo jednak spodziewałem się innego lidera. Ale piękny jazzujący wstęp, potem do końca genialne piano w świeynej kompozycji poparte charakterystycznym wokalem. Totalna rewelacja.
2. Genesis - The Musical Box
To był od początku pewniak na pierwsze miejsce. Stało się jednak inaczej. Utworowi nic nie mogę zarzucić (jest na moim TWC), ale konkurent okazał się lepszy.
3. Bobby McFerrin - Invocation
Instrumentalnie najciekawszy utwór jazzowy, do tego ten wokal, z którym Bobby potrafi robić rzeczy, które niewielu poza nim potrafi(ło).
4. Dave Gahan - A Little Lie
Utwór był w Top10 mojej listy. Niesamowity klimat. Szkoda tylko, że w Depeszach nie robi takich świetnych rzeczy.
5. Lenny Valentino - Uwaga jedzie tramwaj
Totalny szok, bo te 2 utwory, które były na LP3 nie dorównują mu do połowy stopy. Gdyby był nieco krótszy byłby dla mnie pewniakiem do zwycięstwa tej edycji NL. U mnie prawie do końca był 3 i oceniam go prawie na równi z dwoma utworami, które są wyżej.
Pozostałe praktycznie ani przez chwilę nie zagrażały czołówce:
6. Leszek Możdżer, Zohar Fresco, Lars Danielsson - Smells Like Teen Spirit
No cóż, potwierdziło się, że oryginał jest dla mnie najgorszą wersją tego utwory. Ta jest w pierwszej dwójce (ale chyba jednak za Tori).
7. New Model Army - Brave new world
Utwór, który po pierwszym przesłuchaniu był w okolicach 40 miejsca (może trochę wyżej). Brzmi mi trochę jak The The, ale to tylko bardzo dobrze o nim świadczy. Piękny, mroczny klimat.
8. Robert Plant - Ship Of Fools
Też powędrował o około 20 miejsc w górę i w pewnym momencie był nawet szósty. Piękne gitarowe granie i do tego Plant, który jest jednym z najlepszych wokalistów świata.
9. Mirosław Czyżykiewicz - Tańcz! - Parlando
Muzycznie bardzo dojrzały utwór. Przez bardzo długi czas szósty, potem zepchnięty przez Roberta P. i na końcu także przez innych, ale ogólnie miejsca 6-9 bardzo wyrównane.
10. Kult - Forum internetowe
Z jednej strony utwór zachwycał, z drugiej coś mnie w nim drażniło, ale pozytywów znacznie więcej. Pewnie w topie Kultu byłby, gdybym go znał wcześniej.
11. Hunter - Kiedy Umieram...
Załapał się w ostatniej chwili wyprzedzając:
12. Zbigniew Preisner - Silence, Night & Dreams
Po kolejnych przesłuchaniach zaczynało męczyć i sporo się obsunęło.
13. Gary Moore - The Messiah will come again
Ładne granie, lecz trochę brakuje treści.
14. Myslovitz - Myszy i ludzie
W topie Myslovitz praktycznie na miejscu 6, ale to potwierdza, że nie należą oni do moich ulubionych zespołów. Ale i tak Rojek wypadł najlepiej z wykonawców, którzy byli w więcej niż 1 zestawieniu.
15. A Perfect Circle - The Noose
Fajny klimat, ale czegoś mi zabrakło.
16. Portishead - Silence
Chyba najlepsze ze znanych mi utworów z ich 3 płyty.
17. Charlie Haden, Pat Metheny - Spiritual
Po pierwszym przesłuchaniu 4 miejsce, ale potem takie wrażenie jak przy nr 13. Ładne dźwięki, ale utwór jakiś taki pusty.
stavanger pisze:Witam, głosy na szybko więc przepraszam z góry jeśli nie są w odpowiednim formacie :oops:
01. Midnight Oil - River Runs Red
02. Negatyw - Terrorysci
03. Judas Priest - Breaking the law
04. Siekiera - Czerwony pejzaż
05. Closterkeller - Lunar
06. Lifehouse - Everything
07. Saybia - The Second You Sleep
08. Bijelo Dugme - Selma
09. Incubus - The Warmth
10. Łzy - Anastazja, Jestem
11. Robert Plant - Ship Of Fools
Martyr pisze:Hey. No cóż, miałam trudności z wyborem tych najlepszych, ale podjęłam w końcu decyzje. Oto moje głosy:
1. Depeche Mode - One Caress
2. Closterkeller - Lunar
3. Goran Bregovic - This is a film
4. Edyta Górniak - Nie opuszczaj mnie
5. Kult - Forum internetowe
6. Acid Drinkers - Walkway To Heaven
7. Łzy - Anastazja, Jestem
8. Happysad - Wszystko jedno
9. Hunter - Kiedy Umieram...
10. Gary Moore - The Messiah will come again
11. Koniec Świata - 1980
Pozdrowienia :)
Aro pisze:Witam serdecznie .
Oto i moje głosy ;
1. Kult - Forum internetowe
2. Tadeusz Wożniak - Odcień ciszy
3. Maryla Rodowicz - Odpowie Ci Wiatr
4. Mirosław Czyżykiewicz - Tańcz! - Parlando
5. Ścianka - Piotrek
6. Tadeusz Nalepa - Modlitwa
7. Depeche Mode - One Caress
8. Siekiera - Czerwony pejzaż
9. Lenny Valentino - Uwaga jedzie tramwaj
10. Soundgarden - Room a thousand years wide
11. Smolik feat. Magda Kasprzyszyn - Or
12. Dave Gahan - A Little Lie
13. Hunter - Kiedy Umieram
14. Krystyna Prońko - Anioł i róża
15. Gipsy Kings - Inspiration
16. Camel - Another Night
Łucek pisze:udało się nieco wcześniej :D
1.Saybia - The Second You Sleep
Z każdym przesłuchaniem umacniałem sie w przekonaniu, że jest to najlepszy kawałek tej edycji, Saybia rządzi, szkoda, że ja nie wrzuciłem ich kawałka...
2.Closterkeller - Lunar
Naprawdę ciekawy kawałek.NIe wiem co to jest, ale ma w sobie coś magicznego.
3.Koniec Świata - 1980
Stary Dobry Klimat :)
4.Lifehouse - Everything
Ta piosenka bardzo dobrze mi się kojarzy :)
5.Depeche Mode - One Caress
Bardzo ładne.
6.No Doubt - Different People
Aż chce sie tańczyć...
7.Gene Loves Jezebel - Voice in the Dark
Swoim spokojem i chórkiem zapracowało na tą pozycję.
8.Acid Drinkers - Walkway To Heaven
Zaskoczenie: kwasożłopy w stylu a'la lata 60.
9.Judas Priest - Breaking The Law
Starzy dobrzy Judasi..
10.Łzy - Anastazja jestem
Sam jestem zaskoczony moim głosem, wpada w ucho...
11.Bijelo Dugme - Selma
Równie smutne, co ładne...
Nieszczęśliwa dziesiątka (naprwdę niedużo brakło, mam nadzieję, że przejdą jednak dalej):
Genesis - The Musical Box
Tadeusz Woźniak - Odcień ciszy
Kazik Staszewski - Krzesło łaski
Gary Moore - The Messiah will come again
Van Halen - Not Enough
Negatyw - Terrorysci
DeVotchKa - Overture
Ścianka - Piotrek
Leszek Możdżer, Zohar Fresco, Lars Danielsson - Smells Like Teen Spirit
Lenny Valentino - Uwaga Jedzie Tramwaj
Adameks pisze:1. Tadeusz Nalepa - Modlitwa
Jeden z dwóch w mojej 11, który znałem, ale nie mogłem nie zagłosować na Modlitwę, bo to jeden z moich ulubionych polskich utworów.
2. Gary Moore - The Messiah will come again
Drugie miejsce dla Garyego :D, tę gitarę można rozpoznać po pierwszych dźwiękach, zawsze pięknie gra.
3. Krystyna Prońko - Anioł i róża
Drugi z tych, co znałem, przez ładny miesiąc nie mogło sięode mnie odczepić :D, szczególnie świetny jest fragment od3.05 do 3.30.
4. Lenny Valentino - Uwaga jedzie tramwaj
Długi czas mieściło się w top 3, ale ostatecznie nie dało rady, drugi Rojek też był blisko 11.
5. Genesis - The Musical Box
Nie znałem wcześniej, cudo, trzeba się będzie wziąć za Genesis w końcu.
6. Bijelo Dugme - Selma
7. Charlie Haden, Pat Metheny - Spiritual
Uwielbiam gitarę Pata Methenyego, tworzy świetny klimat.
8. Van Halen - Not Enough
9. Gipsy Kings - Inspiration
10. Negatyw - Terrorysci
11. Acid Drinkers - Walkway To Heaven
neon.ka pisze:hej Grycek, oto moje głosy w eliminacjach. może coś dorzucę do tych kilku brakujących do 64... ;-)
1. Myslovitz - Myszy i ludzie
2. Happysad - Wszystko jedno
3. Lenny Valentino - Uwaga Jedzie Tramwaj
4. Charlie Haden, Pat Metheny - Spiritual
5. Lifehouse - Everything
6. Ścianka - Piotrek
7. Midnight Oil - River Runs Red
8. Dave Gahan - A Little Lie
9. Ania - Nie ma nic w co moglbys wierzyc
10. Tadeusz Nalepa - Modlitwa
11. Negatyw - Terrorysci
pierwsze trzy miejsca znane mi, a oprócz nich jeszcze 6, 8 i 9. miejsce 1 poza wszelką konkurencją, co było wiadomo od początku [bardzo bardzo mocna pozycja w moich życiowych piosenkach]. Miejsce 4 znałam wcześniej w zupełnie innej wersji [ze słowami, i nie miałam pojęcia, że istnieje inna] ale ta jest równie urzekająca.
nie wiem, czy w związku z Twoim programem do liczenia wolno, ale - w dalszej kolejności znalazły się [w kolejności alfabetycznej]:
Depeche Mode - One Caress
Edyta Górniak - Nie opuszczaj mnie
Jeff Beck - Cause We've Ended As Lovers
Leszek Możdżer, Zohar Fresco, Lars Danielsson - Smells Like Teen Spirit
Mike Oldfield - Our Father
Muzyka konca lata - Maria i Józef
Reamonn - 7th Son
pozdrawiam,
Marta
ku3a pisze:Cześć Grycek.
Po raz kolejny dziękuję za znakomity pomysł dotyczący wprowadzenia w życie Naszej Listy. Znowu poznałem kilka utworów które bardzo mi się spodobały i znacznie więcej takich, które się "tylko" podobały. Tym razem było więcej niż w poprzednich edycjach takich nagrań które znałem bardzo dobrze i bardzo lubiłem. One zresztą zajęły całą moją pierwszą czwórkę. Po prostu nie sądzę, żebym kiedykolwiek utwory które poznałem teraz cenił jeszcze bardziej niż te znane wcześniej.
And now... it's...: :-)
1. Happysad - Wszystko jedno
Właściwie od początku wiedziałem, że pierwsze miejsce raczej jest już zarezerwowane. Bardzo ważny dla mnie utwór jednego z najważniejszych dla mnie ostatnio polskich zespołów.
2. The Kooks - Seaside
To jeden z takich utworów, przy którym nieruchomieję, a myśli oddzielają się od ciała i gdzieś sobie wędrują. Od dawna uwielbiam.
3. Muzyka końca lata - Maria i Józef
Bardzo duży przebój na mojej prywatnej liście przebojów w zeszłym roku. Dzięki audycjom Mariusza Owczarka.
4. Kazik Staszewski - Krzesło łaski
Wielka moc jest w tej wersji wykonywanej przez Kazika. Mi osobiście podoba się bardziej niż oryginał.
5. Edyta Górniak - Nie opuszczaj mnie
And the winner is... Piosenka Edyty jest najwyżej sklasyfikowana z tych, których wcześniej nie znałem. Zostanie ze mną na dłużej.
6. Mirosław Czyżykiewicz - Tańcz! - Parlando
A to dla mnie największa sensacja. Gdy oglądałem sobie zestaw zgłoszonych utworów, to patrząc na samych wykonawców nie wytypowałbym tego nagrania nawet w pierwszej trzydziestce u siebie. A tu proszę jaki wynik! Pan Mirosław bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jakaś esencja pewnej części życia jest tu magicznie zawarta.
7. Pidżama Porno - Ezoteryczny Poznań
I znowu bardzo dobrze znany i bardzo lubiany. Tak jak i Poznań ostatnio 8) .
8. Ewelina Flinta - Nieskończona Historia
I znowu piękna polska piosenka. Pomimo tego, że "moja" muzyka to zdecydowanie mocniejszy rock, to jednak uwielbiam takie emocjonujące piosenki.
9. The Offspring – Elder
Proste pytanie, prosta odpowiedź - czy w moim zestawie mogło zabraknąć Offspringa? Nie! :mrgreen: Było za późno, żeby zgłosić, to chociaż sobie zagłosuję :-P.
10. Dave Gahan - A Little Lie
Moja druga ulubiona piosenka z płyty "Hourglass".
11. Hunter - Kiedy Umieram...
Wygląda mi na to, że będę musiał się bliżej z tym zespołem zapoznać, bo na razie znam bardzo słabo...
A na ławce rezerwowych, tuż za pierwszą jedenastką znajdują się: Koniec Świata, Midnight Oil, Lifehouse, Łzy, Judas Priest, Depeche Mode i A Perfect Circle.
Kuba.
Grycek pisze:
1. Leszek Możdżer, Zohar Fresco, Lars Danielsson - Smells Like Teen Spirit
2. Tadeusz Woźniak - Odcień ciszy
3. Robert Plant - Ship Of Fools
4. Camel - Another Night
5. Charlie Haden, Pat Metheny - Spiritual
6. Koniec Świata - 1980
7. Nine Inch Nails - La Mer
8. Hunter - Kiedy Umieram...
9. Van Halen - Not Enough
10. Incubus - The Warmth
11.Portishead - Silence