nasz Top Led Zeppelin
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
mój top:
1. Wholla lotta love
2. Imigrant song
3. Nobody's fault but mine
4. Stairway to heaven
5. Moby Dick
6. Communication breakdown
7. Dazed and confused
8. Kashmir
9. Black dog
10. Rock and roll
11. Achilles last stand
12. No quarter
13. Good Times, Bad Times
14. Houses Of The Holy
15. Gallows pole
16. D'yer Mak'er
17. Tea for One
18. The Battle of Evermore
19. All my Love
20. Tangerine
no to byłoby na tyle ode mnie
1. Wholla lotta love
2. Imigrant song
3. Nobody's fault but mine
4. Stairway to heaven
5. Moby Dick
6. Communication breakdown
7. Dazed and confused
8. Kashmir
9. Black dog
10. Rock and roll
11. Achilles last stand
12. No quarter
13. Good Times, Bad Times
14. Houses Of The Holy
15. Gallows pole
16. D'yer Mak'er
17. Tea for One
18. The Battle of Evermore
19. All my Love
20. Tangerine
no to byłoby na tyle ode mnie
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 5:12 pm przez mcgrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Vinyl84 pisze:11. No Quater
Rrrr...kleschko pisze:4.No Quater
Przygotowania do topu właśnie zacząłem. Na razie jest lista utworów. Jutro dodam komentarz i uszereguję w kolejności. /Czyli prawie nic nie zrobiłem. / Topu płyt nie będzie, 20 pewnie też nie.
EDIT: Dobrze, że zdążyłem przed północą. Wtedy "jutro" nabrałoby innego znaczenia.
- Arkano
- Posty: 3246
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:38 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: n. 283 - przełomowe
- Lokalizacja: Śrem
Po ciężkiej walce, podaje jedyny prawdziwy i obowiązujący top LZ.
Moje najwieksze zaskoczenie to kolejność miejsc 3 i 4. Trochę też niespodziewałem się takiej dominacji ballad i wysokiego miejsca I'm Gonna Crawl.
01. Since I've Been Loving You (III)
02. Babe I'm Gonna Leave You (I)
03. Rock and Roll (IV)
04. Black Dog (IV)
05. I'm Gonna Crawl (In Through the Out Door)
06. No Quarter (Houses of the Holy)
07. Immigrant Song (III)
08. Tea for One (Presence)
09. Whole Lotta Love (II)
10. Thank You (II)
11. The Lemon Song (II)
12. Kashmir (Physical Graffiti)
13. Dancing Days (Houses of the Holy)
14. Dazed and Confused (I)
15. Ramble On (II)
16. When the Levee Breaks (IV)
17. Ten Years Gone (Physical Graffiti)
18. The Battle of Evermore (IV)
19. The Rain Song (Houses of the Holy)
20. Going to California (IV)
(5*IV, 4*II, 3*Houses..., 2*I, 2*III, 2*Physical..., 1*In Through..., 1*Presence...)
albumy
1. IV
2. II
3. Houses of the Holy
4. I
5. III
PS wszystkie dwudziestki bez mojego pierwszego miejsca unieważniam
Moje najwieksze zaskoczenie to kolejność miejsc 3 i 4. Trochę też niespodziewałem się takiej dominacji ballad i wysokiego miejsca I'm Gonna Crawl.
01. Since I've Been Loving You (III)
02. Babe I'm Gonna Leave You (I)
03. Rock and Roll (IV)
04. Black Dog (IV)
05. I'm Gonna Crawl (In Through the Out Door)
06. No Quarter (Houses of the Holy)
07. Immigrant Song (III)
08. Tea for One (Presence)
09. Whole Lotta Love (II)
10. Thank You (II)
11. The Lemon Song (II)
12. Kashmir (Physical Graffiti)
13. Dancing Days (Houses of the Holy)
14. Dazed and Confused (I)
15. Ramble On (II)
16. When the Levee Breaks (IV)
17. Ten Years Gone (Physical Graffiti)
18. The Battle of Evermore (IV)
19. The Rain Song (Houses of the Holy)
20. Going to California (IV)
(5*IV, 4*II, 3*Houses..., 2*I, 2*III, 2*Physical..., 1*In Through..., 1*Presence...)
albumy
1. IV
2. II
3. Houses of the Holy
4. I
5. III
PS wszystkie dwudziestki bez mojego pierwszego miejsca unieważniam
- Miszon
- Posty: 15265
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Trochę chyba niedokładnie, ale nie zdążyłbym w przeciwnym wypadku. Pewna jest tylko pierwsza 11 (a pierwsza 7 leci do zestawienia Topu Wszech Czasów).
1. Since I've been lovin' you
2. Whole lotta love
3. Black dog
4. Babe I'm gonna leave you - największy zwycięzca plebiscytu. Nie wiedziałem, że to aż takie dobre!
5. Stairway to heaven
6. Immigrant song
7. Rock and roll
8. Achilles last stand
9. The rain song
10. Heartbreaker
11. No quarter
12. Over the hills and far away
13. The wanton song
14. Living loving maid (She's just a woman)
15. All my love
16. D'yer maker - pierwsza piosenka LedZep, jaką lepiej poznałem i polubiłem (ale i tak wolę wersję Sheryl Crow, może dlatego że jako pierwszą ją poznałem)
17. Going to California
18. The crunge
19. Good times bad times
20. The song remains the same
TUŻ ZA:
Moby Dick
1. Since I've been lovin' you
2. Whole lotta love
3. Black dog
4. Babe I'm gonna leave you - największy zwycięzca plebiscytu. Nie wiedziałem, że to aż takie dobre!
5. Stairway to heaven
6. Immigrant song
7. Rock and roll
8. Achilles last stand
9. The rain song
10. Heartbreaker
11. No quarter
12. Over the hills and far away
13. The wanton song
14. Living loving maid (She's just a woman)
15. All my love
16. D'yer maker - pierwsza piosenka LedZep, jaką lepiej poznałem i polubiłem (ale i tak wolę wersję Sheryl Crow, może dlatego że jako pierwszą ją poznałem)
17. Going to California
18. The crunge
19. Good times bad times
20. The song remains the same
TUŻ ZA:
Moby Dick
- Arkano
- Posty: 3246
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:38 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: n. 283 - przełomowe
- Lokalizacja: Śrem
Ma się ta łręka...ułrodzona arkitektakajman pisze:Zdolny jesteś! Cytując poprawiłeś pisownię!
Chyba nie muszę podkreslać jak mnie taki szczyt cieszy.Miszon pisze:1. Since I've been lovin' you
Pierwszy jaki ja poznałem to Black Dog, to był i jest dla mnie najbardziej "rozpoznawalny" ich utwór. Widzę jednak, że jestem w tym dosyć odosobniony i w wielu topach go nie ma.Miszon pisze:D'yer maker - pierwsza piosenka LedZep, jaką lepiej poznałem i polubiłem
Jestem przy ostatnim przesłuchaniu. Zostało mi 21 cutworów i do ostatniej chwili są (na szczęście już niewielkie) przesunięcia. Listy płyt jestem prawie pewien, ale może być zmiana na pierwszym miejscu.
A tak ogólnie to znowu wyjdę na odmieńca. Na razie wygląda na to, że mojej 1, 12, 15 i 20 nie było dotąd u nikogo na punktowanym miejscu (a 15 i 20 to chyba nawet w rozszerzonych listach głosujących). Co więcej - ze zdecydowanie liderującej obecnie 12 do mojej 20 załapie się tylko 5 utworów (z czego 3 znajdą się poza czołową 60).
A tak ogólnie to znowu wyjdę na odmieńca. Na razie wygląda na to, że mojej 1, 12, 15 i 20 nie było dotąd u nikogo na punktowanym miejscu (a 15 i 20 to chyba nawet w rozszerzonych listach głosujących). Co więcej - ze zdecydowanie liderującej obecnie 12 do mojej 20 załapie się tylko 5 utworów (z czego 3 znajdą się poza czołową 60).
No tak jest bo:kajman pisze: A tak ogólnie to znowu wyjdę na odmieńca.
Ogon masz dobrze umięśniony, bocznie spłaszczony pełni funkcję napędową podczas pływania.
Zęby są osadzone tekodontycznie czyli w zębodołach,
Od 28 do 32 zębów w szczęce górnej i zazwyczaj od 32 do 36 w szczęce dolnej.
W ścianie brzucha od 7 do 8 par gastrali (żeber brzusznych),
Występuje u Ciebie ucho zewnętrzne. Nie występuje natomiast narząd Jacobsona.
Kajmany zywią się głównie rybami, ptakami wodnymi, ssakami, czasem ich ofiarą jest nieostrożny człowiek.
Godzinami mogą leżeć w płytkiej wodzie wystawiając tylko nozdrza i oczy ponad powierzchnię i czekając na nieostrożną ofiarę. W momencie ataku na krótkim odcinku mogą być bardzo szybkie. Uchwyconą ofiarę usiłują wciągnąć do wody by ogłuszyć ją uderzeniami ogona i utopić.
Są jajorodne.
Wszystko się zgadza
No i czas na mój top:
1. Dazed and Confused
2. Communication Breakdown
3. Babe I'm Gonna Leave You
4. Stairway to Heaven
5. When the Levee Breaks
6. Good Times Bad Times
7. Moby Dick
8. Thank You
9. Whole Lotta Love
10. Immigrant Song
11. Black Dog
12. Kashmir
13. Since I've Been Loving You
14. Out on the Tiles
15. All My Love
16. For Your Life
17. Ten Years Gone
18. The Rain Song
19. The Battle of Evermore
20. How Many More Times
21. Heartbreaker
22. Rock and Roll
23. D'yer Mak'er
24. In the Light
25. Tea For One
26. Darlene
27. Achilles Last Stand
28. The Ocean
29. The Song Remains the Same
30. The Lemon Song
Na razie lista płyt. Początkowo wydawało się, że wygra Presence, ale ostatecznie wylądowało na 3 miejscu. Ze średniej miejsc piosenek powinno być drugie, ale zabrakło indywidualności (najwyższe miejsce 13, a na IV są dwie piosenki w TOP5). Podobnie było w przypadku miejsca 5, gdzie ITTOD umieściło dwie piosenki w 10, a z II nic się nie załapało do 15.
A zwycięzca mógł być tylko 1, bo jak ktoś umieszcza 6 piosenek w 20, w tym 3 w TOP 4, to kto może z nim konkurować. I jak podpowiada logika, pierwsza może być tylko I.
1. I
2. IV
3. Presence
4. Houses of the holy
5. In through the out door
6. II
7. III
8. Physical graffiti
9. Coda
A zwycięzca mógł być tylko 1, bo jak ktoś umieszcza 6 piosenek w 20, w tym 3 w TOP 4, to kto może z nim konkurować. I jak podpowiada logika, pierwsza może być tylko I.
1. I
2. IV
3. Presence
4. Houses of the holy
5. In through the out door
6. II
7. III
8. Physical graffiti
9. Coda
Mógłbym długo komentować, bo walka była tak zażarta, że być może za 2 godziny byłyby drobne korekty. Ale jest jak jest i stwierdzam, że poziom piosenek był niezwykle wysoki i pierwsza 60 to same bardzo dobre piosenki, a kilkanaście jest wręcz genialnych.
1. How many more times I
2. Battle of evermore IV
3. Dazed and confused I
4. Babe I'm gonna leave you I
5. Stairway to heaven IV
6. Fool in the rain IT
7. The rain song HH
8. In the light PG
9. I'm gonna crawl IT
10. Since I've been loving you III
11. You shook me I
12. In my time of dying PG
13. Nobody's fault by mine Pr
14. Tea for one Pr
15. Hats off to (Roy) Harper III
16. Thank you II
17. I can't quit you baby I
18. For your life Pr
19. Whole lotta love II
20. Black mountain side I
21. What is and what should never be II
22. No quarter HH
23. The ocean HH
24. Ten years gone PG
25. Misty mountain hop IV
26. Going to California IV
27. Kashmir PG
28. Over the hills and far away HH
29. Gallows Pole III
30. Royal orleans Pr
31. Out of the tiles III
32. The song remains the same HH
33. Hots on for nowhere Pr
34. Achilles last stand Pr
35. Bring it on home II
36. Black dog IV
37. Communication breakdown I
38. When the leave breaks IV
39. Ramble on II
40. Good times bad times I
41. We're gonna groove Co
42. Night flight PG
43. In the evening IT
44. That's the way III
45. Tangerine III
46. Dancing days HH
47. Carouselambra IT
48. Heartbreaker II
49. Moby Dick II
50. The rover PG
51. Bron-Yr-Aur PG
52. The crunge HH
53. Your time is gonna come I
54. The Wanton song PG
55. Sick again PG
56. Ozone baby Co
57. D'yer mak'er HH
58. Living loving maid (she's just a woman) II
59. Friends III
60. Custard pie PG
Zawiodły mnie 3 utwory, które w podsumowaniu będą wysoko:
Rock and roll
All my love
i szczególnie
Immigrant song
1. How many more times I
2. Battle of evermore IV
3. Dazed and confused I
4. Babe I'm gonna leave you I
5. Stairway to heaven IV
6. Fool in the rain IT
7. The rain song HH
8. In the light PG
9. I'm gonna crawl IT
10. Since I've been loving you III
11. You shook me I
12. In my time of dying PG
13. Nobody's fault by mine Pr
14. Tea for one Pr
15. Hats off to (Roy) Harper III
16. Thank you II
17. I can't quit you baby I
18. For your life Pr
19. Whole lotta love II
20. Black mountain side I
21. What is and what should never be II
22. No quarter HH
23. The ocean HH
24. Ten years gone PG
25. Misty mountain hop IV
26. Going to California IV
27. Kashmir PG
28. Over the hills and far away HH
29. Gallows Pole III
30. Royal orleans Pr
31. Out of the tiles III
32. The song remains the same HH
33. Hots on for nowhere Pr
34. Achilles last stand Pr
35. Bring it on home II
36. Black dog IV
37. Communication breakdown I
38. When the leave breaks IV
39. Ramble on II
40. Good times bad times I
41. We're gonna groove Co
42. Night flight PG
43. In the evening IT
44. That's the way III
45. Tangerine III
46. Dancing days HH
47. Carouselambra IT
48. Heartbreaker II
49. Moby Dick II
50. The rover PG
51. Bron-Yr-Aur PG
52. The crunge HH
53. Your time is gonna come I
54. The Wanton song PG
55. Sick again PG
56. Ozone baby Co
57. D'yer mak'er HH
58. Living loving maid (she's just a woman) II
59. Friends III
60. Custard pie PG
Zawiodły mnie 3 utwory, które w podsumowaniu będą wysoko:
Rock and roll
All my love
i szczególnie
Immigrant song
Dwa pierwsze to mogłem się spodziewać, ale 3ciej w Twoim przypadku się nie spodziewałem(że Cię rozczaruje).kajman pisze:
Zawiodły mnie 3 utwory, które w podsumowaniu będą wysoko:
Rock and roll
All my love
i szczególnie
Immigrant song
Na mojej liście bardzo dobrych było 57. Ale wkleiłem tylko 40stkę.
A tak przy okazji. Czy słyszał ktoś oryginalne wykonanie "Babe I'm gonna leave you"? Jeśli ktoś był w posiadaniu mp3ki to byłbym wdzięczny i mój chomik też.
Raczej słabo odrobiłem pracę domową. Przesłuchiwanie płyt odkładałem w czasie, aż doszedłem do wniosku że wszystkich nie zdąże przesłuchać. Udało się dzięki dzisiejszej nieobecności na 3 ostatnich lekcjach. Każdą przesłuchałem tylko raz, ale myślę że dobre i to w porównaniu z tym co sobie planowałem. Topu płyt nie stworzyłem.
Kilka zdań wstępu.
Kiedy po raz pierwszy usłyszałem LZ ? Wakacje 2007 r. Gdzie ? Minimax lub Muzyczna Poczta UKF. Najprawdopodobniej najpierw usłyszałem: What Hold Our Love. Co to za twór ? Na jak to: Whole Lotta Love. Tak to jest jak się liznie trochę inglisza. Nagrałem sobie ten twór i tak go właśnie opisałem. Największa zasługa Led Zeppelin ? To dzięki nim zacząłem uważać perkusję za potrzebny instrument. Do tej pory mi przeszkadzał... Później pojawili się inni (np. Muse), ale to oni byli pierwsi i za to im wielkie dzięki.
01. Since I've Been Loving You
02. Stairway to Heaven
03. Babe I'm Gonna Leave You
04. Whole Lotta Love
05. No Quarter
06. Kashmir
07. -
08. All My Love
09. Moby Dick
10. You Shook Me
11. The Lemon Song
12. Immigrant Song
13. Black Dog
14. Rock And Roll
15. The Battle Of Evermore
16. I'm Gonna Crawl
17. The Rain Song
18. D'yer Mak'er
19. Over The Hills And Far Away
20. Good Times Bad Times
Jak wygląda top to każdy widzi. Jako słowo komentarza napiszę tylko, że pierwsza 6 do samego końca walczyła o pierwsze miejsce i jeśli przy jakiejś okazji napiszę że X podoba misie bardziej od Y to proszę mi nie wytykać wyników topu. Zresztą jeszcze bardziej tyczy się to niższych miejsc.
Jeśli są jakieś błędy to mogę zaraz poprawić.
Kilka zdań wstępu.
Kiedy po raz pierwszy usłyszałem LZ ? Wakacje 2007 r. Gdzie ? Minimax lub Muzyczna Poczta UKF. Najprawdopodobniej najpierw usłyszałem: What Hold Our Love. Co to za twór ? Na jak to: Whole Lotta Love. Tak to jest jak się liznie trochę inglisza. Nagrałem sobie ten twór i tak go właśnie opisałem. Największa zasługa Led Zeppelin ? To dzięki nim zacząłem uważać perkusję za potrzebny instrument. Do tej pory mi przeszkadzał... Później pojawili się inni (np. Muse), ale to oni byli pierwsi i za to im wielkie dzięki.
01. Since I've Been Loving You
02. Stairway to Heaven
03. Babe I'm Gonna Leave You
04. Whole Lotta Love
05. No Quarter
06. Kashmir
07. -
08. All My Love
09. Moby Dick
10. You Shook Me
11. The Lemon Song
12. Immigrant Song
13. Black Dog
14. Rock And Roll
15. The Battle Of Evermore
16. I'm Gonna Crawl
17. The Rain Song
18. D'yer Mak'er
19. Over The Hills And Far Away
20. Good Times Bad Times
Jak wygląda top to każdy widzi. Jako słowo komentarza napiszę tylko, że pierwsza 6 do samego końca walczyła o pierwsze miejsce i jeśli przy jakiejś okazji napiszę że X podoba misie bardziej od Y to proszę mi nie wytykać wyników topu. Zresztą jeszcze bardziej tyczy się to niższych miejsc.
Jeśli są jakieś błędy to mogę zaraz poprawić.
Aro pisze:No tak jest bo:kajman pisze: A tak ogólnie to znowu wyjdę na odmieńca.
ku3a pisze:nie znalem calej tworczosci Led Zeppelin, ale nie wiedzialem, ze na tych pozniejszych plytach byly takie wrecz dyskotekowe nagrania .
Wiem, że pisałeś że nie pamiętasz tytułów, ale bardzo mnie interesuję które nagrania masz na myśli. Szczerze mówiąc to ja nie znalazłem dyskotekowych nagrań. Chyba, że mamy inną definicję dyskoteki.
EDIT: ku3a - dlaczego najważniejszy ?
Piosenki:
1. Stairway to Heaven [IV]
2. Babe I'm Gonna Leave You
3. Whole Lotta Love [II]
4. Since I've Been Loving You [III]
5. D'yer Ma'ker [HotH]
6. Friends [III]
7. Heartbreaker [II]
8. Kashmir [PG]
9. Immigrant Song [III]
10. Black Dog [IV]
11. Black Mountain Side
12. Bron-Y-Aur-Stomp [III]
13. No Quarter [HotH]
14. Trampled Under Foot [PG]
15. Achilles Last Stand [Presence]
16. Going to California [IV]
17. When the Levee Breaks [IV]
18. That's the Way [III]
19. All My Love [ITtOD]
20. Good Times Bad Times
Płyty:
1. Led Zeppelin III
2. Led Zeppelin IV
3. Led Zeppelin I
4. Led Zeppelin II
5. Physical Graffiti
1. Stairway to Heaven [IV]
2. Babe I'm Gonna Leave You
3. Whole Lotta Love [II]
4. Since I've Been Loving You [III]
5. D'yer Ma'ker [HotH]
6. Friends [III]
7. Heartbreaker [II]
8. Kashmir [PG]
9. Immigrant Song [III]
10. Black Dog [IV]
11. Black Mountain Side
12. Bron-Y-Aur-Stomp [III]
13. No Quarter [HotH]
14. Trampled Under Foot [PG]
15. Achilles Last Stand [Presence]
16. Going to California [IV]
17. When the Levee Breaks [IV]
18. That's the Way [III]
19. All My Love [ITtOD]
20. Good Times Bad Times
Płyty:
1. Led Zeppelin III
2. Led Zeppelin IV
3. Led Zeppelin I
4. Led Zeppelin II
5. Physical Graffiti