forumowa lista płyt, notowanie 1 (16.11.2007)
Moderatorzy: Yacy, Grycek, jollyroger72, Yacy, Grycek, jollyroger72
forumowa lista płyt, notowanie 1 (16.11.2007)
Nikt sie nie kwapi do zalozenia watku z glosowaniem, wiec ja to zrobie. (ale to wcale nie znaczy, ze ja bede zliczal wyniki )
Wpisalem, ze notowanie z dnia 16.11, bo rozumiem, ze tak wstepnie zostalo ustalone - wyniki w piatki.
Przypominam, ze glosujemy na 10 calkowicie dowolnych plyt, ktore w tym tygodniu najbardziej nam sie podobaly.
Moja dziesiatka wyglada tak (a jednoczesnie 857. notowanie mojej listy plyt):
01. 03. 04. 04. Ship Of Dreams - David Knopfler
02. 01. 08. 08. Nieprzygoda - Happysad
03. 02. 08. 08. Absolution - Muse
04. NN. 47. 01. Golden Heart - Mark Knopfler
05. NN. 47. 01. Sailing To Philadelphia - Mark Knopfler
06. 06. 08. 08. Londyn 08:15 - Ira
07. 04. 05. 05. All The Lost Souls - James Blunt
08. 05. 19. 19. Send Away The Tigers - Manic Street Preachers
09. 07. 03. 03. Pictures - Katie Melua
10. 10. 64. 64. Black Holes And Revelations - Muse
Legenda:
Pierwsza dziesiatka - miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w
dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad.
Wpisalem, ze notowanie z dnia 16.11, bo rozumiem, ze tak wstepnie zostalo ustalone - wyniki w piatki.
Przypominam, ze glosujemy na 10 calkowicie dowolnych plyt, ktore w tym tygodniu najbardziej nam sie podobaly.
Moja dziesiatka wyglada tak (a jednoczesnie 857. notowanie mojej listy plyt):
01. 03. 04. 04. Ship Of Dreams - David Knopfler
02. 01. 08. 08. Nieprzygoda - Happysad
03. 02. 08. 08. Absolution - Muse
04. NN. 47. 01. Golden Heart - Mark Knopfler
05. NN. 47. 01. Sailing To Philadelphia - Mark Knopfler
06. 06. 08. 08. Londyn 08:15 - Ira
07. 04. 05. 05. All The Lost Souls - James Blunt
08. 05. 19. 19. Send Away The Tigers - Manic Street Preachers
09. 07. 03. 03. Pictures - Katie Melua
10. 10. 64. 64. Black Holes And Revelations - Muse
Legenda:
Pierwsza dziesiatka - miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w
dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad.
Re: forumowa lista płyt, notowanie 1 (16.11.2007)
Właśnie dlatego nie założyłem nowego tematu.ku3a pisze:Nikt sie nie kwapi do zalozenia watku z glosowaniem, wiec ja to zrobie. (ale to wcale nie znaczy, ze ja bede zliczal wyniki )(...)
Nie będę tu przeszkadzał, pewnie nie będę głosował co tydzień.
Oto moje typy:
1. (N.) Marek Grechuta & Anawa - Marek Grechuta
2. (N.) Nowe sytuacje - Republika
Możecie spodziewać się kolejnych albumów tych artystów. Właśnie przesłuchuję całą dyskografię.
- stavanger
- Posty: 3398
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
01.---.01 Autor - Strachy Na Lachy
02.---.01 Nieprzygoda - Happysad
03.---.01 Dead Reckoning - Threshold
04.---.01 Tillbaka Till Samtiden - Kent
05.---.01 (...)Perfecto Mundo(...) - Ceti
06.---.01 Skalary mieczyki neonki - Myslovitz
07.---.01 Korova Milky Bar - Myslovitz
08.---.01 Myslovitz - Myslovitz
09.---.01 Happiness Is Easy - Myslovitz
10.---.01 Miłość w czasach popkultury - Myslovitz
02.---.01 Nieprzygoda - Happysad
03.---.01 Dead Reckoning - Threshold
04.---.01 Tillbaka Till Samtiden - Kent
05.---.01 (...)Perfecto Mundo(...) - Ceti
06.---.01 Skalary mieczyki neonki - Myslovitz
07.---.01 Korova Milky Bar - Myslovitz
08.---.01 Myslovitz - Myslovitz
09.---.01 Happiness Is Easy - Myslovitz
10.---.01 Miłość w czasach popkultury - Myslovitz
1.REVOLVER - The Beatles
2.THE SINGLES - The Smiths
3.MADVILLAINY - Madvillain
4.AN END HAS TO START - Editors
5.OVERPOWERED - Roisin Murphy
6.1986 EP - Kavinsky
7.BANDE A PART - Nouvelle Vague
8.JAZZ W KAŻDEJ CHWILI EP - Spisek
9.NEVER MIND THE BOLLOCKS - Sex Pistols
10.WITH LASERS - Bonde Do Role
i coś mi się wydaje, że za tydzień w pierwszej dziesiątce znajdą się zupełnie inne tytuły
2.THE SINGLES - The Smiths
3.MADVILLAINY - Madvillain
4.AN END HAS TO START - Editors
5.OVERPOWERED - Roisin Murphy
6.1986 EP - Kavinsky
7.BANDE A PART - Nouvelle Vague
8.JAZZ W KAŻDEJ CHWILI EP - Spisek
9.NEVER MIND THE BOLLOCKS - Sex Pistols
10.WITH LASERS - Bonde Do Role
i coś mi się wydaje, że za tydzień w pierwszej dziesiątce znajdą się zupełnie inne tytuły
- Miszon
- Posty: 15288
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 12:18 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 640
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bardzo nietypowo :
1. Myslovitz - Miłość w czasach popkultury
2. Various artists - Rock'n'roll Hits vol. 1
3. Various artists - Rock'n'roll Hits vol. 2
4. Kult - Ostateczny krach systemu korporacji
5. King Crimson - In the wake of Poseidon
6. happysad - Nieprzygoda
7. Myslovitz - Myslovitz
8. Myslovitz - Z rozmyślań przy śniadaniu
1. Myslovitz - Miłość w czasach popkultury
2. Various artists - Rock'n'roll Hits vol. 1
3. Various artists - Rock'n'roll Hits vol. 2
4. Kult - Ostateczny krach systemu korporacji
5. King Crimson - In the wake of Poseidon
6. happysad - Nieprzygoda
7. Myslovitz - Myslovitz
8. Myslovitz - Z rozmyślań przy śniadaniu
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 12:39 am przez Miszon, łącznie zmieniany 1 raz.
- stavanger
- Posty: 3398
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 5:36 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 683
- Lokalizacja: Poznań
No tak sie złożyło, że akurat tych płyt słuchalem w minionym tygodniuneon.ka pisze:ahaha . jakoś tak jednostajnie .stavanger pisze:06.---.01 Skalary mieczyki neonki - Myslovitz
07.---.01 Korova Milky Bar - Myslovitz
08.---.01 Myslovitz - Myslovitz
09.---.01 Happiness Is Easy - Myslovitz
10.---.01 Miłość w czasach popkultury - Myslovitz
-
- Posty: 7363
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 3:48 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: *1999 - †2020
- Lokalizacja: Dziura
- Kontakt:
01 M.I.A. - Kala
02 Nightwish - Amaranth (CD-Single) [nie wiem, czy to się liczy... No, ale na singlu jest 7 utworów - tzn. 3 utwory + wersje]
03 Various Artists - Radioplay Euro Express 746U
04 Bum - Kanikuly 2007 (wiem, śmierć przez powieszenie, ale że przesłuchałem w tym tygodniu tylko 4 płyty i to niecałe...)
02 Nightwish - Amaranth (CD-Single) [nie wiem, czy to się liczy... No, ale na singlu jest 7 utworów - tzn. 3 utwory + wersje]
03 Various Artists - Radioplay Euro Express 746U
04 Bum - Kanikuly 2007 (wiem, śmierć przez powieszenie, ale że przesłuchałem w tym tygodniu tylko 4 płyty i to niecałe...)
-
- Posty: 2345
- Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:04 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: 1994
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wykorzystałem tutaj do pomocy last.fm
1.Sigur Rós - Hvarf/Heim
2.Dave Gahan - Hourglass
3.Sigur Rós - ( )
4.Tomek Makowiecki - Ostatnie wspólne zdjęcie
5.Björk – Vespertine
6.Dżem - Najemnik
7.Reni Jusis – Trans Misja
8.Cut Chemist – The Audience's Listening
9.Yoko Ono – Yes, I'm A Witch
10.Pogodno - Opherafolia
1.Sigur Rós - Hvarf/Heim
2.Dave Gahan - Hourglass
3.Sigur Rós - ( )
4.Tomek Makowiecki - Ostatnie wspólne zdjęcie
5.Björk – Vespertine
6.Dżem - Najemnik
7.Reni Jusis – Trans Misja
8.Cut Chemist – The Audience's Listening
9.Yoko Ono – Yes, I'm A Witch
10.Pogodno - Opherafolia
- Yacy
- Posty: 22006
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:14 pm
- Listy Przebojów Trójki słucham od: not. 67 30.07.1983
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja układam swoją listę płyt ale w przedziale miesiaca. Tu więc będzie to mix nowych i starych płyt, te które są, które były i te które nie miały szans aby pojawic się na MOJEJ LIŚCIE ALBUMÓW
CeLA nr 01.(Cotygodniowa Lista Albumów)
1. 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen (2007)
2. FABLES OF A MAYFLY - Fair To Midland (2007)
3. THE PURSUIT BEGINS ... - Evans Blue (2007)
4. UNIKAT - Renata Przemyk (2006)
5. HIGH - New Model Army (2007)
6. WABIĄC CIENIE - Albion (2005)
7. WELL LIVE AND DIE IN THESE TOWNS - The Enemy (2007)
8. ON AN ISLAND - David Gilmour (2006)
9. NIEBÓL - Totentanz (2007)
10. A MOMENTARY LAPSE OF REASON - Pink Floyd (1987)
CeLA nr 01.(Cotygodniowa Lista Albumów)
1. 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen (2007)
2. FABLES OF A MAYFLY - Fair To Midland (2007)
3. THE PURSUIT BEGINS ... - Evans Blue (2007)
4. UNIKAT - Renata Przemyk (2006)
5. HIGH - New Model Army (2007)
6. WABIĄC CIENIE - Albion (2005)
7. WELL LIVE AND DIE IN THESE TOWNS - The Enemy (2007)
8. ON AN ISLAND - David Gilmour (2006)
9. NIEBÓL - Totentanz (2007)
10. A MOMENTARY LAPSE OF REASON - Pink Floyd (1987)
Mój cotygodniowy top 10 płyt, stan na 5 listopada 2007:
1. Aya RL - Aya RL ("Czerwona")
2. The White Stripes - Icky Thump
3. Beirut - The Flying Club Cup
4. Bruce Springsteen - Magic
5. Różni wykonawcy - Planes, Trains and Automobiles (Soundtrack)
6. Happysad - Nieprzygoda
7. Hard-Fi - Once Upon a Time in the West
8. Bloc Party - A Weekend in the City
9. Serj Tankian - Elect the Dead
10. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon
1. Aya RL - Aya RL ("Czerwona")
2. The White Stripes - Icky Thump
3. Beirut - The Flying Club Cup
4. Bruce Springsteen - Magic
5. Różni wykonawcy - Planes, Trains and Automobiles (Soundtrack)
6. Happysad - Nieprzygoda
7. Hard-Fi - Once Upon a Time in the West
8. Bloc Party - A Weekend in the City
9. Serj Tankian - Elect the Dead
10. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon
Moje płyty: (tak właściwie można jeszcze głosować??)
1. Muse - Absolution
2. Muse - Black Holes And Revelations
3. Manic Street Preachers – Send Away The Tigers
4. Nightwish – Dark Passion Play
5. Travis – The Boy With No Name
6. The Killers – Sam's Town
7. Bugotak – Coverlar
8. Less Than Jake – Hello Rockview
9. Maria Peszek – Miasto mania
10. The White Stripes – De Stijl
last.fm pomaga
1. Muse - Absolution
2. Muse - Black Holes And Revelations
3. Manic Street Preachers – Send Away The Tigers
4. Nightwish – Dark Passion Play
5. Travis – The Boy With No Name
6. The Killers – Sam's Town
7. Bugotak – Coverlar
8. Less Than Jake – Hello Rockview
9. Maria Peszek – Miasto mania
10. The White Stripes – De Stijl
last.fm pomaga
Notowanie nr 1
01 Muse - Origin of Symmetry
02 Kurt Elling - Nightmoves
03 Radiohead - OK Computer
04 The Beatles - White Album
05 Muse - Showbiz
06 Myslovitz - Happiness is easy
07 The Beatles - Sgt. Pepper Lonely Hearts Club Band
08 Beirut - The Flying Club Cup
09 Keane - Under the Iron Sea
10 The Car is on Fire - Lake and Flames
01 Muse - Origin of Symmetry
02 Kurt Elling - Nightmoves
03 Radiohead - OK Computer
04 The Beatles - White Album
05 Muse - Showbiz
06 Myslovitz - Happiness is easy
07 The Beatles - Sgt. Pepper Lonely Hearts Club Band
08 Beirut - The Flying Club Cup
09 Keane - Under the Iron Sea
10 The Car is on Fire - Lake and Flames
1. Strachy na lachy - Autor
2. Raz Dwa Trzy - Młynarski (koncert w trójce)
3. Nightwish - Dark Passions Play (chyba taki tytuł najnowszego dzieła jest )
4. Eloy - Ocean
5. Marillion - Fugazi
6. Dolores O'Riordan - Are you listening
7. Les Bigos - G.D.Y.N.I.A.
8. Eloy - Live
9. Diana Krall - The best of
10. Pink Floyd - The Wall
2. Raz Dwa Trzy - Młynarski (koncert w trójce)
3. Nightwish - Dark Passions Play (chyba taki tytuł najnowszego dzieła jest )
4. Eloy - Ocean
5. Marillion - Fugazi
6. Dolores O'Riordan - Are you listening
7. Les Bigos - G.D.Y.N.I.A.
8. Eloy - Live
9. Diana Krall - The best of
10. Pink Floyd - The Wall
1. WO HEN MANG - Jay Chou
2. GAI BIAN ZI JI - Leehom
3. TWENTY FIVE - George Michael
4. BEYOND THE NEIGHBOURHOOD - Athlete
5. CALL ME IRRESPONSIBLE - Michael Buble
6. UNISEXBLUES - Nosowska
7. ALL THE LOST SOULS - James Blunt
8. IN RAINBOWS - Radiohead
9. BLACKFIELD II - Blackfield
10. BLACK HOLES AND REVELATIONS - Muse
2. GAI BIAN ZI JI - Leehom
3. TWENTY FIVE - George Michael
4. BEYOND THE NEIGHBOURHOOD - Athlete
5. CALL ME IRRESPONSIBLE - Michael Buble
6. UNISEXBLUES - Nosowska
7. ALL THE LOST SOULS - James Blunt
8. IN RAINBOWS - Radiohead
9. BLACKFIELD II - Blackfield
10. BLACK HOLES AND REVELATIONS - Muse